Илон Мъск разкри първите конкретни детайли за бъдещия пикап на Tesla. Електрическият бачкатор ще получи четири задвижващи колела, два електромотора с безумен въртящ момент и адаптивно окачване, което ще се самонивелира в зависимост от натоварването.
Мъск обещава на борда да има няколко контакта с напрежение 220-240 волта. От тях ще могат да се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа.
Pickup truck will have power outlets allowing use of heavy duty 240V, high power tools in field all day. No generator needed.
— Elon Musk (@elonmusk) 26 юни 2018 г.
Tesla потвърди официално плановете си да пусне пикап в края на миналата година. Токава Илон Мъск обяви, че бъдещият лекотоварен автомобил ще бъде сравним по размери или по-голям от Ford F-150.
Световната премиера на Tesla Truck ще се състои не по-рано от 2020 г. Пикапът ще трябва да изчака представянето на компактния кросоувър Model Y, която е планирана за средата на 2019 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Чикизз
16:47 27.06.2018
3 Вица на деня
До коментар #1 от "Педар":
Пич, това беше Вица на деня. Ти видя ли за какъв размер пикап става въпрос? Това в кошът му е стандартен пикап. От онези, които според тебе катерят бордюрите. Размерът на гумите му е колкото камионски гуми, защото това на практика е платформата на Tesla semi.Коментиран от #38
17:35 27.06.2018
4 qwerty
Коментиран от #22
17:54 27.06.2018
5 123
18:12 27.06.2018
6 Туз
Преди 10 години, че и повече имаше контакт с 220 волта в Рено Вел Сатис...
Коментиран от #8
19:53 27.06.2018
7 onq s konq
20:49 27.06.2018
8 Иновация ли?
До коментар #6 от "Туз":
"Мъск обещава на борда да има няколко контакта с напрежение 220-240 волта. От тях ще могат да се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа."Къде видя думата "иновация"? От контакта за който говориш, можеш ли да "се захранват всякакви електрически инструменти и машини, като зарядът на акумулаторите ще стига за цял ден непрекъсната работа."
Коментиран от #9
20:54 27.06.2018
9 Зорлем
До коментар #8 от "Иновация ли?":
Докле има бензин в резервоара за V6-цата на Вел Сатиса, този контакт ще храни ел. инструменти та пушек ще се вдига.Коментиран от #10, #12, #16
22:13 27.06.2018
10 Иновация ли?
До коментар #9 от "Зорлем":
За колко време дори теоретично ще ти стигне един резервоар да захранва 3kW електрожен? А въобще може ли да захранва електрожен?Теоретично, батерия 100kWh може да захранва електрожена над 30 часа непрекъсната работа, което за електрожен е практически невъзможно. Дори при работа в 50% от времето, батерията ще осигури 60 часа работа. Дали на V6-цата ще и стигне резервоара за толкова? А за 150 часа непрекъсната работа на 600W ъглошлайф? А ако машината ти трябва за минута работа през 10 минутни интервали? Разбираш ли колко е непрактично предложението ти? Дори агрегат гори много в описаните случаи - личен опит.
22:43 27.06.2018
11 Какво става с света
Коментиран от #42
23:05 27.06.2018
12 Да да
До коментар #9 от "Зорлем":
Тва не може да е истински пикап! Нема нищо общо и е много смотан! Батериите ще му се развалят или като паднат,няма да има заряд да стигне до контакт! Пък и ще трябва да му плащаме субсидията!Ох,тоя Илон много ме тормози :ДДДДДД . А представяш ли си като му гръмне батерията колко ще е яко! Най-лошото е че не можем да крадем нафта! Абе тва на ток изобщо не са коли,пикапи,камиони! Тва са някакви миксери,месомелачки или машинки за подтсригване :ДДДДД . Напиши нещо свежо,па макар и Зорлем!Коментиран от #18
00:27 28.06.2018
13 АБВ
00:32 28.06.2018
14 asddsa
00:43 28.06.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Stranver
До коментар #9 от "Зорлем":
Велсатес има с редови шестак02:06 28.06.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Антиелектрика
До коментар #12 от "Да да":
Публикувано във факти.бг: "Най-лошото е че не можем да крадем нафта!" - написа тираджията каращ Шкода на газ!!!Няма такава гротеска и наглост!
Коментиран от #34
08:17 28.06.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Зорлем
Коментиран от #24
08:40 28.06.2018
22 Инвертор за 10 долара
До коментар #4 от "qwerty":
Да ми дадеш линк към тези инвертори за 10 долара, че отдавна си търся. Ако може да е за 5000 вата номинална мощност (да работи неограничено време на нея) пълна синусоида , защото инструментите се повреждат от модифицираната синусоида, каквото предлагат евтините инвертори. Склонен съм да платя дори 10 пъти по-висока от посочената цена.За 10 долара може да си купиш инвертор да си зареждаш телефона с него!
08:51 28.06.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 До Зорлем
До коментар #21 от "Зорлем":
Ами сигурно ти се намеква, че това за което говориш няма нищо общо, ама нищо общо с това за което става въпрос в новината, освен съвпадението "220v"Това е точно същото като да сравняваш 12 волтова батерия за дистанционно с 12 волтов акумулатор за камион. Все 12 волта, значи трябва да върши една и съща работа!
Иначе новината е непълна и с акцент върху 220-те волта, въпреки че ако става въпрос за иновация, трябваше да споменат задния капак който ще е с някакво ново отваряне и ще може да стига до земята. Има и още любопитни подробности, които са спестени тук.
