Last news in Fakti

24 Март, 2018 15:00 3 290 26

Mustang става електрически кросоувър

  • ford-
  • mustang-
  • mach i-
  • електромобил-
  • suv

Един от най-култовите модели на Ford ще се сдобие с необичайна версия, става ясно от изказване на вицепрезидента Джим Фарли по време на среща с медиите в Централата на "Синия овал" в Диърборн. Разказвайки за продуктовата стратегия на компанията, Фарли е описал един от бъдещите проекти като "четириврато SUV Mustang".

Кросоувърът ще бъде изцяло електрически и най-вероятно ще получи името Mach 1, използвано за последен път през 2004 г. Не се знае обаче как ще реагират на идеята почитателите на "нормалния" Mustang.

Ford има навика да извършва дръзки експерименти с "кончето" си, които невинаги постигат желания ефект. През 70-те с втората генерация на Mustang американците превърнаха мускулестата машина в анемичен хечбек и репутацията на модела понесе такъв удар, че се възстанови чак в началото на новия век.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Гост

    13 10 Отговор
    Уууу,виж това го бива вече.
    Тоя мъск,не е ли време да се скрие вече. натрупа парички на гърба на балъчетата,що не се върне към професията си продавач на електронни издания,ами се занимава с несвойствени дейности

    Коментиран от #3

  • 3 Япончик

    9 18 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Кво ти е крив Мъск, бърка ти под гърба ли?
    Бъдещето е в хибридите, електрически коли и плъг ин!
    Жалко сте с това двг, времената се менят!

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Венци

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "Япончик":

    Ами живей си в бъдещето тогава, а аз в настоящето, ще си ползвам бензин 420кс. Само като тръгнеш за Адриатическо, ще дойдеш два дена след мен, а аз ще съм карал с 100км/ч.!?

    Коментиран от #8

  • 5 Антиелектрика

    12 10 Отговор

    До коментар #3 от "Япончик":

    Хайде пак едни и същи простотии. Бъдещето е в по-старата технология викаш, май жалкия си ти. Те и самолетите са с ДВГ, ама ти откъде а знаеш?!

    Коментиран от #6, #12

  • 6 Бъдещето

    7 7 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Бъдещето е на новите технологии батерии, защото сегашните не струват. Дали ще е далечно или близко бъдеще, никой не знае.
  • 7 Kiro

    10 6 Отговор
    Престанете вече с това електрическо. Истинската кола е на бензин и ръмжи когато някой я настъпи. Това на ток е като съединител долен ляв педал. Престанете вече с тези новини за електро и автономни автомобили един път завинаги.

    Коментиран от #24

  • 8 Япончик

    7 9 Отговор

    До коментар #4 от "Венци":

    Споменал съм и хибриди и плъг ин!
    Даже ще те подмина!
    А 400к.с. ги караш на плаката у вас ли или на компа?

    Коментиран от #9

  • 9 Зорлем

    9 5 Отговор

    До коментар #8 от "Япончик":

    Тя хибридната технология вече стана на 20 години. Колко още трябва да я чакаме да са стане масова?

    Коментиран от #10

  • 10 Хибрид

    6 8 Отговор

    До коментар #9 от "Зорлем":

    Ще стане масова единствено заради поредната измама с емисиите. Още от сега обявяват разход на гориво 2~3л/100.

    Батериите са бъдещето и за мощност и за ускоряване и за вредни емисии. Хибридите нямат шанс за нито едно от трите.

    Коментиран от #11

  • 11 Някой

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "Хибрид":

    Не е измама. Просто е много трудно към този момент да се правят много евтини и економични хибриди. Един Lexus IS300H е по економичен от всеки дизелов или хибриден пасат на света. А да не говорим за Prius.
  • 12 Ко ?Как

    6 7 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    ДВГ ?! При реактивните двигатели няма камера , няма цилиндри. Само условно се водят така , а иначе горивото си изгаря чисто свободно. И са са отделен раздел в двителите. Газотурбинен ! И не е ДВГ !

    Коментиран от #14

  • 13 kavkaz

    5 4 Отговор
    650 коня под капака на s8 цата ми карайте си електриката да 3 годишна е обезценява се но кефа ми е огромен на v 12

    Коментиран от #25

  • 14 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Ко ?Как":

    Айде бе! В реактивните двигатели не само, че има камери, ами са и две - камера за ниско налягане и камера за високо налягане, като се търси ниска степен на двуконтурност между тях.
    А и кой е казал, че ДВГ трябва да има бутала?
    Хората са класифицирали реактивния двигател като ДВГ, ама кой ли да чете?
    "Като цяло, повечето реактивни двигатели са двигатели с вътрешно горене" - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB

    Коментиран от #15

  • 15 ДВГ

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Господин Теоретик Уикипедиов, за реалния свят дори в Уикипедия пише:

    "Най-често в практиката под „двигател с вътрешно горене“ се разбира „бутален двигател с вътрешно горене“."

    Автомобилните двигатели 100% са такива с изключение на някои извращения.

    Коментиран от #16

  • 16 Антиелектрика

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "ДВГ":

    Най-често като кажеш на някой, че не искаш да те занимава, той разбира, но не и ти, г-н Многоников Фунционално Неграмотников!

    Реактивния двигател в самолетите ДВГ ли е - ДВГ е!
    Повече нямам намерение да се занимавам, а ти си пиши пак 100 поста с брътвежи след мен - то си е диагноза твоята спорозависимост!

    Коментиран от #18

  • 17 Феврари на вагон

    2 3 Отговор
    Браво. Само така. Некст Ферари да почват с производството на миниван!
  • 18 Япончик

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    Кви самолети бе, кой ти говори за самолети. Не виждаш ли че ти говоря за коли.
  • 19 ДВГ

    3 2 Отговор
    Ти него не го гледай, неговата кола е с реактивен двигател и затова се пали толкова, когато някой посмее да се осмели да я сравнява с някакви си бутални двигатели!

    Коментиран от #21

  • 20 Ироничен

    2 1 Отговор
    Сега освен туба и трактор собственикът ще трябва да търси и кабел на баира!
  • 21 Антиелектрика

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "ДВГ":

    Ти за това ли караш дизел, защото си голям еколог?
    Много сте ми смешни като тръбите как ДВГ умирали, пък карате нафтови печки.
  • 22 ДВГ

    1 2 Отговор
    Не знам защо реши, че карам дизел? Кога съм казал, че ДВГ ще умре? В България ще се карат минимум 50 години още. Газова ми уредба със сигурност е доста по екологична от твоя реактивен двигател!
  • 23 незнайко

    1 1 Отговор
    Електрически Мустанг с достатъчно мощ няма да бъде зле приет!!! Ако бие събрата си с ДВГ ще е върхът!!! Визията трябва да остане същата!!!
  • 24 незнайко

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Kiro":

    Сега Ви прочетох поста и мисля, че трябва да се откажете от моблния телефон и да си върнете стационарния !!! Докога ще зареждате тази батерия ???
  • 25 незнайко

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "kavkaz":

    Защо не споменеш какъв данък и гражданска плащаш ??? Може би имаш кладенец за ПАРИ, или просто на си за този сайт !!! ЗА КОЙ ГРАД ГОВОРИМ ???

    Коментиран от #26

  • 26 kavkaz

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "незнайко":

    не те засяга колко и къде плащам а за къде съм и не съм също не е твоя работа