16 Юли, 2018 11:48 49 639 100

Скъпи и трошливи

  • класация-
  • рейтинг-
  • consumer reports

Купувайки автомобил от премиум сегмента, човек закономерно очаква качество и надеждност над средните. Сред скъпите модели обаче също има "двойкаджии". В тазгодишния рейтинг на най-трошливите коли на Consumer Reports намират място 108 непрепоръчителни покупки, немалка част от които имат ценови претенции без покритие. Ето кои премиум модели трябва да се избягват според авторитетното американско издание.

Acura

Луксозната марка на Honda обикновено присъства в положителните класации за надеждност, но издънки допускат на най-добрите. Експертите на Consumer Reports препоръчват да се избягват седанът TLX от моделната 2015 г. и кросоувърът MDX от 2016-а.

Audi

Сред най-трошливите модели на вторичния пазар попадат два модела на Audi - А4 (2009-2011) и Q7 (2007).

BMW

Consumer Reports включва в антикласацията си цели пет модела на BMW. Според американското издание купувачите трябва да избягват 1er (2009, 2011 и 2013), 3er (2008, 2011), 5er (2009-2011), X3 (2008, 2011-2012, 2017) и X5 (2011-2013).

Cadillac

Символът на американския автомобилен лукс присъства в рейтинга на най-трошливите коли с цели 7 модела - ATS (2016), CTS (2008, 2014-2015), DTS (2011), Escalade (2015-2016), SRX (2008), STS (2008) и XTS (2013, 2016).

Infiniti

Специалистите на Consumer Reports изразяват съмнения в надеждността на само два модела на Infiniti - седанът Q50 от моделната 2016 г. и кросоувърът QX60 (2014-2015).

Jaguar

Въпреки капризния имидж на автомобилите на групата Jaguar Land Rover в антикласацията попада само един неин модел - F-Pace от 2017 г. И нито един Land Rover.

Lexus

Луксозният бранд на Toyota е традиционен фаворит в рейтингите за качество. Според Consumer Reports сляпото доверие в имиджа може да изиграе лоша шега на купувачите на всъдехода GX от 2016 г.

Mercedes-Benz

Експертите на американското издание препоръчват да се избягват всъдеходите GLC (2016-2017) и GL (2012-2013, 2015), както и употребяваните седани S-Klasse от 2015 година.

MINI

Антикласацията на Consumer Reports включва три модела на британската марка - Cooper от моделните 2008-2013 и 2015 година, Clubman (2009) и Countryman (2012, 2013 и 2016).

Porsche

Автомобилите на компанията обикновено водят в класациите за надеждност, но това очевидно не важи за Cayenne от 2016 г.

Volvo

Непрепоръчителни за покупка на вторичния пазар са два модела на шведския производител - седанът S60 от моделната 2015 г. и кросоувърът XC90 (2016-2017).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    73 110 Отговор
    Шофьорите на японски косачки да не бързат - Acura=Honda, Infiniti=Nissan, Lexus=Toyota.

    Коментиран от #3, #9, #34, #62, #64, #79

  • 2 бай Иван

    101 32 Отговор
    я за туй ше си карам жугулито и ше си свиркам, западни коли ми карат младите. пуу просто ора
  • 3 Дрън дрън

    159 26 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    И какво излиза, да караме Рено, Пежо, Ситроен и Форд, щото ги няма в тия класации, така ли? :D

    Коментиран от #7, #36, #92, #95

  • 4 Ауспух

    73 77 Отговор
    Хм, научих нещо ново и интересно, а именно че Волво били от премиум сегмента. За мен те са горе-долу на нивото на Фолксваген.

    Коментиран от #26, #27, #28, #32, #49

  • 5 Бате Дидо

    139 4 Отговор
    Няма кола която да не се поврежда.Нищо не е вечно.

