9 Октомври, 2017 10:27 17 665 83

Тест на най-мощната Kia

  • kia-
  • stinger-
  • тест
Тест на най-мощната Kia - 1

Палма де Майорка, Испания. Наш екип от мястото на събитието.

Когато през януари тази година Kia представи новия си модел Stinger в Детройт, повечето от специалистите бяха изненадани, но и силно впечатлени. Всъщност Kia разработва този модел повече от седем години, като началото му беше поставено още през 2011, когато беше демонстриран прототипът GT Concept. По-късно тази година серийният модел беше показан и в Европа, а сега корейците проведоха първите динамични тестове на Stinger. Те се състояха в Испания, наш екип бе на мястото на събитието и изпробвахме автомобила както по "цивилната" пътна мрежа (градско/извънградско), така и на писта. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Тест на най-мощната Kia

Преди да се докоснем до автомобила си мислехме, че името Stinger (заимствано от американска зенитна ракета от клас "земя-въздух") е леко пресилено. Още с външния си вид обаче колата подсказва, че става дума за истински наземен изтребител. Stinger е чистокръвно GT (Grand Tourer - високоскоростен автомобил, създаден за пътуване на големи разстояния), като в същото време впечатлява с фастбек каросерията си с четири врати, къси надвеси и с голямото си междуосие (2905 мм). Всъщност моделът е разработен в Европа, а идеята му е да се противопостави на алтернативите от "голямата германска тройка". Външността на колата е стилна, съвременна, агресивна и определено изпъква на фона на доста уеднаквените алтернативи.

Тест на най-мощната Kia

Като цяло пропорциите на автомобила наподобяват тези на Audi A7 Sportback, но всъщност Stinger има доста по-различно и индивидуално лице. Силуетът привлича внимание с плавните си форми, показващи отличната аеродинамика (Cx = 0.30). Той започва от издължения моторен отсек и куполообразния таван, за да достигне до компактната задница. Външният вид наистина е впечатляващ, доста различен от този на преките конкуренти и в същото време - фирмено разпознаваем. Последното се дължи най-вече на новата запазена марка на корейците - "тигровата" радиаторната решетка. В заключение можем да кажем, че специалистите от Kia са успели да направят една доста различна и впечатляваща визия.

Интериор

Тест на най-мощната Kia

Изненадата ни продължи и когато се настанихме в салона на Stinger. Тук не се забелязват евтини материали и некачествена сглобка. Корейците са се постарали доста и без преувеличение може да се каже, че салонът не отстъпва на тези в утвърдените премиум марки. Изключително качествени и меки материали, изобилие от естествена кожа и алуминий и модерни, но същевременно не авангардни прибори. Седалките са снабдени с всички необходими ел. регулировки, със силно изразена странична поддръжка, но същевременно са удобни, ергономични и комфортни. Отзад те също предлагат много добър комфорт, като един от малкото минуси е свързан с по-късото разстояние за краката на пътниците на втория ред. Това обаче може да се усети само от ръстови пасажери и при положение, че предните кресла са силно изтеглени назад.

Тест на най-мощната Kia

Уредите са компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи и се характеризират с много добра информативност. Head up-дисплей дублира най-важната информация точно пред погледа на водача, а интересното е, че подобно на този при BMW, се проектира директно на ветроупорното стъкло. Мултимедийният комплекс пък разполага с огромен екран и с отличната навигация на Tom Tom. Аудиосистемата, която е част от него, е дело на корифеите от Harman Kardon, има 15 високоговорителя в купето, кристалночист и същевременно много силен звук. С други думи спокойно можем да кажем, че интериорът ще допадне и на най-големите автомобилни маниаци, защото вниманието към детайла определено е налице.

Двигатели

Тест на най-мощната Kia

Първата версия на Stinger, която попадна в ръцете ни, беше оборудвана с дизелов двигател (моделът се предлага с два бензинови и един дизелов агрегати) и честно да си признаем, бяхме леко разочаровани. Предвид външността на колата очакванията ни бяха доста по-големи. Иначе дизелът е икономичен (среден разход под 6/100), но определено му липсва динамика. Моторът 2.2 CRDi е с мощност 200 конски сили и предава момента на четирите колела през фирмената осемстепенна автоматична скоростна кутия. Явно обаче, трансмисията е предназначена и настроена основно за мощната бензинова версия и при дизела се усеща "леко замисляне".

