Last news in Fakti

2 Септември, 2018 10:26 15 797 70

Стара Mazda MX-5 засрами M5 на "Ринга"

  • mazda-
  • mx-5-
  • нюрбургринг

Тестпилотът на Koenigsegg Робърт Сервански завъртя обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" с 11-годишна Mazda MX-5 за 7 мин. и 37.38 сек., оставяйки зад себе си не само новото поколение на BMW M5, а и суперколи като Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera и Lexus LFA.

Японският роудстър е модифициран за пистови нужди. Тежи 1 090 кг заедно с половин резервоар бензин и водача. Климатикът и втората седалка са демонтирани.

Механиката също е доработена. Монтирани са по-мощни спирачки, състезателен ауспух, оптимизирана охладителна система, 17-цолови колела, олекотен маховик и нов съединител, а шестстепенната скоростна кутия е заменена от трансмисия с пет по-къси предавки. Ограничителят на оборотите е пренастроен да сработва на 8 000 об/мин, а мощността на двигателя е увеличена с около 30 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон

    25 112 Отговор
    Жълти смешници, естествено две неща правят впечатление: 1. Колата е шофирана от тестпилот, не се споменава нищо за шофьорите на другите коли.2. Колата е ДОРАБОТЕНА! Искам всички почитатели на жълтите ментета, да кажат и изброят няколко модела конкурентни на ем5 , порше гт2 рс, защо пък не накое ламбо или макларън. Ама такива съвременни , които се произвеждат към днешна дата. А не някакви спряни от производство миксерчета.

    Коментиран от #4, #5, #17, #32, #37

  • 2 gad

    8 14 Отговор
    Киселото грозде е кисело. https://www.roadandtrack.com/new-cars/a20630079/2018-bmw-m5-f90-nurburgring-lap/
  • 3 462

    45 11 Отговор
    Къде сравняваш камион с лагерница не ми е ясно.. И нещо взе да ми писва да чета всеки ден БМВ това БМВ онова маздата е дала по-добри времена и от панамера,ауди А6 и Е клас но заглавието не е за тях.
  • 4 аре бегай

    10 8 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Aspark !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 комуниста

    70 19 Отговор
    Да уточним че маэдата е 160кс а емката над 500кс сами преценете эа какво съотношение и коефициент на усвоима мощност става въпрос немци смешни хорица

    Коментиран от #30

  • 7 Туй онуй

    59 6 Отговор
    Жълтите автомобили не само не са по лоши ,ами си вървят доста прилично на доста по ниски цени от немските премиум марки!?
  • 8 вуйчо

    16 26 Отговор
    Мазната е още олекотена - тя и ръждичка е хванала тук - таме...
  • 9 Антон

    17 43 Отговор
    Знам че гроздето е кисело, ама бъдете поне обективни. Това че са супер разбрах, ама нещо няма бързи моделчета, които да произвеждат към днешна дата. Малки безлични коли имат колкото искаш. Дайте ми жълтия аналог на бмв 760 или ес класа 63 амг. Някоя красота като ауди рс7. Кажете ми японския аналог към днешна дата на някоя порше от гт2 или гт3. Дори да вземем някое по нормално порше - примерно гтс - какъв му е япоснкия конкурент на това нещо. Освен в лексус лс500 имат ли друг актуален v8? - дори и в този лексус колата е с доста спънатаа динамика. Да кажем че това са топ модели. Кажете ми някоя жълта кола в средния или по-ниския клас, която мога да отода и да си закупя във вариант с 4 задвижващи колела и нормален съвреченцсвтоматик. Дори шкода които са по-бюджетния бранд на ваг предлагат всевъзможни комбинации от двигатели и задвижвания. Хаха, корола спорт 1.8 , или авенсис с дизел от 150 кончета през 2018 год. , без възможнот за 4х4 или други персонализации. Същото и за мазди и подобни други жълти изчадия. Карайте си ги и мислете че са супер. Супер са ако нямаш претенции за нищо

    Коментиран от #11

  • 10 Голям Слон

    22 2 Отговор
    Съотношението "тегло - конска сила" е от изключителна важност. Какво от това, че си сложил на нещо 500 к.с., когато си го направил 2.5 тона? Пада се по 5 кг на 1 к.с. Когато направиш автомобил, който тежи 850 кг и има 200 к.с. съвсем логично е вторията да има превес, при това значителен., защото съотношението вече е 1:4. А ако на 300 кг сложиш 185 к.с., тогава вече става Хаябуза :-) За протокола, почитател съм на заводските модели. Доработките никога не съм ги харесвал. По-възможност повече мощност и динамика, завоалирани зад непривлекателна външност. Без визуален тунинг имам предвид ;-)
  • 11 Голям Слон

