11 Януари, 2018 17:56 50 397 74

Продава се уникална "петица" от Група Б

  • ваз-
  • 2105-
  • lada-
  • vfts-
  • група б
Продава се уникална "петица" от Група Б - 1

Изключително рядка Lada VFTS си търси нов собственик в Естония. Моделът е произведен в едва 30 бройки от Вилнюската фабрика за превозни средства на базата на ВАЗ-2105 за участие в състезания по правилата на Група Б на FIA.

Продава се уникална "петица" от Група Б

Автомобилът е изключително запазен, тъй като е навъртял едва 300 км, а цената е направо смешна за такава реликва - само €9 000.

Продава се уникална "петица" от Група Б

Състезателната Lada е екипирана с 2.0-литров четирицилиндров двигател със 160 к.с. и 5-степенна скоростна кутия от Opel Omega MV6. Мощността е предостатъчна, тъй като колата тежи 850 кг.

Продава се уникална "петица" от Група Б

Задният мост е от Volvo, горивната помпа - Bosch, радиаторът - Cosworth, а карбураторите - Weber. Кормилната уредба и усилителят са взети от Volkswagen Golf II. Монтирани са самоблокиращ диференциал и дискови спирачки на задните колела.

Продава се уникална "петица" от Група Б

Lada VFTS се разпознава лесно по аеродинамичния пакет, задния спойлер и джантите BMW Alpina, обути в полусликове. В салона, естествено, има предпазна клетка.

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б

Продава се уникална "петица" от Група Б


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    29 90 Отговор
    Правена с нитачката. Хихии.

    Коментиран от #10

  • 2 mkhhg

    40 131 Отговор
    Lada 2105 - най-уникалните боклуци на света!
    Сестра ми имаше такава - разори ги!

    Коментиран от #5, #46, #71, #74

  • 3 Алфа

    51 25 Отговор
    Не знам ама братчеда Дечката имаше лада 2107 с 4 скорости и съм свидетел на първа скорост как стига да си жанлатин отива 75км/ч . И до сега колкото коли да съм имал само аудито а3 1.8турбо 132киловата 5скопости 75 на първа караше стрелката втора 130,

    Коментиран от #6, #40

  • 4 Alfa

    79 22 Отговор
    Незнам ама това е 2107 или поне стоповете са от седмица колата е уникална здрава руска машина

    Коментиран от #7

  • 5 Не си прав

    71 20 Отговор

    До коментар #2 от "mkhhg":

    Не си прав, Това е великолепен автомобил,
  • 6 Спагети болонезе

    16 32 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа":

    Ти много анимационни филми гледаш!!!
  • 7 Спагети болонезе

    34 22 Отговор

    До коментар #4 от "Alfa":

    Поредния тъп коментар!
    Кое по-точно е Руско, освен ламарините и твоите стопове от 2107?!?😂😂😂
  • 8 Емил

    47 16 Отговор
    На тази лада кое и е от лада?!
  • 9 Тошко Славов завинаги

    29 47 Отговор
    Ква група Б те гони бе Жоре журналистче. С умупомрачителните 160 koнчета и за нули не става/форлойфер/.Все още ги карат в БГ на планинско и са с идентични мощности.И тея 9000€ никак не са скромни,при положение,че всеки механик докоснал се до рали спорта,може да сглоби такава"резачка" за по-малко кинти.
  • 10 тадд

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Нитачката е задължителна! Погледай и реши сам - https://youtu.be/K90vgiy0vEw?t=10s

    Коментиран от #32

  • 11 Алфа Ромео

    44 5 Отговор
    Колата е готина, супер забавно ще е да я караш, не стана ясно двигателя каква марка. Спецовете дето казват че 160 коня на 850 кг са малко явно са големи разбирачи.

    Коментиран от #21, #62, #65

  • 12 qqqqq

    23 5 Отговор
    Каква група Б ? Там автомобилите са над 300 к.с. . По мощни са от WRC. За това групата е забранена, почнали са да стават много инциденти поради голямата мощност.

    Коментиран от #14, #20

  • 13 xxx

    27 5 Отговор
    Интересно за какви карбуратори става дума след като се вижда че колата е с power cap и мотора е инжекционен . Изглежда драскача написал статия си е съчинил всичко и изобщо си няма и на представа кое какво е . А за въпросната сума всеки сръчен и разбиращ от автомобили ще си направи подобна бегачка че и ще му останат пари за още една.