Коментиран от #26, #27
09:34 28.06.2018
25 МЪСКара
10:13 28.06.2018
26 Зорлем
До коментар #24 от "До Зорлем":
Ама, разбира се, че е някаква супер, мега, ултра новост нечувана. Смееш се на коментара за инвертора за 10 долара, ама сега специално извадих да видя какво пише на моя дето си го нося от години в раницата на лаптопа. Ми, бай китаец пише, че може да храни 150 вата на 220 волта (нищо. И да ти кажа зарядното на лаптопа не мрънка ни за мощността, ни за синусуидата му.11:01 28.06.2018
27 Зорлем
До коментар #24 от "До Зорлем":
(да си е.. и дебелите пръсти)Та, след като тази моя играчка от Зрънчо работи що-годе прилично, какво точно трябва да ни впечатли в инвертор, закичен на машина за 100-ина хиляди долара? И какви са пък тия твои инструменти, дето се повреждали от кофти синусуида? Аз 18 месеца работих с китайски генератор, на който пише, че пиковата му мощност е 2 киловата, но тъй като е купуван от Илиенци за 250лв без фактура, не е много ясно какво всъщност подава. Е, за това време нито бормашината, нито ъглошлайфа, нито нещо друго изгоря или спря да работи. Дори го пробвах да захранва трансформаторен електрожен. Не можа, естествено. Обаче инверторен електрожен що-годе успя. С клечка или палец на карбуратора (че от вибрациите клечката обикновено пада) да държи постоянно високи обороти и стана. Не идеално, но стана. И пак казвам, става дума за техника, счастена от неграмотни селяни в неизвестни колхози в Китай и докарани до България за смешни пари по нашия стандарт! Та обясни ми пак, моля те, кое ѝ е толкова великото на тази бъдеща екстра на този бъдещ пикап?
Коментиран от #30
11:18 28.06.2018
28 Инвертор за 10 долара
11:25 28.06.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Инвертор за 10 долара
До коментар #27 от "Зорлем":
Ами вече съм ти обяснил, докато си пишеше коментара. Ако поне малко знаеш и електротехника, щеше да знаеш че всеки един генератор (електродвигател в генераторен режим) изкарва идеална пълна синусоида, което е идеалното захранващо напрежение.Относно това с какво трябва да те впечатли инвертора, попитай авторите на статията, които са се впечатлили именно от това, че са го сложили дори в заглавието. В повечето статии които четох по темата, това дори не е споменато. Единственото което впечатлява е времето за работа и мощността които са неограничени и въпреки това ти остава пробег. Стандартните строителни генератори са около 5 киловата и могат да захранват почти всичко. Горят гориво дори когато не се ползват, а понякога е по-приемливо да ги оставиш да работят, отколкото да ги палиш и гасиш на всеки 5 минути. Щом си имал генератор няма какво да ти обяснявам. Инверторът от своя страна, не хаби ток когато не се ползва. При твоят за 10 долара не е съвсем така. Може да премериш, че токът черпен от акумулатора ти е почти един и същ при товар 10 вата и 100 вата. Не е като да не съм се разправял с инвертори.
Коментиран от #31
11:37 28.06.2018
31 Зорлем
До коментар #30 от "Инвертор за 10 долара":
Тя 10-доларовата играчка е ясно, че не е предвидена да захранва ъглошлайфи и това се вижда от километри. Все пак се включва в запалката на колата! Затова въпросът, в случая, не е защо заглавието и акцентът на статията са такива, а защо самият г-н. Мъск се хвали с нещо, което очеизбодно не е кой знае какво техническо постижение, имайки предвид, че пикапът ще има на разположение 500-килограмов UPS и ще струва мама, тате и два бъбрека?12:10 28.06.2018
32 Инвертор за 10 долара
Коментиран от #35
12:38 28.06.2018
33 Инвертор за 10 долара
12:40 28.06.2018
34 Да да
До коментар #18 от "Антиелектрика":
На теб не ти ли гръмна батерията на телефона бе :ДДДДД ! Избивай комплекси другаде! През живота си не съм открал литър нафта,не че колеги не крадат,но това мен не ме касае! За да се успокоиш ще ти кажа че не пия и не пуша! Събирай си интелекта и бягай към диспансера за реглаж!Коментиран от #43, #48
13:01 28.06.2018
35 Зорлем
До коментар #32 от "Инвертор за 10 долара":
И пак не разбрах защо батко Мъск акцентира именно на тази "екстра"? Аз имам теория, но пак ще ми се подигравате, че съм назадничева мурзилка с каскет, бензиностанция и магазин за авточасти.13:56 28.06.2018
36 Инвертор за 10 долара
Все пак ще се радвам да ти чуя теорията. Няма защо да ти се смеем, ако става въпрос за предположения. Всеки си има някакви и само времето ще покаже, че и предположения ще се наложат в практиката.
14:23 28.06.2018
37 Добре
Коментиран от #40
15:10 28.06.2018
38 Абе еи палякжш
До коментар #3 от "Вица на деня":
Тя тесла сиими е колко Форд ф150 тва е няква пародия на пикап тва ще го зареждаш Пре 10 ми данеговорим с тия гуми кво като ги има кои знае с кво умрели окачване е и вътре ще е като каруца бас ловя че това ще е супер Непроходима глупост за 2 торби с пари15:48 28.06.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Инвертор за 10 долара
До коментар #37 от "Добре":
Нима не си съгласен, че при батерия с такъв капацитет, генераторите стават излишни? Я си размърдай IQ-то. Или и ти си от онези, които обясняват как в задръстването, климатика с мощност 2 киловата ще ти изтощи 100 киловатчасовата батерията и ще си останеш на кръстовището?17:40 28.06.2018
41 Зомби с квадратно чело
Новината е че тока щял да стига за захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване. Е това вече е зомби новина и Електрика ще обясни как е супер мега хипер невиждано досега изобретение което нарушава всчкакви физични закони във вселената. А колко по лесно щеше да бъде да каже пикапът ще има примерно 400кВч батерия тогава всеки щеше да прецени за какво и за колко ще стигне. Обаче тогава нямаше зомбитата да са в екстаз. Иначе съвсем логично едно предимство да се използва, само да не стане след 2 години абе другото бива ама вие знаете ли че пикапа ускорява 0-60 mph за 5 секунди дърпа дори спортни коли :)))
Коментиран от #45
17:50 28.06.2018
42 Теодор
До коментар #11 от "Какво става с света":
Абе слепи ли сте да не виждате тъпия фото шоп дето е направил някакъв тапанар просто за да има какво да сложат на начална картинка. Пикапа няма изобщо да прилича на това нещо нито да е чак толкова голям както казват някои, които съдят по картинкатаКоментиран от #53
18:16 28.06.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Трифазен ток
2. В електромобилите НЯМА мрежов ток. Инверторът на електродвигателя работи с променлива честота и напрежение в зависимост от натоварването и оборотите.