    Коментиран от #60

  • 6 Boxer

    165 10 Отговор
    Откакто на компютрите им сложиха колела - така е.
  • 7 Random

    36 12 Отговор

    До коментар #3 от "Дрън дрън":

    Те не се продават в САЩ, няма как да ги има.
  • 8 Injenera

    80 22 Отговор
    Tui da slojish vsichkite serii na BMW kato troshlivi - BEZCENNO! :D

    Коментиран от #13

  • 9 serious

    27 60 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Чакай бе село..я виж класацията кои е top of the top чуплив, че като гледам Магарцедеса и Поршето, немски тапир са сред най-трошливите. Ти Акура няма да видиш на живо, да пипнеш камоли да караш тъпир.Искаш ли да ти кажа защо, глупавите Хамериканци са я извадили като извадка в тази класация, защото подръжката специялно за Акура е колкото 3 Магарцедеса, частите са безумно скъпи, и съотвено не ги подържат, НО виж пак е на последно място, водещи са дойчовските сиренца.

    Коментиран от #15, #35, #59

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 jullliann72

    101 11 Отговор
    Всички нови коли са СКЪПИ,ТРОШЛИВИ и НЕНДЕЖДНИ за голямо съжаление,уважаеми дами и господа.И мъчно се поправят.

    Коментиран от #20

  • 12 Грешно виждане

    33 17 Отговор
    Днес автоиндустрията предлага услуга под наем. Нема вече вечни коли. Максимум 70х км.

    Коментиран от #77

  • 13 Да да

    118 20 Отговор

    До коментар #8 от "Injenera":

    Не си прав! Един луд фен на ВМЗ каза че имало някакво много надеждно БМВ ама не му казали кое е ! Сега си смени двигателя с краден,че по-евтинко излиза от ремонта! На Х6 се сменяло верига и то на 80 000 км.! Един не повярва на тези думи и даде 22 000 лева за ремонт на цели 100 000 км., защото се скъса веригата! И са икономични- ако го возиш на платформа гори само 4 литра докато го свалиш и качиш !

    Коментиран от #16, #51

  • 14 123

    35 54 Отговор
    Класацията показва едно интересно нещо. В момента в който японците се пробват да направят нещо по така става сакътлък. Не глобален, но показателен за силата на тяхното автомобилостроене. А именно, че те са силни в простите неща! Започнат ли да бутат технологии като европейците, то резултата не закъснява. Факт!
  • 15 Мартин

    27 8 Отговор

    До коментар #9 от "serious":

    СпециЯлно?!? Първо се научи да пишеш, чак тогава си позволявай да даваш мнения. Неграмотник.

    Коментиран от #82

  • 16 Муха Мспорт

    13 7 Отговор

    До коментар #13 от "Да да":

    Бате кажи кой е този двигател, че тамън Х6 съм се засилил да си вземам!

    Коментиран от #63, #96

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Язе

    32 5 Отговор
    И к'во сега? Японските и немските коли като са чупливи да изберем Пежо и Фиат?
  • 19 Гост

    74 12 Отговор
    Откога издънката Мини е премиум кола? Кое му е премиум на тоя кошник?!
  • 20 smeh

    85 4 Отговор

    До коментар #11 от "jullliann72":

    Дами и господа, всички нови коли мъчно се поправят от нашенски "майстори", защото на болшинството знанията им са на ниво тампони и окачване. Много хубаво го бяха казали преди време - техниката сложна, народа прост. Затова силно препоръчвам или НОВА кола от магазина докъдето ви стигат финансите ИЛИ стара, която и се знаят болежките. НЕ СИ ПРАВЕТЕ експерименти с коли, чиито проблеми може да не са сериозни, но са отвъд компетенциите на нашите гаражници, защото накрая ще осъмнете с неработеща кола и изпразнена сметка!
  • 21 Алекс

    36 21 Отговор
    Гледам френските и Дачия ги няма в тази класация. Значи са добра инвестиция за по-скромните и разсъдливи хора.

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 сноу

    50 12 Отговор
    Бавариен Манго Верке /БМВ/ си е кола не за каране ,а за гъзарчене Мерцедеса е да нямаш време за почивка а само да го търкаш и лъскаш.

