Last news in Fakti

1 Август, 2018 15:25 17 693 53

Френски купета с предно за под 10 000 лв.

  • peugeot-
  • 407 coupe-
  • автомобилът на старо
Френски купета с предно за под 10 000 лв. - 1

Peugeot 407 Coupe се отличава с доста агресивен, но и в същото време странен дизайн - основно заради огромните си надвеси. Всъщност, 407 Coupe е по-дълъг дори и от седана, върху който е базиран.

Това обаче му дава възможност да предложи комфортно пространство за пътуването на четирима души, динамичен вид и прилични ТТ данни. Най-атрактивни са дизеловите 2.7 и 3-литрови HDi двигатели, на които разчитат и някои модели на Jaguar.

Френски купета с предно за под 10 000 лв.

За съжаление те идват в комплект с автоматична скоростна кутия, която не е известна с оптимално ефективна работа. 407 Coupe не е динамичен автомобил, но пък е обезшумен перфектно и е пълен с доста екстри.

Всичко това, както и сравнително ниската му цена го прави добър за магистрални разходки. У нас има избор, макар и не толкова голям, на такива купета, като за под 10 000 лева може да се намеря доста прилични екземпляри. Вижте ги ТУК.

Френски купета с предно за под 10 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Бичето

    12 24 Отговор
    Френско НЛП надуто с ГМО
  • 3 GTE

    18 8 Отговор
    Повече бих се впечатлил от RCZ да речем
  • 4 някой

    38 2 Отговор
    Този който е писал статията хал хабер си няма от автомобили.Точно тези мотори са с едни от най здравите кутии на ZF-4HP 20.Малко тромави са но за сметка на това здрави.

    Коментиран от #6, #10

  • 5 цистит

    37 29 Отговор
    може ли да я извадя от сервиза и буквално 20 километра каране и 2 сипвания на дизел пак да ме остави - никога повече няма да си купя френско да пукна дано ако го направя

    Коментиран от #15, #18, #23, #47

  • 6 Гост

    38 11 Отговор

    До коментар #4 от "някой":

    Специално при бензиновия 3.0 двигател ZF 4HP20 не е особено здрава кутия. То какво да се счупи в една френска кола освен немския автоматик...

    Коментиран от #13

  • 7 Фрянскатакочина

    33 8 Отговор
    хем кораб, хем 2 врати, хем спортна визия, хем не върви като спортна кола...

    Виждам го подходящо за келемета само, които искат да разкарват мацките, те обаче не могат да си го позволят. Повечето хора искат по-практична кола.
  • 8 Miusuka Madoto

    25 19 Отговор
    Както е казал народа: Френско ли е - тури си го на мура!
  • 9 Гост

    28 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Най-атрактивни са дизеловите 2.7 HDI

    Авторът на статията и понятие си няма от тези двигатели! Кой знае откъде е преписвал и как е съчинявал! Точно 2.7 HDI е един лаком двигател с фабричен дефект, който доста се чупи. Вече 3.0 HDI е съвсем друга работа - това е яко чудовище, при което веднъж достигнат въртящия момент се поддържа константен до 4000 оборота, няма пад, както е типично при другите дизелови двигатели.
  • 10 Коментара

    12 6 Отговор

    До коментар #4 от "някой":

    Ами автора си го казва абсолютно същото, ама май малко трудно за вдяване а?! На мен лично не ми допада това купе, а тази концепция на Пежо - половината ти предница да е фар меко казано ме дразни .... те фаровете им да бяха поне нещо... както и да е, за всеки кораб си има пътници.
  • 11 Някой

    15 21 Отговор
    Тва на снимката съм го издухвал с 6-та генерация сивик 1.4 75 коня двигател с малко подобрения - беше към 100 коня :) Освен това съм карал един път - пълна кошница, нито върви нито завива...

