80 Ferrari-та, 25 Lamborghini-та и 207 Maserati-та се движат по пътищата на България. Това показва справката за регистрираните в Пътна полиция леки коли, което означава, че 419 нашенци се надбягват с вятъра само зад волана на италианските суперскъпи спортни коли.
Соцвозилата като ВАЗ стават екзотика дори по селата, отбелязва в. „24 часа“.
За 6 м. от края на 2017 г. са регистрирани нови 8 Ferrari-та и 20 Maserati-та. За този период Lamborghini-та са намалели със 7 броя, което означава, че са продадени в чужбина. Всъщност освен спортната кола се произвеждат и трактори от тази марка, които са общо 29 в България.
19 от Ferrari-та в България са нови, другите са на възраст над 5 и дори над 10 г. Само 8 от Lamborghini-та идват от завода. Най-много от тях са от 11- до 15-годишни. Най-много нови коли от трите марки са Maserati - цели 118 от всички 207. Ново Ferrari струва около 700 хил. лв., ново Lamborghini-та - средно 650 хил. лв.
Британският спортен звяр Aston Martin явно не е толкова популярен сред богаташите в България.
27 са колите от тази марка, като само 8 от тях са произведени в последните 5 г. До края на 2017 г. са били общо 23. За шестте месеца оттогава са купени 4, като 2 от тях са чисто нови.
Повече българи карат Porsche, отколкото Лада например, показва статистиката на Пътна полиция. Немската машина ползват 3312 шофьори, а Ладите в движение са 2355. Руският автомобил все още се произвежда и се купува в България. За половин година Porsche-та са се увеличили с 234 броя. За сравнение - новорегистрираните Лади за същия период от края на 2017 г. досега са 197.
Трабантите все повече намаляват и в момента са 2133 - над хиляда по-малко, отколкото са Porsche-та. 2371 са били трабантчетата към края на 2017 г., което означава, че само за 6 м. са спрени от движение и бракувани 238 от картонените коли.
В началото на 2018 г. от прокуратурата разпоредиха на НАП проверка на доходите на хората със скъпи коли.
Преди това от полицията бяха изпратили справка колко лимузини и суперскъпи спортни коли се управляват в България. В справките беше посочено, че срещу част от физическите лица има сигнали в МВР за престъпления, включително за данъчни измами. Данъчните още проверяват доходите на собствениците им, като се анализира и дали стойността на придобиване съответства на пазарната стойност към момента на сделката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ооо
Коментиран от #17
08:05 14.07.2018
2 Клев
08:16 14.07.2018
3 Сепока
08:41 14.07.2018
4 Бачо Киро
08:43 14.07.2018
5 факт
08:44 14.07.2018
6 Агоп
И кой идиот си купува 10 годишно ферари
08:54 14.07.2018
7 бай Станой
08:55 14.07.2018
8 no name no face no number
09:20 14.07.2018
9 Гост
Това е безумно малко.... разходете се в Милано и Рим за няколко дни и ще видите повече Ферарита от цялата смешна статистика.
Да не говорим че на запад има колекционери които имат по 20-30 Ферарита и Ламбота.
В Хамбург за 1 ден видях сигурно 100 спортни Поршета и още 10-20 Ферари и Ламбо.
Тази статистика съвсем нагледно показва колко беден е българския народ, дори и богаташите ни са бедни сравнение с другите.
09:56 14.07.2018
10 CL500
Коментиран от #13, #15
10:19 14.07.2018
11 бай Ганьо
10:24 14.07.2018
12 Манаф
10:27 14.07.2018
13 JPower
До коментар #10 от "CL500":
Въх, да не те обидиха....ей ся ще изтрият статията заради тебе. В Мазерати вече обмислят закриване на завода, щото ги разконспирира!!!!!! Мазерати ползват двигатели на ферари...Коментиран от #14
11:47 14.07.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 333
До коментар #10 от "CL500":
Най-евтиния нов Мерцедес е 18000 евро, където почват и другите от немската тройка, най-евтиното Мазерати е 58000, от където почват и евтините Поршета, например. Няма евтино Мазерати, за това е включена марката.Ти си като оня, дето викал, че бентлитата не ги карат много. Тия хора, дето имат излишни пари да си купят Мазерати, не мислят колко ще му е поддръжката. Като са в гаранция поддръжката не е техен проблем. И обикновено имат и други автомобили.
Коментиран от #16, #19
12:07 14.07.2018
16 CL500
До коментар #15 от "333":
Няма какво да споменаваш за евтини модели. Концепцията на Мазерати е спортен и ЛУКСОЗЕН автомобил, затова е редно да се сравнява със съответните класове. Погледни Ес-класата, да не говорим за Ес-купето и т.н., щом споменаваш Мерцедес. Мазерати просто е него клас, нищо повече, но по-лош избор, а дори и нямат супер наточен модел, за да не стане конкуренция с Ферари! Стига сте си въобразявали нелепи неща. Говорете за Ферари, Ламбо, Ролс, Астън, Бентли и по-нагоре с хупер-карите.12:23 14.07.2018
17 Пешо
До коментар #1 от "ооо":
Българите са бедни - парите са в престъпниците, политиците, чиновниците и в соросоидните подлогите.12:34 14.07.2018
18 onq s konq
12:47 14.07.2018
19 CL500
До коментар #15 от "333":
Не мислели, колко ще е поддръжката ли? Даа, ама мислят, мислят ;-) Стига с тези митове, че който имал пари да си купи нещо по-скъпо и не го е грижа за поддръжка. И само малка част от колите са в гаранция. И като казваш, който имал пари и т.н., пак казвам, че това не са ужасно скъпи коли, погледни им цените и характеристиките най-накрая... Купувачите им имат пари, да, ама не са супер богаташи, а и всеки успял човек е и пресметлив. Гарантирам ти, че ако колата ти прави на 1-2 години проблеми за 10-20 хил. лева ще те е грижа и то не малка. Стига с тези вашите митове. Хората, ето не ги е грижа, по-скоро няма да вземат Мазерати, а нещо над 400-500 хил. лева (не знам човек с такива коли да имат и Мазерати, директно се отива на Ферари и Ламбо или лускозни Астън, Бенлти, Ролс).12:58 14.07.2018
20 гост
15:56 14.07.2018
21 От Германия
17:35 14.07.2018
22 vasik atanasova
подвеждаща статия
праисторическа кола
19:53 14.07.2018