12 Октомври, 2017 19:00 10 354 15

Старото BMW M5 срещу новото M550i xDrive

Ето един нагледен пример за еволюция и отговор на въпроса, защо M5 преминава към опция за задвижване и на четирите колела. Новото поколение на автомобила е с близо 100 килограма по-леко според различните конфигурации, а версията M550i разполага с 465 конски сили от същия 4.4-литров V8, но и задвижване на четирите колела, което допринася за 3.8 секунди от 0 до 100. Старата M5-ца е с близо 100 коня повече - 560, но те се изпращат само към задните колела и това води до ускорение от 0 до 100 за 4.4 по заводски данни. Разликата, която ще видите в ускорението е потресаваща, но на писта настройките на М5 си казват своята дума.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Работник

    19 3 Отговор
    пфф на това ли викате старо м5 бре... тъкмо ми стана интересно как ще се справи м5 е39 срещу новото м5 ама тия ми пробутват извънземни модели тука
  • 2 Косачката

    9 1 Отговор
    Стоково Е39 няма шанс да бие стоково F10
  • 3 Бай Тошо

    13 1 Отговор
    Само със задно при тая мощ няма никакъв шанс на старта срещу двойното
  • 4 Fenasi Kerim

    11 16 Отговор
    M5 F10 e 4.4 до 100км само в "лабораторни условия".На бул. България на "стъкления" асфалт е по-скоро нещо от рода на 6.5 или 7 сек.

    Коментиран от #5

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Driving pleasure

    7 3 Отговор
    Идеята на М5 е давърви с вратите напред кощунство е да ми говорите за ЕксДрайв. Драг и без това е дисциплина за маймуняци с тежък десен крак - умения не се изискват!
  • 7 асдасд

    1 0 Отговор
    На старта няма шанс, но на по-високи скорости например на магистрала, новата 5ца няма шанс
  • 8 гост

    3 7 Отговор
    Късно им увре главата на BMW че без двойно предаване не става . В това отношение имат много да се учат от Инголщат ... Но както се казва по-добре късно от колкото никога.
  • 9 Бай Санде

    4 0 Отговор
    На пистата си пролича кой е по-добрия автомобил. Не всичко е ускорение от 0 до 100. М5-цата направи разлика от 6сек. само за една обиколка.
    Ае със здраве:)
  • 10 Opaaa

    0 2 Отговор
    Момчета само да ви кажа че по нагласен драг не съм виждал. Това са пълни измишлйотини.
  • 11 БМВ привърженик

    1 0 Отговор
    Кеф ти да ги дърпаш на драг, кеф ти да си влизаш напред с вратите по завоите... И двете машини са уникални, няма смисъл от спорове!
  • 12 330d

    2 0 Отговор
    Не всичко е драг мили деца, на шосето има и завои....
  • 13 вижся

    0 0 Отговор
    дошло им е на ум, тъй като в новите модели позволяват да го изключиш (най-новата м5 например) : )
  • 14 BMW фен

    0 0 Отговор
    Този драг ми се струва доста нагласен , М5 със спортни гуми и 3 човека направи 0-100 за под 4 сек, та не знам тия кво тестват бабината си. И ДА за писта задното е НАЙ-ДОБРОТО !!!
  • 15 Shmeker

    0 0 Отговор
    E60 M5 сменяш лагери на коляновия вал на всеки 2 смени на маслото. Ако и F10 M5 са така предпочитам 550и, че дори и да е с ХъДрайфа.