Тест на най-мощната Kia

Двулитровият 2.0 T-GDI бензинов двигател, също както дизела, е четирицилиндров, но динамиката му е значително по-добра. Той е с мощност 255 коня, развърта се лесно и тъй като тази модификация е само със задно предаване, е отличен вариант за любителите на дрифта. Този мотор показва оптимален баланс между икономичност и удоволствие от шофирането, но в никакъв случай не можем да го определим като най-добрия. Най-много ни допадна 3.3-литровият V-образен шестцилиндров мотор, предаващ въртящия си момент и на четирите колела през гореспоменатата осемстепенна автоматична скоростна кутия. Този двигател разполага с мощност от 370 конски сили, които направо спират дъха.

Ходови характеристики

Тест на най-мощната Kia

Ще започнем с факта, че колата стои като "залепена за асфалта". Причина за това са ниският център на тежестта, както и многото асистиращи възли и агрегати. За версията със задно предаване корейците са избрали диференциал с повишено триене, а за пълноприводната е налична система контролираща т.нар. векторна тяга, включваща при нужда спирачките на колелата с по-малко сцепление. "Електронни спасители" от сорта на система за екстремно спиране, адаптивно окачване и други допринасят за безопасността, комфорта и сигурното привеждане на колата в покой.

Тест на най-мощната Kia

Що се отнася до возията, тя може да бъде както много твърда, така и доста комфортна. За това се грижи пневматика, разполагаща с електронна система, променяща настройките на окачването на автомобила. Последната има пет режима на работа - Smart, Eco, Comfort, Sport и Sport+. Истинското удоволствие от ездата на Stinger може да се усети на режим Sport+, използван в най-мощната GT-версия с 370 конски сили. Тогава ускорението до 100 км/ч става за 4.9 секунди, а за безпроблемното поведение в завоите се грижи 4х4 системата, която при нужда разпределя момента до 40% към предната ос.

Цена

Тест на най-мощната Kia

И тук идваме до един от най-основните плюсове на автомобила, отличаващ го от моделите, с които иска да се конкурира. Новата спортно изглеждаща Kia с раздути калници, която не без основание е наричана "Корейската Panamera", е доста по-евтина от алтернативите от германската премиум тройка, както и от аналогичните предложения на Lexus и Infiniti. Цената стартира от 70 000 лв, а топ изпълнението е 115 000 лв.

Тест на най-мощната Kia


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    109 24 Отговор
    колата просто кърти. Наистина има собстветно лице и се различава от германската премиум конфекция. Корейците прост дърпат здраво. А и не се уливат с цени.

    Коментиран от #13, #42

  • 2 Никой

    76 7 Отговор
    Супер е Киата. Определенено ще се продава.

    Коментиран от #3

  • 3 Марто

    84 8 Отговор

    До коментар #2 от "Никой":

    Стига на бг-ботагашите да им уври кратуната, че не всичко е мерцедеср бмв и ауди. Иначе, наистина, от това което чета и виждам, колата е превъзходна.
  • 4 Вуте

    42 7 Отговор
    Мощна - мощна ама като гледам как вървят нещата в София ще трябва да я караш с 20 така че кому е нужно ?

    Коментиран от #6

  • 5 ГВШ

    33 54 Отговор
    Вътре яко е крадено от дизайна на премиум германците
  • 6 МаКаТа

    45 4 Отговор

    До коментар #4 от "Вуте":

    Това, както пише в статията е "чистокръвно GT". Хората са ти обяснили какво означава. Не е точно за града. Това е кола за удоволствие и дълго шофиране. Много е добър Стингъра. Нямам търпение да го видя на живо.

