Last news in Fakti

15 Август, 2018 14:48 28 115 31

Honda Civic 7 (3-door hatch) за под 5000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • honda-
  • civic-
  • хечбек-
  • три врати-
  • цени-
  • mobile.bg
Honda Civic 7 (3-door hatch) за под 5000 лв. - 1

Въпреки че колите с три врати постепенно излизат от мода, тривратият хеч на Civic може да предложи много срещу малко. Горещата ни препоръка е насочена към 7-то поколение, чието производство стартира в началото на новия век. То предлага учудващо голямо вътрешно пространство и легендарни бензинови двигатели.

Honda Civic 7 (3-door hatch) за под 5000 лв.

В Европа Civic е достъпен и с много добър 1.7 дизел, дело на експертите в областта - Isuzu. Той е истински изгоден заради надеждността му и ниския данък. И двата мотора не са нови, което е сериозна предпоставка за липса на т.нар. "детски болести". Топ моделът на седмата генерация е Civic Type R, като той е и единственият, който е задвижван от нов i-VTEC (DOHC) двигател.

Honda Civic 7 (3-door hatch) за под 5000 лв.
фейслифт

Тази модификация обаче е рядка и доста сложна и скъпа за обслужване. За препоръчване са стандартните бензинови Civic, но и дизелът е добър вариант. Седмата генерация на Civic се произвежда през периода юни 2001 – септември 2005 година, като фейслифт японците правят в края на 2003 и началото на 2004-а. Вижте какви двуврати екземпляри Civic 7 се продават у нас ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    24 82 Отговор
    Гнилоч и грозотия.За тея пари нещо немско, но много по-качествено и по-красиво.

    Коментиран от #6, #11, #12

  • 2 Мечо

    40 15 Отговор
    Ми купи си. Аз ще се ориентирам точно към такава, при това от преди фейслифта.

    Коментиран от #31

  • 3 гост

    19 39 Отговор
    Това е възможно най-лошата генерация на Сивик. По-старите са за предпочитане. Особенно дизеловата версия е за избягване, а бензиновите са твърде слаби за тежкото купе и нито са динамични, нито са икономични.

    Коментиран от #5, #13, #21

  • 4 Civic 7gen

    39 9 Отговор
    Най-здравата кола която съм имал, само консумативи сменяш и караш, даже и бензина d16v1 е икономичен.
  • 5 Хлъц

    46 11 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Карай си голфа и не се меси там където не разбираш !
  • 6 ДДДДДД

    29 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    За тези пари няма как да намериш много качествено. Красотата е субективно понятие.
  • 7 onq s konq

    17 32 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ...учудващо голямо вътрешно пространство и легендарни бензинови двигатели... а бре 1ви Април мина отдавна стига с тея вицове.
  • 8 Jack Bauer

    18 32 Отговор
    Миналата година си купих Пежо 206 1.4хди 2009г. на цена 2500лв. разбира се имаше малки ремонти по него от порядъка на 300-350лв. И като гледам е в пъти по-изгодно от прехвалените Сивици 2003-2004 г. които само тийнейдърите ги ползват за тунинг упражнения.

    Коментиран от #22

  • 9 LISAN

    34 13 Отговор
    НЕМСКО КАЧЕСТВЕНО НЯМА ЗАЩОТО НЕ Е ИЗМИСЛЕНО
  • 10 Чеп

    12 37 Отговор
    И кой ще си купи тази барака?
  • 11 Гоуфо Астра Пасат комби и сие

    22 11 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    И после само да не забравяш да сипваш по половин литър минерално масло на всеки резервоар гориво. И да, минерално да е, че е йофтинко! Пък и те, немските, не са капризни технически, финес няма в техния инженеринг, важното да носят на мамули и слама, минералното им идва най-добре!
  • 12 5555555

    23 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    Откаде разбра че е гнилоч
    Имам я същата от 4 години перфекна е и негният гаранция направили са я японците
    Пак и са здрави
  • 13 5555555

    16 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Абе вие наред ли сте най лошата генерация какво ви разбира главата и пишете неподготвени тука колкото да се намирате на работа
  • 14 onq s konq

    11 43 Отговор
    Тея хонди ги ядем като кифлички на магистралата!Като им светнем четрите фара с бавареца и бегат като мишки прет мене!Беенвето е наи добрата кола и сичко се плаши от него щото си е дзвер!!!

