29 Март, 2018 10:14 10 831 21

Ново ли е новото Subaru Forester?

  • subaru-
  • forester
Ново ли е новото Subaru Forester? - 1

Погледнете ли външния вид на новата, пета генерация на Subaru Forester, ще помислите, че става дума за фейслифт. Дизайнерите от Subaru никога не са били сред най-добрите и явно и сега не са посмели да експериментират.

Те са взели за основа стария силует и са започнали да се упражняват върху детайлите. Резултатът от външния вид определено не е задоволителен. Колата изглежда като банален рестайлинг. И все пак, новият Forester е изцяло нов.

Направен е на новата глобална платформа SGP (Subaru Global Platform), на която се правят и Impreza, и XV. Междуосието е по-голямо с 30 мм, а подобреното разпределение на вътрешното пространство дава много повече простор в салона.

Ново ли е новото Subaru Forester?

Задните врати се отварят по-широко, седалките са по-удобни. Въобще комфортът в купето е на доста по-високо ниво. Японците твърдят, че и возията е оптимизирана, а заявеният от тях клиренс от 22 сантиметра е впечатляващ.

Всъщност, те могат да си позволят това заради опозитните си двигатели, характеризиращи се с много нисък център на тежестта. Основният за САЩ агрегат е модернизиран 2.5-литров бензинов мотор, който е атмосферен и разполага с мощност от 182 конски сили.

Заедно с безстепенната Lineatronic трансмисия предава момента на четирите колела. Заявеният разход на гориво е малко над седем литра на сто километра пробег. Цените на новия Forester все още не са обявени.

Ново ли е новото Subaru Forester?


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    18 10 Отговор
    Вариатор за Форестър? Кощунството продължава. Пък дизайна винаги е бил ужасен, но поне бяха проходими. Сега с този вариатор ще стават само за качване на бордюри!

    Коментиран от #18

  • 2 Бат Саше

    10 20 Отговор
    Ужас! Никога сетивата ми не са можели да приемат дизайна на японските коли, с малки изключения. И като гледам, няма надежда някога да се случи.
  • 3 Как го

    7 12 Отговор
    Постигнаха този клиренс от 22 сантиметра тези са гении.
  • 4 Борисов

    19 4 Отговор
    Истината е само в H6+автомат,иначе адмирирам прогреса колкото и да е скромен във интериора.Като цяло са страхотни автомобили,говоря от личен опит.

    Коментиран от #6, #12

  • 5 Бесен Язовец

    5 9 Отговор
    Ново е, колкото две по стари.
  • 6 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "Борисов":

    H6+ръчка*

    Коментиран от #13, #15

  • 7 Зорлем

    7 4 Отговор
    По другите сайтове пише, че въпросният двигател 2,5 с тези 182 коня не само е основен, а е направо единствен. Дори за модификацията "Спорт" няма да има нищо друго, т.е. няма вече турбини за Форестър.

    Да, и ръчка нямало да има. Щяло да има CVT със "симулация" на ръчно превключване (каквото и извращение да е това!).
  • 8 Plameni

    2 3 Отговор
    Преди 30 години 2.5 бензиновите атмосферни бяха с над 200 кс.

    Коментиран от #10

  • 9 Не мерси

    6 33 Отговор
    Грозен и ръждив буклук като всички други субарута
  • 10 гост

    3 12 Отговор

    До коментар #8 от "Plameni":

    По-добре си трайте , щото по-следващия ще е 1,6 л / 100 коня , преди да капитулират нацяло и да минат на ток като всички останали или да изчезнат безславно от пазара !!

    Коментиран от #11

  • 11 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Как пък няма една статия, без да се изходиш с твоите тъпи електрички?
    Чакай ги да капитулират, ти само от злоба живееш, тесломан!
    Болна работа!
  • 12 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "Борисов":

    Като говориш от личен опит, кой е този Форестър с Н6???
    Точно такъв мотор нямат и по-добре! Имат един 330 к.с. от 2007 година и той е 2,5 турбобензин.
    Ама от онези 300 к.с. преди 15 години при STI, не са мръднали. А бяха рали икони.
  • 13 Sandokan

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Доколкото знам Н6 е само окомплектован само с автоматична кутия за Европа и САЩ, за Япония може и да има ръчка, но фабрично едва ли. Плюс това Форестър с Н6 няма, само Легаси и Аутбек се оборудват с такъв двигател.

    Коментиран от #14, #19

  • 14 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Sandokan":

    3.0R е ръчка.
  • 15 Stenly

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Spec B вероятно
  • 16 ttt

    3 4 Отговор
    Н6 така ли, 6 цилиндъра боксер, аз искам да спомена за конструктивния дефект на този двигател. Пука се дясната глава, само дясната. И това ако е кола не знам, тя няма здрав дригател.....

    Коментиран от #20

  • 17 Субарист

    4 2 Отговор
    Коя коя глава ,хахаха ти колко спукани глави на H6 си видял ? Приказвате без да имате досег до Субаруто ,може би си чул нещо но не си разбрал .
  • 18 Суби

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Последното поколение има проблем с качването на бродюр, но иначе става за сняг и лек офроуд. Вариатора е по-добър от ДСГ и др. подобни, а в X-mode режим и двигателя се адаптира.
  • 19 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Sandokan":

    И Трибека
  • 20 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "ttt":

    Има прегряли двигатели, но спукани глави? Ако следиш антифриза и маслото сменяш редовно този двигател е прекрасен. А и понася газификация.
  • 21 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Колицата е добра ама от Субару имат крещяща нужда от добри дизайнери.