16 Април, 2018 10:44 8 586 26

S63 срещу M760i

  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • amg-
  • s-klasse-
  • 7er-
  • s63-
  • m760i-
  • драг
S63 срещу M760i - 1

След като изправи един срещу друг BMW M5 и Mercedes-AMG E63 S, британският автомобилен сайт Carwow минава в по-горен клас и сравнява спринтьорските качества на "големите германски момчета".

В драг надпреварата участват Mercedes-AMG S63 със задно предаване и BMW M760i с двойно задвижване. S-класата има 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 612 к.с. и въртящ момент 900 Нм, с който трябва да се справя 9-степенна автоматична трансмисия. По каталог ускорението от 0 до 100 отнема 3.5 сек, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

12-цилиндровият 6.6-литров двигател на BMW M760i развива 610 к.с. и 800 Нм. Съчетан е с 8-степенен автоматик. На книга лимузината ускорява до 100 за 3.7 сек., а максималната скорост е 305 км/ч. Състезанието е проведено в два етапа - на класическите 402 метра със старт от място и доускорение от 80 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 japan

    6 38 Отговор
    Страшни бараки са и двете....

    Коментиран от #14, #20

  • 2 седем

    13 3 Отговор
    по голямата цифра печели
  • 3 Faruk

    16 2 Отговор
    Нещо друго,освен на дядо ти жигулата карал ли си ?
  • 4 Faruk

    17 2 Отговор
    Че така да говориш какви бараки били ??

    Коментиран от #5

  • 5 хйдг

    4 14 Отговор

    До коментар #4 от "Faruk":

    едното седи в гаража ,ела да ти го дам....
  • 6 Faruk

    12 4 Отговор
    Пфффф...Смешник
  • 7 656

    11 2 Отговор
    Е няма ли 4matik
  • 8 ghmhg

    10 0 Отговор
    Това със спирането беше най-голямата измишльотина, никой не знае кой кога е натиснал спирачката! Иначе колите са си съвсем еднакви. БМВ с 200 кг по тежко заради 4х4 и по-големия мотор.
  • 9 Антон

    4 12 Отговор
    Само за протокола да вметна:
    S63 AMG винаги е във вариант 4 матик, т.е. 4х4
    S65 винаги е на задно.

    Коментиран от #12

  • 10 Бай Киро

    15 0 Отговор
    Уникални коли са и двете, а вие бедните хейтъри мълчете.

    Коментиран от #24

  • 11 Гост

    8 11 Отговор
    Доста глупаво сравнение. Единия е 4х4 и 6,6 литра, другия е 4 литра със задно.
    Да не говорим, че Мерцедеса издуха БМВ-то в доускорение, пък на старта изостана, което няма как да стане ако всичко е реално - по-мощно е, има по-голям въртящ момент и е по-леко.
    На тези нещо физиката им куца.
  • 12 Никой

    14 0 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    Ако беше гледал щеше да чуеш, че S63 4matik за английския пазар няма. Явно са счели, че допълнителните доработки не си струват. Резултатът не е изненадващ, особено на летящ старт 4х4 тежката седмица изостава. Повече цилиндри не значи повече динамика. Дори S63 се смята за по-спортно ориентираното от S65. Същото с W12 A8 и V8 S8. 12ките се купуват заради престиж и плавността, с която работят.

    Коментиран от #13, #18

  • 13 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Никой":

    Ами да, но иначе дават заводските данни на S63 4matic. Едва ли със задно ще ускорява за 3,5 секунди до 100 км/ч.
    Те и на клипа не дадоха изобщо кой за колко ускорява де.
    Просто Мерцедес с 4х4 отвява конкуренцията.
  • 14 yes

    2 10 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    явно само ти колега ,от тия бастуни над мене знаеш за какво иде реч....
  • 15 Японеца

    1 17 Отговор
    Германците не могат да правят коли !
  • 16 Къртев

    10 9 Отговор
    Аз карам КИЯ и съм много доволен. На метан е и харчи около 5-6 лв. на 100км. Но имам и Мерцедес А-classe, който жената го кара и той е икономичен. Та, ако някой иска давам и двете за един S63. А имам и едно колело и него давам
  • 17 Пост

    3 1 Отговор
    Пуснете го със s65 amg
  • 18 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Никой":

    Английския пазар не е определящ за световния пазар.
    Това че в една държава нещо се предлага по изключение в дадена конфигурация , не значи че е по-добро,по-лошо или по-успешнно или че масово е така.
    На острова за 2017 са продали има няма 3-4 хил. ес класи от всичките им двигателни гами. За същия период само в щатите продадените такива са 15-16 хил.
    Викаш взимат го за престиж ес 65. Кое е по-престижно според теб ес 65 или майбах. Тя
    65 в базовата си конфигурация е по-скъпа от топ моторизацията на майбах пак в базова версия. Става дума за нови такива от магазина.Страшен комфорт ще да е реването от ес 65:

    Коментиран от #19

  • 19 Никой

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    Амг е престиж и динамика, Майбах е комфорт, няма какво да ги сравняваш. И не съм имал щастието да се возя/карам S65, но да се изръсиш 250 бона за голяма лимузина естествено, че ще е тихо вътре, като има 400кила шумоизолация. Става въпрос, че 12ките са твърде тежки и не предоставят нито повече мощност, нито въртящ момент, които да компенсират. Но са ненадминати по плавност на работа по очевидни причини. Затова големите лимузини, където целта е да не усещаш работата на двигателя имат v12 или w12.

    Коментиран от #22

  • 20 Невежа

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    Карай си умрелия "Сивик" и не се намесвай повече , където пишат за автомобили. Не се ли усещаш , колко си тъп?
  • 21 Невежа

    2 0 Отговор
    Карай си умрелия "Сивик" и не се намесвай повече , където пишат за автомобили. Не се ли усещаш , колко си тъп?
  • 22 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "Никой":

    Защо мислиш,че 12цилиндровите двг-та не предлагат мощност????Преди седмица пак тук в Факти имаше клип,как БМВ 760 победи М4 на драг.Това едва ли е от липса на мощност.Освен,че работят по плавно,на запад е престиж да караш 12 цилиндров звяр а не примерно БМВ 730d.
  • 23 хаха

    7 2 Отговор
    Бмв почти винаги намаляват мощноста на хартия.. и хоп изненада. ..
  • 24 бмв

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Бай Киро":

    Смятяй амг не може да задмине обикновенна 7ма серия.

    Коментиран от #25

  • 25 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "бмв":

    Обикновена 7-ца пък се казва М760?
    Я ни кажи каква "мощна" Е34 караш, та да ти се посмеем малко - хахахахахаха
  • 26 Mpowered

    1 1 Отговор
    БМВ-то си остава ненадминато в своя клас.