Ето един нагледен пример за еволюция и отговор на въпроса, защо M5 преминава към опция за задвижване и на четирите колела. Новото поколение на автомобила е с близо 100 килограма по-леко според различните конфигурации, а версията M550i разполага с 465 конски сили от същия 4.4-литров V8, но и задвижване на четирите колела, което допринася за 3.8 секунди от 0 до 100. Старата M5-ца е с близо 100 коня повече - 560, но те се изпращат само към задните колела и това води до ускорение от 0 до 100 за 4.4 по заводски данни. Разликата, която ще видите в ускорението е потресаваща, но на писта настройките на М5 си казват своята дума.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Работник
19:33 12.10.2017
2 Косачката
20:05 12.10.2017
3 Бай Тошо
20:51 12.10.2017
4 Fenasi Kerim
Коментиран от #5
21:00 12.10.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Driving pleasure
00:14 13.10.2017
7 асдасд
02:00 13.10.2017
8 гост
10:05 13.10.2017
9 Бай Санде
Ае със здраве:)
11:55 13.10.2017
10 Opaaa
17:37 13.10.2017
11 БМВ привърженик
18:37 13.10.2017
12 330d
21:02 13.10.2017
13 вижся
23:55 13.10.2017
14 BMW фен
08:23 14.10.2017
15 Shmeker
20:15 14.10.2017