    Коментиран от #42

  • 12 Илиян

    3 10 Отговор
    Аз само не разбрах... 10 000лв. ново или втора ръка... Не че нещо, ама на Great Wall въжките бяха по 15 000+, много ми е интересно как Пежото ще паднат до 10 000?!?!?
  • 13 някой

    9 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    А коя е по здрава 6 степенната на Айсин ли?
  • 14 Амтон 1

    1 3 Отговор
    Ами то със задно има ли ?

    Коментиран от #22

  • 15 Пламен

    21 7 Отговор

    До коментар #5 от "цистит":

    Защо не отидеш да строшиш туй-онуй в този сервиз? Аз карах френско, качих се на немско и чакам как да го изритам... Сега искам пак френска или японска/корейска.

    Коментиран от #16

  • 16 майстора

    10 12 Отговор

    До коментар #15 от "Пламен":

    не се излагай ... тази кола не я пожелавам на никой .... това е несполучлив заместител на автомобилите ...

    Коментиран от #19

  • 17 renault

    6 5 Отговор
    laguna iii coupe
  • 18 Filo

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "цистит":

    Айде бе чак пък толкова, не думай.
  • 19 Filo

    22 7 Отговор

    До коментар #16 от "майстора":

    Аз имам 407 седан. Отличен за парите си автомобил. Много съм доволен. Има само един недостатък и той е, че клиренсът му е нисък. Не зная майстор на какво си, но в разтягането на локуми те бива.

    Коментиран от #24, #25

  • 20 Мартин

    17 1 Отговор
    Френски купета с предно под 10 хиляди лева - 1 кола?!
    Аре стига ве хора, от една страна претендирате за надежден източник на информация, от друга страна използвате няк'ви семпли трикчета за кликове, които едва ли носят кой знае какъв успех.
    "Едно достъпно френско купе за 10 хиляди лева", "Френски лъв на народна цена", "Едно позабравено купе за 10 хиляди"... Давам Ви 3 заглавия по-добри от Вашето, докато изхвърлям токсини от тялото си в белият офис, представете си ако с това си изкарвах парите...
  • 21 Майсторе много си зле

    7 3 Отговор
    Майсточе, видно е, че явно нищо не разбираш. По-добре не говори щом нямаш такава кола и не знаеш какво представлява. Единственото слабо нещо при тия купета е 2.7 hdi и скоростната му кутия. Всички останали немат грешка! Казва ти го човек, който кара такова, а преди това е карал и седанова такава.
  • 22 Кой си ти?

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Амтон 1":

    Неп

    Коментиран от #45

  • 23 Много

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "цистит":

    си далече от истината. Карай си скапания ВАГ тогава.
  • 24 майстора

    11 9 Отговор

    До коментар #19 от "Filo":

    виж ся кво щи кажа ... .нормално е всеки да си хвали щайгата дето се е набутал да си купи... всичките тия коментари дето четеш са от някаква любителска гледна точка ... аз ти говоря като човек който прави всякакви автомобили ... работя в сервиз дето не е вързан към конкретна марка извършваме всякакви каросерийни ремонти , монтьорски услуги , тапицерии , електроники абе от "а" до "я" дет се вика и ще ти кажа че френски те автомобили си на правени от малоумници за малоумници .... това е !!! няма логика .. .нищо не работи както трябва ... например : точно тоя твоя модел имат една автоматична кутия дето самите пежо я рекламираха на времето за "умна кутия" само дето японска и е чисто малоумна ... усилието изобщо не е изчислено и постоянно изронва шлиците на доминиращата полуоска ... това нормално ли е ? като се изрони оставаш на пътя ако не се сещаш .... знаеш ли че точно за тази модификация няма полуоски 2-ра рака щото всички са изронени ... за нова цената е повече от колкото струва цялата кола .... я иди в най-близкия оторизиран сервиз на пежо дето ти е и виж работниците какви коли карат ... и после ги питай що не карат пежо ... тука в пловдив като ги питах ми отговориха "ти да не си луд виж какви боклуци са" .... не дей слушай Филип дето ги говори ония приказки че на ситроените нищо не им се разваляло ... разваля се по часовник даже ... а за рено нямам думи даже (тъкмо 3 съм имал през годините ) гние два пъти повече от всички опели взети заедно и мотори