    Коментиран от #21

  • 7 незнайко

    32 6 Отговор
    Едва ли можем да се хванем за недостатъци на тази кола. Корейците работят здраво и това е резултата. Ако има и вариант с ръчна скоростна кутия ще е още по добре.

    Коментиран от #32

  • 8 Morgoth

    33 3 Отговор
    Радвам се да видя още една марка в този сегмент. Колата изглежда доста подобна като характеристики на Infinity Q50S, като цена също е там. Ще я видим като дойде на пазара и почнат да я карат. Интересно как ще е като разход, като издръжливост и поддръжка. От мен имат пожелание за успех.
  • 9 Wishmaster

    27 3 Отговор
    Скоро бях на едно малко изложение на автомобили, и от колите които се предлагаха това което си харесах беше на КИА и Нисан. Всичко друго не че е лошо ама като видиш цените и ти прилошава дори и на Пежо и Хонда!!!!

    Така че това са двете марки за България за нормално богат човек всичко друго е за Български богаташ(по стандарта на страната говоря).
  • 10 борислав

    13 31 Отговор
    Колата е красива,защото всичко в нея е взето от красиви коли.Изключение прави тъпата решетка отпред,собственост на КИА.
  • 11 onq s konq

    16 27 Отговор
    Ако сипа нафта на екото тоя леген нема апсолютно никакви шансове да ми се опре !

    Коментиран от #75

  • 12 Kia

    8 28 Отговор
    Всичко изглежда добре само цената е дебела са не може 115хилки за gt-то при положение че за тия пари си зимаш чисто нов туарег примерно
  • 13 Крум

    23 47 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Не лоша колата, но единствената причина е че централата им е в Кьолн и дръпнаха много кадри от конкуренцията та колите им придобиха европейска визия.
    1. Задница изкопирана от Алфа Джулия на 100%
    2. Мултимедия, волан и скоростен лост изкопирани от Ауди новите модели
    3. Въздуховоди изкопирани от новите модели на Мерцедес
    4. Автомата с 8 предавки почти съм сигурен, че е на ZF(Австрия)
    5. Остава да разбереме и доставчика на двигателя???

    Иначе викаш КИА са топ а??
    Остана им само да сглобят колата, другото прекопирано и основните агрегати на европейски производители..

    Много здраво дърпат корейците викаш?
    Хаха

    Коментиран от #15, #25

  • 14 CL500

    11 28 Отговор
    Много ме радват коментарите на някои тука, че тази КИА си имала идентичност...
    Много са взаимствали, да не кажа крали от други марки.
    Само на пръв поглед...
    Фарове - взети от Субару ЗРБ (или общия модел с Тойота);
    Стопове - взети от Ауди
    Интериор - централен дисплей и въздушни отвори (Мерцедес), конзола за обороти и скорост, волан, както и много други неща вътре (ВАГ)
    Оформлението и говорителите по вратите (Мерцедес);
    ..сигурно има и куп други неща, тези се набиват на очи веднага...
  • 15 Аспарух

    29 5 Отговор

    До коментар #13 от "Крум":

    Доколкото четох някъде,са взели един от дизайнерите на Ауди и от няколко години определено имат голям напредък. Това,че има прилики с други модели не е лошо,важен е крайният резултат,а той е доста добър особено на фона на цените на конкуренцията.
  • 16 До Марто

    12 34 Отговор
    Да, всичко е Мерцедес , БМВ и Ауди !!!
    Само ,че го разбираш след като ги притежаваш !

    Имфинити -минфинити , пластмасария !

    Само като затвориш вратата отвън и ти става ясно за какво става въпрос !

    115000 , виж каква В класа може да се купи за тия пари , иди в шоурума качи св , ако можеш я покарай / ако имаш база за сравнение / и после пак пиши !
    Сменил съм 14 коли за 25 години и освен по евтината подръжка и липсата на удоволствие /за шир потребната /,друга разлика няма !
    Турбото е консуматив вече , при всички !:):):). Никой ценител с пари не би купил това копи-пеист недуразумение !

    Аз бих го купил за 40-50 к , комби за жената !

    Само като си помисля колко е обезшумено /карам по 50 к на година / и не го поглеждам даже !

