Бумът на SUV-модата не се отразява добре на Peugeot 508. Миналата година от модела са продадени едва 22 724 бройки - стряскащ спад от 39% в сравнение с 2016-а, който французите смятат да наваксат с изцяло нова версия на флагмана си.
Според източник от компанията, цитиран от Automotive News, новата 508-ица ще дебютира на салона в Женева през март. Автомобилът ще бъде построен на платформата EMP2, върху която Peugeot изгражда SUV-гамата си, а дизайнът ще бъде вдъхновен от прототипите Instinct и Exalt.
Тестови мулета на новото 508 вече попадаха в обективите на автомобилните папараци. Някои от тях успяха да щракнат и интериора, в който се вижда виртуалния приборен панел i-Cockpit, изнесен по традиция над малкото кормило.
Новото флагманско Peugeot ще се оборудва с два бензинови и два дизелови мотора. Базовото двигателче е с обем едва 1.2 литра и развива 130 к.с., а по-големият 1.6-литров агрегат ще се предлага в две версии със 165 и 225 к.с.
Турбодизелите ще бъдат с обем 1.6 (120 к.с.) и 2.0 литра (150 и 180 коня). На по-късен етап към гамата ще се присъедини и хибрид, но някога революционната дизел-електрическа модификация отпада от плановете на Peugeot.
От PSA се надяват 508-ицата да стане много по-силна алтернатива на Volkswagen Passat, Ford Mondeo и Skoda Superb, отколкото е в момента. Новият модел ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2, #6
10:30 12.02.2018
2 12-ти цилиндър
До коментар #1 от "гост":
Малко моторче малък живот, но и никой явно не търси вече дълговечност! Да изкара там гаранцията па после нова кола - ширпотреба !10:41 12.02.2018
3 барри
11:01 12.02.2018
4 вижся
12:34 12.02.2018
5 123
13:00 12.02.2018
6 Гост
До коментар #1 от "гост":
Ами те продажбите са красноречиви колко е "добро" моторчето в 5008 - едва 22 000 бройки са продали, а сметни колко от тях са с това "готино" моторче.Като му гледам динамиката - от 0 до 100 км/ч за 11 секунди, направо ще "избие рибата" и Пасата :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Коментиран от #8
14:10 12.02.2018
7 Яко
14:17 12.02.2018
8 Язе
До коментар #6 от "Гост":
С този мотор определено няма да конкуренция по динамика на много коли но явно от Пежо не търсят това.Много пъти са показвали,че ако искат правят доста бързи автомобили.Доказано е обаче,че малко ДВГ не означава нисък разход на гориво.19:41 12.02.2018
9 Кддн
21:19 12.02.2018
10 Песимист
2.0 на 150 коня ще е трепач обаче ако е под 40 бона с автоматик а то няма да е :)
Коментиран от #12
23:17 12.02.2018
11 Мимо
00:11 13.02.2018
12 Гост
До коментар #10 от "Песимист":
Какви състезатели те гонят?Когато афишираш, че си конкурент на някого, то трябва да си такъв във всички параметри. Пасат имат 300 к.с. и 5 секунди до 100 км/ч. А Пежо ще има евентуално 225 к.с. и 8 секунди до 100 км/ч. Какви конкуренти могат да бъдат на Пасат?
Пък ти ако искаш си карай и 50 к.с. автомобил, твоя воля. Обаче купувачите на нови автомобили не са като теб.
Коментиран от #13, #14, #17
08:39 13.02.2018
13 Иван
До коментар #12 от "Гост":
Негова воля ама после ние ги чакаме такива да потеглят и наберат по половин минута и дразнят цялата колона. Пълна порнография е това да се сложи на такъв съндък такъв мотор. Не че и други нискоразрядни производители не го павят де- Всички с изключение на премиум марките правят такива порнографии. Тези 120 коня може да са на 6 хил оборота т.е то ще дава обикновено 50-60 и ще има динамиката на Жигула и същия разход. Що за простотия. Цялата работа е да сложат после в рекламата една ниска цифра, че почват цените от нея и да търсят лапнишарани като много от пишештите тук като гледам08:56 13.02.2018
14 Онзи
До коментар #12 от "Гост":
Какви състезатели те гонят?Когато афишираш, че си конкурент на някого, то трябва да си такъв във всички параметри. Пасат имат 300 к.с. и 5 секунди до 100 км/ч. А Пежо ще има евентуално 225 к.с. и 8 секунди до 100 км/ч. Какви конкуренти могат да бъдат на Пасат?
А ако тези 225 к.с.евентуално го направят за 6 секунди до 100 км/ч какво правим?308 GTI с 1.6 двигателче не е по-бавен от другите му конкуренти с 2.0 литра обем.Ще поживеем и ще видим.
Коментиран от #15
20:09 13.02.2018
15 Гост
До коментар #14 от "Онзи":
Дали 308 с 205 к.с. и 1300 кг е достоен конкурент на 2,0 Голф например? Я пак си помисли.Ето ти за размисъл малко факти как Пежото ускорява за 7,6 секунди, а Голф 7-ца с 2,0 ускорява за 6,4: https://www.auto-data.net/bg/peugeot-308-sw-ii-facelift-2017-gt-1.6-thp-205hp-30641
https://www.auto-data.net/bg/volkswagen-golf-vii-gti-2.0-tsi-230hp-dsg-bmt-18412
Тази въшка с 1300 кг ускорява за 7,6 секунди от 0 до 100 км/ч с 205 к.с. ти сънуваш, че туч с 1700 кг ще ускорява за за 6 секунди.
Просто няма как да се случи - франсетата отдавна изостанаха като динамика.
Коментиран от #16
21:31 13.02.2018
16 Байк
До коментар #15 от "Гост":
При 308, Пежо не цели да направи най-бързата кола, която да превъзхожда по ускорение конкуренцията. Целта е да предложат динамична кола в този сегмент. Освен това 308-цата се предлага и в GTI вариант с 270 к.с. и ускорение 0-100 за 6 сек. А относно варианта с 1.2 thp 130 мога да кажа, че предлага добра динамика. Освен това гамата двигатели е разнообразна, с различни мощности и обеми,така че никой не е задължен да го вземе с точно тази кубатура. А онзи "колега", който казва, че потегляли бавно и правели колона, явно не се е качвал на по-нова от 20 годишна кола.23:58 13.02.2018
17 Песимист
До коментар #12 от "Гост":
Пасата има 300 коня ама при 6600 оборота. Ти кога за последно кара с тези обороти???Аки вдигнат оборотите на 10000 или добавят още 2 турбини може да ги докарат и до 500!!!!За тебе обаче най важното в живота е:
1. Да седиш на светофара и да форсираш колата си в очакване да се появи някоя майка с деца и да и свириш с клаксона.
2.Да имаш абонамент за сервиза ти с 10% отстъпка за редовен клиент.
09:45 14.02.2018
18 Я изкарай Гано
Коментиран от #19
13:39 14.02.2018
19 Фккхйхгццхй
До коментар #18 от "Я изкарай Гано":
Ситроен все още произвежда Ц5, но само за Китай. Иначе наблягат на ванове, суфове и баничарки. Имат си определен пазарен дял, който им е преоритет.07:20 15.02.2018