3. За контактите вероятно ще се грижи зарядното устройство, която може да се допълни с опция за връщане на енергия в мрежата или работа в островен режим без наличие на мрежа. Някои електромобили като новият Nissan Leaf вече имат тази опция, но при повечето електромобили, зарядното устройство работи само в едната посока, като всяко импулсно захранване.
4. Би ли дефинирал какво означава според тебе "захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване" Каква мощност, с колко процента работа през осем часов работен ден?
Коментиран от #46
19:53 28.06.2018
45 Трифазен ток
До коментар #41 от "Зомби с квадратно чело":
Предишния коментар беше към тебе.20:49 28.06.2018
46 Зомби с квадратно чело
До коментар #44 от "Трифазен ток":
1,2,3 не можах да разбера колко пък да е трудно като имаш 400V батерия да извадиш 220V променлив ток. На пазара за 100 лева има от 12V(акумулаторът на колата) на 220V!!!!4. Означава зомбита удряйте чела в земята, ако беше казал просто ще има контакти за 220V за 1000W и 300кВч батерия щеше да е достатъчно.
Коментиран от #49
22:21 28.06.2018
47 Мъск
22:26 28.06.2018
48 Антиелектрика
До коментар #34 от "Да да":
Явно модератора решава да трие моите мнения, а твоите да стоят, без да пиша различни от твоите обиди. За това просто трябва да знаеш, че не може по никакъв начин да се засегна от тираджия. Реглаж в диспансера е такава нелепица, че тя може да се роди само в далавераджийското съзнание на камионджия! Живей си гурбетджийския живот и сънувай Тесли, не ми пречиш.23:07 28.06.2018
49 Инвертор за 10 долара
До коментар #46 от "Зомби с квадратно чело":
4. Би ли дефинирал какво означава според тебе "захранване ЦЯЛ ден на ВСЯКАКВО оборудване" Каква мощност, с колко процента работа през осем часов работен ден?05:32 29.06.2018
50 Инвертор за 10 долара
"1,2,3 не можах да разбера колко пък да е трудно като имаш 400V батерия да извадиш 220V променлив ток."
Да знаеш, че ако "гениално простите" неща, които произвежда Мъск го правят гений, не всички прости неща са гениални, така че не се напъвай да ръсиш простотии! Илон Мъск познава физичните закони и е гениален инженер, който може да сглоби страхотна батерия за електромобил от най-прости батериики за лаптоп. Ти от своя страна мислиш че тези батерии произвеждат 400 волта трифазен ток? Повярвай, това "просто нещо" не е гениално, а си е просто простотия от незнание ! Батериите съхраняват прав ток 3,7V. В каква и последователността ги свържеш, токът нито ще стане променлив, нито трифазен! Пак ти казвам да не пишеш неща, за които не разбираш.
Коментиран от #52
05:56 29.06.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Зомби с квадратно чело
До коментар #50 от "Инвертор за 10 долара":
Ха ха ти счупи тъпомерът. Човек който не знае какво е инвертор и IGBT транзистор е идеална мишена за Зомбирането. Неграмотни са таргет номер 1 затова и си подал.Коментиран от #54
09:14 29.06.2018
53 Факти
До коментар #42 от "Теодор":
Баш толкова ще бъде голям"По време на представянето на първия камион на Tesla и новия Roadster Илон Мъск показа и рисунка на грамаден пикап, в чийто леген може да се побере друг автомобил от същия тип с нормални размери. "
https://m.fakti.bg/avto/271059-tesla-pokaza-i-gigantski-pikap
09:52 29.06.2018
54 Инвертор за 10 долара
До коментар #52 от "Зомби с квадратно чело":
Ех, зомби, зомби, прочете няколко реда в интернет и дойде с няколко думички да замажеш глупостите, които написа!Хайде отново да прочетеш втора точка, преди да се правиш на умен пред... себе си. Къде в един електромобил има трифазен ток с мрежово напрежение и честота както твърдиш в 41 мнение? И да се опитваш сега да си замазваш гафовете, не ти се получава. Също както простотията, че ще захранваш мощни инструменти със 1000 вата и модифицирана синусоида от инвертор за 100 лв. И за какво му е на този инвертор 300 киловатчаса батерия? Да не би работният ти ден да е 300 часа в 100% от които работиш с инструмента? Тези 300 киловатчаса, могат да осигурят 30 работни дни по 8 часа непрекъснато захранване на 1000 ватов консуматор. Ако на табелката на един инструмент пише 1000 вата, това е токът под максимално натоварване и обикновено е по-малък. 300 киловатчаса е средната месечна сметка за ток на едно семейство. Започни с тези ПРОСТИЧКИ, неща преди да преминеш към разговори за IGBT и MOSFET.
Коментиран от #55, #60
10:08 29.06.2018
55 Зорлем
До коментар #54 от "Инвертор за 10 долара":
"... Къде в един електромобил има трифазен ток с мрежово напрежение и честота както твърдиш в 41 мнение?... "След инвертора и преди трифазния асинхронен двигател?
Коментиран от #56, #58
14:13 29.06.2018
56 Инвертор за 10 долара
До коментар #55 от "Зорлем":
1.Какво според тебе напрежението и каква е честотата които се подават към двигателя при поддържане на скорост от 5 километра в час?2. А колко волта е мрежовото напрежение и каква е неговата честота?
3. Инвертора е директно куплиран към електродвигателя, за да може кабелите да са максимално къси за да се ограничат загубите. Как ще подадеш напрежение на изхода на инвертора без да се завърти електродвигателя?
14:42 29.06.2018
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Инвертор за 10 долара
До коментар #55 от "Зорлем":
Виждам, че се затрудняваш да ми отговориш на първия въпрос, затова ще го модифицирам да стане принципен, а не конкретен. Как се регулират оборотите на асинхронен двигател? Същата работа върши и инвертора на климатика. Отговорът на този въпрос, директно отговаря и на въпроса, има ли мрежова честота и напрежение в един електромобил. Инверторите биват много видове като съвсем малка част от тях се използват да създават мрежово напрежение и честота. Повечето правят точно обратното. Променят напрежението и честотата на токът от мрежата, като например инверторите за управление на електродвигатели и заваръчните инвертори.Коментиран от #59
16:26 29.06.2018
59 Зорлем
До коментар #58 от "Инвертор за 10 долара":
Не, не се затруднявам да отговоря. Просто гледам да броя бавно до 10, че иначе ще ми изтрият писанията. Все си мисля, че един инвертор може да му се сменят различни режими на работа в зависимост от консуматорите му, но нали не съм Електрик, няма да споря.Коментиран от #61
17:48 29.06.2018
60 Зомби с квадратно чело
До коментар #54 от "Инвертор за 10 долара":
Oooooo зомби неграмотно прочете ли какво е инвертор вече???Даа за съжаление не се яде и не е измислено от Мъск, нищо следващият път ще покажеш повече знания.