    Щото като пристигна там , където отивам работа ме чака , а не почивка !



    Айде лека !

    Коментиран от #69, #72

  • 17 До Марто

    4 4 Отговор
    Е -класа /редакция / на предния пост !!!
  • 18 Малко плоско остроумие :)

    5 18 Отговор
    Евтината кола била като собствената жена - върши работа ,но не доставя удоволствие !!

    Кия са надеждни коли , които нямат никакъв характер ,не доставят удоволствие и 115000 , тия луди ли са !

    Демо -кола Е класа , 2017 , въздушно окачване , стъклопакет /споменавам екстри които “евтините “ марки въобще н предлагат / , 4х4 и т.н за тия пари , даже с още 24 месеца гаранция !

    Тия луди ли са !
  • 19 Фен

    6 18 Отговор
    Я , тая малко по - евтина / разликата е едно ФВ Поло / , на заветните 12000 км . / какво да и има / , 24 месеца гаранция и за 80 000 лв !

    За 115 000 лв. , ум да ви зайде , каква 5-ер или А6 може да купи човек в гаранция на 10 к. Км . !


    Ако някой има търпение и му разбира , да прочете и екстрите !!

    Много поздрави на КИЯ!
  • 20 Линк към предния пост !

    2 4 Отговор
    https://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-e-200-4m-avantgarde-firstclass-multibeam-comand-gasoline-black-30560ae9-2e68-45d8-b498-38823d1a49c5?cldtidx=10
  • 21 Симеон Василев

    11 9 Отговор

    До коментар #6 от "МаКаТа":

    Не знам какво gt е, но сигурно е доста срамно да те изпреварват като спрял дори и с тежка лимузина със среден по мощност двигател. Например при новия Мерцедес s class средния за гамата двигател е s560 (преди фейслифта s500), която набира за 4.6 секунди. И е много смешно карайки уж спортна кола с претенциозно име на бойна ракета да те подминават тежки лимузини, които даже не са в мощните си версии (s600, s63 amg и s65 amg). На премиум марките gt моделите са наистина мощни и макар да не са кръстени на ракети набират до 100 за много под 4 секунди и вдигат доста над 300 км/ч,
  • 22 Капитана

    14 9 Отговор
    Дебела е цената за тази корейска кошница.После бързо се обезценяват и нямат продаване корейските коли,вярно технически и откъм двигатели са изключително здрави,но цената на споменатия модел е доста висока.За в България съм сигурен,че продажбите ще са доста слаби за споменатия модел.Българинът винаги робува на максимата:Дарак да бъде но да е Немски или Японски.Със парите за тази нова Кия могат да се купят доста по добри Немски или Японски автомобили.
  • 23 Лост

    6 8 Отговор
    Задницата е на СЕАТ ТОЛЕДО.
  • 24 Лост

    23 5 Отговор
    370 коня на тази цена няма.
  • 25 Ким

    23 10 Отговор

    До коментар #13 от "Крум":

    Загледай такситата в най- големия български град! Основно- корейски автомобили. Защо??? Дори и да приемем, че са " копирани" те са в пъти по- здрави, по- евтини за поддръжка, по- ремонтопригодни, с по- евтини консумативи/!!!/ и много по- издържливи от немските! " Тико", с двигател колкото детска раничка, се кара по 1 000 000 км., че и отгоре. Освен 1.8 на " Пасат" немците нямат друг такъв двигател! А всичко корейско издържа на каране, дори съединител рядко се сменя под 350- 400 000 км! Защо бакшишите не карат " немци", разбра ли?

    Коментиран от #29

  • 26 вижся

    22 6 Отговор
    А дисковете на спирачките от къде са ги изкопирали, само ми кажете? Не ми пука кой от кого, колата е уникално добра и винаги бих я взел и си я карал с кеф...
  • 27 Хахаха

    13 5 Отговор
    До “Ким”. Карай си Тико-тата бе братчет !
    Те пък в Германия са само Е класи ! Щот немците са непрактични и прости !

