"С пускането на луксозния пикап X-Klasse Mercedes-Benz пое риск, който не се оправда", смята старши вицепрезидентът на BMW за азиатския и южноафриканския пазар Хендрик фон Кунхайм. Висшият мениджър бил разочарован след запознанството си с новия модел на конкуренцията на автосалона в Женева през пролетта, разказва Motoring.
"Смятам, че се е получил ужасяващ. Всички очакваха нещо по-сериозно. Видях колата и останах разочарован. Много разочарован. Можеха да го направят къде-къде по-добре, те правят фантастични автомобили", споделя фон Кунхайм.
Наред с критиките мениджърът признава, че сегментът на луксозните пикапи е интригуващ и не изключва BMW да опита късмета си в тази ниша. Според фон Кунхайм обаче това може да се случи само ако делът на всъдеходите на пазара достигне 60-70%.
X-Klasse e първият средноразмерен пикап в историята на Mercedes-Benz. Автомобилът е базиран на Nissan NP300 Navara и разработен в сътрудничество с френско-японския алианс Renault-Nissan.
В средата на следващата година трябва да бъдат представени най-скъпите и луксозни модификации на модела, които ще се оборудват с шестцилиндров турбодизел с 258 к.с., 7-степенна автоматична трансмисия и фирмената система за двойно предаване на Mercedes-Benz 4Matic.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мечо
Коментиран от #41
17:09 14.09.2017
2 Stoich
Коментиран от #9
17:10 14.09.2017
3 Станимир
18:01 14.09.2017
4 ...
Коментиран от #15, #43
18:03 14.09.2017
5 Така
18:12 14.09.2017
6 ккк
Т.е. "Ние ще си кажем грешчиците, Вие ше ни напрайте прошчиците". И у всички си продиктува/отключва -ефекта на противостоенето с : "А неее много е готин пикапа", "Да бе супер як е " и т.н и т.н. А оня доволно протрива ръце от "провокацията".
Защо мисля така ? Защото поне цитатите на говорещия са емоционално натоварени, като в латино сапунка" - разбира се, че това може и да са журналистически интерпретации, но в света на големите, наистина има и подобни "реклами".
Каква пък роля може да има човекът от статията, като е от другия отбор - същото, което аз наричам във футбола : "феърплей с елементи на авантаж", ако ме разбирате правилно.
Но пак казвам тук няма нищо лошо. Големите го правят постоянно. А ние кво прайм ??!!
18:37 14.09.2017
7 ккк
18:51 14.09.2017
8 Един
То вярно, че е предрешен Нисан, ама Наварата е достатъчно добра и иновативна (Всъщност хиляди пъти съм казал спестете си пари за Х - купете с Навара), но все още е повече отколкото вие предлагате :)
19:17 14.09.2017
9 оня с ролс ройса
До коментар #2 от "Stoich":
А дали си се возил на Цитан и на Доккер, за да направиш разликата,защото аз съм.По принцип не съм фен на мерцедес,даже никога не бих си купил,но в случая грешиш.Разликата между цитан и доккера е огромна19:26 14.09.2017
10 сойкаПРИСМЕХУЛКА
20:02 14.09.2017
11 Овчаря
20:34 14.09.2017
12 Bmw
20:58 14.09.2017
13 Bmw
20:58 14.09.2017
14 Bmw
21:00 14.09.2017
15 ?!?!?!!!?!,!?,!,!
До коментар #4 от "...":
А то сякаш Мерц нямат традиция със високопроходими машини,човече не разбираш ли какви абсурдни простотии пишеш.21:01 14.09.2017
16 босе
21:58 14.09.2017
17 Драйвър
Коментиран от #21, #23, #24, #33
22:12 14.09.2017
18 Shmeker
Не мога да разбера защо Мерцедес се пъха в този сегмент, там VW Amarok тепърва прокарва пътя и е много по-направен.
22:33 14.09.2017
19 Shmeker
Не мога да разбера защо Мерцедес се пъха в този сегмент, там VW Amarok тепърва прокарва пътя и е много по-направен.
22:33 14.09.2017
20 Миро
22:56 14.09.2017
21 Бачо Дачо
До коментар #17 от "Драйвър":
Хърбел щърбел,с голяма грешка си мой човек,чети и се поинтересувай малко преди да даваш мнения Хърбелчо,само да те светна че,за последните 6 години,БМВ и Тойота си разменят местата на върха за най оборотен бранд в автомибилостроенето,00:29 15.09.2017
22 Америка
02:55 15.09.2017
23 Янко
До коментар #17 от "Драйвър":
BMW била най бързо обезценяващата марка от четирите луксозни марки Аве луд ти чуваш ли се ко мармориш е04:35 15.09.2017
24 Курчо
До коментар #17 от "Драйвър":
Пише се СЪС слама.07:02 15.09.2017
25 Fuck that
09:11 15.09.2017
26 Адриянов
09:48 15.09.2017
27 2399
11:47 15.09.2017
28 Аман
Сигурно също е на ресори, супер дървен и гаден интериор и екстериор, на колко пишман фирмаджии за с взели Навара с данъчен кредит, и си мислят че притежават нещо ЛУКСОЗНО.
А то Волга пикап.
И Х-класата, и Наварата.
Коментиран от #44
12:02 15.09.2017
29 Коста
12:08 15.09.2017
30 Читател
12:18 15.09.2017
31 Путкин
13:12 15.09.2017
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Луд съм!
До коментар #17 от "Драйвър":
Колега как така Нисан ще е най-евтината японска марка бе човек!От опит знам че не е вярно твоето изказване!Нисана си е марка и никак не е ефтина!14:26 15.09.2017
34 Vld
16:31 15.09.2017
35 Тойота
17:40 15.09.2017
36 МИСТЪР СЕНКО64
19:19 15.09.2017
37 Мистър Сенко!
19:24 15.09.2017
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 BlackBox
20:58 15.09.2017
40 Режио
13:45 16.09.2017
41 дебелака
До коментар #1 от "Мечо":
А ти заедно с тея дето цъкат плюсове кога го видяхте като още не е направен ?15:20 16.09.2017
42 Ввв
22:06 20.09.2017
43 пчеларя
До коментар #4 от "...":
То БМВ разработват на база тойота хайлукс пикап. Относно наварата, то не е лош пикап. Разработка е на Авсралийския отдел на Нисан. Разбира се, Нисана също има трески за дялане, но кое е идеално на този свят? От снимките които видях смятам, че Мерцедес по не ми допада от Нисан, но аз не съм фактор .10:58 21.09.2017
44 пчеларя
До коментар #28 от "Аман":
Само да те светна- Нисан NP 300 е на многораменно окачване и пружини на задния мост и е с най конфортната возия в този клас.11:10 21.09.2017