Казах ти го като на първолак щом хората могат от 400V DC да направят трифазно напрежение с променлива амплитуда и честота и щом на илиянци се продава инвертор от акумулатор 12V DC на 220V АC еднофазно колко пък да е сложно да направиш от 400V DC на 220V AC 50Hz? Това дори не е инженерна задача :))).
Що се отнася до цифрите те бяха примерни тоест искам конкретни цифри от Мъск(и всеки разумен човек) за мощността на инвертора и капацитета на батерията!!!
Обаче за неграмотни зомбита като теб е достатъчно:
1.Всички ел. инструменти и машини.
2.Цял ден непрекъсната работа.
3.Не по темата но да добавя БЕЗУМЕН ВЪРТЯЩ МОМЕНТ :))
И неграмотните зомбита като теб удрят глава в земята и изпадат във захлас:))))
Коментиран от #62
17:50 29.06.2018
61 Инвертор за 10 долара
До коментар #59 от "Зорлем":
Теоретично е възможно, заради което съм задал третият въпрос. Като гледам, и на него не ми отговори. Устройството което ще превключва минимум 200 киловтатовият инвертор, към петте киловата максимален товар на контактите, ще струва няколко пъти повече от 5, а дори и 10 киловатов инвертор и може да създаде сериозни проблеми. Освен това ще вдигне разхода на километър, заради загубите в удължените кабели и превключващите устройства. Предложеното от тебе решение е като да трепеш муха с топ. Да не говорим, че в движение няма да можеш да си зареждаш лаптопа, а ще трябва да вадиш инвертора за 10 долара от раницата и да го включваш в запалката.18:01 29.06.2018
62 Инвертор за 10 долара
До коментар #60 от "Зомби с квадратно чело":
Е именно де, какво му е невъзможното дори със 100 киловатова батерия? Всичките тези неща ги е написал, ЗАЩОТО НИКОЙ ДРУГ ПИКАП НЯМА ДА ГИ ПРЕДЛАГА. Не защото е измислил пикапите или инверторите. Дори ти можеш да си купиш инвертор от Илиенци и да си го закачиш за акумулатора да си отрежеш един винкел ъглошлайфа, НО НЕ МОЖЕШ ДА РАБОТИШ С НЕГО ЦЯЛ ДЕН, да не говорим трима човека да работят с по един инструмент всеки по 2 киловата.Както вече писах дори няма да е първият електромобил който го предлага, новият Nissan Leaf и той предлага ако не се лъжа 15 киловата мощност, но НЕ Е ПИКАП. Хората които ще си купуват нов пикап за да СИ ВЪРШАТ РАБОТА С НЕГО, се интересуват от тези неща. С чудовищният въртящ момент, ще могат да теглят с дори и полуремарке, нещо което не го може нито един пикап, поне по закон. Капакът който стига до земята, ще може да превърне по подразбиране всеки един пикап на Тесла в пътна помощ, която да качи дори пикап или микробус в коша си. Как пък веднъж, не предложихте решение на някой проблем, а на всяко решение търсите проблем?
Коментиран от #63, #64
18:17 29.06.2018
63 Инвертор за 10 долара
До коментар #62 от "Инвертор за 10 долара":
Упс, от бързане вместо тандемно ремарке, съм написал полуремарке, което няма как да стане. Освен това ще може да дърпа и фургони. Чудовищният въртящ момент, ще позволява да се използва и вместо трактор, за транспортни дейности в селското стопанство. За разлика от вас, по-голямата част не си купуват пикапи за да ги спират пред чалготеките! Там наистина 220 волтовият контакт НЕ е екстра с която да се похвалиш пред Кифлите. Поне екстрата за независимо регулиране на клиренса на всяка гума както при ситроена, може пък да ги впечатли.18:29 29.06.2018
64 Зомби с квадратно чело
До коментар #62 от "Инвертор за 10 долара":
Явно не говориш Български???Числа числа числа ми дай ама реални!!!
Къде ги видя тия 100кВч в някой съновник ли или Мъск е казал?
Чудовищен момент :))) ама колко?? Това звучи точно като зомби хипер мипер новина, хайде удряй чело в земята сега :)))))))
Коментиран от #65, #67
18:45 29.06.2018
65 Инвертор за 10 долара
До коментар #64 от "Зомби с квадратно чело":
Чудовищен, чудовищен, колко да е чудовищен - ПОНЕ 10 000 нютон метра на колелата, в зависимост от максималната скорост.Това чудовище ще харчи много, така че 100 киловата часовата батерия ще е най-малката, за да изминава поне 300 км. Логично! Не е нужно да се споменават числа. Зомбиран си ти, че не допускаш друг Бог, освен ДВГ да се свети името му, Амин! Тръгнал на кръстоносен поход срещу електричките. Нито на теория нито на практика ДВГ може да извади въртящ момент, колкото електродвигателя при еднаква мощност, а дори мощността при електродвигателите се постига много по-лесно с добавянето на повече електродвигатели. Колкото по-голям капацитетът на батерията, толкова става по-голяма и отдаваната мощност, а както по-горе споменах, най-малкото заради пробегът, и батерията трябва да е голяма. Въобще няма да се учудя директно да ползват по къса база на рамата на камиона с четири двигателя, което пък осигурява векторно регулиране на въртящият момент на всяко едно колело индивидуално, което е много по-добро от всичко измислено досега в сравнение с автомобили с един двигател. И това е предимство, за което няма нужда да се говори, защото е по подразбиране. И на теория и на практика, електродвигателя е по-добър за теглене от ДВГ. Единственият му ограничаващ фактор от Зората на автомобилите е доставката на електроенергия, което дава шанс на ДВГ ... ДОСЕГА!
