Един от 150-те произведени роудстъра Mercedes-Benz SLR McLaren 722 S си търси нов собственик срещу €1 240 000. В момента суперавтомобилът, произведен през 2009 г., краси колекцията в музея на марката в Щутгарт.
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 S Roadster е рожба да сътрудничеството между немския производител и британската компания McLaren. Оборудван е с 5.5-литров компресорен V8, който развива 650 к.с. и 820 Нм. Ускорението от 0 до 100 трае 3.8 сек., а максималната скорост е 335 км/ч.
Предложеният за продажба SLR McLaren 722 S е изминал само 25 800 км. Салонът е тапициран в черно с полуанилинова кожа, алкантара и въглеродни влакна.
В списъка с екстрите са споменати занижено с 10 мм окачване, аеродинамични детайли от въглеродни нишки, подсилени спирачки и 19-цолови колела.
Причината за решението на музея на Mercedes-Benz да продаде експоната не се съобщава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 qwerty
Коментиран от #10
14:04 27.06.2018
2 сисо
14:17 27.06.2018
3 dsadsa
14:21 27.06.2018
4 Mnogo
14:22 27.06.2018
5 Бай Иван Майсторо
15:24 27.06.2018
6 незнайко
15:26 27.06.2018
7 Гост
15:39 27.06.2018
8 Ангелов
Коментиран от #11
20:00 27.06.2018
9 Асан
20:38 27.06.2018
10 гнида
До коментар #1 от "qwerty":
Именно , чудесна статия за българските парвенюта ,,, А ти защо се радваш на това , дано да го придобие ценител , за който не всичко е пари , коли и жени !00:05 28.06.2018
11 Мартин
До коментар #8 от "Ангелов":
Говориш пълни глупости. Това е кола, която се появи на бял свят през далечната 2003 година и целта и не беше интериора и да бъде последната дума на техниката в инфотейнмънта. И между другото екран има - скрит е зад капачето с инициали SLR на средната конзола. Личи си, че говориш на изуст и че си на бил на 5 години, когато тази кола се появи. Конкурентите и (Porsche Carrera GT и Ferrari Enzo F60), не можеха да се похвалят дори с наполовина толкова хубав и луксозен интериор. И от тези трите само SLR ставаше за всекидневно каране. Тази кола друга конкуренция освен гореспоменатите няма. Масовото Порше 911 въобще не можеше да се сравнява с тези трите хиперкара. SLR-а беше истинско страшилище допреди 5-6 години, когато реално се появиха първите суперспортни купета и хиперкари, които можеха да му стъпят на малкия пръст (изключваме само Вейрон и 1-2 Кьонигсега). McLaren SLR в модификация 722 сгъваше дори Lambo Murcielago LP670 на пистата и извън пистата като същевременно отстъпваше с много малко на Carrera GT на пистата. И то само в завоите. На правите SLR беше по-бърз. Ти ми говориш за някакво дръгливо Порше 911 997 отпреди 10 години. Личи си, че нищо не разбираш от тази генерация хиперкари. 911 е толкова масова и тривиална кола, че аз въобще не им обръщам никакво внимание ако не са модификация Turbo S или GT2/3.00:20 28.06.2018
12 lol
01:16 28.06.2018
13 Гост
03:37 28.06.2018
14 Японеца
11:25 28.06.2018
15 Тост
Е те за това искат да се отърват!
18:00 28.06.2018
16 Euro
18:58 28.06.2018
17 Пешо с Голфо
20:52 28.06.2018
18 Notorious
Задръжте си керливия мерцедес.
14:03 29.06.2018
19 Транспортер
23:31 17.01.2019