    Коментиран от #46

  • 25 майстора

    8 7 Отговор

    До коментар #19 от "Filo":

    .. а за рено нямам думи даже (тъкмо 3 съм имал през годините ) гние два пъти повече от всички опели взети заедно и моторите са нивото на евтините фордове от края на 80'години ... ама аиде за тях разбирам държавна компания са в края на краищата ... та лукумите за това колко са хубави еле па 407-то си ги дъвчи ти ... 100% имаш дизел нали ... я да си вземеш бензиново и виж на какво франсетата викат икономичен мотор .... само не знам за какво се нервя на шивачи ... гледай си иглата и конеца и не се бъркай там дето нямаш необходимата гледна точка ... аи много ти здраве !
  • 26 Filо

    10 8 Отговор
    Имал съм Пежо и Рено и проблем никога не съм имал. Като гледам колко се ползват ми става ясно и какъв разбирач си. Все пак вярвам повече на очите си, отколкото на теб. Освен това сервиз, който извършва ремонти от а до я ми е ясно що за сервиз е. Ти ако беше майстор, нямаше да говориш такива глупости.

    Коментиран от #27

  • 27 майстора

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Filо":

    абе човеко сервиза е достатъчно голям че да се прави всичко има си хора специализирани в едно други в друго ... кажи ми за кое не съм прав ... кажи ми как може да имаш абстрактна гледна точка ... какво си видял ..? гледал колко се ползвали .... а колко малоумници останали в държавата не гледаш а тия с дигнатите капаци по кръстовищата и тях не гледаш ? разбирам западняците да си купят пежо ново от магазина и то кретайки ще си изкара гаранцията от 3-5 години .... ама тука говорим за коли 2-3-та рака амортизирани до безобразие ... като си имал рено ще ми кажеш че не е имало ражда и че съм излъгал ... или не съм познал че имаш дизел ??? кажи за кое съм казал нещо дето не е вярно и се обоснови ако може .... локумче
  • 28 Filo

    8 6 Отговор
    Първо имам бензин и второ като цяло френските коли са отлично защитени от корозия. Амортизирани коли има от всички марки. Факторът за това колко се кара една марка е сигурно доказателство за това дали има качества. При това повечето пежа са много след гаранцията. А кой е малоумник и кой не, не искам да квалифицирам хората. Ти нали си умен. С две думи нищо от това, което написа не е истина.

    Коментиран от #29

  • 29 майстора

    8 7 Отговор

    До коментар #28 от "Filo":

    като имаш бензин кажи на хората колко гори .... и защо лъжеш че са защитени от корозия като не са ... някога пежо и ситроен бяха но моделите от последните 10-15 години си гният мъжката ... а фактора колко се кара пежо в България в цифри е точно 6,7 процента от всички регистрирани автомобили в системата на кат за 2017 година ... че форд има двоен процент .... ще ми кажеш че са много хубави ли ?? не просто са евтини това е ... те всички изкарват след гаранцията срещу известна сума пари и желание ... пак ще ти дам пример : опелите от началото на 90'-те имаха гаранция срещу корозия от 5 години .... сега сме 2018-та и още се движат .. е презакърпвани са 4-5пъти и са с наполовина влезнали пружини в багажниците ама са си изкарали няколко пъти гаранцията ... това правили ги много хубави.. НЕ колкото и да ги хвалят феновете им са си пълни дараци ... ама са евтини ... за разлика от пежо .... абе ти само като видиш че им трябват седем букви за да напишат 4 звука и ти става ясно че нещо не им е както трябва на тия франсета ...
  • 30 майстора