    Коментиран от #53

  • 24 От опит

    22 16 Отговор

    До коментар #21 от "Алекс":

    Вярно за дачия че не се чупи имам такава никакви грижи.
  • 25 весо

    26 13 Отговор
    Ас карам Астра 12 години и съм много доволен евтина подръжка
  • 26 До аспух

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "Ауспух":

    То един фатмак като теб откаде може да знае
  • 27 До аспух

    2 7 Отговор

    До коментар #4 от "Ауспух":

    То един фатмак като теб откаде може да знае
  • 28 Бай Дон

    20 11 Отговор

    До коментар #4 от "Ауспух":

    Няма място за сравнение,вагините са далеч зад шведа
  • 29 Сандьо

    10 17 Отговор
    Имам две дърти лагуни 20 годишни ама фейслифт карам си ги и това е.

    Коментиран от #41, #61

  • 30 бре

    30 27 Отговор
    Явно в този сегмент не попадат френски коли,тъй като те са най-големите трошляци.Другите се трошат от време на врема,а французина е постоянно строшен.

    Коментиран от #46

  • 31 Countryman

    10 10 Отговор
    Имаме Мини Кънтримен 2012 година с двулитров дизел на БМВ и нямаме никакви проблеми. Тая класация ми се струва нахвърляна с всякакви автомобили, просто ей така.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 вижся

    9 4 Отговор
    марките които ги няма в тази статия са най-трошливи ...
  • 34 Палячо

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    До коя серия на "Трансформърс" си стигнал???
    😂😂😂
  • 35 ЛУД ИДИОТ

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "serious":

    Хахахахайа ти изби рибата веее :D
  • 36 Шофьор

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дрън дрън":

    Така! Бензин 1.6! Нямаш грижи.
  • 37 незнайко

    4 2 Отговор
    Със седана на Волво С60, направо не съм съгласен !!!
  • 38 Ауспух

    3 4 Отговор

    До коментар #32 от "любимецът на разбирачите":

    Дубай, а ти?

    Коментиран от #40

  • 39 спец

    11 0 Отговор
    Моделите на дадена марка винаги имат много общо - двигатели, окачване, части на купе и каросерия. Затова съветите да се купи този модел и да се избягва онзи са мноооооого относителни.
  • 40 хсфгхс

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "Ауспух":

    ти ако си от дубай аз съм от марс...

    Коментиран от #48

  • 41 Рандюши

    8 7 Отговор

    До коментар #29 от "Сандьо":

    За лагуна не ми говори .
    Чисто нова лагуна така и не спря да се троши докато не я смених с бмв 5 ца .Оставих им лагуната в сервиза ,сигурно на теб са я набутале..
  • 42 Буко Баламата

    29 15 Отговор
    Само мазохист може да кара Ауди.
  • 43 да го няма

    10 9 Отговор
    Тая класация е най фалшивото нещо в света.
  • 44 Госпожата

    18 2 Отговор
    Аз пък да ви кажа всичко е до късмет
  • 45 Профи

    23 0 Отговор
    Това е извадка от класация, направена от анкети на американските потребители.
    Оплакват се от какво ли не, така че това е само меродавна статистика на оплакванията на американците.
    Няма вече журналистика в България, има само ровене в нета, бърз недодялан превод и хоооп, факт.
  • 46 Непознат

    19 6 Отговор

    До коментар #30 от "бре":

    Половината производители на автомобили по света слагат френски мотори.
  • 47 Санди

    11 20 Отговор
    Аз не мога да се начудя на българина!!!!! Ем иска качествен ремонт, Ем в най-мизерните гаражчета се навира при майстори пенсионери, защото ремонтът им е по-евтин!!!! Ами аз- ,жена ли да ви го кажа???? Като искате качествен ремонт , отивате в голям сервиз с много монтьори и с качествени инструменти!!

