Новото поколение на премиум автомобила с повишена проходимост Mercedes-Benz GLE ще се оборудва с окачване от S-Klasse. Новото хидро-пружинно окачване ще позволи контрол на всяко едно от колелата поотделно. Освен това с прецизна точност ще се регулира твърдостта на амортисьорите в зависимост от пътната ситуация.
Системата е с название E-Active Body Control и представлява надградена версия на окачването Magic Body Control, известно от S-Klasse. Мощни сервоприводи непрекъснато контролират степента на сгъстяване на течността в амортисьорите, като това прави излишни досегашните стабилизиращи щанги.
4х4 предаването 4Matic в новия GLE ще се комплектова с централен диференциал с електронно управляем "мокър" съединител, който има възможност да прехвърля до 100% от момента на задната ос и до 65% на предната.
Още една особеност при новото GLE ще е системата Curve Control, първоначално разработена за моделите SL. В завоите тя противодейства на крена на автомобила и натискайки го към вътрешната страна на завоя, го прави изключително стабилен.
Системата E-Active Body Control ще е налична като опция при новото поколение на Mercedes-Benz GLE. Базовата версия ще е с пасивно пружинно окачване и с адаптивни амортисьори.
Още нещо любопитно е, че инфо-развлекателната система MBUX, разработена в България и интегрирана за първи път в новата A-Klasse, ще е налична и гук. Системата събира в себе си управлението на няколко традиционно отделни продукта – инструментално табло, дисплей, хедъп дисплей, аудио система и модул за свързване с мобилни устройства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
11:39 06.08.2018
2 Алфа Ромео
12:34 06.08.2018
3 Haha
Коментиран от #4
21:59 06.08.2018
4 Алфа Ромео
До коментар #3 от "Haha":
Така е, по-грозно е и от Х6, а най-тъпото е че човек остава със впечатление че са копирали Х6 неуспешно.14:14 07.08.2018