    6 4 Отговор
    между другото французите колкото и да са странни в разбиранията си за автомобилостроенето имат няколко добри попадения като завиващите фарове ся тяхно изобретение както и активното окачване което си е велико но имат и някой пълни глупости като това да сложиш скоростите пред предната ос мислейки че ще имаш по-добър баланс ... или да направиш мотора и кутията с общо мазане ... да се чудиш да се смееш или да плачеш ... ти може да се заяждаш но аз цял живот това работя и имам доста опит и практика зад гърбът си така че не мисли че съм празнодумец ... казвам ти наздраве и не си мисли че е лично !! хайде лека от мен

    Коментиран от #31, #34

  • 31 Peugeot 308

    7 4 Отговор

    До коментар #30 от "майстора":

    майсторче, а ти каква талига караш ако не е тайна? Да позная ли - сигурно Пасат, ако си семеен, или Гоуф - ако си по-млад. Значи принципно си прав, че има откровени недоразумения в някои френски коли, но не можеш да отречеш, че има добре направени и балансирани модели, които вършат работа и са си точно в сегмента. И през 2018 година не мислиш ли, че дискусията немско/френско е излишна? Много добре знаеш къде се правят повечето компоненти и как се произвеждат новите коли.

    Коментиран от #32, #35, #36, #49

  • 32 Peugeot 308

    4 4 Отговор

    До коментар #31 от "Peugeot 308":

    Фен съм на марката и карам Пежо вече 20-на години. Почнах от 405 - железен, с возия на лимузина, минах през 406, 407... Сега съм с 308 SW от магазина, вече 2 години - само консумативи. И на предишните коли - само консумативи и текущи ремонти.
  • 33 Filо

    6 3 Отговор
    Абе и от други съм чувал, че цял живот това работят ама, нали....Аз не съм дилър на коли, за да ги хваля. Не съм казал, че Пежо е най-добрата кола, а че за парите си е отлична. На теб като не ти харесва не си купувай и това е, много важно. Казах просто какво мисля по въпроса особено защото имам такъв автомобил. Иначе харчи около 6.5 литра на дълъг път и около 10 литра в града 1.8 двигател, горе-долу колкото всяка кола от този клас.

    Коментиран от #37

  • 34 Filo

    6 3 Отговор

    До коментар #30 от "майстора":

    И забравих да поясня, че френските коли наистина не гният и това много ми допада в тях.
  • 35 Filo

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Peugeot 308":

    Колега, не че пасата или голфа са лоши, но са 30 процента по-скъпи, не благодаря.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 майстора

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Filо":

    естествено че изразяваш мнение то си е твое право ... просто се опитвам да разширя светогледа ти и да кажа че за 10 бона колата от статията изобщо не е препоръчително решение спрямо моята (малко по-професионална без да се засягаш) гледна точка ... но всеки си има вкус и за това е толкова шарен света нали така ... пак ти казвам не се коси ... аз също изказвам някакво мнение !!
    още веднъж лека ви вечер отивам да дремна преди пак да ме алармира простата :))
  • 38 Red star

    0 4 Отговор
    Ей това е дърво :)
  • 39 ояп

    3 10 Отговор
    Френските коли не са надеждни като японските и не са луксозни като немските. Демек в нищо не са най-добри.
  • 40 gost

    15 0 Отговор
    Попитах веднъж един майстор да ми каже хубава марка кола, той ми каза "че откъде да знам при мен всичките идват счупени" така, че не слушайте майсторите, кола втора ръка си е на късмет, колкото по нисък клас е толкова и е по евтина поддръжката, всеки сам трябва да си прецени финансовите възможности.
  • 41 Townboy

    1 6 Отговор
    Купиш ли френска кола на старо, ставаш абонат сервиза! Пежо се купува само от магазина и на 400 000 се продава, защото след това почваш да ревеш!
  • 42 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    Хаха, хахаха... Ама ти верно интересни полюции имаш при сънуване на т'ва нЯщо, ъъъ хондето сивик! Хахаха, хихихи... То кола няма, че и да издуха 3.0 HDI! Хахаха... Търкалям се от смях. Хахахахаха... Определено нямаш понятие от термина автомобил, както и мощност, както и... Абе хахахахахаха...
  • 43 Ауто DS