    Коментиран от #52

  • 48 Ауспух

    5 5 Отговор

    До коментар #40 от "хсфгхс":

    Не съм от Дубай, там живея, иначе съм драгалевец. За твое сведение, тук Волво почти не се вижда по улиците. Редките купувачи са скандинавци и англичани, но само когато са много пияни. А сега е твой ред да кажеш откъде си и колко често виждаш Волво пред панелката.
  • 49 от каталиэатори постройх къща

    16 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ауспух":

    мани не говори така че голфаджийте те нападнаха те си мислят че са премиум с дараците
  • 50 Ганчо

    9 5 Отговор
    По белите страни карат нови коли под наем, кара 40/50 хил. и сменя с нова. Плаща 300€ на месец и не мисли за нищо. Около 300€, за среден клас.
  • 51 Язе

    11 1 Отговор

    До коментар #13 от "Да да":

    Този пак е покарал.В руски сайт има собственик на Х6М на който двигателя е изтрещял на цели 22000км.Познай-гаранцията не го покрива.
  • 52 Шарнира

    28 4 Отговор

    До коментар #47 от "Санди":

    Е точно в голям и лачен сервиз съм бачкал преди 3 години и ако ти споделя че на s класа 2015та ме пратиха да взема наливно масло за 4 лева литъра и дори не пипнаха филтъра а само прибраха някъв друг в една нова кутийка, няма да повярваш нали? А в балканстар читави части се сменят за да се препродават на някой друг пак ще ти се стори невъзможно. Ходете си по големите сервизи, тамън после от вашите здрави части някой ще си купи нова кола.
  • 53 Да бе бв

    10 2 Отговор

    До коментар #23 от "сноу":

    Да бе БМВ то си е трошка и е мн скъпо
  • 54 Nedelcho

    7 8 Отговор
    Вие искате да карате една кола вечно.Аз карам BMW 525 модел 2013г.купих го преди три години,и искам да ви кажа че до сега съм нямъл проблеми с колата.Това че в България продават некачествени части,горива и т.н. никои не Вие виновен.

    Коментиран от #56, #57

  • 55 Тон

    25 2 Отговор
    Има много добри статии за живота на материалите, които се вграждат в по-новите автомобили(2005>). Който се интересува, може да прочете - повечето коли на 10тата година са масово пред 2-3 сериозни ремонта на основен агрегат, трансмисия или електроника.Премиум или среден сегмент - всичко се чупи - идеята е ние в каква фаза ще ги хванем.А точно пък GL 2014 гаранционно му сменят двигателя 2 пъти - на 33.000 и на 72.000 км. Сега е на 112.000 и ми казаха, че при следващото влизане може да се наложи да му сменят скорости или някаква част от тях...Премиум казвате... Баща ми едно време имаше Алфа Ромео - продаде я на 660.000 км. и я покараха поне до 800.000.....
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #54 от "Nedelcho":

    Виж си веригата и колектора !
  • 58 Аз, монтьора

    6 0 Отговор
    Кола и жена - на късмет! :)))))
  • 59 оохиоохи

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "serious":

    Ти си от тия дето като видят някой с нова sSs класа и е кисел цел ден клошарче

    Коментиран от #76

  • 60 ДДД

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Бате Дидо":

    HONDA бе те са го измислили
  • 61 Ovwn

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Сандьо":

    И аз имам такава,24 годишна - е поразхлопа се вече,ама върви.
  • 62 БМВ фен

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Лада я няма в класацията???
  • 63 Да да

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Муха Мспорт":

    Бате хич не им знам кодовете на двигателите на ВМЗ(мисля че е Е71 3,5d ),но ако сериозно мислиш за Х6 ето ти една страничка от форума на ВМЗ и мисли хубаво преди и след като го купиш!!! https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3431844&sid=95cc20f3c649f88903a0f321ec9e7e60 . Дано ти е полезно!

    Коментиран от #67

  • 64 АЛФА Q4

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    ГОСПОДИН КЕЛЕШ.КАТО.ЧЕТА РАЗБИРАМ ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗБЯГВАМ НЕМСКИ АВТОМОБИЛ ОТ2008 ДО 2017. ПРИНЦИПНО Е ЛЕСНО ДА ЛАЕШ НО ОБЕКТИВНО ТИ Е ТРУДНО ДА ПРИЗНАЕШ УПАДЪКА НА НЕМСКИТЕ ( коли)

    Коментиран от #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 ВАГ

    9 6 Отговор

    До коментар #64 от "АЛФА Q4":

    Ако ги няма немските коли другите какво ще копират ?!!!

