Last news in Fakti

20 Юли, 2017 00:07 5 201 39

Giulia Quadrifoglio срещу M3 Comp Pack и C63 S на писта

Giulia Quadrifoglio срещу M3 Comp Pack и C63 S на писта - 1

Време е и за втория също толкова интересен епизод на суперседаните дело на Drivetribe. В първия, автомобилите се изправиха на драг отсечката, като M3 бе най-бърза на старта, след това Giulia взе средното ускорение, а във високите скорости титлата отиде при C 63 S, която притежава и най-много въртящ момент. Тук обаче, ще се насочим към най-трудното за автомобилите и способностите им - пистата. Тук огромната мощност невинаги е позитив, а настройките на машината. Два спортиста с по 510 коня - Giulia и C 63 S и един със значително по-малкото 450 коня - M3 Competition Pack. Битка на красивата писта Енгълсий, която е надвиснала над Атлантическия океан. В петъчния ден успяхме да се качим на същото това M3 и то на писта Калояново, така че очаквайте скоро и нашите впечатления.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Габи

    8 11 Отговор
    не може да се каже че резултата е достоверен. Разликата между трите е само секунда което означава че това е в рамките на шофьорската грешка

    Коментиран от #2

  • 2 John Doe

    12 6 Отговор

    До коментар #1 от "Габи":

    На тази писта 1 сек. не е хич малка разлика. И не си мисли, че са направили само по една обиколка. Да не говорим, че шофьора е състезателен пилот.

    Коментиран от #3

  • 3 Max

    10 10 Отговор

    До коментар #2 от "John Doe":

    Явно си нямаш и понятие от състезателно пистово каране. Дори с една и съща кола , на една писта не можеш да запишеш едно и също време в последователни обиколки. Съгласен съм с Габи, че е в рамките на шофьорската грешка.

    Коментиран от #4

  • 4 Жико

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Max":

    Със сигурност шофьора трябва да е концентриран във всяка една секунда от обиколката, обратното носи по-лошо време за колата въпреки налични качества за по-добро време.
    Както се видя мощността не е всичко, към динамичните показатели има отношение теглото и баланса на купето.
    Явно BMW най-добре съчетават всички показатели в едно и резултата е ясен.
  • 5 Гост

    12 5 Отговор
    И какво стана сега 60 кс по малко??? Но не давайте сега да оплюете тази марка !!! Хората нагледно ви го показаха ,но нищо слагайте ми минуси колкото си искате! Хората са го казали "Радостта от шофирането" И започвайте как само цигани ги били карали ,как много се чупели ,как този шофьор бил пристрастен ....

    Коментиран от #6, #19

  • 6 гостенче

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    няма да започвам нищо......, ще кажа само, че МНОГО хора загинаха с тях. Колкото и хипотези да има, фактите сочат само едно.... най честите виновно причинени катастрофи и с най голям % жертви са тези с БМВ.
    Ама как, ама защо, ама шофьора не можел, не знаел, не умеел, бил селянин.... няма значение. Всички марки се карат от неуки, селяни неможещи и незнаещи.

    Коментиран от #7, #8, #12, #13

  • 7 Жико

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "гостенче":

    Аз как от 5 години карам само BMW, 3 коли съм сменил и нямам ПТП и глоба от КАТ??
    Или в статистиката влизат само лошите практики??
    Драскате си глупости как ви дойде, като можеш, слагаш добри гуми и не правиш глупости няма шанс колата да те подведе. Много повече ме притесняват варели с клирънс 30 см и офроуд гуми, които карат с над 120 км/ч и се мислят за много стабилни.
  • 8 John Doe

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "гостенче":

    Аз сигурно нещо съм сбъркан. От 7 години друга кола освен BMW не съм притежавал, карам я ежедневно и ето го и абсурда - със златен талон съм! Май трябва да сменям марката!

    Коментиран от #20

  • 9 Giuseppe Busso

    10 3 Отговор
    Джулия к.-ве е най-бързия седан в света, доказано на Нюрбургринг!
    Един шофьор да тества три различни марки и вие да му вярвате, е смешно.

    Коментиран от #11

  • 10 гост

    7 1 Отговор
    Тук се показва, че баланса е по-важен от максималната мощност. Това е напълно нормално, кола с по-ниска мощност, но по-лека и с по-добър контрол да даде по-добро време спрямо по-мощна. Пилота си каза, че колата позволява плавно и контролирано приплъзване в завоите, което означава по-висока обща скорост на преминаване на завоя. А 500кс са много и ако няма достатъчно сцепление да се приложат, както е ситуацията в завой, то дори може да е по-зле по отношение на времето.
  • 11 На гости

    5 9 Отговор

    До коментар #9 от "Giuseppe Busso":

    А на какво трябва да вярваме? Че Алфата е невиждан самолет, а другите две са правени в час по трудово от 9 годишно циганче и ни ги рекламират насила?
    Нали се сещаш, че ако от BMW решат на направят двигателя 510 кс
    всичко приключва, няма нюрбур мюрбюр писти мисти драгове и тн...

