Last news in Fakti

21 Юни, 2018 14:47 10 440 34

Сбогом, Opel Astra GTC

  • opel-
  • astra-
  • gtc-
  • zafira
Сбогом, Opel Astra GTC - 1
Opel Astra GTC

Преди дни британското издание Autocar съобщи за спиране на производството на два от моделите на Vauxhall - тривратата GTC и минивана Zafira. Написаното провокира много други медии да обявят, че Opel Zafira спира да се произвежда. Това обаче съвсем не е истина към момента. Zafira продължава да се произвежда въпреки по-слабото търсене на модела в Европа. Спира производството на минивана на Vauxhall, тоест само Zafira с десен волан.

Сбогом, Opel Astra GTC
Opel Zafira

Що се отнася до втория модел - Astra GTC, то информацията е вярна. Тривратата GTC, която остана от семейството Astra J, няма да се произвежда повече. От Opel не предвиждат нито модернизиране на двигателя ѝ под новите екологични стандарти, нито някакъв външен фейслифт. А това е модел от 2012 година. В новата Astra K модел с три врати няма, няма и да има. От тук насетне триврата наточена кола се очаква само в изпълнение Corsa, но предвид световните тенденции, и това ще е до време.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    26 16 Отговор
    Нищо хубаво от франсетата, както обикновено. След време "ЧАО ОПЕЛ".
  • 2 стоян

    21 4 Отговор
    Досега като беше в конгломерата дженерал мотърс защо фалираха Опел от 10 години е на загуба

    Коментиран от #8

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гост

    22 7 Отговор
    Точно в момета платформите на ПСА спасяват Опел и им гарантират продажби, каквито със старите шасита и двигатели те няма как да имат. ГМ ги източи максимално, както и Шеви за чуждите пазари. Сега просто ги махнаха и набутаха французите. Разровете се за сделката и ще видите.

    Коментиран от #7

  • 5 вижся

    5 15 Отговор
    ЗАКРИВАЙ
  • 6 Малко сладко патенце

    28 3 Отговор
    Все още не е френски, всичко под капака и над капака е от старите модели. Интересен факт е ,че дори Хитлер ги затваря когато идва на власт, и съдейства за създаването на "Народна Каручка":)
    И пак не ги е спрял.
    Щом аз си я карам, както и мн други значи няма какво да стане.
    Важното любов да има.

    Коментиран от #10

  • 7 Тост

    23 9 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Спасителните платформи на PSA (хаха), всеки си чете и разбира каквото му е на сърце. Само да вметна, че PSA се възползва от разработките и развойната дейност на Опел, а не обратното. PSA с "невероятния" си потенциал, я бяха докарали преди време до там, че държавата да ги съживява и да ги превръща в държавна политика. Така че големите спасители са като "червената армия".

    Коментиран от #11, #22

  • 8 ТКЗС

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "стоян":

    "конгломерат", та то тва да не сдружение на ТКЗС-тата
  • 9 Ааа

    27 3 Отговор
    Опел даде най доброто в автомобилостроенето дори се конкорираше с фолцваген които бяха на даржавна издръжка от самата германия но опел доказа свото писъствие в европа дори и в света.

    Коментиран от #26

  • 10 Да да

    13 0 Отговор

    До коментар #6 от "Малко сладко патенце":

    Абе затваря най-масовия армейски камион е опел блиц
  • 11 Язе

    11 8 Отговор

    До коментар #7 от "Тост":

    Какво ползва PSA от Опел,че не се разбира от коментара ти.Дизел ли се учат как се прави,окачване ли?Поне аз не виждам нищо от Опел в Пежо или Ситроен.

    Коментиран от #16

  • 12 Ivan

    26 0 Отговор
    Изчезва марката дала на света Ascona 1, Calibra, GSI моделите, легендарната Astra и тн..

    Коментиран от #13

  • 13 Алфа Ромео

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ivan":

    Вярно, GSI Кадетите голяма работа бяха, 16v 150 коня особено, късаха наред другите подобни резачки.