    Коментиран от #68, #70

  • 67 АЛФА Q4

    11 3 Отговор

    До коментар #63 от "Да да":

    БЕЗ ДА ЧЕТА ВЪВ ФОРУМА ИМАМ УЖАСНИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ X6. БЕНЗИН 306 H.P..НИЩО НЕВЪРВИ ЗА ТЕЗИ КОНЕ А И ВЕЧЕ Е НА 140 К И МУ СМЕНИХМЕ РАЗДАТКАТА. ВСИЧКИТЕ БОБИНИ. ДВА ПЪТИ.СЕГА СЕ Е НАРЕДИЛО ТУРБОТО. ДВИГАТЕЛЯ Е ВЪВ МАСЛО. ВЕРИГИТЕ НА АНГРЕНАЖА СИГУРНО ВСЕКИ МОМЕНТ ЩЕ СЕ СКЪСАТ.МНОГО ШУМ ЗА НИЩО Е.X6 РАЗОЧАРОВАНИЕ.
    А4 2 БЕНЗИН ТУРБО 4500 ЛЕВА ЗА РЕМОНТ НА ТОТАЛКА ДВИГАТЕЛ.А Е САМО НА 128000 К.ПОРШЕ КАЕН НА 240 К ДВИГАТЕЛЯ БЕШЕ В КАРТЕРА
    ТУАРЕГ 3.0 Д НА 300 К.БИЕЛАТА СЕ БЕШЕ НАСТАНИЛА ВЪРХУ МОСТА НА БУКВА, Г,.ИМА ООООЩЕ МНОГООООО.КАЧЕСТВЕННИИИИИИ.....
  • 68 АЛФА Q4

    5 2 Отговор

    До коментар #66 от "ВАГ":

    ПРАВ СИ ЩЕ ОСТАНЕМ БЕЗ.РАБОТА А ТИ БЕЗ ЗАНИМАНИЕ.ТОГАВА КВО ЩЕ ПРАВИШ С КОМПЛЕКСИТЕ СИ.ДОБРЕ ТИ Е С.ГОЛФ 3

    Коментиран от #69

  • 69 ВАГ

    5 10 Отговор

    До коментар #68 от "АЛФА Q4":

    Що, ти да не си инженер на Алфа Ромео ?!! . и кво му е на голф 3 , много по-добър от всички Алфи на неговата възраст.

    Коментиран от #71, #72, #73, #87

  • 70 АЛФА Q4

    4 2 Отговор

    До коментар #66 от "ВАГ":

    ТИ ЧИЧКО ПРОФЕСОР И ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ СЕ ЗАХВАНА С МЕН НО ОСВЕН СЕЛЯНИЯ ДРУГО НЕПОКАЗА. АКО ИЗОБЩО ИМАШ НЕЩО ЗА КАРАНЕ ЗАПОВЯДАЙ ДА ГИ МЕРИМЕ.ТИ С НЕМСКАТА ТИ КАСКА АЗ С МОЙТО БИЖУ.ДОБРЕ ДОШЪЛ И БЕЗ ОПРАВДАНИЯ ПОСЛЕ. АЙДЕ
  • 71 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "ВАГ":

    ООО ЕТО ТЕ АЙЙЙЙДЕ
  • 72 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "ВАГ":

    АЙДЕ ДА СЕ ДОГОВОРИМ КОГА И КАДЕ
  • 73 АЛФА Q4

    3 2 Отговор

    До коментар #69 от "ВАГ":

    АКО ИСКАШ ЩЕ ДОЙДА С ФИАТ ТИПО 1990.ИСКАМ ДА ВИДИШ КВО ТИ ПРЕДСТАВЛЯЕА ГОЛФА. АРЕ ПИШИ

    Коментиран от #75

  • 74 АЛФА Q4

    4 1 Отговор
    ЧАО.ТИ.ТИ СИ САМО ПЛЯМПАЛО.БАСТА
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 serious

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "оохиоохи":

    Аз ли е :Д:Д:Д не съм се състарил и побелял още, че да си купувам такива коли. :д:д::д:д
  • 77 Защо така

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Грешно виждане":

