Last news in Fakti

11 Октомври, 2017 18:56 30 245 33

$42 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda

  • honda-
  • fit-
  • jazz-
  • катастрофа-
  • обезщетение-
  • сащ
$42 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda - 1

Семейна двойка от САЩ ще получи обезщетение в размер на $42 млн. заради катастрофа, причинена от некачествен ремонт на автомобила им. Според тексаския съд, определил огромната компенсация, вината за тежкия инцидент трябва да се търси в техническото състояние на автомобила след предишна поправка, съобщава Fox 4 News.

 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda

През декември 2013 г. Матю и Марша Сийбахан се сблъскали челно със своята Honda Fit (Jazz) в друга кола. От удара каросерията на японската малолитражка се смачкала толкова силно, че приклещила пътниците в капан, а резервоарът пламнал.

 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda

Пристигналите на мястото на злополуката успели да извадят Марша навреме, но Матю получил жестоки изгаряния от четвърта степен. Прекарал следващите три години в болница и все още страдал.

 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda

Разследването установило, че семейната Honda била възстановявана след градушка през 2012 г. Вместо да заварят нов покрив, в сервиза John Eagle Body Shop решили да го... залепят. Според защита именно неспазването на технологичните изисквания при ремонта отслабило структурната здравина на каросерията, в резултат на което вратите блокирали, а резервоарът се разцепил и възпламенил.

 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda

Според американски медии безпрецедентното по мащабите си обезщетение може да доведе до лавина от подобни дела, тъй като според разследването в John Eagle Body Shop прибегнали до лепило вместо заварки по настояване на застрахователя State Farm Insurance с цел по-ниски разходи за ремонта. На всичко отгоре поправката не била отбелязана в сервизната история на автомобила.

 млн. кръвнина за кьопав ремонт на Honda


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    51 91 Отговор
    Нормално е така за изглежда Хондата. Всички Хонди са с ламарини като хартия. Боклуци

    Коментиран от #22

  • 2 112

    115 40 Отговор
    Ице, нормално е да си прост. Нищо лично.
  • 3 Гост

    91 6 Отговор
    и колко по-евтино излиза ремонта? 100$ дали пестят?
    Ей тия същите пестящи от всякакъв вид качество ни бутат и ГМО-то, защото за тях са важни само парите.
    Кой ще си иде от този свят, стига да не са те, няма никакво значение.

    Коментиран от #9

  • 4 вики

    109 5 Отговор
    Ето това е съд и ред! Тука това никога няма да се случи!

    Коментиран от #15

  • 5 ЖИЪ

    58 1 Отговор
    В БГ става нещо подобно,но с други материали.
    На ръждивата врата с дупка се слага хавлиена кърпа напоена с епоксидна смола.После се шкури,китосва и боядисва.
  • 6 Ккк

    18 17 Отговор
    Поне дизайна малко се е подобрил.
  • 7 123

    41 10 Отговор
    Ето затова се правят ремонтите в оторизирани сервизи. Каквото и да правят не може да се скрие. Рано или късно си понасят отговорността. Това при нас не може да стане!

    Коментиран от #14

  • 8 нищо лично

    36 5 Отговор
    За да се "гофрират" така двете предни колонки и левия праг под вратата удара е бил много силен и това как е бил монтиран тавана към рамката е само претекст за такова основание и обезщетение. Както и да са монтирали тавана, основното е силния удар, който е скъсил рамката на предните врати и е довел до заклинването на вратите. А защо се е сцепил резервоара е питанка до производителя. Американците и частност тамошните адвокати за пореден път доказват, че могат да манипулират фактите до както си пожелаят.
  • 9 Никой

    26 13 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Когато говориш, че ГМОто е вредно, защото в момента това мнение е модерно. За жалост си нямаш идея какво всъщност е ГМО.
    Колкото до статията, това е пример за работещ съд. Няма какво повече да се каже. Навсякъде хората се опитват да минат тънко, въпросът е да има читава защита за потребителя.
  • 10 Антонн

    12 1 Отговор
    Точно на такова изделие не знам как е захванат тавана,но и на клипа няма следи от пункшвайц по колонките.
    А трябва да се разпробие,за да се свали стария таван.
    Има коли заводски тавана е залепен,но лепилото е спецялно и струва доста пари.
    Тези със стъклените тавани по тази логика,при ПТП трябва да изчезват.
    Това са глупости в сервиза решили да го залепят,какв ще спестят.
    Дори да са неандерталци силикон за автостъкла ако използват ,ще заминат 2 флакона и пак са пари.
    Дори да нямат пункшвайц,ще го заварят с телоподаващото на разпробитите дупки.
    Ще им излезе около два цента за телта,и 20-30 мин. време за работа.
    Това е било тотал щета,на тази щайга таван да се смени по градушка колата е била смляна.
    Как са се навили да я ремонтират и са стигнали парите,само те си знаят.
    Да не се наложи потърпевшите да ги връщат тези 42млн.