    6 0 Отговор
    Карам само френски автомобили последните 10 години. 200000 на Ксарата, 150000 на Сценика. Никакви проблеми. Сега съм с DS c4, 2.0 163 к. с., пак никакви проблеми. Хубавото на френските коли е, че купиваш по нова кола, а цената е приемлива. Качеството също е на ниво, с нищо по лошо от останалите.
  • 44 промо

    9 1 Отговор
    купете си немски пасат сс 1.8tsi и ще видите какво приключение е да притежавате кола харчеща повече масло от варбург и трабант, вземете немско ейй!
  • 45 Антон 1

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Кой си ти?":

    Аз съм “Аз “ ! Ти кой си ?

    И какво значение има , ти кой си ?
    Това купе е кофти ! Колите с предно са за жени и семейства ! Купетата най -добре със задно или 4х4 !
  • 46 Язе

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "майстора":

    Чек и аз да се намесят в разговора.
    Те и монтьорите в Силвър стар не карат Мерцедеси.Лоши са явно.
    В Макар колко от монтьорите карата БМВ или i3,i8?
    Всички коли се чупят.Немски,френски,японски.Като ти се счупи DSG-то къде те оставя-на пътя.А ремонта може да те вкара и в банка за кредит.Коя кола не е направена да се чупи по часовник?TSI на ВАГ не е ли?Ако не му почистиш инжекторите на определени км.какво става?Аз имам френско.Не ми работи радиото и знаеш ли какво пише на него-made in Germany.Проблема вече е,че на френските частите хич не са евтини.По-евтино е да я купиш,но след това подръжката отново е скъпа.Става въпрос за по-новите.Старите са без пари частите.

    Коментиран от #51

  • 47 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "цистит":

    За 20км два пъти си сипвал?Смени сервиза.
  • 48 Генчо

    5 0 Отговор
    Не ви знам защо толкова спорите след като френски производители купуват немски като например Пежо купиха Опел. Рено също са завзели голяма ниша по целият свят в Япония с Нисан в Румъния с Дачия както и в Корея в Китай. Каквото и да си говорим и французите си имат успехи и добри попадения.
  • 49 Мустака

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Peugeot 308":

    Аз 20 години карам само ПЕЖО и никога няма да изневеря на марката. ЖЕЛЕЗНИ са.Край!!!
  • 50 Майсторе

    3 1 Отговор
    Ти може и да си майстор и да правиш всякакви талиги ама коментирай колата, която ти караш и остави хората които карат тая марка да коментират.

    Коментиран от #52

  • 51 майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Язе":

    абсолютно си прав ... за това има една приказка дето витае в нашия занаят ... "най-добрата кола е смачканата за скраб... няма да имаш повече главоболия " хахахх
  • 52 майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Майсторе":

    маймунче аз моите коли си ги подбирам ... и бъди спокоен нито една не ми е ваг-груп ... искаш да си хваля моята талига ли ?? само ще ти кажа че е на 40 години и ти обещавам че ще надживее и тия дето ги коментирате тука ... и преди някой да каже някоя простотия... НЕ не е руска ...
  • 53 Д'мин

    1 0 Отговор
    Тука сме, като футболните агитки! Всеки защитава марката си с кръв и сополи. Далеч съм от мисълта,че Пежо може да се сравнява с трите премиума-онези немските. За японските знам само,че казват, че са дуракоустойчиви. Не ми харесва техния дизайн. Но на цвят и на вкус приятели няма. Просто Пежо е компромис между качество и цена. Карам такова бензин 2.2-163 к.с. И ми допада. Вози сравнително комфортно и е достатъчно мощно, не уморява на дълъг път. Карал съм известно време А8 и като се качих на мойта ми се стори лагерна количка. Различна класа, различни възприятия. Но, и в това френско има нещо немско-компютъра е Бош (по-старите модели са със Сажем, има и Магнет Марели), АВС-и та него пише Бош, знам, че французите ползват фарове на Валео, ама на моята на капачките откъдето се сменят крушките пак пише Бош. Та те така те!