След като през 2015 година, с огромна сила се разрази скандалът, наречен Дизелгейт, марката Volkswagen предприе безпрецедентна бонус програма за замяна на старите дизели с нови автомобили Volkswagen.
Дизелите, които вече не отговарят на новите еко стандарти могат да се върнат в дилърските центрове на VW в Германия и там с бонус до 10 000 евро, всеки собственик на старо дизелово VW може да си купи нов автомобил, отговарящ на съвременните стандарти.
Тази програма първоначално беше до края на 2017-а, но от концерна решиха да я удължат до пролетта на тази година. Само за последните шест месеца от бонус програмата са се възползвали над 150 000 души, които са заменили старите си коли Volkswagen с нови.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ото
Коментиран от #2, #17
10:47 12.02.2018
2 Буко Баламата
До коментар #1 от "Ото":
Охо,ама и ти ли вярваш,че замърсяването е от дизеловите автомобили.Коментиран от #5, #6, #18
11:10 12.02.2018
3 Ивайло
Ще бъдат рециклирани.Паркирани са зад представителствата на нещо като “ митнически склад”
Коментиран от #4, #9
11:14 12.02.2018
4 123
До коментар #3 от "Ивайло":
Да, жалко. Защото тези толкова замърсяващи ЕВРО5 са с пъти, пъти по-екологични спрямо цялата измет, която се шофира в България. Ако подменим с такива дизелови коли 90 % от автопарка в София, където все пак се карат малко по-нови автомобили, въздухът в София ще стане като на Копитото.Коментиран от #19
12:09 12.02.2018
5 ияжяаж
До коментар #2 от "Буко Баламата":
Да , от дизелите с отрязан ДПФ. Това ще са първите жертви на нефелните опити за подобряване качеството на въздуха.12:30 12.02.2018
6 ДДД
До коментар #2 от "Буко Баламата":
ако обгазяват старозагорцито в никои случаи не е от
заобикалящите градът ТЕЦове
нали не се съмняваш че народа е прост?
12:33 12.02.2018
7 Кобрата
12:56 12.02.2018
8 Елементарно Уотсън
Само още не се сещам защо проблема го няма през лятото - сигурно щото дизелите лятото не ги карат ...
Коментиран от #10, #15
12:59 12.02.2018
9 Израилъ Лазаревич
До коментар #3 от "Ивайло":
Подобна програма имат и в Италия ама " бракуваните " коли ги продават в страни като България ....13:03 12.02.2018
10 Зимата
До коментар #8 от "Елементарно Уотсън":
Зимата проблемът го има заради температурните и версии. София е в подножието на планина. Лятото, поради високите температури, не може да се образува студен похлупак от въздух върху града. Похлупакът държи пушеците от всякакво естество ниско до земята и те не се разнасят.Коментиран от #11, #23
13:52 12.02.2018
11 Зимата
До коментар #10 от "Зимата":
И версии да се чете инверсии. Автокоректорът е решил, че знае по добре. Прилича ми на някого... 😀13:55 12.02.2018
12 Перничанин
14:03 12.02.2018
13 Русенец
Стига са се стискали !
Нали сега сме им подлоги, то поне да се грижат за нас !
14:27 12.02.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Майтап
До коментар #8 от "Елементарно Уотсън":
E чакай нали дизелите зимата не ги карали понеже не палели????14:46 12.02.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Марио
До коментар #1 от "Ото":
Кой ти е казал,че дизела е скрап.Повечето нови автомабили са дизелови.Даже скрап са повечето гнилочи в нашата държава.Те обаче са предимно бензинови даже.15:36 12.02.2018
18 Марио
До коментар #2 от "Буко Баламата":
Естиствено,че не е.Изброявал съм много пъти причините и ще ги изброя пак.Влаковете,стария градски(адски)транспорт.Печките на дърва и въглища и най-вече старите автомобили,а не новите на евро4,които вие не можете да разберете,че не цапат много.Има ощи много причини,които съм изброявал много пъти,но сега не ми се пише толкова много.15:39 12.02.2018
19 Марио
До коментар #4 от "123":
Много прав си.Но самия факт че шмаш повече мшнуси трябва да ти говори колко прости са българите.Щара си гнилоча и си мисри,че кара самолет.Дизела самърсявал😂😂😂Вие добре ли сте.Има много повече неща,които замърсяват.Трябва да се вдигне данъка на старите кочини и дя се спират постепенно от движение.И тъй като бългапина уж е беден ама има пари за цигари да вземе тези дизели от Германия,които ги сменят.(това разбира се е препоръчително)Не замърсяват дизелите,това е само поредната глупост с цел измъкване на пари.15:43 12.02.2018
20 Ogi
18:32 12.02.2018
21 Иво Андонов
19:06 12.02.2018
22 Ханку брат
19:38 12.02.2018
23 дядо Либен
До коментар #10 от "Зимата":
ми сложете си вентилатори на Витоша, та да ви духа инверсията.20:42 12.02.2018
24 Прокопи
21:10 12.02.2018
25 европеец
21:18 12.02.2018
26 европеец
21:18 12.02.2018
27 Гошко от Дойчланд
21:50 12.02.2018
28 Ymx
06:13 13.02.2018
29 Гост
Ех, журналистчета, журналистчета. 150 000 души от 90 000 000 население, т.е. 0.17%, си сменили старите VW-та за нови... И ако това е масово...
08:55 13.02.2018
30 Ц Е Ц К О
Коментиран от #34
09:59 13.02.2018
31 Пернишка шваба
12:56 13.02.2018
32 бла бла
17:26 13.02.2018
33 ВАГ
Коментиран от #35
20:03 13.02.2018
34 ВАГ
До коментар #30 от "Ц Е Ц К О":
Кажи ми само една такава японска кола която е правена в Япония и да не е за японския пазар , слушам.20:05 13.02.2018
35 Язе
До коментар #33 от "ВАГ":
"могат да се върнат в дилърските центрове на VW в Германия и там с бонус до 10 000 евро"Само да вметна,че в САЩ можеш да върнеш кандилото с марка VW и да си получиш парите до цент които си броил за нея като нова.Та това в Германия не е бонус а поредната маркетингова щуротия на Ваг-ните.
Коментиран от #36
20:23 13.02.2018
36 ВАГ
До коментар #35 от "Язе":
А за кандилото с марка Тойота какво ще получат клиентите ?!!! ..само не ми казвай ,че Тойотите отговарят на стандарта и не пушат.21:02 13.02.2018