    32 7 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    Японските флагмани са на американския пазара :-) Там ще откриеш всичко онова, което не можеш тук. Но те и да дойдат, ти няма как да си ги купиш, защото си "кратун", при това захлупен. Аналози, аналози, аналози. Защо трябва да има аналози? Ако преди години имах днешните възможности, щях да си купя Lotus Esprit V8 Bi-Turbo и всякакви нафукани Поршета, Ламборжинита, М-ки, АМГ-та да ми дишат праха. Или ако не това, то поне да не изостават много от мен :-) Разбира се, всичко това на 3-4 пъти по-висока цена от Лотуса.

    Коментиран от #14

  • 12 Plameni

    19 12 Отговор
    Редактора да спре да пиши невярна информация , а именно ,че Mazda MX5 засрамила BMW M5, защото само преди една седмица писа във"" Факти", че BMW M5 AC Shnitzer с пилот Йорг Мюлер е дал време 7, 29.5 мин. С девет секунди по-добро от нормалното BMW M5 ,а времето на Mazda MX5 е 7, 37.38 мин.

    Коментиран от #57

  • 13 дддааа

    2 1 Отговор
    Ти да видиш!!!
  • 14 Антон

    13 27 Отговор

    До коментар #11 от "Голям Слон":

    Хайде изброй тези японски флагмани, с v8 или v12 пък били и само за американския пазар. Май няма такива няма. Някакви немощни лексуси и подобия със CVT скоростни кутии защото са евтинки.Няма ги в европа защото знаят че никий няма да ги купи. Та викаш японските производители доброволно са се лишили от пазара в европа. А като ме обиждаш мислиш ли че изглеждаш по-умен?

    Коментиран от #18, #19

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Истината

    12 3 Отговор
    Ето това е истинска резачка...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Голям Слон

    32 10 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Нещата не вървят към V8, V12 и V16. Поне не в общия случай. Явно си почитател на Голф и по-далече от това не можеш да видиш. Има много американски сайтове, където да погледнеш какви автомобили хората са карали и карат. Само един пример ще ти дам: Lexus LS 500. 4.6 до 100 км/ч :-) Общо взето дреме ми, че М5 F90 набира за 3.4 секунди, само защото има 600 к.с. срещу 420 на Лексуса. В едното V8, а в другото V6.. Да не забравяме, че всички се съобразяват със законодателството на САЩ, касаещо автомобилостроенето. Да не забравяме, че там няма аутобани, където с кеф да се размажеш с 350 км/ч. Общо взето разликите в пазарите са големи. Разликите в характеристиките не са :-) Много извинявай, че те обидих на кратун. Трябваше нещо по-тежко да измисля.

    Коментиран от #21, #44

  • 19 ГосТ

    21 6 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    Моля,нямало японски автомобили в Европа?
    😂 Toyota, редовно кърти световните класации по продажби. Включително и в Европа.

    Коментиран от #70

  • 20 Шофьор

    26 5 Отговор
    Всичко направено от японски инженер е по-добро от направеното от немски глобален джендър.
    Често пъти старите автомобили се оказват по-бързи, по-икономични и по-здрави, от новите глобално-джендърски каляски, нафраскани с китайска електроника.
  • 21 Антон

    8 14 Отговор

    До коментар #18 от "Голям Слон":

    Така въпросноя лексус е в класа на ес класа не на ем 5. Както й да е.
    Такъв лексус, най-новия лс съм ходи да го гледам в магазина с идеята да си купувам такъв. Ускорението му не е 4.6, ама остави това. Дори ако отвориш специалозорсни форуми на лексус , тамошните почитатели на марката негодуват от липсата на в8, негодуват от слабата динамика, и визията на колата наподобяваща лелсус ES. Но остави и това, въпрос на вкус е визията на един аетомобил. Та във въпросния лексус жъштоте хора са решили че не мога да имам мнение как трябва да изглежда колата ми за 200-250 хил.лв. Харесваш си една кожа - греда , продава се само във вариант спорт. Ок, искаш стъклен таван, греда, върви само с ниво лукс или някакво такова. Викаш ок, ще направя компромис с едното от двете, искаш таблети за децата отзад - греда, вървят само в пакет президент пример , е добре ама в този пакет има задни кредла с масаж, е аз не искам масаж а искам гоеми джанти. Греда -задните седалки тип кресла са винаги с таблети. Е за какво им е на децата да имат масаж,охлаждане, и презодентски седалки при положение че стоят в детски столчета. Хайде връщаш се на изходен вариант и пак започваш да мислиш. В един момент се се сещам че слагаш ски багажник на тавана, е да ама на помриеа няма възможност да сложиш греди за ски. Ако не ми верваш шоурам на лексус е на цариградксо шосе, ходи разглесай.И пак мислене мислене мислене. И в един момент си викаш абе що ли не роднините. Европейслия пазар е претенциозем, ам

