Шест в едно – формулата за успех на хранително-вкусовия и хорека секторите

12 Юни, 2018 12:39
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 953
Автор: Милена Богданова

Четири дни, изпълнени с богато съдържание, стотици изложители от България и чужбина, хиляди посетители, многобройни възможности за развитие на бизнеса и създаване на контакти. Да, такава обещава да бъде атмосферата, в която от 7 до 11 ноември ще се проведат изложенията МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ, събирайки хранително-вкусовия и хорека сектори в Интер Експо Център.

Безспорно очакванията към събитието са големи, след като последното издание през 2017 г. отбеляза забележителен ръст. „Залите бяха посетени от близо 23 000 души. Своите продукти и иновации представиха над 450 компании, 80 от които – чуждестранни“, отчитат организаторите. В многообразната палитра от изложители се включиха компании от България, Аржентина, Белгия, Великобритания, Гърция, Испания, Италия, Полша, Португалия, Република Корея, Тайланд, Холандия, Украйна, Иран и ЮАР. Традиционни за страните си продукти представиха посолствата на Аржентина, Великобритания, Южна Африка и Полша.

Очакванията на бизнеса към тазгодишното издание определено са още по-високи. „Показателен е фактът, че изложенията се превърнаха в представителен бизнес форум за ХВП бранша в България“, коментират организаторите. Високите цели, които са поставени, партньорството с водещите браншови организации от сектора и очакванията на бранша отново са амбицирали екипа, зает с подготовката на мащабното събитие още от началото на годината. „Кампанията за набиране на изложители е в активен ход“, информират организаторите. Динамиката и растежът, с които секторът се характеризира, водят до бързо запълване на площите още в първоначалния етап на подготовката.

Машините за сектора – „под светлината на прожекторите“

Основна цел пред организаторите е изграждането на силна бизнес платформа, която благоприятства развитието на хранително-вкусовия бранш. С първостепенно значение за бранша, машините и модерните технологии попадат отново „под светлината на прожекторите“ на изложенията.

През 2017 г. компаниите дадоха решения за опаковане и преработка, сред които бяха и компактните машини, даващи възможност за производството на висококачествени кожени опаковки.

Роботизирани и ефективни

Представени бяха и високотехнологични иновативни идеи, сред които роботизирани автоматични системи за етикетиране и продуктово сортиране. За нуждите на производството бяха демонстрирани швейцарски системи за смилане на месо, италиански системи за сушене на сурово-сушени продукти и машини за опаковане и много други.

Следвайки нарастващия спектър от производства, участниците представиха и високопроизводителни претеглящи и принтиращи системи, машини за брандиране и разбира се – „работните коне“ на всеки един цех – мотокарите.

По-добро производство с чистата работна среда

За създаването на чиста работна среда изложителите представяха професионални и модерни решения за почистване и дезинфекция. Високотехнологични продукти бяха представени и в сферата на правилното съхранение.

От 7 до 10 ноември хранително-вкусовият и хорека секторът ще разкрият всички свои тайни на изложения МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД & ДРИНК и СИХРЕ. Всичко за тях ще научите на http://food-exhibitions.bg .