Семейна двойка от САЩ ще получи обезщетение в размер на $42 млн. заради катастрофа, причинена от некачествен ремонт на автомобила им. Според тексаския съд, определил огромната компенсация, вината за тежкия инцидент трябва да се търси в техническото състояние на автомобила след предишна поправка, съобщава Fox 4 News.
През декември 2013 г. Матю и Марша Сийбахан се сблъскали челно със своята Honda Fit (Jazz) в друга кола. От удара каросерията на японската малолитражка се смачкала толкова силно, че приклещила пътниците в капан, а резервоарът пламнал.
Пристигналите на мястото на злополуката успели да извадят Марша навреме, но Матю получил жестоки изгаряния от четвърта степен. Прекарал следващите три години в болница и все още страдал.
Разследването установило, че семейната Honda била възстановявана след градушка през 2012 г. Вместо да заварят нов покрив, в сервиза John Eagle Body Shop решили да го... залепят. Според защита именно неспазването на технологичните изисквания при ремонта отслабило структурната здравина на каросерията, в резултат на което вратите блокирали, а резервоарът се разцепил и възпламенил.
Според американски медии безпрецедентното по мащабите си обезщетение може да доведе до лавина от подобни дела, тъй като според разследването в John Eagle Body Shop прибегнали до лепило вместо заварки по настояване на застрахователя State Farm Insurance с цел по-ниски разходи за ремонта. На всичко отгоре поправката не била отбелязана в сервизната история на автомобила.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ицо
Коментиран от #22
19:09 11.10.2017
2 112
19:15 11.10.2017
3 Гост
Ей тия същите пестящи от всякакъв вид качество ни бутат и ГМО-то, защото за тях са важни само парите.
Кой ще си иде от този свят, стига да не са те, няма никакво значение.
Коментиран от #9
19:18 11.10.2017
4 вики
Коментиран от #15
19:22 11.10.2017
5 ЖИЪ
На ръждивата врата с дупка се слага хавлиена кърпа напоена с епоксидна смола.После се шкури,китосва и боядисва.
20:17 11.10.2017
6 Ккк
20:25 11.10.2017
7 123
Коментиран от #14
20:30 11.10.2017
8 нищо лично
20:42 11.10.2017
9 Никой
До коментар #3 от "Гост":
Когато говориш, че ГМОто е вредно, защото в момента това мнение е модерно. За жалост си нямаш идея какво всъщност е ГМО.Колкото до статията, това е пример за работещ съд. Няма какво повече да се каже. Навсякъде хората се опитват да минат тънко, въпросът е да има читава защита за потребителя.
20:43 11.10.2017
10 Антонн
А трябва да се разпробие,за да се свали стария таван.
Има коли заводски тавана е залепен,но лепилото е спецялно и струва доста пари.
Тези със стъклените тавани по тази логика,при ПТП трябва да изчезват.
Това са глупости в сервиза решили да го залепят,какв ще спестят.
Дори да са неандерталци силикон за автостъкла ако използват ,ще заминат 2 флакона и пак са пари.
Дори да нямат пункшвайц,ще го заварят с телоподаващото на разпробитите дупки.
Ще им излезе около два цента за телта,и 20-30 мин. време за работа.
Това е било тотал щета,на тази щайга таван да се смени по градушка колата е била смляна.
Как са се навили да я ремонтират и са стигнали парите,само те си знаят.
Да не се наложи потърпевшите да ги връщат тези 42млн.
Коментиран от #21
22:01 11.10.2017
11 Алфа Ромео
Коментиран от #18
22:11 11.10.2017
12 PlimP
22:23 11.10.2017
13 racer
23:03 11.10.2017
14 Васил Кунчев
До коментар #7 от "123":
Г-н Клоун, става, става. Не лъжи хората. Споменатия сервиз е в пъти по-добър от вашия оторизиран сервиз. Просто застрахователя не е искал да даде пари за ремонта.... Ако дойда при вас и кажа, че искам нова броня и калник, но давам само 20 лева, какви чудеса от храброст ще измислите? Не се филмирай излишно, все едно не знаем какви хора работят в оторизираните сервизи. И там всичко е сведено до парите. В САЩ всеки сервиз дава гаранция за извършения ремонт. Там знаят какво означава клиента да е на първо място! Освен това имат и работеща съдебна система, която не позволява своеволия. Преди години имах един Мерц. Блъснах го на един светофар и фаровете хлътнаха, счупи се бронята и сензорите на парктроника. Застрахователя реши да си спести пари за нови фарове и в дилъра на Мерц ми сложиха допълнителни планки за захващане към шасито. В резултат десния фар започна да сочи на 5 метра пред колата. Та за динамометричен ключ нещо ми говореше.... Между другото съм машинен инженерКоментиран от #17
00:32 12.10.2017
15 И аз искам, ама нема
До коментар #4 от "вики":
Какъв ред , какъв съд ? В случая -намерили "под вола теле" и ...дай да му ... .01:51 12.10.2017
16 дедо
02:27 12.10.2017
17 123
До коментар #14 от "Васил Кунчев":
Ти видя ли какво си написал? Прочети ли статията, и свърза ли мнението ми с нея?Темата ми е, че само грамотен сервиз (оторизиран) може да бъде хванат,.че не е направил ремонта като хората, защото имат досиета, база данни и т.н. Това,.че си машинен инженер не ти помага в темата изобщо.