    Коментиран от #42

  • 22 stig

    11 1 Отговор
    МХ-5 е ЛЕГЕНДА
  • 23 MX-6

    7 1 Отговор
    А някой спомня ли MX-6 каква източна красавица беше? Наскоро видях една такава, стои пред блока, зарязана да ръждясва...Вместо да я постегнат и да ни поизплакнат очите от новите посмешища! Не мога да си обясня манията на българина за етикета "нова". Вижте американците какво правят, сменят двигатели, скоростни кутии, дават мило и драго да карат класически коли!

    Коментиран от #24, #26

  • 24 де Илия на кирия

    5 3 Отговор

    До коментар #23 от "MX-6":

    Ще я стегнеш, ама ще си поръчваш части от японски автоморги, ще чакаш 1 месец и ще платиш мито за части, за кола 1992-5 116 к.с.

    Коментиран от #27

  • 25 ГОСТА

    4 5 Отговор
    Напомпана стара бангия.
  • 26 stik

    2 10 Отговор

    До коментар #23 от "MX-6":

    Размиваш темата. MX-5 е легенда. Кой ти говори за други автомобили? Гледал неква сдухана тенекия пред блока. Че той и блока е такъв кенеф като ръждите пред него. Аз съм бутал Rolls Royce докато препали. Е и кво?

    Коментиран от #52

  • 27 MX-6

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "де Илия на кирия":

    Там е работата че американците го правят това нещо а българина ще предпочете нова, гадна, пластмасова, дебела Шкода. Американеца предпочита Корвет от 1968 пред такъв от 2018. А кой българин по-с пари ще направи същото?

    Коментиран от #48

  • 28 Plameni

    7 8 Отговор
    Тунингования лек двуместен 11 год. роудстър Mazda MX5 ,не е уместно да се сравнява с бизнес седан , а примерно с 14 год. тунинговано от Heffner Perfomance Lamborghini Gallardo с 1750 кс., с укорение от 0-100 за 2,5 сек и макс. скорост 400км/ч.
  • 29 Top Gun Maverick

    15 2 Отговор
    Първо заглавието е подвеждащо с цел да се печелят кликвания и постове тука, понеже БМВ е марката с най-много фенове, какъвто съм и аз всъщност. Но това не значи, че аз на бялото бих казал черно или обратно. Мазда МХ5, ДОРАБОТЕНА и ОЛЕКОТЕНА...хм...ами ако вземем едно Е30 и доработим в него един 2.5 или 2.8 двигател на БМВ с едно турбо знаете ли какви коне може да извадим и за каква обиколка ще става дума тогава? Няма да тежи един тон, ама да речем 1.3 и с едни 600 коня на колелата или дори повече, та обиколката може да е доста, доста по-добра. И какво от това? Всяка марка може да напомпа кола и да се фука, могат и заводски коли да изкарат всички, ама това не променя факта, че всяка марка прави коли с точно определена цел и може би за целта си колите са страхотни. Всяка една кола служи за даденото нещо, за което е произведена и лоши коли няма, дори Дачия има своите предимства в дадени области.
    А що се отнася до коментарите, че Японците нямали бързи коли, а бил само Лексуса...това е тотално невярно. В последните години и Хонда си прави страхотна кола в лицето на легендарното през 90-те години купше NSX, друг е въпроса, че сега е неприлично скъпо з атова, което предлага, но не значи, че го няма! Нисан си правят ГТР и след годиника и малко някъде го подменят с новото купе R36, Тойота разбработи съвместно с БМВ(заедно работиха над тяхната кола и върху новото Z4)новата Супра, която също ще е ОК, та правят си коли Японците. Правят си и Американците добри спорти

    Коментиран от #62

  • 30 Уточняваме

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "комуниста":

    Само да уточниm,че БМВ-то тежи с 1тон повече но когато си компютърен състезател конете печелят състезания на писта предполагам. Уточняваме още колата е проект правена е 3 години мотора е 2.0 (присаден) и при 15 килограма разлика можеш да свалиш 6 секунди ама нали само уточняваме ;)

    Коментиран от #43

  • 31 ГОСТА

    5 6 Отговор
    Кво ревете за тия Мазди.В Еврпа 99% са с двигатели на Форд.Извода си направете сами.