    Коментиран от #15

  • 14 qqqqq

    31 4 Отговор

    До коментар #12 от "qqqqq":

    Рали пилотите имат един лаф:" WRC е за момчета, а група Б е за мъже." За да караш автомобил от група Б, се изисква страхотно майсторство.
  • 15 Гост

    20 1 Отговор

    До коментар #13 от "xxx":

    Двигателя е C20XE от Opel слагам е в Astra GSi, Vectra 2000, Calibra и Kadett. Оригинално е 150 коня, а ранната версия в кадет е 156.
  • 16 Ал Купоне

    20 3 Отговор
    Избарял я е естонеца, браво !
  • 17 Зомбайо

    26 3 Отговор
    Група Б чудовищата са достигали до 1000 коня. Били са брутални, вече няма такива коли, няма и да има.
  • 18 ikem

    18 1 Отговор
    Много добра,браво !
  • 19 Бесен Язовец

    18 7 Отговор
    За кой не знае това е LADATA БЕГАЧКА!!

    Коментиран от #41

  • 20 Гост

    23 1 Отговор

    До коментар #12 от "qqqqq":

    Колите в Група Б бяха много по-добри от сегашните wrc. Колиге бяхо и с много повече мощност.
    Peugeot 205 t16 480hp
    Audi S1 500hp
    Ford RS2000 450hp
    Metro 6r4 410hp
    Lancia Delta S4 480hp
    Lancia 037 325hp
    Ето за каква мощност става на въпрос не като ония играчки от wrc
  • 21 Опелист

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Колега, видно е че мотора е ц20хе от опер астра гси, калибра, вектра А 150 е заводски в агмосферния си вариянт

    Коментиран от #27

  • 22 Lancia Delta S4

    26 1 Отговор
    In 1985, Lancia engineers tested an S4 engine under extreme conditions, reaching 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. ;) Велика кола.
  • 23 направи си сам

    11 22 Отговор
    Лада с двигател Опел и само 160 коня от 2 литра... Че тя една серийна Хонда S 2000 от такъв обем вади 250 коня без турбина...

    Коментиран от #31

  • 24 Георги Колев

    7 2 Отговор
    Супер
  • 25 Vasik Atanasova

    15 5 Отговор
    хубава е ладата
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Алфа Ромео

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "Опелист":

    Възможно е, много добър двигател!
  • 28 Расулюлах

    4 9 Отговор
    И иде некои кадет или корсичка или астра с 2 opc мотор 250 кони и ладето остава в небитието хахах
    А мотора е опел скорсотите от омега щото е със задно...и кое му е ефтиното ? 20 000лв за мотор и скорости 1000лв със се тунинга и некъв варел за 500 лв изкърпен и боядисан и то друго нема ....още 2 бона окачване съединител и спирачки и кормило и те тва е
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Госта

    2 2 Отговор
    240коня с турбо
  • 31 ХХМ

    2 5 Отговор

    До коментар #23 от "направи си сам":

    Колега вземи и прочети за въпросния двигател малко, изгледай малко клипчета в тубата и тогава коментирай. А относно v-tec мога да кажа само хубави неща.

    Коментиран от #34

  • 32 куку руку ку

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "тадд":

    Или това
    https://www.youtube.com/watch?v=u4pva1FvO_M
  • 33 kick

    7 0 Отговор
    Това е реплика на VFTS, само оптическия тунинг е като на оригинала, такива самоделки има доста и у нас!
  • 34 Автофен

    10 1 Отговор

    До коментар #31 от "ХХМ":

    F 20 C ли имаш в предвид? Определено много по добър от опелския мотор ползван тук. А не съм сигурен че това е group B кола. Там нещата преди да я забранят бяха страшни колите за 2 секунди правеха 100 бяха 4х4 и с близо 1000 коня турбо мотори. Хубави времена бяха както и във Формула 1 1,5 двигатели с 1400 1500 коня. После тъпаците от ФИА скопиха всичко.
  • 35 Подводница

    1 0 Отговор
    Красавица
  • 36 Расулюлах

    3 2 Отговор
    Едно съ 8 за 10 бона и ше му се плаче на жигулето
  • 37 на гости

    5 3 Отговор
    Кич отвсякъде.
  • 38 Mobile

    8 2 Отговор
    Това не е Лада, това е Сбирщайн.
  • 39 гост

    6 1 Отговор
    Реално освен формата на купето друго от лада няма. Та силно казано е, че това е лада.
  • 40 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Алфа":

    Това че на първа вдига 75 км/ч какво означава че колата върви много ли???? Или на втора 120-130 ????
  • 41 Дони

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Бесен Язовец":

    Само ламарините са на Лада , не разбра ли, интересно защо е махнато всичко руско освен корубата?