    Да бе 70к имаме форд служебен на 400к с малки влизания в сервиз за масло

    Коментиран от #78

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Смотаняк

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Ако,беше малко по-умен щеше да да видиш,че от японските косачки има по-един модел,а от немските ти траверси по-няколко.Но не се притеснявай майка ти е най-трошлива, колко пръчки е строшила и лапала и ще лапа.
  • 80 Шофьор

    4 2 Отговор
    Карам си новата Дачия и си свиркам,1,5 dci го слагат дори и на Мерцедес!
  • 81 Трифонов

    3 13 Отговор
    Разбира се, новите коли са много, много по-добри от старите! Разбира се, BMW 2018 г. е много по-добър автомобил от BMW 2009-та, да не говорим за 2000 или за 1990... отживелици на колела! Това се отнася за АБСОЛЮТНО ВСЯКА МАРКА. Разбира се, премиум автомобилите са много по-добри от ширпотребата. Разбира се, едно BMW, Mercedes, Audi, Porche, Jaguar, Land Rover и т.н. са много, много, много по-добри автомобили от Toyota, Honda, Nissan или Mitsubishi... Разбира се, те са и надеждни... ако отидеш в магазина и като нормален човек, си купиш нова кола. Тя ще е снабдена с всички нови системи за безопасност - ще пази твоя живот, този на близките и приятелите ти, както и на пешеходците. Ще отговаря на най-строгите изисквания за екологичност, ще консумира много по-малко гориво отколкото стария дръгел, ще върви и ще ти доставя удоволствие... Не пишете тъпотии, защото ставате смешни! Да обясняваш как една нова Тойота е по-добра кола от едно ново BMW, е все едно да кажеш, че парфюм на Montblanc е по-добър от такъв на Dior... Абсурдно и смешно!!!

    Коментиран от #83, #85, #97

  • 82 Дагето

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Мартин":

    Чета и се чуда.Хвалите БМВ ами ,като са на принципа от глад умри гъзар бади.Купат Бмв и го карат 10 дни след заплата и така 2 години ми да какво да му се строши на това дърво,като са минали макс 10 -15000 км.Сменил съм над 30 коли от всички марки не съм имал проблеми само с японците.В момента карам рено също съм изненадан за 60000 км.за 1 година само масла ,филтри и дреболииии по ходовата.От опит знам,че повечето прехвалени немски кенефи са по скъпи за поддръжка от повечето европейски коли.
  • 83 smeh

    9 0 Отговор

    До коментар #81 от "Трифонов":

    Да добавя: И въпреки, че са доста по-изпипани и ПРЕМИУМИТЕ създават усещане, че си се прекарал в момента в който ги извадиш от магазина и мине първоначалната еуфория. Говорим за немската света троица. Още не съм стигнал до нивото за Порше, но там мисля, че цената е по-оправдана. Надявам се един ден да мога от личен опит да споделя, така ли е, или не. По-ниския клас автомобили не ги коментирам, защото хората се поддават на самовнушения и самоубеждения, че са направили най-добрият избор. И това да се радваш/присмиваш, че на някой му се е счупила колата се счита за нещо нормално у нас. Вместо взаимопомощ, когато някой закъса или му падне покрива на къщата, получава подигравки...И се въртим в омагьосан кръг.
  • 84 Чочо

    7 0 Отговор
    Карам Гранд витара 1999г. , предимно в града и малко офроуд. Супер корава кола, безотказна. Никакви грижи нямам. Поддържам я лъскарка. Имам и по-новата 2014г., но леко съм разочарован. Старата е по-добра и за нищо на света не си я давам. Новата я оставих на жената. Кола от премиум клас за нищо на света не бих купил, това са пари на вятъра. Пред кого да се доказвам? :D Това все пак е просто една кола, служи за да ти превози задника на сухо и топло от точка А до точка Б. Единственото което се очаква от нея е да бъде безотказна. А и по-добре да не се набиваш много на очи. Не е нужно всеки да знае с колко точно разполагаш. Дискретността е злато.
  • 85 Петьо

    5 0 Отговор

    До коментар #81 от "Трифонов":