Коментиран от #66, #69
21:11 29.06.2018
66 гост
До коментар #65 от "Инвертор за 10 долара":
Всъщност най-вероятната базова батерия за 2020 е като за новия Роадстер , тоест 200 кеч , което ще му даде достатъчен капацитет за 5-6 тона товар , 400-500 км пробег и 8-9 часа работа на място на бригада 3-4 човека ! Което значи , че с него могат да се строят къщи на места без достъп до ток , което в САЩ е 90% от случаите извън големите градове ! И в момента Форд и ГМ реват с глас , защото виждат как си заминава последния им сравнително сигурен пазар , този на големите пикапи !10:18 30.06.2018
67 гост
До коментар #64 от "Зомби с квадратно чело":
Не е лошо ти да удариш едно чело , ама някъде дето правят лоботомия ! 100 квт батерия 2020 г ще има само в Модел 3 !! Всичко останало ще почва от 150-160 квт , а този пикап и новия Роадстер ще почиват директно от 200 !! Та не се безпокой , в момента в който отворят поръчките ще наблюдаваш следващия банкрут на ГМ и Форд !!10:30 30.06.2018
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Зомби с квадратно чело
До коментар #65 от "Инвертор за 10 долара":
ХаХа зомби за инженерен проект нямало нужда от числа, а от какво от кристална топка ли :)))А в Q2 ще има ли нужда от числа или само ще има ала бала???
Това ми напомня за роадстера където нямаше нужда от мощността и от теглото е какво да знаем за една спортна кола?
Е за зомбитата е нужно само да им сложат шапката с фолио на главата и започват да получават сигнали от космоса, кое какво щяло да бъде в бъдеще :)))
А кръстоностният поход е срещу глупостта и неграмотността, в частност твоята и на гост.
Коментиран от #71
20:11 30.06.2018
70 Инвертор за 10 долара
каква дума би употребил за въртящия момент?
Прекалено много се задълбочавате кой какви думи използва, като пропускате ПОСЛАНИЕТО. А посланието е, че електродвигателите и новите типове батерии ще отвеят всички технически характеристики на ДВГ, които до днес са останали неотвяти, а те почти не останаха. Единствените причини ДВГ да не са заменени все още от електродвигателите и батерии са икономически, а не технически. И тук дори не става въпрос за марка, Tesla или друга, а за елементарна физика.
08:36 01.07.2018
71 Инвертор за 10 долара
До коментар #69 от "Зомби с квадратно чело":
Като стана дума за Roadster а и теглото му през 2020 година, когато ще се произведе от неизвестния засега батерии и какво ли още не, ще ти задам един много по-прост въпрос. Ти колко ще тежиш през 2020 година? Много ясно че ще ти каже само цифрите които знае ОТ ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТИ проведени многократно, а не някакви предположения за бъдещето, които е записал в някакъв си технически проект за бъдещето, като останалите производители. Роудстъра съществува и това са реални характеристики, а не проектни или теоретични. Както ускорението под 2 секунди, така и пробегът от 1000 км, които ще са характеристики на базовият модел, а не на най-бързия. Ще ми покажеш ли автомобил с ДВГ с подобни характеристики? Някой Вейрон дали може да мине 1000 километра с един резервоар?08:50 01.07.2018
72 Зомби с квадратно чело
Ако съществува каква е мощността, теглото, размерите?
Има разлика от мога и имам нужда. Вейрона е типичен пример за това, кола с която се казва Аз Мога иначе е безсмислена. Просто недоумявам какъв е проблемът кола да се направи да минава не 1000км 2000км?
Когато колата се зарежда за 5 минути какъв е смисълът от това?
Тоя пика все пак ще мога ли да го карам с В категория???
Коментиран от #73
13:46 01.07.2018
73 Инвертор за 10 долара
До коментар #72 от "Зомби с квадратно чело":
Ама наистина си зомбиран и лишен от елементите мисловни процеси! Ако можеш да качиш товар над 2 тона, колкото тежи един пикап, колко трябва да тежи твоя пикап, за да го караш в категория до 3,5тона? Ти май наистина само за чалготеките мислиш! Пикапа е за ПРОФЕСИОНАЛИСТИ за които не е проблем да изкарат ПРОФЕСИОНАЛНА книжка. Още някой кусур ще му намериш ли? Цвета, формата ... звука? Все се мъча да открия причина за ОМРАЗАТА, която изпитвате, но нямам логично обяснение. ЗАЩО МРАЗИШ ТОЗИ ПИКАП дори на картинка?Коментиран от #75
15:48 01.07.2018
74 qwerty
20:32 01.07.2018
75 Зомби с квадратно чело
До коментар #73 от "Инвертор за 10 долара":
Чак да мразя, просто не съм впечатлен.Забавлявам се с промити мозъци като теб, които се прекланят и боготворят някакъв комикс както ти много добре го определи :))
Между другото това за категорията беше риторичен въпрос, но явно липсата ти на образование си каза думата :)))
Хайде блъскай сега главата в земята, че няма да получиш на промоцоя от Мъск новата си кристална топка.
Коментиран от #76
21:53 01.07.2018
76 Инвертор за 10 долара
До коментар #75 от "Зомби с квадратно чело":
Въпросът, както и повечето ти въпроси не беше риторичен, а глупав и излишен за отклоняване на вниманието и изместване на темата. Все едно да питам мога ли да карам двуетажни автобуси с книжка за мотопед. Човек може да те прецени По въпросите които задаваш! Не разбрах колко ще тежиш през 2020 и какво ще е теглото на всеки от моделите на Порше модел 2020.Аман от глупавите ти и риторични въпроси.Коментиран от #77
23:38 01.07.2018
77 Зомби с квадратно чело
До коментар #76 от "Инвертор за 10 долара":
Въпросът си е съвсем на място, все едно да коментирам какво може спаидермен!!!! Ти обаче обичаш съчинения по картинки, дори и си измисляш някакви числа, като си представяш че си някакъв официален говорител на Мъск. Е инженерните науки не ги разбираш, но виж въображението ти работи на макс.Коментиран от #78
08:06 02.07.2018
78 Инвертор за 10 долара
До коментар #77 от "Зомби с квадратно чело":
Въпросите са ти съвсем излишни! Какво значение има точно колко ще е въртящия момент, след като ще е най-големия познат досега?Тесла модел Х още сега има по-голям въртящ момент от повечето офроуд машини с бавни скорости, като го постига на същата скорост с която развива и 250 км в час.