    Коментиран от #42

  • 42 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #41 от "Дони":

    Що така ? Бай Иван и компания русофили се пребиваха кой пръв да обясни че всичко руско е много добро , те самите бързат да се отърват от него и да го заменят нещо от прогнилия запад!
  • 43 Random

    2 3 Отговор
    Абе не го знам тоя вашия бай Иван какъв е, ама за да го споменавате във всяка статия, явно ви е заболяло нещо много здраво.
    Относно Ладата - Купето, окачването, задния мост са си фабрични с доработки.
    Сменени са двигател и ск. кутия(което е наложило смяна на кардана и диференциала), добавена е клетка и са сложени разширения от фибростъкло.
    Като се има впредвид че VFTS идва от Литва.
    VFTS started as a workshop at Vilnius car repair factory and later transformed into Vilnius factory of vehicles - company which specialized in a preparation of rally/race versions of Lada vehicles and engines.
    Та идеята е че все пак е руска.

    Коментиран от #44

  • 44 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Random":

    Сега видях че задния мост е от Volvo.

    Коментиран от #45

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Goto

    5 3 Отговор

    До коментар #2 от "mkhhg":

    Я кажи с какво ги е разорила? Какво толкова са сменяли и на какви цени. Май говориш глупости ,колкото да не заспиш. Аз съм имал такава 12 години, от нова. Не си спомням да съм сменял много неща , а повече от 30-40 лв за част въобще не е възможно да платиш. Ако са сменяли двигателя няколко пъти ... Дай малко инфо, не само празни приказки
  • 47 Малко география

    3 0 Отговор
    Вилнюс, където е работено по това возило, се намира в Литва, а не в Естония.

    Коментиран от #49

  • 48 Ввв

    2 2 Отговор
    Кочина!!!

    Коментиран от #50

  • 49 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Малко география":

    В Естония се продава.
  • 50 Random

    3 8 Отговор

    До коментар #48 от "Ввв":

    Тази "кочина" със сигурност е по-бърза от твоята тоалетна 50-та употреба.
    .
    .
    .
    Много ми е интересна дефиницията за кола-кочина... ще ми я кажеш ли?
  • 51 Виц за Лада

    7 1 Отговор
    - Каква е приликата между ЛАДА и прос*итутка?
    - И при двете ти е хубаво, когато си вътре, но и с двете те е срам да се покажеш пред хората.
  • 52 Виц за Лада 2

    8 1 Отговор
    -Знаеш ли, Ладата има един голям плюс.
    -Какъв бе?
    -На клемата на акумулатора.
  • 53 Виц за Лада 3

    11 1 Отговор
    Въпрос:
    Какво има на последната страница в упътването за автомобил ЛАДА?
    Отговор:
    Разписанието на градския транспорт.
  • 54 Виц за Лада 4

    3 2 Отговор
    Веднъж Чукча си купил Лада и се прибрал в селото. Събрали се роднини и познати на Чукчовото семейство. Един от тях потъркал фаровете:
    - Гледай какви големи очи!
    Почукал друг по покрива:
    - Каква здрава кожа!
    Дръпнал трети ауспуха и възкликнал:
    - И при това е мъжкар!
  • 55 Виц за Лада 5

    3 2 Отговор
    Чипс с вкус на шунка е все едно лада с мирис на ферари.

    Коментиран от #67

  • 56 Виц за Лада 6

    6 1 Отговор
    Има ли нещо по-лошо от това да си собственик на лада? - Да си собственик на две лади.
  • 57 Виц за Лада 7

    7 1 Отговор
    Защо всички собственици на марката Лада бързо се сприятеляват?
    Защото се виждат всяка седмица в сервиза.
  • 58 Виц за Лада 8

    4 2 Отговор
    На един човек му се чупи нещо Ладата по пътя и до него спира друг с Порше и му предлага да го тегли до някой сервиз. Та закачат се двамата и тръгват.

    По едно време ги застига едно Ферари и собственика му започва да се дразни с този на Поршето. Последния не му остава длъжен и започва дърпането...80....100...200..250. Оня с Ладата вече се притеснил спекъл се и станал на кокал и започнал да светка с фаровете...натиска клаксона...ама ония не спират...

    По едно време преминават покрай двама полицаи спрели собственик на зелен Москвич за превишена скорост...ама така преминават, че им хвръкват фуражките...

