Стандартната A-Klasse, в изпълнение AMG A45 е един от най-мощните компактни хечбекове в света. Audi обаче разполагат с по-як стоков хечбек и може би поради тази причина немското тунинг ателие Posaidon решава да покаже, че и Mercedes може повече.
Те обаче толкова се увличат в работата си, е докарват мощността до умопомрачаващите, за подобен род автомобил, 558 конски сили. Максималният въртящ момент пък достига 660 Нм. Ще припомним, че стоковата A 45 AMG разполага с мощност от 381 коня и пиков момент от 475 Нм.
За да се стигне до тези чудовищни показатели, специалистите от Posaidon монтират нов нагнетател, увеличават производителността на интеркулера, монтират състезателни свещи и модифицират всмукателната и изпускателна системи на автомобила.
Агрегатът също така получава и нова инжекционна система, която впръсква и смес от метанол и вода. Изцяло препрограмирана е и електрониката на автомобила. Към момента обаче от Posaidon не съобщават какви са динамичните характеристики на свръх наточения хечбек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Акласаерено
11:24 21.03.2018
2 656
11:28 21.03.2018
3 Немските Галоши
Коментиран от #5
18:04 21.03.2018
4 ВАГ
20:34 21.03.2018
5 Язе
До коментар #3 от "Немските Галоши":
От тази кола е Мерцедес е само емблемата и интериора.Иначе безмислена мощ за такъв клас кола.22:43 21.03.2018
6 smeh
За новото РС3, което е 400 коня и е 2.5/5cyl в американски customer ревюта, собственици споделят, че е леко лагава и няма throttle response-a на 400 коня кола, като споменават дори и малкото братче S3, че в ежедневието се кара по-приятно, защото е с по-малко турбо и развърта по-рано.
Та мисълта ми беше, че такива коли рядко се взимат с идеята да се карат в сток вариант и неминуемо се минава през ъпгрейд на турбото, което при Мерцедеса изисква най-много компромиси заради кубатурата(спрямо РС3 и 1М/135i).
No replacement for displacement.
11:11 22.03.2018
7 Мачо
20:26 22.03.2018