    Коментиран от #15, #16, #18, #19, #24, #26

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 На оная ми коня

    25 1 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Магистралата не ти е писта бе!
  • 17 qqqqqq

    11 7 Отговор
    Това струва между 100 - 300 паунда в Англия. Проблемът е в дясната дирекция.
  • 18 ДедоВиЯ

    4 19 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Ааа, има си душманин. Алфата баш на правата на аутобана го разцепва баварецо! Ама алфата. Не мо'а разбера де се пънат нек'ви японски легени! То кола нема - пейки и оборудване от 50-те на 20 в., те мучат:"надеждни"... Бе ква надежда бе, бегай от тука. Средната статистика са две марки - алфа и бмв! Всичко друго е бозав шкарт!!! Добре де, с леки изключения.
  • 19 Коньо

    6 3 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Ядеш им прахта!
  • 20 Va60

    17 5 Отговор
    Тая Хонда е много надеждна вярно е,но ми е много грозна кво да се прави
  • 21 ALFER

    18 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Имал ли си, карал ли си такава? Взех на дъщеря ми преди три години, бита от градушка, за да се учи да шофира. Бях изключително приятно изнендан от атомобила. И то 1,7 дизел версията. Имаше някои "детски" болести, като клапана на турбината и тракане в рейката. Невероятно опростен, надежден и икономичен автомобил, пред вид разходи за експлоатация и поддръжка. Не му липсва нито поведение на пътя, нито стабилност и динамика. Изключително практичен и "разумен" автомобил. Типично по японски, няма нищо излишно! За колегите, които имат или смятат да придобият 1,7 CDTI версията - проблема със "забиващата турбина", в същтнос е клапана. Чисти се и се регулира. Моля ВАГ групата да не храчи. Благодаря!

    Коментиран от #30

  • 22 206

    5 12 Отговор

    До коментар #8 от "Jack Bauer":

    А я кажи как е да караш с криви педали сложени по средата на колата. А дали могат да седнат мъже на задната седалка на тая пича въшка, и колко пакетчета семки събира багажника?
  • 23 Filо

    10 1 Отговор
    Не е лоша Хондата, но приличен екземпляр държи цена, затова не бих си купил.
  • 24 iveca

    21 1 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Разбягват се не от бавареца, а от идиота който го кара!
  • 25 хондаджия

    5 17 Отговор
    Точно този модел си е трошлив, евтино направен и проблемен (обективно) и грозен и неудобен (субективно). За тези пари по-добре да се намери запазен от стария модел (6-а ген. ЕК/EJ) или най-добре ако се намери още по-предишния 5-а ген. EG/EH модел. Това е боклук на което само емблемат му е хонда, хубавите, добрите и здрави хонди бяха до края на 90-те, след това са като останалите марки.

    Коментиран от #27, #29

  • 26 Дуко Айдуко

    10 0 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Бегат от миризмата
  • 27 Перник

    14 1 Отговор

    До коментар #25 от "хондаджия":

    И какво му е трошливото, колега?! Една кормилна рейка има като болежки и това е, невероятна удобна и просторна кола. Старите модели вярно е, че са здрави, но вече трудно могат да се намерят запазени.

    Коментиран от #28

  • 28 Кола а не пластмасов леген

    12 0 Отговор

    До коментар #27 от "Перник":

    Аз бих добавил и Акорд от същите години. Страхотна КОЛА за ШОФИРАНЕ.
  • 29 Miusuka Madoto

    17 3 Отговор

    До коментар #25 от "хондаджия":

    Какъв Хондаджия си ти бе, пъпчив тинейджър! Имам Акорд '09 и освен регулярната поддръжка друго не правя бе, разбирачев, едно винтче не дрънка по него! Ти си срам за марката! Като те чета кои модели лансираш веднага те разконспирирах, че си пъпчив рейсър! ХОНДА Е НАЙ-НАДЕЖДНАТА И ПРАКТИЧНА КОЛА, а след 2008-2009 става КОСМОС!
  • 30 Някой

    6 1 Отговор

    До коментар #21 от "ALFER":

    Съгласен съм с написаното колега, само ще допълня, че след фейслифта турбините са безпроблемни.
  • 31 Ххх

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мечо":

    🤣🤣🤣🤣