    Единия полицай казва: "Ей, сержант Петров, видЕ ли ПоршИто бей "
    Другия: "Какво ПоршИ бИ Иванов, ФИрарито го минавашИ"

    Собственика на Мосвича гледал подозрително единия, гледал другия, и предвидливо си намествал 10 лева в джоба... и казал...

    "Какво Порше, какво Ферари, вие видяхте ли Ладата дето ги беше подгонила и им светкаше и свиркаше да се дръпнат за да мине"
  • 59 The Stig

    5 0 Отговор
    Това не е група Б. Това е автомобил от група hobby car. В тази група влизат всички коли които са на базата на група А или група Б, но са преправяни по някакъв начин и не отговарят на изискванията на съответните групи, регламентирани от FIA.
  • 60 ГЪС

    0 0 Отговор
    Какви карбуратори какви 5лева, на едната снимка се вижда дебитомера.
  • 61 ГОСТ ЧИТАТЕЛ

    6 7 Отговор
    Много ви знаят устата,но бащите ви само такива са карали и не са умрели. И даже идеално и на моренце се ходеше ,но се тръгваше много рано сутрин, че денем жега ставаше. Сега да не би да сте по добре,като карате тия отпадъци по на 15 години? Келеши

    Коментиран от #63

  • 62 Ти на рали май не си бил

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Колега,дано не си мислиш,че рали автомобилите различни от Лада са по 2-3тона.
  • 63 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "ГОСТ ЧИТАТЕЛ":

    Баща ми имаше Жигули, пишеше отзад Лада 1300, имам много хубави спомени с нея, беше първата кола която карах през живота си, но честно казано 15-20 годишен западен автомобил е по-добър.
  • 64 гост

    1 0 Отговор
    защо всичките плуят колите !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЩОТО ВСИЧКИТЕ СА КОЩНИЦИ
  • 65 Опел

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    Двигателя е 2.0 16V от Опел, оригинални 150 как сили излиза този мотор от завода, слагат го в Калибра , Астра ,GSi и други. С малко доработка може да прескочи 200 кс, а с турбо и 240, доста здрав като цяло код на мотор C20XE, дори преди няколко години изработиха Лада за пистовият шампионат с него.

    Коментиран от #66

  • 66 group B

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Опел":

    F20C кажи ми този двигател с колко атмосферни коня излиза от завода.
    160 коня правеха едно време БГ майсторите от ладов двигател 1,6 литра без проблеми.
    Тука си говорим глупости.Състезателна кола с под 250 коня не ми я хвали.Че то сега сериен Голф,Сивик,Меган,Фокус са 300 + коня.

    Коментиран от #70

  • 67 Plameni

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "Виц за Лада 5":

    Лада 2107 преди 25 години събираше тълпи от хора къде то я спреш, каквито днес едно Ферари не може да събере.
  • 68 Като гост

    3 1 Отговор
    2107,Много добра кола, има само три дефекта заводски.
    Не набира
    Не спира
    Не завива
    Някой карал ли е скоро такова нещо? Ей хора?
  • 69 Валентин

    4 0 Отговор
    Първо, колкото и промени да са настъпили, Ладата си е Фиат
    Остава си един добър "народен" автомобил.
    Защо не коментирате Трабант" и разни 2 и 3 цилиндрови ........
    За времето Ладата /Фиат/ си беше супер!
  • 70 F20c

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "group B":

    Колега 2.0 литровия мотор на хонда с2000 излиза от завода с 247 к.с. (в последствие свалени на 240 във втората версия). Държеше рекорда за най много коне за литър в атмосферен двигател докато ферари не изкара 458 италия твърдейки че тяхната хола е първата заводска кола стигаща над 9000 об. мин което беше отново рекорд на с2000. В тези сравнения са изключени роторните двигатели.
  • 71 минчо

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "mkhhg":

    значи нее можела да шофира
  • 72 AS Инжинер

    0 0 Отговор
    Е то това не струва повече от една Лада в заводски вид.
  • 73 АС Инжинер

    0 0 Отговор
    Пълен боклук е това , дори няма регистрация и да не говорим че печели конкурса за грозота и малоумност на дизайнера.
    Това е измама
    Имам Радиатор Кослорд на компютъра ама е много по-добър от на тази лада КЕНЕФ. (И гайка от на Хитачи Майка му) на крачето от ляво...
  • 74 Largo

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "mkhhg":

    От шест години я имам 2105 и съм супер доволен и си я поддържам с хубаво масло и гуми и нямам проблеми , стига си дрънкаш глупости