    Коментиран от #15, #27

  • 12 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "гостенче":

    Много хора били загинали с тях!!!??? То колите им виновни?? А има ли марка с която не са загинали хора???

    Коментиран от #14

  • 13 многопрос

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "гостенче":

    Я покажи къде я видя тази статистика ? Или е само в твойта глава.
  • 14 Тошко

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Сега се замислих за нещо друго.. хаха
    статистика по-горе защо не извади статистика за загиналите с мотори, това Хонда, Ямаха, Кавазаки са страшни гадове бе. Правят бързи мотори и хората се пребиват с тях, не ги е срам?!
    Мине, не мине и някой напише страшна простотия да ме държи с насмешка няколко дена..
  • 15 Giuseppe Busso

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "На гости":

    Това са фактите, пич!
  • 16 Алфа Ромео

    7 2 Отговор
    Джулия е по-бърза на Ринга, но писта с писта не си приличат, възможно е на тази писта по-голямата и мощност и тегло да са в минус, както каза колегата в коментара си.
  • 17 Lexus

    4 6 Отговор
    Лексус GS-F и лека нощ, деца ;)

    Коментиран от #18

  • 18 На гости

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Lexus":

    Хаха, веселяк. Те лексус са от най-големите спортисти, твойто предложение тежи 1900 кг. Ако не си достатъчно глупав да се досетиш, другите ще го затворят с обиколка.
    Иначе за чичаци лексуса си е точния избор, лика прилика :))))

    Коментиран от #21, #28

  • 19 999

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    За ''радостта от шофирането" особено на спортна кола много спомага и дълбокия гърлен, каращ те да настръхнеш звук. И точно тук Мерцедес с по-мощния и с по-голяма кубатура двигател са по-добри. Алфата не съм имал късмета да я чуя на живо, но другите две съм ги чувал многократно и определено АМГ-то е много по-яко. Но няма спор, че и трите са страхотни коли, и която от тях да притежавате, ще бъдете много доволни.
  • 20 999

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "John Doe":

    Златен талон можеш да имаш с всяка една кола. Баща ми има такъв с 17 годишен Ситроен каран ежедневно в София и два пъти годишно по около 1000 километра извънградско.

    Коментиран от #22

  • 21 Само питам

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "На гости":

    Ти като не си чичак каква кола караш? Колко годишна и над 450 коня ли е? Не съм фен на лексус, но съм сигурен, че ако ти подарят нов звяр с 470 коня и добро управление ще се по.ереш от кеф.
  • 22 John Doe

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "999":

    Ами ти откри топлата вода, браво! Нали точно тава искам да кажа, всеки един идиот със каквато и да е кола, може да убие някой или себе си на пътя. Коментара ми беше отговор на коментар N6, който твърди че най-много убити по пътя са с BMW-та, в което малко се съмнявам. Ама даже и така да е, това че колата е със спортен характер, предпочитана от младите джигитчета, току що взели книжки, вярващи повече на BMW-то от колкото на собствените си задкормилни способности, не прави колата убиец. Факт е, че се купува от хора, които търсят автомобил, който не просто ще те закара от точка А до точка Б, а и ще ти достави удоволствие правейки го. И е факт че до този момент не съм чел статия или ревю в което да пише, че BMW готвят конкурент на Алфа, Лексъс, Инфинити, Кадилак и т.н. а тъкмо обратното, което само по себе си говори кой бранд е мерилото. Давайте сега цъкайте на минусчетата - хора които никога не са се качвали на такава кола, неспособни на нищо друго освен да хейтят. Давайте всяко едно минусче ме радва искрено. ;)

    Коментиран от #23

  • 23 999

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "John Doe":

    Аз отдавна съм открил топлата вода. Просто са ми смешни коментари от типа БМВ е супер спортна и доставя удоволствие от шофирането, а Мерцедес АМГ бил по-мощен, но видиш ли не доставял такова удоволствие и бил по-бавен на пистата. Ахахахахаха. Както и преди ти писах има писти, на които амг-то е по-бързо, а на други е м-ката. Но ако някой път имаш късмета да се повозиш на някоя от двете коли ще видиш, че усещането в амг-то е по-брутално и ще разбереш колко важен е звука за общото удоволствие от спортен автомобил.
  • 24 Shmeker

    7 2 Отговор
    В другата тема писах, че на писта ще има пренареждане.

    Големия победител за мен е Алфата. Щото другите са натокани версии на М3 и C63 AMG. И щото са доста по-скъпи.
  • 25 М3 feaver

    3 4 Отговор
    Фактите са си факти, коя е най балансираната кола, аааааааааааа?????

