Въпреки че колите с три врати постепенно излизат от мода, тривратият хеч на Civic може да предложи много срещу малко. Горещата ни препоръка е насочена към 7-то поколение, чието производство стартира в началото на новия век. То предлага учудващо голямо вътрешно пространство и легендарни бензинови двигатели.
В Европа Civic е достъпен и с много добър 1.7 дизел, дело на експертите в областта - Isuzu. Той е истински изгоден заради надеждността му и ниския данък. И двата мотора не са нови, което е сериозна предпоставка за липса на т.нар. "детски болести". Топ моделът на седмата генерация е Civic Type R, като той е и единственият, който е задвижван от нов i-VTEC (DOHC) двигател.
Тази модификация обаче е рядка и доста сложна и скъпа за обслужване. За препоръчване са стандартните бензинови Civic, но и дизелът е добър вариант. Седмата генерация на Civic се произвежда през периода юни 2001 – септември 2005 година, като фейслифт японците правят в края на 2003 и началото на 2004-а. Вижте какви двуврати екземпляри Civic 7 се продават у нас ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гошо
Коментиран от #6, #11, #12
14:52 15.08.2018
2 Мечо
Коментиран от #31
14:54 15.08.2018
3 гост
Коментиран от #5, #13, #21
15:09 15.08.2018
4 Civic 7gen
15:11 15.08.2018
5 Хлъц
До коментар #3 от "гост":
Карай си голфа и не се меси там където не разбираш !15:17 15.08.2018
6 ДДДДДД
До коментар #1 от "Гошо":
За тези пари няма как да намериш много качествено. Красотата е субективно понятие.15:26 15.08.2018
7 onq s konq
15:33 15.08.2018
8 Jack Bauer
Коментиран от #22
15:39 15.08.2018
9 LISAN
15:51 15.08.2018
10 Чеп
16:35 15.08.2018
11 Гоуфо Астра Пасат комби и сие
До коментар #1 от "Гошо":
И после само да не забравяш да сипваш по половин литър минерално масло на всеки резервоар гориво. И да, минерално да е, че е йофтинко! Пък и те, немските, не са капризни технически, финес няма в техния инженеринг, важното да носят на мамули и слама, минералното им идва най-добре!16:58 15.08.2018
12 5555555
До коментар #1 от "Гошо":
Откаде разбра че е гнилочИмам я същата от 4 години перфекна е и негният гаранция направили са я японците
Пак и са здрави
19:33 15.08.2018
13 5555555
До коментар #3 от "гост":
Абе вие наред ли сте най лошата генерация какво ви разбира главата и пишете неподготвени тука колкото да се намирате на работа19:38 15.08.2018
14 onq s konq
Коментиран от #15, #16, #18, #19, #24, #26
20:32 15.08.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 На оная ми коня
До коментар #14 от "onq s konq":
Магистралата не ти е писта бе!20:39 15.08.2018
17 qqqqqq
20:55 15.08.2018
18 ДедоВиЯ
До коментар #14 от "onq s konq":
Ааа, има си душманин. Алфата баш на правата на аутобана го разцепва баварецо! Ама алфата. Не мо'а разбера де се пънат нек'ви японски легени! То кола нема - пейки и оборудване от 50-те на 20 в., те мучат:"надеждни"... Бе ква надежда бе, бегай от тука. Средната статистика са две марки - алфа и бмв! Всичко друго е бозав шкарт!!! Добре де, с леки изключения.22:12 15.08.2018
19 Коньо
До коментар #14 от "onq s konq":
Ядеш им прахта!22:20 15.08.2018
20 Va60
23:03 15.08.2018
21 ALFER
До коментар #3 от "гост":
Имал ли си, карал ли си такава? Взех на дъщеря ми преди три години, бита от градушка, за да се учи да шофира. Бях изключително приятно изнендан от атомобила. И то 1,7 дизел версията. Имаше някои "детски" болести, като клапана на турбината и тракане в рейката. Невероятно опростен, надежден и икономичен автомобил, пред вид разходи за експлоатация и поддръжка. Не му липсва нито поведение на пътя, нито стабилност и динамика. Изключително практичен и "разумен" автомобил. Типично по японски, няма нищо излишно! За колегите, които имат или смятат да придобият 1,7 CDTI версията - проблема със "забиващата турбина", в същтнос е клапана. Чисти се и се регулира. Моля ВАГ групата да не храчи. Благодаря!Коментиран от #30
11:26 16.08.2018
22 206
До коментар #8 от "Jack Bauer":
А я кажи как е да караш с криви педали сложени по средата на колата. А дали могат да седнат мъже на задната седалка на тая пича въшка, и колко пакетчета семки събира багажника?11:31 16.08.2018
23 Filо
11:49 16.08.2018
24 iveca
До коментар #14 от "onq s konq":
Разбягват се не от бавареца, а от идиота който го кара!11:59 16.08.2018
25 хондаджия
Коментиран от #27, #29
12:50 16.08.2018
26 Дуко Айдуко
До коментар #14 от "onq s konq":
Бегат от миризмата14:19 16.08.2018
27 Перник
До коментар #25 от "хондаджия":
И какво му е трошливото, колега?! Една кормилна рейка има като болежки и това е, невероятна удобна и просторна кола. Старите модели вярно е, че са здрави, но вече трудно могат да се намерят запазени.Коментиран от #28
14:54 16.08.2018
28 Кола а не пластмасов леген
До коментар #27 от "Перник":
Аз бих добавил и Акорд от същите години. Страхотна КОЛА за ШОФИРАНЕ.20:33 16.08.2018
29 Miusuka Madoto
До коментар #25 от "хондаджия":
Какъв Хондаджия си ти бе, пъпчив тинейджър! Имам Акорд '09 и освен регулярната поддръжка друго не правя бе, разбирачев, едно винтче не дрънка по него! Ти си срам за марката! Като те чета кои модели лансираш веднага те разконспирирах, че си пъпчив рейсър! ХОНДА Е НАЙ-НАДЕЖДНАТА И ПРАКТИЧНА КОЛА, а след 2008-2009 става КОСМОС!22:11 16.08.2018
30 Някой
До коментар #21 от "ALFER":
Съгласен съм с написаното колега, само ще допълня, че след фейслифта турбините са безпроблемни.16:04 17.08.2018
31 Ххх
До коментар #2 от "Мечо":
🤣🤣🤣🤣22:54 10.03.2021