07:04 12.10.2017
18 asdf
До коментар #11 от "Алфа Ромео":
Айде бе, дали пък няма общо със здравината на тавана?! Защо пишеш глупости не ми е ясно. Поне, като не разбираш си трай.10:40 12.10.2017
19 Zmn
Коментиран от #20
11:34 12.10.2017
20 пропов
До коментар #19 от "Zmn":
тавана е част от носещата пространствена рама на колата. това е самоносеща каросерия, не е кола със шаси. затова кабриолетите стават по тежки. заменят липсващият таван с мноого подсилване на пода и рамката на предното стъкло.12:44 12.10.2017
21 Gost
До коментар #10 от "Антонн":
Каква щайга бе тъпак Хонда щайги ли правят14:13 12.10.2017
22 Гост
До коментар #1 от "Ицо":
Карай си немските боклуци които тежат по 2 тона и горят 20 на 10014:15 12.10.2017
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Мариян
https://www.youtube.com/attribution_link?a=z-n7ENfDKKY&u=%2Fwatch%3Fv%3DuKOxVAylWyM%26feature%3Dshare
19:53 12.10.2017
25 Denko
Коментиран от #26, #27
20:17 12.10.2017
26 ШмъркАн
До коментар #25 от "Denko":
Хубаво е да се пишат такива истини за Америка от време на време за да пристанат да пишат чули-недочули колко хубаво е там и как живота и цветя и рози.01:34 13.10.2017
27 Supercalafragelistic
До коментар #25 от "Denko":
Ами, ела си в България,бе пич! Тук всичко е цветно и къдраво и нищо не е за пари, и на всеки му пука за теб. Малко си закъснял да ни съветваш,като чули-недочули. Т'ва не ти е 86-та,та само ти да си там.Коментиран от #33
06:37 13.10.2017
28 хондаджия
Коментиран от #30
10:18 13.10.2017
29 и българите не са цвете
10:26 13.10.2017
30 гамена
До коментар #28 от "хондаджия":
А ми много лошо тогава като изпълнение, по близо до горещия двигател и по лесно е да се повреди при челен удар. Като чуя Хонда и уважавам само мотоциклетите им 400+ кубика11:38 13.10.2017
31 незнайко
Коментиран от #32
14:20 13.10.2017
32 хондаджия
До коментар #31 от "незнайко":
незнайко казах ти защо се е разцепил резервоара - намира се ПОД предните седалки. Шофьора и пасажера отпред седят върху резервоара ! Така са тези хонда джазз (FIT както още се наричат), така са и Сивик 2006-2011 и по-новия модел 2012-2016. Като се е смазала предницата, като е поддал тавана и почва да се гъне и резервоара който е отпред. Логично звучи цялата ситуация, логично звучи да не е изфабрикувано. Иначе един Господ знае истината. Но на тази хонда резервоара се намира на шантаво, нетипично за автомобил място. Затова и всеки хондаджия имащ такава хонда джазз/фит и сивик 8 и 9-а ген. хечбек винаги се "оплаква", че в завой чува как бензина/нафтата се плиска под гъза му. Поинтересувай се, порови и ще видиш, че съм прав и говоря истината. Имал съм такива коли. Друго интересно при тях понеже резервоара е под предните седалки - те са с т.нар. необслужваем горивен филтър. За да се смени филтъра трябва да се разглоби салона на колата, да се свали централната конзола където е лоста за скоростите, седалки евентуално.... и от Хонда решават да направят горивния филтър един вид вечен, да не се сменява (за бенизновите такива хонди, за дизеловите сивици системата с филтъра е по-различна).14:49 13.10.2017
33 Denko
До коментар #27 от "Supercalafragelistic":
Аз не давам съвети пич само разясних някой неща на тези които не са запознати...тва си е лично мое мнение всеки си има глава на раменете и се оправя както може...09:38 14.10.2017