BMW представи следващото поколение на информационно-развлекателната система iDrive и обновена версия на цифровия приборен панел. По предварителна информация те ще дебютират на борда на четвъртата генерация X5 (G05), чиято премиера е насрочена за тази година.
Централният дисплей на мултимедията, работеща под фирмената операционна система OS 7.0, изобразява до 10 отделни страници със съдържание, което може да се настройва. Основното меню също се персонализира, за да извежда на екрана често използвани функции като навигацията или музиката.
Системата актуализира показваната информация в зависимост от определено събитие или местоположение - например карта на паркингите при достигане на крайната точка от пътуването. Функциите се управляват с помощта на въртящ се контролер, гласови команди, жестове или докосване на дисплея.
Скалите на приборите на 12.3-инчовия виртуален приборен панел вече напомнят за радиаторната решетка. Отляво се намира скоростомерът, а отдясно - оборотомерът и указателят за горивото. Предвидено е място за дублиране на навигацията и изобразяване на индивидуално съдържание.
Цветовата схема и оформлението се сменят в зависимост от режима на движение. При избор на Sport екранът свети в червено и се появява индикатор за надлъжните и напречните натоварвания.
От BMW обявиха, че са готови за внедряването на стандарта за мобилна връзка 5G в автомобилите си. Баварците разработват системи, които го поддържат, от две години в сътрудничество с Audi и Daimler.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #8
16:17 18.04.2018
2 Random
Значи, който каквото иска да говори, BMW си е BMW.
Едно че набираше като самолет, второ че като избереш комфорт режима все едно си в лимузина.
Тия с корсите дето ще кажат че са боклуци щото поддръжката била скъпа и частите не са по левче на кило просто да си затварят устите.
Това че бай мангау е намерил най-разнебитената Е36 316 не знапи че немеца го е направил за него.
Коментиран от #6
16:31 18.04.2018
3 кош
Коментиран от #4, #5
16:45 18.04.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Трифонов
До коментар #3 от "кош":
Единственият автомобил, в който като се качих, първата ми асоциация беше с "кош", беше японски. Ама японски японски - японска марка, със сравнително дълга история, с някакви спортни успехи, и, най-важното - произведен в Япония. Чисто нов, от магазина купен - кош... Само изтръпнал българин без пет лева в джоба, който никога не се докосвал до съвременен немски премиум автомобил, може да каже на БМВ-то кош! Не забравяй обаче, че съдбата слуша и слушайки те, никога няма да завърти нещата така, че някой ден да седнеш в такъв автомобил. Ще си бъдеш това, което си, до края на живота си!!!Коментиран от #9
17:38 18.04.2018
6 smeh
До коментар #2 от "Random":
Блазе ти, аз до Г30-ката още не мога да се докопам, ама F10-ката още като излезе, бях взел за няколко дена тестова с малко куц мотор (2.0д), но впечатленията ми относно сглобка/шумоизолация/усещане са страхотни. Предполагам при Г30-ката още са надградили. Космос.19:27 18.04.2018
7 123
Искам си стрелкитееее.....
21:12 18.04.2018
8 Айде-айде
До коментар #1 от "onq s konq":
Ахъ. От утре ги пускат у кварталната бакалия. До щанда с рибата.21:45 18.04.2018
9 Айде-айде
До коментар #5 от "Трифонов":
На какво е. Икс5 на 2-3 годин му скърцат пластмасите повече от на голф.Отделно колко се троши тоя боклук... Добре, че беше у гаранция. С какъв кеф я продадох дан ви казвам.
Тогаз ми стана ясно що сичките беенвежии карат като изоглавени, бързат да стигнат преди да се е счупило, и като турнеш и скърцалника, е как нема да карат кат така. То и на мени да ми е се черно пред очите и аз така че карам.
21:54 18.04.2018
10 mediator37
09:29 19.04.2018
11 Гого
16:05 20.04.2018