Спокойно можем да твърдим, че новата генерация на Volkswagen Touareg е абсолютно различна. Тя е по-просторна, по-лека и по-съвременна. Налични са множество нови високотехнологични системи, като такава за нощно виждане, матрични LED светлини със 128 елемента, а като цяло техническият подход е напълно изменен.
Автомобилът е много близък до концепцията T-Prime GTE, която беше показана в Пекин през 2016-а, като главната разлика е в габаритите. Прототипът беше дълъг почти пет метра, а серийната версия е с 20 см по-къса. Новият Touareg е с габарити 4878 х 1984 х 1 702, съответно дължина, широчина и височина. Така новият модел е със 77 мм по-дълъг, с 44 мм по-широк от предшественика си и със 7 мм по-нисък. Багажното пространство е нараснало с цели 113 литра и вече е 810 литра.
Touareg е направен на изцяло новата платформа MLB Evo , на която се правят и Audi Q7, Bentley Bentayga и Lamborghini Urus. Още нещо интересно е, че задните колела също завиват. При скорост от над 37 км/ч те завиват по посока на предните и улесняват завоя, а при маневриране с ниска скорост - обратно.
Пневматичното окачване може да променя клиренса на колата в зависимост от избраните режими.
Въпреки скандала "Дизелгейт" VW отново залага основно на дизели. Стартът на продажбите ще започне с три трилитрови дизелови мотора, с мощност 231, 286 и 340 конски сили. По-късно ще се появи и четирилитров дизел с 421 коня.
Всички варианти са оборудвани с осемстепенната автоматична трансмисия на ZF и с 4х4 система с многодискова муфа.
Изцяло нов интериор с 12-инчов дисплей пред водача и с 15-инчов на централната конзола. Последният е с резолюция 1920 x 1020 пиксела. Вградена SIM-карта позволява използване на интернет в ЕС.
Новият Touareg разполага с най-големия панорамен таван от всички VW-та.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Steks
13:13 23.03.2018
2 гост
15:13 23.03.2018
3 Пешо автоматика
Коментиран от #11
16:02 23.03.2018
4 Тошо 1
16:16 23.03.2018
5 въх
Гледайте каква посредственост на визията, все едно виждаш кола без душа!
Сякаш е правена от мъртъвци.
Коментиран от #6
17:42 23.03.2018
6 Хахахахах
До коментар #5 от "въх":
Ама много си прав. Фолксваген не е марка, Фолксваген е институция. Най-големия производител в света. Концерна с най-много продажби в света. Фолксваген притежава най-бързата кола в света. Притежава и едни от най- скъпите коли в света. Много си прав, не е просто марка.Коментиран от #7
17:47 23.03.2018
7 Ахахаххаха
До коментар #6 от "Хахахахах":
Миналата година май рено са първи ама от мен да мине ако ще спиш по-спокойно.Коментиран от #8
18:48 23.03.2018
8 Хахахахах
До коментар #7 от "Ахахаххаха":
Да, така е, ама само за миналата година. И с това филма свършва. И то добре, че беше Митсубиши. Ама от мен да мине.Коментиран от #13
19:18 23.03.2018
9 Анти-плазма
Коментиран от #10
20:01 23.03.2018
10 Хахахахах
До коментар #9 от "Анти-плазма":
Много пържоли ще трябва да купувам за тоз ягуар. А и вноса им е забранен. В зоопарка срещу 5лв мога да си го гледам цял ден.20:27 23.03.2018
11 Марио
До коментар #3 от "Пешо автоматика":
Да няма що.Първо е адски не удобно.Второ кола за 100 хиляди каква ръчка искаш.Браво,че ги правят автоматични.Да продължават все така.20:37 23.03.2018
12 konq na onq
00:13 24.03.2018
13 Ахахахххх
До коментар #8 от "Хахахахах":
Така е обаче аз гледам напред а не в миналото12:32 24.03.2018
14 Гост на пост ot PK
18:01 25.03.2018
15 Гошо
08:22 26.03.2018