След като изправи един срещу друг BMW M5 и Mercedes-AMG E63 S, британският автомобилен сайт Carwow минава в по-горен клас и сравнява спринтьорските качества на "големите германски момчета".
В драг надпреварата участват Mercedes-AMG S63 със задно предаване и BMW M760i с двойно задвижване. S-класата има 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 612 к.с. и въртящ момент 900 Нм, с който трябва да се справя 9-степенна автоматична трансмисия. По каталог ускорението от 0 до 100 отнема 3.5 сек, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
12-цилиндровият 6.6-литров двигател на BMW M760i развива 610 к.с. и 800 Нм. Съчетан е с 8-степенен автоматик. На книга лимузината ускорява до 100 за 3.7 сек., а максималната скорост е 305 км/ч. Състезанието е проведено в два етапа - на класическите 402 метра със старт от място и доускорение от 80 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 japan
Коментиран от #14, #20
10:48 16.04.2018
2 седем
10:53 16.04.2018
3 Faruk
10:55 16.04.2018
4 Faruk
Коментиран от #5
10:55 16.04.2018
5 хйдг
До коментар #4 от "Faruk":
едното седи в гаража ,ела да ти го дам....10:58 16.04.2018
6 Faruk
11:01 16.04.2018
7 656
11:21 16.04.2018
8 ghmhg
11:31 16.04.2018
9 Антон
S63 AMG винаги е във вариант 4 матик, т.е. 4х4
S65 винаги е на задно.
Коментиран от #12
12:23 16.04.2018
10 Бай Киро
Коментиран от #24
13:02 16.04.2018
11 Гост
Да не говорим, че Мерцедеса издуха БМВ-то в доускорение, пък на старта изостана, което няма как да стане ако всичко е реално - по-мощно е, има по-голям въртящ момент и е по-леко.
На тези нещо физиката им куца.
14:09 16.04.2018
12 Никой
До коментар #9 от "Антон":
Ако беше гледал щеше да чуеш, че S63 4matik за английския пазар няма. Явно са счели, че допълнителните доработки не си струват. Резултатът не е изненадващ, особено на летящ старт 4х4 тежката седмица изостава. Повече цилиндри не значи повече динамика. Дори S63 се смята за по-спортно ориентираното от S65. Същото с W12 A8 и V8 S8. 12ките се купуват заради престиж и плавността, с която работят.Коментиран от #13, #18
14:11 16.04.2018
13 Гост
До коментар #12 от "Никой":
Ами да, но иначе дават заводските данни на S63 4matic. Едва ли със задно ще ускорява за 3,5 секунди до 100 км/ч.Те и на клипа не дадоха изобщо кой за колко ускорява де.
Просто Мерцедес с 4х4 отвява конкуренцията.
14:35 16.04.2018
14 yes
До коментар #1 от "japan":
явно само ти колега ,от тия бастуни над мене знаеш за какво иде реч....14:46 16.04.2018
15 Японеца
14:59 16.04.2018
16 Къртев
15:20 16.04.2018
17 Пост
18:43 16.04.2018
18 Антон
До коментар #12 от "Никой":
Английския пазар не е определящ за световния пазар.Това че в една държава нещо се предлага по изключение в дадена конфигурация , не значи че е по-добро,по-лошо или по-успешнно или че масово е така.
На острова за 2017 са продали има няма 3-4 хил. ес класи от всичките им двигателни гами. За същия период само в щатите продадените такива са 15-16 хил.
Викаш взимат го за престиж ес 65. Кое е по-престижно според теб ес 65 или майбах. Тя
65 в базовата си конфигурация е по-скъпа от топ моторизацията на майбах пак в базова версия. Става дума за нови такива от магазина.Страшен комфорт ще да е реването от ес 65:
Коментиран от #19
19:39 16.04.2018
19 Никой
До коментар #18 от "Антон":
Амг е престиж и динамика, Майбах е комфорт, няма какво да ги сравняваш. И не съм имал щастието да се возя/карам S65, но да се изръсиш 250 бона за голяма лимузина естествено, че ще е тихо вътре, като има 400кила шумоизолация. Става въпрос, че 12ките са твърде тежки и не предоставят нито повече мощност, нито въртящ момент, които да компенсират. Но са ненадминати по плавност на работа по очевидни причини. Затова големите лимузини, където целта е да не усещаш работата на двигателя имат v12 или w12.Коментиран от #22
20:01 16.04.2018
20 Невежа
До коментар #1 от "japan":
Карай си умрелия "Сивик" и не се намесвай повече , където пишат за автомобили. Не се ли усещаш , колко си тъп?22:33 16.04.2018
21 Невежа
22:33 16.04.2018
22 Язе
До коментар #19 от "Никой":
Защо мислиш,че 12цилиндровите двг-та не предлагат мощност????Преди седмица пак тук в Факти имаше клип,как БМВ 760 победи М4 на драг.Това едва ли е от липса на мощност.Освен,че работят по плавно,на запад е престиж да караш 12 цилиндров звяр а не примерно БМВ 730d.22:45 16.04.2018
23 хаха
23:07 16.04.2018
24 бмв
До коментар #10 от "Бай Киро":
Смятяй амг не може да задмине обикновенна 7ма серия.Коментиран от #25
15:36 17.04.2018
25 Гост
До коментар #24 от "бмв":
Обикновена 7-ца пък се казва М760?Я ни кажи каква "мощна" Е34 караш, та да ти се посмеем малко - хахахахахаха
17:29 17.04.2018
26 Mpowered
22:12 17.04.2018