    До “ вижся” !
    Ти кога последно даде 100 000 за кола ?
    Щото ние обсъждаме и цената за това , което се предлага !

    То ако е 40-50 и аз ще я купя !

    Коментиран от #48

  • 28 123

    9 4 Отговор
    Хубав автомобил. Ама скъп беееее. Какви са тези цени? За какво са тези мощности? Къде да се използват? Като знам пътищата у нас, то тези 300 и кусур коня няма никога да ги ползвам.
  • 29 Крум

    8 5 Отговор

    До коментар #25 от "Ким":

    Ако аз съм рядко тъпо парче, но ти си много тъпо парче да правиш сравнение с Киа нещо си тип такси(ръчни скорости, най-тъпия и опростен двигател за да може да струва възможно най-евтино) за 30к лева с горната Киа за 115к лева.
    Няма нормален човек, който да вземе горното а не нещо много по-добро струващо около 115000 лв!!!
    Изброявам Алфа Джулия 510 коня, БМВ/Ауди/Бенц/Ягуар(възможностите са много за толкова пари), Форд Мустанг ГТ 2017 г, Порше Кайман С
    Всичко горе на снимките е изкопирано без капка срам от производители доказали се, произвеждащи спортни седани от десетилетия. Надеждността на Киа Стингер няма шанс да е по добра от някой от горните примери. Тя живее единствено и само в твоята проветриво-куха глава!

    Коментиран от #33

  • 30 Моля ви

    8 5 Отговор
    Моля ви , не ме купувайте!
    Аз съм само 200 КС , дизел ,автомат , 4х4 и то нова !

    https://www.autoscout24.com/offers/mercedes-benz-e-220-d-4matic-auto-premium-diesel-black-fd4a5b58-e3ec-6e64-e053-e350040ad969?cldtidx=19

    Моля ви ,аз съм немски боклук за 85000 лв !
    Моля ви купете КИА / те нямат такава комбинация / !

    Нищо че струва , малко повече ! Тя е много здрава и като се качиш усещаш че адаптивното окачване е настроено перфектно :):):):):):): !

    Голям смях !

    Коментиран от #53

  • 31 Вайвай

    9 7 Отговор
    Какви немски премиум л..на може да се купят бедна ви е фантазията
  • 32 hmhmhm

    9 0 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Едва ли ще можеш да сменяш скоростите по-добре от 8 степенния автомат. Тази твоя реплика беше валидна за миналия век сега сме 21в.
  • 33 Лост

    14 1 Отговор

    До коментар #29 от "Крум":

    Круме, алфа Джулия 510 коня струва 81 500 евро.
  • 34 гост

    9 12 Отговор
    120 бона за кореец .... !?! Айде нема нужда ...
  • 35 гост

    18 5 Отговор
    120 бона за кореец .... !?! Айде нема нужда ... Ford Mustang V8 GT 422hp струва 80 000лв .
  • 36 гост

    9 5 Отговор
    4.9сек 0-100км/ч може ама на хартия ... в реалността са 6.5сек ...

    http://www.zeperfs.com/en/fiche6729-kia-stinger-3-3-2wd.htm
  • 37 123

    10 4 Отговор
    Като гледам с какви екстри са я наблъскани се сещам за статията за спортното поделение на Хюндай. Та в нея оня картоф ни обясняваше как корейците се стремят да правят прости, здрави и бързи коли без излишни екстри. Аха! Това като гледам с какви знайни и незнайни щуротии е наблъскано се сещам за тази статия и облъчените коментари за качеството и екстрите на корейците. Е, мили колеги, този красавец не е ли пълен с ненужни екстри? Или адаптивното окачване при Ауди е та....ак, ама видиш ли тук си е много на място. КИА се е опитала, направила, един абсолютно европейски автомобил със всичките му шукаритети вътре и вън. Това искат клиентите, това се предлага. Ама това грозде освен че е кисело е и безумно скъпо. Като за КИА, де.
    Примера с Мерцедеса на колегата по долу е красноречив.
  • 38 асдфгхххх