    Коментиран от #26

  • 26 Тост

    5 3 Отговор

    До коментар #25 от "М3 feaver":

    Джулия - точно 50:50
  • 27 ох ох

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "На гости":

    Ма ти сериозно ли? Да не мислиш, че тези от Ферари сега се учат да правят коли?
  • 28 Lexus

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "На гости":

    axaxaxaxaaxxaxaaxxaax чичаци вика...

    https://www.lexus-bulgaria.bg/car-models/lc/lc-500/#GenevaImagesAndVideos

    лека нощ, падай

    Коментиран от #29

  • 29 На гости

    2 6 Отговор

    До коментар #28 от "Lexus":

    Яката работа, 2 тона/470 коня/Електрически модул между гумите и волана, та да нямаш никакъв усет за настилка и неравности. На чичака ще му хареса всичко това, но на истинския шофьор НЕ.
    И не знак как реши да съпоставиш японската амбиция(пазара ще покаже колко малко ще се продава тая кола) с BMW M3 което тежи 1600 кг, Бенца и Алфата които по всяка вероятност са малко по-тежки.
    Само от разликата в управлението и теглото лексито го връщат в раздел такси :)))

    Коментиран от #30, #31, #32

  • 30 Lexus

    6 1 Отговор

    До коментар #29 от "На гости":

    нека да позная, имаш е36 от хиляда осемстотин и коя година?

    Коментиран от #33

  • 31 RAV4

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "На гости":

    Аз колко пъти трябва да пиша в тия теми?

    Оставете ги тия боклуци, бе!

    Трябва да се забрани писането за тях. Слушайте ме!

    Коментиран от #35

  • 32 Ценител

    6 0 Отговор

    До коментар #29 от "На гости":

    Човек който обижда на "чичаци" очевидно изхожда от себе си. А като го ползва за "доказване" на аргументи изглежда смешно...

    По статистика, не съскай срещу другите защото бмв-то е най-зле от горе-споменатите. Ако ги сравним по този показател, който си упоменал - а именно съотношение между сила на двигателя и тежест на колата, статистиката е:
    BMW M3 Comp. Package - 0.1216 съотн. (444 к.с. и 1,656 кг)
    Mercedes-AMG C63 S - 0.1227 съотн. (503 к.с. и 1,860 кг)
    Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - 0.1322 съотн. (505 к.с. и 1,733 кг)

    Алфата печели в случая, но има и друго - както казваше един професор "Статискита е като женските прашки, показва много, но скрива най-важното". Така че е важно и какъв е пътя, шофьора и уменията му и т.н. Просто да плюеш е тъпо - показва много за теб самия.
  • 33 На гости

    2 7 Отговор

    До коментар #30 от "Lexus":

    Ганчо, в момента ми остана само Тойота Ярис 1.33 2013г
    ей така за оборотна. Страшно дърво е повярвай ми, инженера който има пръст в кая кола да ходи да проектира микровълнови. Докато е хубаво времето ходя пеш или си карам колелото. Доскоро имах 2 BMW та и един RAV4 2014г!
    Познай какво карах??
    Нищо общо в шофирането, тойотките стават само за служебни и баба Тонка да си вози внучетата!!!
    А вие отбор тарикатчета, не питайте много много кой какво кара, че се оказва накрая, че опита си да сте по-богати и по-имащи се оказва обратното!
    Карайте си япончетата и си трайте, като тръгна на дълъг път винаги си личи кой, кой е в автомобилостроенето

    Коментиран от #37, #39

  • 34 БиемБие

    6 3 Отговор
    Затова най-много катастрофи има с бмв-та по статистика, щот са НАЙ-СТАБИЛНИ РИЗИРИШЛИ

    http://www.autoguide.com/auto-news/2017/05/top-10-cars-most-likely-to-have-been-in-an-accident.html
  • 35 На гости

    2 5 Отговор

    До коментар #31 от "RAV4":

    Ти кой беше, че да даваш тон???
    Никой, правилно.
    Може да ходиш да си пишеш във форум D-CAT смешните двигатели се запушват на поразия и собственици им пускат сълзи, защото са ги излъгали, че си купуват нещо особено, а то кръгла нула..
    Аре помпайте им гумите на тойотки и маздички, че нещо не вървят

    Коментиран от #36

  • 36 Daewoo

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "На гости":

    С моята ще ги издухам, нареждайте се може и 3те заедно.
  • 37 Само питам

    5 1 Отговор

    До коментар #33 от "На гости":

    Попитах те какво караш и дали е с повече от 450 коня и ти замълча засрамено. Разкажи малко за тия две БМВ-та, които си карал, коя година бяха и с по колко коня?
  • 38 БиемБие

    3 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=4-4c6E77obs боли ли?
  • 39 RAV4

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "На гости":

    Със сигурност Ярис е в пъти по-добре от всяка една немска трошка. Всички отворковци сте с поло и голф.

    Пораснете най-накрая и се вземете в ръце!!!