    Коментиран от #21

  • 11 Алфа Ромео

    35 6 Отговор
    Ламарината на тавана която са лепили няма нищо общо със структурната здравина на тавана още по-малко с резервоара, всичко е било въпрос на добри адвокати.

    Коментиран от #18

  • 12 PlimP

    14 16 Отговор
    112, прав е за съжаление, японецът е скаран с думите антикорозия и безопасност, щото ако сравним рено модус и ходна джас(в дървото), ще се хванете за главите
  • 13 racer

    19 4 Отговор
    Какво спорите след седмица е на Горубляне нов внос.
  • 14 Васил Кунчев

    18 3 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Г-н Клоун, става, става. Не лъжи хората. Споменатия сервиз е в пъти по-добър от вашия оторизиран сервиз. Просто застрахователя не е искал да даде пари за ремонта.... Ако дойда при вас и кажа, че искам нова броня и калник, но давам само 20 лева, какви чудеса от храброст ще измислите? Не се филмирай излишно, все едно не знаем какви хора работят в оторизираните сервизи. И там всичко е сведено до парите. В САЩ всеки сервиз дава гаранция за извършения ремонт. Там знаят какво означава клиента да е на първо място! Освен това имат и работеща съдебна система, която не позволява своеволия. Преди години имах един Мерц. Блъснах го на един светофар и фаровете хлътнаха, счупи се бронята и сензорите на парктроника. Застрахователя реши да си спести пари за нови фарове и в дилъра на Мерц ми сложиха допълнителни планки за захващане към шасито. В резултат десния фар започна да сочи на 5 метра пред колата. Та за динамометричен ключ нещо ми говореше.... Между другото съм машинен инженер

    Коментиран от #17

  • 15 И аз искам, ама нема

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "вики":

    Какъв ред , какъв съд ? В случая -намерили "под вола теле" и ...дай да му ... .
  • 16 дедо

    3 4 Отговор
    Калпав ремонт на калпав коптор.
  • 17 123

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Васил Кунчев":

    Ти видя ли какво си написал? Прочети ли статията, и свърза ли мнението ми с нея?
    Темата ми е, че само грамотен сервиз (оторизиран) може да бъде хванат,.че не е направил ремонта като хората, защото имат досиета, база данни и т.н. Това,.че си машинен инженер не ти помага в темата изобщо.
  • 18 asdf

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Айде бе, дали пък няма общо със здравината на тавана?! Защо пишеш глупости не ми е ясно. Поне, като не разбираш си трай.
  • 19 Zmn

    5 3 Отговор
    Значи.., ако здравината на колата ако зависеше от тази тънка ламарина на тавана, особенно на японските автомобили ( преди 2 год в сф имаше даже с дупки от градушката) то... тя колата щеше да се смачка от самосебе си в някой завой с по-голяма скорост..

    Коментиран от #20

  • 20 пропов

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "Zmn":

    тавана е част от носещата пространствена рама на колата. това е самоносеща каросерия, не е кола със шаси. затова кабриолетите стават по тежки. заменят липсващият таван с мноого подсилване на пода и рамката на предното стъкло.
  • 21 Gost

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Антонн":

    Каква щайга бе тъпак Хонда щайги ли правят
  • 22 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    Карай си немските боклуци които тежат по 2 тона и горят 20 на 100
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Мариян

    0 0 Отговор
    Абе какви хонди и тем подобни немски боклуци!Това е кола!
    https://www.youtube.com/attribution_link?a=z-n7ENfDKKY&u=%2Fwatch%3Fv%3DuKOxVAylWyM%26feature%3Dshare
  • 25 Denko

    7 0 Отговор
    Моето мнение е че хората са имали добри адвокати и така са извартяли нещата, че изкарват сервиза виновен за това нещастие. А доколкото честността и съдебна система в Америка мога да кажа, че доста си зависи от случая. Живея в Ачерика и имам личен опит със застрахователни компании. Един шибаняк ме удари и ми изкриви калник, врата, джанта и амортисьор и накрая неговата застрахователна компания отказа да ми покрие щетите защото техния клиент не си вдигал телефона да потвърди какво е станало и от горе на това пък полицаят който дойде на място не е написал репорт защото било малък инцидент и сега аз трябва си чупя главата и мисля как да си оправя колата. Да ги съдя пак не става защото щетата е оценена на 4500$ което тук се води малка щета и един вид не си заслужава да се вкарва във съда...трябва да е за поне 10000$+. Та Америка не е толкова цветна и лъскава както много хора си мислят. Тул всичко е ЗА ПАРИ...никой не му пука за теб няма никаква човечност всичко е ЗА ПАРИ.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 ШмъркАн