    7 4 Отговор
    Централната конзола прилича много на тази на Mercedes, заедно с отворите за въздух и екрана в средата.
    Таблото, заедно с волана, лоста и седалките изглеждат като тези на Audi/VAG.
  • 39 Ангел

    9 5 Отговор
    На драскачите и плювачите ще кажа , четенето на Ауто Билд е ВРЕДНО, там се пишат тези простотии, нямала фина настройка, спирала с 0, 70 см по късно , багажникът бил по малък и волана е нечувствителен, затова Голф ОТНОВО печели, печели ама в страни със ЗАКОНИ ги глобиха 20 милиарда, че и Ауди и Сеат и Шкода, сега за колата, главния дизайнер на Киа е немец и бивш такъв на Ауди, колата си е супер, а това че на някой това или онова му приличало на други коли , ами САМО Самсунг прави панелите за телевизорите , но хората си купуват и Сони и Филипс или някой немски телевизор.
  • 40 ROFL

    11 4 Отговор
    Глупаците хранят немците.... ало, дизайнера на тази кола е бивш дизайнер на Ауди, а бивш шеф на М-девизията е отговарял за "спортните качества". Корейците били направили нещо уникално...
    BMW M2 почва от 120 000 лева... успех това да се продава.
    Впрочем същата Kia струва 33,000 долара в щатите.
  • 41 До Ангел

    7 4 Отговор
    Какъв Ауто Билд . Вие дайте 100 к за тая КИА , аз ще си купя Е класа , като примерите по-долу!

    Не мисля че имат нещо общо !
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 333

    11 5 Отговор
    Ако тази кола има за цел да влезе в лигата на премиум седаните ще стане доста трудно с тази цена. Единствения двигател който си заслужава е големия бензин. Другото е конфекция и пълнеж. Но при такава цена не знам корейците какво очакват. Погледнах ценовата листа на VW Arteon. Ми за 90 бона получавам топ нивото, 4х4, новото DSG и 280 бензинови коня, което е повече от достатъчно за всякакво шофиране. И ще ми останат 25 хилки за гориво и мацки. Какво да иска повече човек. Това за престиж. Щото ако е за евридейка, то за 70 бона си взимам новия голф комби, R серията, 4х4 с DSG и хем ще си имам практична кола хем такива корейски бегачи и други измисленяци ще си ги разтягам когато ми скимне.
    И сега да не почнете да ми обяснявате, че това не е седан а спортно купе, че не е за всеки ден, и че е глупаво да го сравнявам с Голф, че немците не могат да правят коли, Дизелгейт, ваг....и и незнам си кво.Имало 7 години гаранция, не се чупели и дрън, дрън. Да ти пик....м на гаранцията, то остава и да няма за тези пари.
    Хубаво кола, но не предлага нищо революционно или извънземно за да има тази цена и продуктова позициониране, но понеже е с готин си дизайн и не е немска е супер трупер! Да, ама не!
  • 44 Шльонск

    3 4 Отговор
    Много ме кефи как някакви хора се радват, че виждат детайли от други 3-но по-скъпи коли в тази.
    И други хора са забавни с мнението, че за парите на чисто нова кола със 7 години гаранция могат да си купят по-хубава стара, без гаранция или с 2 години такава. Когато караш VW Bora 1.9 TDI 2002-ра дали една кола струва 20 или 200 хиляди ти се виждат еднакво много.
    Пък за обезценяването - било е бързо, вече не е. КИА, Хюндай и Шкода държат нелепи цени на втора ръка.

    Коментиран от #46, #51, #56

  • 45 PlimP

    4 1 Отговор
    0.30 ако е добра аеродинамика, в кой век живеете :D:D:D, вектра А 0.29, ауди СС(тоя безподобен параод) 0.28 и да не продължавам, че се излагат
  • 46 333

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "Шльонск":

    Търсене и предлагане. На пазара има 1000 Голфа и 150 КИА Сийд....., това като пример.
    Виж за Шкодата, там на 100% има защо за държи цена. Това в момента е народната кола, макар че на цени вече много хвръкнаха...
  • 47 СубаруЛеворгВарна

    5 3 Отговор
    Ауди А8 4.2 тди фейслифт март 2015 год. новия 385 коня - 850 нм. комън рейл Евро 6 с АД Блу кадмиев резервоар с БИ ЛЕД Матрикс - 106 000 лв. с 18 мес. гаранция до март 2019г. - и ще изберете Стингър ГТ 370 коня бензин за 115 000 лев?
  • 48 вижся

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Хахаха":

    Тебе к'во те бърка, нали не ги даваш ти тези пари?