Сметките ми бяха какво ще стане ако просто сменят предавателното и число. А Тесла модел Х е паркетник на 5 години. Дори не мога да си представя, колко ще е въртящият момент на работяга, проектиран да върши тежка работа с 7 години по-нови технологии на батериите двигателите и задвижването. Само зомби като тебе може да си представи по-лоши резултати. 15 000 нютон метра въртящ въртящ момент, което е най-консервативното въможно предположение. Мразиш го и на картинка, защото отсега знаеш, че най-продаваният пикап Ford f-150 няма да може да му стъпи на малкия пръст по който и да е параметър, освен по вдигане на шум и бързина на зареждане и може би, но само може би по цена. Мразиш всеки нов модел на Tesla и самата Tesla, защото разбива на пух и прах предразсъдъците ти за господството на ДВГ. Да се свети името му, че го споменавам ... блъсни едно чело.
Коментиран от #79
09:28 02.07.2018
79 Зомби с квадратно чело
До коментар #78 от "Инвертор за 10 долара":
Всъщност обърках за въображението ти!!!След като ти оказах честа да ти измисля подходящ за теб ник, ти започна да ме цитираш като класик, благодаря за което:))))
Понеже ми писна да те унижавам, да обобщя коментарите си:
Инженерите като мен се впечатляват от числа!!!!
Неграмотните зомбита берачи на тютюн в някое родопско село като теб се впечатляват от определения като: СУПЕР, ГИГАНТСКИ, НЕВИЖДАН, ОТВЪД ЗАКОНИТЕ НА ВСЕЛЕНАТА......
Само като ги чуеш и се подмокряш, ето един от мен твоята глупост се разпростира отвът видимите граници на познатата ни вселена, сега подмокри ли се от кеф?????
Коментиран от #80
10:44 02.07.2018
80 Инвертор за 10 долара
До коментар #79 от "Зомби с квадратно чело":
Пази Боже наистина да не си инженер! Заради такива като тебе, хората ги е страх да отидат на доктор. За какво са ти цифри, като не можеш да сметнеш нищо с тях! Дори не съм сигурен дали разбра това, което аз ти сметнах.Ти някога някъде да си използвал цифри в доводите си? НИКОГА! Ти някога да си направил някаква сметка? НИКОГА! В изключенията Когато кажеш някоя цифра, те са толкова глупави и необмислени, дори за третокласник, А за инженер са СРАМ СРАМ СРАМ! 300 киловатчаса батерия да захранва 1000 вата контакт, който да захранва два киловатови ъглошлайфи и 4 и повече киловатови електрожени? Това може да го каже само технически инвалид. Та за какво са ти въобще цифри като не знаеш какво значат?
Като искаш от Илон Мъск цифрите, Помолих те да ми посочиш цифрите на който и да е модел от която и да е марка, които ще се произвеждат през 2020 година? Тогава ще видиш че на този фон Илон Мъск е дал прекалено много цифри и информация.
Коментиран от #81
11:48 02.07.2018
81 Зомби с квадратно чело
До коментар #80 от "Инвертор за 10 долара":
ХаХа ама кой бог кажи го де не се срамувай Свети Елон :))Или може би е богохулство да се казва името му, упсссс сори, сега ще ме изгориш на клада ли СУПЕР МЕГА ГИГА НЕЗЕМНО ИЗВЪНВСЕЛЕНСКО невежо човече.
Явно математиката ти стига само да броиш колорадският бръмбар по картофите иначе нямаше да пишеш глупостите по долу, явно ват, киловат, мегават за теб няма разлика :))) поне да беше прочел че един киловат са 1000 вата.
Аз казвам ли ти колко крака има листната въшка по тютюнът???
Коментиран от #82
12:33 02.07.2018
82 Инвертор за 10 долара
До коментар #81 от "Зомби с квадратно чело":
Така кажи, че не можеш да се оправиш с ватове и киловати, че да пиша само в една размерност. Понеже се затрудняваш, да ти помогна 1000 ватов контакт означава един киловат, който няма как да захрани 2 киловата ъглошлайф или четири киловата електрожен. Сега разбра ли го или трябва да ти го сдъвча още, господин инженер? Ако виждаш някаква грешка вземи кажи къде в место да се правиш на остроумен с колорадски бръмбари? Инженерната ти мисъл май стига само да заваряваш гърнета и те е страх, че електричките ще ти вземат хляба.Коментиран от #83
15:46 02.07.2018
83 Инвертор за 10 долара
До коментар #82 от "Инвертор за 10 долара":
Забравих да те питам, господин инженер, как изчислихте че за един работен ден е необходима 300 киловатчасова батерия, за захранване на контакти 1000 вата както твърдите? Ако може отговора да е с цифри и сметки и да не намесвате колорадски бръмбари. Надявам се ще споделите проекта по който ще ги сметнали. Благодаря предварително!Коментиран от #84
15:59 02.07.2018
84 Зомби с квадратно чело
До коментар #83 от "Инвертор за 10 долара":
Гсоподин фермер, моите проекти са свързани с други неща и повярвай ми имат доста числа понеже не трябва да ги презентирам пред фермери като теб които са чели Жул Верн и се мислят за технически грамотни.Това не е моят проект затова аз не съм дал никъде реални числа. Напротив дал съм нереални за да се наблегне на информацията която искам а не на моите числа буквоядецо.
1.Искам мощност на инвертора (научи ли какво е инвертор)??? а не да включи всички уреди!!!
2.Искам капацитет на батерията а не цял ден непрекъсната работа!!!!!
3.Искам да знам какво означава точно БЕЗУМЕН защото за всеки е различно.
4.Искам размери на пикапа а не сравним с някои си.
5.Искам тегло на пикапа щото то е много важно макар и Мъск да е изобретил Антигравитона.
Иначе прототипи колкото искаш.