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Denko":

    Хубаво е да се пишат такива истини за Америка от време на време за да пристанат да пишат чули-недочули колко хубаво е там и как живота и цветя и рози.
  • 27 Supercalafragelistic

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Denko":

    Ами, ела си в България,бе пич! Тук всичко е цветно и къдраво и нищо не е за пари, и на всеки му пука за теб. Малко си закъснял да ни съветваш,като чули-недочули. Т'ва не ти е 86-та,та само ти да си там.

    Коментиран от #33

  • 28 хондаджия

    3 0 Отговор
    Само искам да ви кажа, че на тези хонди резервоара не е отзад (като на почти всички коли), а се намира отпред под предните седалки ! Затова се е сцепил и станал пожар.

    Коментиран от #30

  • 29 и българите не са цвете

    5 0 Отговор
    Не знам как е в америка и дали наистина всичко е за пари и няма човечност. Но и българите са тотално озлобени вече и няма човечност и колегиалност. Всеки се е свил в пашкула си, гледа мръсно и псува под мустак. Примери ? Колко коли спират да дадат път на пешеходец стъпил на пътя (но не на пешеходна пътека) ? Или такъв който да даде път на някоя кола, която не е с предимство ? Много малко са "човеците" вече, за жалост. Закъсвал съм в София на главен булевард в пиков час по време на ремонт, т.е. коли бол около мен, които се движат едвам едвам. За мой късмет, колата ми изгасна и няма палене. Обадих се на приятел да дойде да ме изтегли, но мисълта ми е... въпреки, че бях обграден от "колеги", никой не поиска да ми помогне, да подаде едно рамо и да ме избута от пътя. Трябваше сам да бутам над 100 метра колата, за да не преча. А пак повтарям - беше голям натоварен булевард, пиков час и задръстване, момент в който всички стоят и чакат да се отпуши тапата и всички стояха в колите си и ме гледаха умно. Един не поиска да слезе и да му помогне. НИТО ЕДИН ! Псуваме американците, че са идиоти, скапаняци и правят всичко за пари, а ние българите какви сме ? Като сме дори още по-големи боклуци, защото за разлика от американците, нас ни мързи много, много повече (ония поне са дресирани да слушкат и папкат и да работят, а ние можем само да бистрим политиката).
  • 30 гамена

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "хондаджия":

    А ми много лошо тогава като изпълнение, по близо до горещия двигател и по лесно е да се повреди при челен удар. Като чуя Хонда и уважавам само мотоциклетите им 400+ кубика
  • 31 незнайко

    1 0 Отговор
    При тази смляна предница покрива нямаше да помогне. Това е предтекст за да получат обезщетение. Защо резервоара се е разцепил? Тай да не е на покрива? Всичко ми прилича на добре скалъпен процес, който в БЪЛГАРИЯ посмъртно не може да се случи !!!

    Коментиран от #32

  • 32 хондаджия

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "незнайко":

    незнайко казах ти защо се е разцепил резервоара - намира се ПОД предните седалки. Шофьора и пасажера отпред седят върху резервоара ! Така са тези хонда джазз (FIT както още се наричат), така са и Сивик 2006-2011 и по-новия модел 2012-2016. Като се е смазала предницата, като е поддал тавана и почва да се гъне и резервоара който е отпред. Логично звучи цялата ситуация, логично звучи да не е изфабрикувано. Иначе един Господ знае истината. Но на тази хонда резервоара се намира на шантаво, нетипично за автомобил място. Затова и всеки хондаджия имащ такава хонда джазз/фит и сивик 8 и 9-а ген. хечбек винаги се "оплаква", че в завой чува как бензина/нафтата се плиска под гъза му. Поинтересувай се, порови и ще видиш, че съм прав и говоря истината. Имал съм такива коли. Друго интересно при тях понеже резервоара е под предните седалки - те са с т.нар. необслужваем горивен филтър. За да се смени филтъра трябва да се разглоби салона на колата, да се свали централната конзола където е лоста за скоростите, седалки евентуално.... и от Хонда решават да направят горивния филтър един вид вечен, да не се сменява (за бенизновите такива хонди, за дизеловите сивици системата с филтъра е по-различна).
  • 33 Denko

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Supercalafragelistic":

    Аз не давам съвети пич само разясних някой неща на тези които не са запознати...тва си е лично мое мнение всеки си има глава на раменете и се оправя както може...