    Коментиран от #50

  • 49 вижся

    6 1 Отговор
    33 000 долара е (55000 BGN):

    https://www.caranddriver.com/kia/stinger
  • 50 Хахахах

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "вижся":

    Ами дай ги за КИА !

    Ама първо ги спести или стани роб за 5 години на лизинга !

    Тия работи ги пишат хора дето не са дали повече от 10 к за кола !

    Коментиран от #55

  • 51 Много се смях

    4 2 Отговор

    До коментар #44 от "Шльонск":

    Не от три по скъпи коли, а от три модела на малкия клас на премиум марки. Вътре например прилича на Мерцедес, но на малката А класа, а не на Е класата например. Е-класата е просто невероятна. С два 12 инчови дисплея, супер системи за пасивна и активна безопасност, невероятен интериор нямащ аналог в ценовата категория, в която се намира и много добра возия. P.S. Не знам защо се обясняваш за стари мерцедеси като единия линк, който е постнат е за чисто нова Е-класа с почти 200 коня и за 85 000 ЛЕВА. Пак повтарям НОВА от представителство на Мерцедес.

    Коментиран от #76

  • 52 ВАГ

    3 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Всъщност моделът е разработен в Европа

    80% от колите се разработват в Европа другите 20% в САЩ .
    Като гледам тази Киа ,май са платили на ВАГ.
  • 53 Моля те

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Моля ви":

    Варианта на Кията с 200 к.с. е на същата цена. Дет се вика избор има. всеки квото го кефи

    Коментиран от #58, #59

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 вижся

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "Хахахах":

    така е, прав си. но не можеш да не се съгласиш, че всеки има право да си прави с парите квото си иска и ако някой си купи, не е защото ги е чел тия коменти. хората ги боли лявото м*до кво мислят другите

    Коментиран от #57

  • 56 Хахаха

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Шльонск":

    15-18 месеца и 18-20 к км с гранция от две години било “стари”!
    Евала на стандарта ви младежо !
    Аз на тоя принцип от Германия от представителство съм си купил 8 коли за последните 22 години на 60 % от цената !
    С разликата , яко екскурзии и круизи .
    Като знам как ме е боляла главата за да ги спестя !

    Но винаги новото си е ново , колко да в ново след 12 месеца и няколко ходения до Гърция тая КИА ще е много по- нова от 24 месечната ми Е класа , дето е по евтина с един Сиид !

    п.п. С най - добри чувства е коментара !
  • 57 Хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "вижся":

    Съгласен !
  • 58 Моля ви

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Моля те":

    Съгласен
  • 59 А така

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Моля те":

    Ама със същите параметри ли ?
  • 60 Пример

    1 1 Отговор
    Ето ви един стар автомобил от юни 2017 на 4000 км !

    Вижте екстрите и цената !

    Тия от КИА малко са се надценили !
  • 61 Пример

    0 0 Отговор
    https://m.auto.bg/details/11502522403088781
  • 62 Гост

    1 0 Отговор
    Колата е хубава, но не и за толкова пари.

    Коментиран от #64

  • 63 onq s konq

    1 0 Отговор
    Лошото е че няма противорадиационно покритие.А ще й трябва!
  • 64 Гъзар

    1 4 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    ХаХа 100 000 за употребяван автомобил тея наред ли са па макар и Мерцедес па макар и само на няколко месеца, тази кола няма никога да се продаде.
    Това е все едно за да спестиш няколко хиляди да си купиш от автосалона тестово муле, ти трябва да си ненормален гъзар да направиш такава глупост.