    Коментиран от #25

  • 14 гощо

    15 2 Отговор
    Мдаааа ще съсипят марката тия франсета.
  • 15 НЕУТРАЛ

    13 2 Отговор
    Съсипаха нисан и волво сега е ред на опел

    Коментиран от #18

  • 16 Тост

    8 2 Отговор

    До коментар #11 от "Язе":

    Най-общо казано коли се учат да правят. Не говоря за дизел, дизела си го получиха с "обединението" със Ситроен, ама виж за окачването сам си си го написал.

    Коментиран от #17, #30

  • 17 Язе

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "Тост":

    Искаш да кажеш,че PSA се учат да правят окачване от Опел?Дизел Пежо си имат много преди да купят Ситроен.Пак не се разбира кой какво се учи.Имаха и един добър бензинов V6 французите но го спряха.Сега си имат други от 120 до към 300к.с.
  • 18 Язе

    7 2 Отговор

    До коментар #15 от "НЕУТРАЛ":

    Нисан в момента е водещ производител заедно с Рено.Какво са съсипали?Волво също е в добро положение.

    Коментиран от #19

  • 19 НЕУТРАЛ

    11 3 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Съсипаха ги с моторите на рено

    Коментиран от #20, #23

  • 20 НЕУТРАЛ

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":

    Нисан със сърце но рено и волво със сърце на рено не е волво

    Коментиран от #21

  • 21 Тост

    6 4 Отговор

    До коментар #20 от "НЕУТРАЛ":

    Кажи му, тва се опитвам да му обясня. Без марки, като Нисан, Волво, Опел, Воксхол френските марки нямаше да видят пазар извън Европа (и то не цялата, защото в Германия, Великобритания, северните страни и Русия не им я търсеха особено), това по отношение на научаването (кой - кой).

    Коментиран от #28

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Бай Санде

    5 4 Отговор

    До коментар #19 от "НЕУТРАЛ":

    Ей големи капацитети тука бре. Волво от 90-те години ползва мотори на Рено- бензинови, след това на ФВ, послена Форд и т.н.
    Е верно, че после малко пофалираха де и то под вещото ръководство на Форд, та се наложи китайците да ги спасява.
    Ма кво ли ви обеснявам разбирачи.
  • 24 Бай

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Санде":

    Най-добрата платформа на PSA е на СБА "Пътна помощ".
  • 25 Хаха

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Алфа Ромео":

    Имам същия мотор,сега е отворен за смяна на гарнитура на главата.Самата глава не е мръднала за 25 години и поне 300.000 км.Здрава машина
  • 26 ХХМ

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ааа":

    Напълно съм съгласен
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Язе

    6 1 Отговор

    До коментар #21 от "Тост":

    Без Рено Нисан можеше и да няма.Карал съм Нисан дизел преди години и не беше нещо особенно.А пък за ремонтите да не говорим-два пъти сцепи глава за 2000км.Волво фалира и го купиха Китайци.Колко ли пазар имат,че да фалират?PSA имат Опел от година и е рано да се говори.По твоите думи излиза,че PSA купуват Опел за да не фалират французите!!!!

    Коментиран от #32

  • 29 Йордан

    8 1 Отговор
    Пет години карах Опел астра дизел 82 к.няма зима няма лято работеше като нов.но не мога да кажа лошо за Пежо и Ситроен.като дизел са прекрасни
  • 30 Хахахаха

    3 7 Отговор

    До коментар #16 от "Тост":

    PSA да се учи на окачване от лагерните колички Опел - голям смях. Преди карах Ситроен, сега по стечение на обстоятелствата Опел Астра. Няма така твърдо возеща каруца

    Коментиран от #31

  • 31 Nali

    9 1 Отговор

    До коментар #30 от "Хахахаха":

    Тая каруца с лагерното окачване е в пъти по здрава от мекицата на цитрожена
  • 32 Тост

    6 0 Отговор

    До коментар #28 от "Язе":

    Не, те купуват Опел за да излязат на пазари, където ги е нямало досега и за това им е нужна доказана „немска” марка, за това говоря. Това е едно от нещата които включвам, когато казвам кой от кой се възползва.
  • 33 Опело

    3 7 Отговор
    Опел.... Най-скучната и най-грозна кола!

    Коментиран от #34

  • 34 Ivan

    7 0 Отговор

    До коментар #33 от "Опело":

    До скоро и аз така мислех обаче се сдобих с една Инсигниа 1.6 турбо, много добра кола.