Коментиран от #85
16:49 02.07.2018
85 Инвертор за 10 долара
До коментар #84 от "Зомби с квадратно чело":
И за какво са ти тези цифри? Всеки завършил 7 клас, лесно може да сметне, че консумацията на всички електроинструменти не може да надвиши 10 киловатчаса дневно, което е ¼ от капацитета на Nissan Leaf дори. Само зомби като тебе, иска нещо дето не знае за какво го иска, НО ПРОСТО ТРЯБВА ДА Е НЕДОВОЛЕН И ДА СЕ ПЛЮЕ и ДА МРЪНКА СРЕЩУ ПРОГРЕСА!И да мрънкаш и да не мрънкаш, няма да измислят ДВГ с по-голям въртящ момент от електродвигателите до 2020 година, така че и затова не ти трябват цифри, въпреки че и на въртящият момент на паркетника може да се каже безумен, както ти демонстрирах с цифри! 15000 нютон метра малко ли ти се струват? Посочи ми поне един пикап с толкова, нали с инженер и работиш с цифри? Дай някоя цифра де? Нещо различно от това колко гърнета си заварил днес и колко метра тел си изхабил за телоподаващото.
Коментиран от #86
17:54 02.07.2018
86 Зомби с квадратно чело
До коментар #85 от "Инвертор за 10 долара":
Абе неграмотник само един електрожен ти е 5-10 kW в зависимост от вида.Електрическа лебедка също 5-10kW
Къртач също може да стигне до 2kW
Електрически трион и той около 2kW
И т.н. и т.н....
Ти си толкова неграмотен че бъркаш пикап с кемпер. Да не би да си мислиш, че ще го ползват да си включат котлона и да си правят палачинки, пълен оли....
Къде видя да плюя искам технически характеристики, опссссс ти не знаеш какво е това на зомбитата не е позволено да знаят и да питат такива работи, само могат да питат за банковата сметка къде да преведат парите.
15000Nm Мъск ли ти го каза чрез кристалната топка, ти така ли си комуникираш с него, а не беше ли 15 милиона а????
18:55 02.07.2018
87 Инвертор за 10 долара
Неграмотник може да казваш само на онзи в огледалото, защото много му отива. Вече ти го казах няколко пъти и ти го доказваш ежедневно. Нали точно затова те помолих за цифри, за да ти лъсне отново неграмотността. Като гледам може да си само инженер по обиди към събеседниците. Няма нито такъв електрожен, нито такъв телфер с мощност 5-10kW. На лебедките в строителството и сервизите обикновено така им се казва и всеки инженер го знае и употребява правилният термин - телфер. Обикновено мощността е ограничена до 4, а в редки случаи до 5 киловата. 10 киловата е технически АБДСУРД и само абсолютно неграмотен технически човек може да си го помисли, да не говорим да го напише да се опита да блесне със знания!
Ще сметнеш ли колко ще стане въртящият момент на колелата и колко предавателното число от 9,34 на Тесла модел Х, ако преместим двигателите и с въртящ момент 1074Nm на друг автомобил, като намалим максималната скорост от 250 на 150км/ч. , достатъчна за пикап. Нали искаше цифри и сметки - давай! Трябва ти само калкулатор и две изчисления, НО ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ СМЕТНЕШ НАЛИ? Това вече Е риторичен въпрос. Всички знаем, че НЕ МОЖЕШ и ще направиш единственото което можеш - да преминеш към обиди към събеседниците и ДА НЕ ОТГОВОРИШ НИЩО КОНКРЕТНО. Толкова си предсказуем. Само технически инвалид може да сравнява въртящият момент на ДВГ с този на електродви
Коментиран от #88
22:41 02.07.2018
88 Зомби с квадратно чело
До коментар #87 от "Инвертор за 10 долара":
Опс неграмотника се обади електрожена не е за садене на картофи зомби :))Я виж тука:
https://www.cmx.bg/product4341/elektrojen-deca-tarc-530-270a-10kw
Няма да давам други линкове щото модераторът ще ме изтрие но професионалните са над 5kW.
Продължаваме с лебедките я да видим тука:
https://www.fodgaard.dk/wp-content/uploads/2013/06/Datablad-for-PFAFF-elektriske-wirespil-PROLINE.pdf
Не гледай най-мощните че ще ти се завие свят виж в средата на таблицата :).
Да може би си разбрал вече, лебедката не служи да пръскаш колорадският бръмбар по тютюнът неграмотнико :)
Числа от технически неграмотен човек не коментирам, дай ми линк който да дава нещо конкретно а не картинки от комикси и ще ги коментирам.
Хайде сега силно удри главата в земята и се моли да влезе нещо в нея :)))
И накрая благодаря ти че отново ме цитираш, вече станах класик :))
Коментиран от #89
23:31 02.07.2018
89 Инвертор за 10 долара
До коментар #88 от "Зомби с квадратно чело":
Дай сега и сметките за въртящия момент и предавателното число,докато ти пиша цитатите, да се посмеем още малко! На мен ми отне по-малко от 30 секунди да ги сметна. Давай и ти господин инженер! Ако мислиш, че 150км/ч е малко, сметни и за 200км/ч АКО МОЖЕШ. НО НЕ МОЖЕШ НАЛИ? За какво тогава са ти цифрите, като не знаеш какво значат и как да ги използваш?Коментиран от #91
23:47 02.07.2018
90 Инвертор за 10 долара
и помисли кой е зомбито, неграмотното зомби!
За какво са ти технически характеристики, като бъкел не разбираш от тях?
Телфери
Powerful three-phase AC drives for multi-range voltage
380 - 420 V, 50Hz or 440 - 460 V, 60Hz.
Къде точно ще ги включиш тези машини в пикапа, който разполага с 230V монофазно? СРАМ СРАМ СРАМ!
Спецификация на eлектрожен Deca T-ARC 530 10kW
Захранване 230 V еднофазен
Предпазител 32/25 A
Мощност 10 kW @ 60%
Ще сметнеш ли каква е мощността при напрежение 230V и ток 25А? АКО МОЖЕШ РАЗБИРА СЕ!
Какво значат тези 60% написани след мощността, господин инженер?
