Last news in Fakti

15 Август, 2018 10:52 6 024 9

Подробности за новото BMW 3er (G20)

  • bmw-
  • 3er-
  • g20
Подробности за новото BMW 3er (G20) - 1

Цели седем години чакаха феновете на най продаването BMW, за да се появи новата генерация на модела. Тя вече е факт, но е скрита под тежък камуфлаж. Официално новата трета серия на баварците ще бъде представена през септември в Париж, но колкото повече наближава премиерата, толкова повече информация за модела се появява в интернет пространството.

Новият компактен седан ще се прави на модулната платформа CLAR и ще бъде обозначен с индекс G20. Автомобилът ще е по-лек от предшественика си с над 50 килограма, а най-леката му версия, този с трицилиндров бензинов двигател (318), ще тежи 1 475 кг. Очаква се и значително подобрение на управляемостта на седана, нещо с което могат да се похвалят всички нови модели, разработени на CLAR платформата.

Още нещо любопитно е, че всички модификации от новата тройка ще са т.нар. меки хибриди. Те ще бъдат оборудвани с 48-волтова електрическа система и със стартер-генератор. Много вероятно е гамата да бъде попълнена и от пълноценен хибрид, способен да задвижва автомобила само на електро тяга. Иначе двигателната гама ще включва познатите ни бензинови (B48) и дизелови (B47) мотори.

Подробности за новото BMW 3er (G20)

Топ модификацията BMW M340i ще е оборудвана с шестцилиндров мотор B58, който ще е форсиран до 385 конски сили. Максималният въртящ момент ще се предава или на задните или на четирите колела през два вида трансмисии - механична шестстепенна и осемстепенен автомат. Радикално ще бъде изменен и интериорът на колата, като архитектурата на централната конзола ще е доста сходна с тази от новото 8er.

В продажба, новите седани с индекс G20 ще постъпят веднага след официалната им премиера на салона в Париж през есента на тази година. Естествено, че наред със седана ще има и комби версия. Към момента не е решена съдбата на 3er GT. Възможно е да бъде "повишена" по примера на 5GT. По-късно се очаква и появата на най-наточената тройка, която традиционно ще бъде обозначена с индекс М.

Подробности за новото BMW 3er (G20)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    13 17 Отговор
    Гланцови дисплеи, страхотна идея за китайска кола, срамно за всички европейски. Дисплеите натоварват очите, толкова ли не е ясно това, всяко едно отражение пречи на окото да фокусира, а в новите коли всичко е на дисплей. Кога ще се усетят да се върнат към добрите, стари стрелки?
  • 2 гост

    8 8 Отговор
    Моята почти бивша 18г. кола имаше всички неоходими към днешна дата системи за сигурност, лифтбек, 4,4м дължина, тежък дизелов двигател и общото й тегло беше 1375кг. Последна мода БМВ с лек бензинов двигател и последна дума на техниката тежи 100кг. повече. Голям прогрес, голямо чудо. Точно теглото влияе най-много на разхода, тези 100кг. гарантират 0,4-0,5л. повече на всеки 100км пробег. Затова едно пише в книжката, а реално друго гори.

    Коментиран от #6

  • 3 цистит

    3 8 Отговор
    като толкова държат на технологията и прогреса защо не нарпавят таква, която НЕ СЕ ЧУПИ КАТО ВАЛИ, например? (за всички марки иде реч)
  • 4 Не мерси

    4 8 Отговор
    Разхода на масло и проблемите с валвтроника как ще са?
  • 5 юфка

    7 8 Отговор
    Дано не се самозапалват....като другите
  • 6 Никой

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    18 години са голяма разлика в сигурността, а особено пасивната безопасност добавя доста тегло. Отделно шумоизолация и т.н. Ще усетиш прогреса ако не дай си Боже ти се наложи да опреш до сигурността.
  • 7 Хаха

    5 1 Отговор
    А дву-цилиндров двигател кога ще пуснете?
  • 8 Steks

    2 0 Отговор
    А този волан от 7ма серия ако спрат да го бутат във всичките им модели най добре ще стане
  • 9 гост

    1 0 Отговор
    Това е някаква друга кола ама не и 3-та серия , 3-та серия отдавна остана в миналото , все едно на сегашните голфове да кажеш че са голф двойка , може ама не е вярно.