    Коментиран от #65

  • 65 Ами да

    4 0 Отговор

    До коментар #64 от "Гъзар":

    Ами то по- долу имаше линк на нов Мерцедес с много добри параметри за около 85000!
  • 66 Бай Благой

    4 2 Отговор
    90бинки за тази кола?
    Нещо не виждам да пише някъде VOLVO, Mercedes, AUDI, BMW...?
    А тази измислица със 7-те години гаранция е пълна смехория!
    Вземете напишете какво включва тази гаранция - да не се окаже, че е само за волана!!
    Айде стига хейт :) - който е фен и го кефи му пожелавам да си я вземе...ама с тази цена.... :) Успех :)
  • 67 Гост

    1 3 Отговор
    На това ако му махнеш емблемата и грозната решетка, никой никога няма да разбере каква марка е.

    Коментиран от #68

  • 68 ХоХо

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    A na BMW 7Series ако му махнем емблемата и грозната решетка ти ще разбереш ли?
    Това е кола всеки взема най-новото в модните тенденции и го прилага затова и всички изглеждат еднакво. Само Мерцедес като че ли се опази от това но пък при тях е другият проблем че всичко изглежда еднакво че и Майбах даже.
  • 69 Тестис

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "До Марто":

    Ти от 50к на година, освен някой Икарус от градския транспорт да караш. Как ти остана време да пишеш и четеш теми направо....Карал ми бил, аман от разбирачи....

    Коментиран от #71

  • 70 гост

    0 0 Отговор
    СЛАГАМЕ ЕМБЛЕМИ НА ,,АУДИ,, И ГОТОВО! Личи си дизайнера откъде е дошъл.
  • 71 Смешко

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "Тестис":

    Това са 140 на ден , умнико !
    Има дни в който шофирам по 1000 км !
    Шумен -Бургас—София - Бургас -Шумен !
    Разбирач съм щото съм имал и боклуци и свестни коли .
    От Е класа -1995 до f11 -2013 в момента !
    Работя за себе си , колите си ги купувам сам и затова няма никога да дам такива пари за шир потреба !
    Между другото това е темата , а не аз колко шофирам и кога имам време да пиша , умнико !

    С добри пожелания за здраве !
  • 72 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "До Марто":

    Защо си мислиш,че всичко е мерцедес?Моята за близо две години 178хил.км.и до ден днешен слизам отпочинал.Да те питам кога ти остава време да правиш аирматика?

    Коментиран от #73

  • 73 Не понимаю!

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "Язе":

    Темата е за КИА-та или аз как разполагам с времето си ?
    Какво време ми трябва , за каква аритметика ми говориш , да разбера , че слизам по отпочинал от f11 -ми , от колкото от Пежо-то ми 307 SW -2007 преди 8 години !
    Имал голяма база за сравнение от Форт сиера 1992 г. , през Голф 2 , Ауди 100 , две 124 и т.н !
    Не хваля колата която имам в момента , това показва ,че се стремя да бъда обективен .
    Самата смяна на толкова коли за това време говори , че съм достатъчно претенциозен към автомобила си , в моя случай основния ми инструмент за работа !

    Айде спорна и който е спестил 100 000 със здраве да ги даде за тази КИА , въпрос на вкус !
  • 74 Не понимаю:):):)

    0 0 Отговор
    Форд !
    Извинявам се !
  • 75 Дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "onq s konq":

    Имаш да вземаш... Не само ще ти се опре, ами ще видиш само точка след това!!!!
    А ти си хвали твоя кош... Няма лошо!!!
    Иди тествай Стингера пък тогава пиши глупости!!!
  • 76 Лъчо

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Много се смях":

    А ти случайно да знаеш, че за 85 бона получаваш Да-нова Е класа, а къде е завода а?
    Е класа за тия пари само от завода в Турция!!!!
    Има защо да е на тази цена!
  • 77 Калин

    1 0 Отговор
    Стингера е доста бърз... Тествах го!
    Тези, които не са го карали.. Тихо, моля!
    Първо карай, после говори!
    Ето линк къде е в класацията:
    http://www.autosnout.com/0-100kph-Times-List.php
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.