Коментиран от #92
00:09 03.07.2018
91 Зомби с квадратно чело
До коментар #89 от "Инвертор за 10 долара":
Ти си велик, можеш да умножаваш и делиш четирицифрени числа уаааау. А всъщност си комплексиран колхозен неграмотник който си мисли че се намира в предаването кой е по по най.Коментиран от #93
00:11 03.07.2018
92 Зомби с квадратно чело
До коментар #90 от "Инвертор за 10 долара":
Щом искаш 220V за пикапа ти ето ти:https://m.tashev-galving.com/en/094+YAL2179/Electric+Winch
Ама ти викаш то такова животно нема :)))
За 60% тъпчо това е колко може да работи преди да се охлади ама това какво общо има с мощност която може да консумира в даден момент и съответно мощността на инвертора????
00:37 03.07.2018
93 Инвертор за 10 долара
До коментар #91 от "Зомби с квадратно чело":
Аз не мога, ползвам калкулатор. Само където знам кое число по кое да умножа/разделя, но господин инженера не знае, но пък до съвършенство е усвоил умението да обижда и ДА ПИШЕ ПО МНОГО БЕЗ ДА КАЖЕ НИЩО!КЪДЕ СА ДВЕТЕ ЧИСЛА ОТ РЕЗУЛТАТА ИЛИ ПОНЕ ВЪРТЯЩИЯТ МОМЕНТ?
Няма ги, защото си неграмотен, но се опитваш да припишеш неграмотността си на другите. Не става пич, простотия, любов и бедност не могат да се крият!
00:43 03.07.2018
94 Инвертор за 10 долара
380В - 420В / 50Гц , 340В - 460В / 60Гц
http://www.pfaff-silberblau.ru/catalog/lebedki/elektricheskie-lebedki/elektricheskaja-lebedka-beta-proline/
А времето за работа господин инженер, се използва във формулата с която определяш колко киловатчаса ЕНЕРГИЯ ти трябва за деня! Енергия, а не мощност. Мощността е важна за инвертора и НЯМА КАК ДА Е 1000 ВАТА, КАКТО ТВЪРДИШ!
Никоя машина, освен реотаните не работи на максималната мощност, написана на табелката, нито работи през цялото време. Един електрожен може да ти бутне предпазителя, но не може да ти вдигне сметката за тока(енергията в квч.) Леките електрожени имат 30%ПВ и никой не ги пържи на максимална мощност.
Коментиран от #95
01:18 03.07.2018
95 Зомби с квадратно чело
До коментар #94 от "Инвертор за 10 долара":
https://www.tashev-galving.com/094+YAL2179. Ако пак не стане влез в Ташев Галвани и напиши номер 031148840.Хаидееее започна да увърташ вече :)))
Освен времето за работа за което искам да знам капацитета на батерията е важна и изходната мощността на инвертора за да се знае какво може да се захрани. Явно или си много вдлъбнат или просто си хлъзгав като змия това е последният ми коментар с които се опитвам да те образовам:
1.Искам изходната мощност на инверторът за да знам какво мога да включа едновременно.
2.Искам капацитета на батерията за да знам колко мога да се придвижа с този пакап и колко мога да работя с една осреднена мощност на уредите. Ясно че не всичко ще се ползва едновременно но все пак може да си направиш сметката.
Какво не можеш да разбереш две елементарни числа едното във ватове другото ватчасове??????
01:47 03.07.2018
96 Инвертор за 10 долара
ЕХ АМА КАК КЪЛВЕШ НА БАСТУН, ГОСПОДИН ЗОМБИ!
Ако искаш да ти кажа банковата сметка на магазина който всички инженери знаем от зората на демокрацията Ташев ГалвИНГ. Един от най-заредените магазини и първият онлайн магазин за машини едно време. Въпреки нескопосаният му дизайн преди години, доста неща съм пазарувал от тях. Там можеш да преведеш сумата от 28686.00лв/бр (с ДДС) за "монофазният" телфер, а после да блъскаш чело къде да го включиш.
Хайде сега отвори двата линка, твоят на английски и моят на руски и виж дали това номерче не се намира на предпоследният ред в табличката на трифазните телфери?
Тези неща моето момче не се четат в Интернет. Някои хора имаме години практически опит и дори не е необходимо да търся таблици за да ти кажа, че това е трифазен двигател. Има си стандарти за това.
Колко вата ще е инвертора в пикапа е въпрос на избор и на пари. На някой ще им стигне и стандартен 16 ампера монофазен контакт, а някои ще пожелаят 50 киловатов трифазен инвертор.
09:09 03.07.2018
97 Инвертор за 10 долара
Коментиран от #98
09:10 03.07.2018
98 Зомби с квадратно чело
До коментар #97 от "Инвертор за 10 долара":
Аз няма да пътувам щото не съм колхозник като теб, обаче ти как разбра колко ще изминава с едно зареждане като не е обявено, нито капацитета на батерията, нито дори теглото???Това е разликата между нормалният човек и болното зомби, ти виждаш антихриста, който се бори против твоят бог във всеки човек които зададе елементарен въпрос.
Къде виждаш хейт в моите коментари против Тесла, искам просто технически данни а не някаква рисунка.Между другото ти сам се оплакваше от Е-ТРОНА а сега обърна палачинката, 2020 не е далече вече повечето от техническите данни трябва да са ясни, тези неща не стават от днес за утре.
За теб техническа характеристика е че пикапът ще има 4 гуми :)))).
Никъде не съм писал че не можел да стане за каквото и да е къде видя това??? Как мога да кажа че не може да стане за нещо което е само на картинка, дръж се малко по-сериозно.
Коментиран от #100
09:38 03.07.2018
99 Инвертор за 10 долара
12:17 03.07.2018
100 Инвертор за 10 долара
До коментар #98 от "Зомби с квадратно чело":
Пропуснах да питам, Какво съм казал че не ми е харесало в Е-трон? Изглежда чудесен електромобил и се надявам да има страхотен пазарен успех. Колкото повече батерии се произвеждат, толкова по-бързо ще падат цените им и толкова по-бързо ще се развива зарядната инфраструктура. Всеки един нов модел електромобил е добре дошъл и бих го приветствал.12:35 03.07.2018
101 bernaldinobest https://wikipedia.org 7387800
14:43 29.07.2020
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.