    Трифончо доста си заблуден, искам да ти кажа, че всяка една кола, френска, немска, японска, английска, италианска и т.н. за определена сума пари, може да бъде снабдена с каквито искаш по вид екстри за безопасност, за комфорт на теб и гаджето, и кеф за децата, вече ценовия диапазон е огромен защото всяка кола е различна сама по себе си и всеки производител си иска своето. Относно марките, виждам че си наблегнал специално на немските, мога да ти кажа, че прехваленото бмв и ауди, дори отстъпва по това на тойота, хонда и нисан. Давам ти пример бмв 5-та серия мpower влиза на около 40 000-50К за биелни лагери( ВОДИ СЕ КОНСУМАТИВ), представи си да имаш подобен автомобил, които не е евтин ама хич и да го караш 6-7 год. Колко ли пъти ще му отвориш мотора и каква цифра за обслужване(ТОВА НЕ Е РЕМОНТ)ще дадеш.?? Веднага ще ти отговоря, колкото да си купиш половин апартамент..Не е оферта нали. Мога да ти кажа, че една Тойота в безупречно състояние е 1000 пъти по надеждна от едно бмв, защото бмвто е доста по-капризно и подлежи на сериозни ремонти дейности. Плюс това една нова тойота е 2-пъти по-евтина от едно ново бмв, ГАРАНЦИЯ ти давам, че тойотата ще изкара 2 пъти повече км и ще влиза 2 пъти по-малко пъти в сериза за това време, което ще изкара бмв-то +това разхода на японеца е на светлинни години от тоева на немеца-сигурен бъди(там и извън градско е двуцифренхаха). И последно завършвам, недей се изказваш неподготвен, като казваш, че новите коли са по- здрави от по-

    Коментиран от #88, #91

  • 86 Петьо

    4 2 Отговор
    ....че новите коли са по- здрави и по-надеждни, защото не е вярно. Може да са по-безопасни и по-удобни и до тук. Утре ти светва таблото на новата кола и компа ти казва че е влязъл в аварийен режим, защото шибаната електрника са е бъгнала и ти оставяш на пътя пеша като еко защитник-опази природата чиста :) Един автомобил 98год. кара до сега(2018) влиза само за масла и филтри. Мислиш ли че 2016 пластмаса с лампички автомобил ще изкара 20год. +Ще ти кажа една малка тайна с много голям замисъл..Нова кола-6 год гаранция или 100 000км споредзависи, пада гаранцията и се оправяй.Караш още 2-3год и искаш да се отървеш от нея, защото са и останали здрави само лампичките..това еполитикапич !

    Коментиран от #89

  • 87 Алфа Ромео

    3 0 Отговор

    До коментар #69 от "ВАГ":

    Много далеч назад е голфетката от Алфа като пътно поведение, спирачки, динамично управление, стабилност на пътя. Като надеждност е почти същата работа, просто има много и евтини части неоригинални и втора ръка по автоморгите за Голфа, с две думи Алфата не е за масова употреба и не е за всеки, не всеки може да я поддържа както трябва.

    Коментиран от #90

  • 88 Plameni

    1 3 Отговор

    До коментар #85 от "Петьо":

    Много ги хвали те тия Тойоти ,аз в момента чакам да ми се обадят от сервиза на Тойота ,за да ми кажат какво става с автомобила които оставих за ремонт.Тази сутрин докато ЧАКАХ ДА МИ ДОЙДЕ РЕДЪТ ОТ КЛИЕНТИ НА СЕРВИЗА НА TOYOTA четох AutoBild където сравняваха Mercedes S klasse, BMW 7,Audi a8 и Lexus, японския автомобил бе най- скъп (с 50 хил.лв.повече от S класата) и класиран на последно място.
    p.s.Много добър сервиз ,не толкова добри автомобили.
  • 89 smeh

    8 4 Отговор

    До коментар #86 от "Петьо":

    Петьо, големи глупости си изписал в 100 реда. Не съм защитник на БМВ, но просто не мога да се сдържа да чета глупости и нелепи сравнения. Карай Тойотата като М-пауър, да видим след 50к км дали няма да смениш, не лагерите, а целия мотор да ти е в кофата. Таргет групата на М-БМВ РС-Ауди и т.н, спрямо Тойота е КОРЕННО РАЗЛИЧНА. Разбирай, че собствениците на ПРЕМИУМ марка, ако не ги сполети финансово фиаско, никога няма да се качат на по-нисък клас автомобил. А, тези с ТОЙОТИТЕ и другите ПО-НИСКО ИМИДЖОВИ марки, ако ударят от лотарията, първото което ще направят е да се качат на по-висок КЛАС автомобил. Така е устроена човешката психика. Всеки иска ХУБАВОТО, а някои като теб, докато не са стигнали до него, се самоубеждават, че посредственото също е хубаво, в което няма нищо лошо. Лошото е, когато стигнеш до момента в който се намираш ти, да шариш глупости как ширпотреба Тойота е по-добре от М-БМВ и да се излагаш.
  • 90 Filo

    2 3 Отговор

    До коментар #87 от "Алфа Ромео":

    Алфата е известна със своя буен, но кратък живот и затова се обезценява много и се търси малко.
  • 91 Filo

    2 3 Отговор

    До коментар #85 от "Петьо":

    Бмв е съвсем различен клас кола от Тойота, която е ширпотреба автомобил, ориентиран към по-ниско платежоспособните хорица.
  • 92 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дрън дрън":

    Тия марки освен Форд не се продават в Америка
  • 93 ванката

    2 0 Отговор
    много комплексари много нещо и после защо ни била слаба държавицата...повечето нямат и понятие за марките които оплюват но нали е важно да се плюе по нещо ими някой - основна идеология на българина!!!

    Коментиран от #98

  • 94 Сандо

    2 1 Отговор
    Не де препирайте за глупости, ако ви трябва кола която не се чупи, Лексус. Две коли, десет години каране, не съм сменил един болт.
  • 95 Ххх

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дрън дрън":

    Те ти казват кои модели не кои марки, са най-чоплите!
  • 96 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Муха Мспорт":

    НЕ СЕ СИЛИ ЧЕ ТЕ ЧАКА ГОЛЯМО ПРИКЛЮЧЕНИЕ И ЛИЧЕН БАНКОМАТ
  • 97 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Трифонов":

    МА ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА КОМПЛЕКСИ.
    КАКВО ЗНАЕШ ТИ ЗА BMW.И КАК НОВА ТРОШКА Е ПО ХУБАВА ОТ M.POWER OT1995.. С МАЛКО НАМЕСА ПРИ 160 ОТ ПЕТА НА ТРЕТА БИЕШЕ ГЪРНЕТАТА В АСВАЛТА.ПРЕДИ КАРАХ BMW та.КОГАТО БЯХА ИСТИНСКИ. ВЕЧЕ КАРАМ ЖАБАРКА.КАКВО ЗНАЕШ ТИ ЗА ИСТИНСКИТЕ BMW та. В ТЕЗИ ГОДИНИ СИ БИЛ НА ТАТЕ В МЕРАЦИТЕ САМО . МНОГО ГЛУПОСТИ СИ НАПИСАЛ
  • 98 АЛФА Q4

    0 2 Отговор

    До коментар #93 от "ванката":

    АМИ ВАНКА ПРАВ СИ. ПРЕКАЛЕНО МНОГО КОМПЛЕКС. А И ТУК ПИШАТ ТАКИВА ЧУЛИ ИЛИ ПРОЧЕЛИ. А НИЩО ОТ.ОПИТ.СИГЪРНО ВСИЧКИ ВИЯТ ОТ НОВИТЕ ГЕРМАНКИ АМА КАК ДА ПРИЗНАЯТ ЧЕ СА СЕ ПРЕЦАКАЛИ И ДА ПАДНАТ ПО ГРЪБ.ПАК ДО КПМПЛЕКСИ ОПИРА
  • 99 асддса

    2 0 Отговор
    Аха, значи БМВ през 2009 са правили 1ва серия ненадеждна. После 2010 са оправили качеството. 2011 пак са го развалили, и така през година.
    Поредната идиотска класация. Да не говорим, че един модел има много двигатели и при всеки ще е различно.
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.