    Коментиран от #38

  • 32 АЛФА Q4

    14 6 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Спряна или не им разказа играта на ШВАБСКИ ЩАЙГИ,Поне срам нямаш ли.сто годишна японска ги наака,СМЕХУРАНИ

    Коментиран от #34

  • 33 Димитър Кънев

    5 2 Отговор
    Другарю Бойко Борисов с оставките на министрите ти се опитваш да спасиш собствената си кожа която вече май много е изтъняла.Този бил голям специалист другия незнам какъв си.Е като както съм чувал ти бил пожарникар известен с това че е охранявал нещо някъде и той не знае какво.

    Коментиран от #41

  • 34 хитлер

    6 6 Отговор

    До коментар #32 от "АЛФА Q4":

    Може да те наака тебе ,алфичката ще се развали на първия завой

    Коментиран от #59

  • 35 волен сидеров

    5 1 Отговор
    джурнолята се бъзикат с вас а вие им се връзвате и ето ви сиира готов,95% от статиите са такива -понеже Бг джурнолята са малко битълси и са жадни за сухо та да не изглеждат тъпи на вкарват и нас в схемата си за трупане на рейтинга
  • 36 Ghost Rider

    6 6 Отговор
    Какво ме интересува мен лагерница направена да кара някакви обиколки, че щяла да се държи по-добре на писта? Какво значение ще има повдението и там с това на пътя? На магистралата колко бинокъла ще и трябват за да ми види задния номер? Грешка, телескоп ще и трябва.
    По-безумно сравение нямаше как да намерите в тоя сайт. Сега скачайте да обяснявате на тия, които са си купили БМВ-та, Ламбота и Поршета колко са зле, че не са направили покупка на този кошнник.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Хахаха

    0 4 Отговор

    До коментар #31 от "ГОСТА":

    Пич точно обратното е,образовай се малко

    Коментиран от #40

  • 39 Потник

    4 3 Отговор
    Антоне пръц,пръц. . . . Жълт миксер и ак_о на Пластмасовия Баварец....
    Тони....Пръц...
  • 40 Коня без оня

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "Хахаха":

    Кое е обратното?Маздите са с фордови двигатели и особено дизела им са пълна скръб!!!Вземи прочети малко техническа литература или им взлез в форума да видиш за какво иде реч.
  • 41 hienata

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "Димитър Кънев":

    Митко, хапчетата брат, хапчетата. Коментара ти етолкова уместен, колкото ако беше написал рецепта за зелева салата :)
  • 42 komunista

    8 5 Отговор

    До коментар #21 от "Антон":

    НЕ МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ПРАВИЛНО ЛЕКСУС СИ ТРЪГНАЛ ДА КУПУВАШ. ГАНЬО НОРМАЛНИТЕ ХОРА НЕ СИ КУПУВАТ ЛЕКСУСИ ИЛИ ЕСКЛАСИ ЭА СЕМЕЙНИ АВТОМОБИЛИ А ТИ ПРОДАДЕ ДВЕ ПАНЕЛКИ ЖИВЕЕШ ПОД НАЕМ И ТРЪГНС В ЛЕКСУС ДА СЯДАШ КАКТО И ДА СЕ ОПИТАМ ДА ТИ ОБЯСНЯ НЕ МОЖЕШ ДА РАЭБЕРЕШ КРАТУН

    Коментиран от #56

  • 43 комуниста

    2 4 Отговор

    До коментар #30 от "Уточняваме":

    утаковай си го в ушите
  • 44 асддса

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Голям Слон":

    Току що сравни лексус с БМВ на ускорение. Е то си показва какво знаеш, няма какво повече да се коментира.
  • 45 PlimP

    8 0 Отговор
    тва лайно едвам подминава 200? и то надолу, тоя в М5ица сигурно спи или е с 2 леви ръце
  • 46 Алфа Ромео

    4 0 Отговор
    Тоя караше зверски ама по едно време някъв ГТР тежащ 1700 кила го издуха кат спрял....
  • 47 ДВГ

    7 0 Отговор
    Този клип е направен с цел реклама и явно се получава!! Ринга не е никакво, повтарям никакво мериило за доработени автомобили. Има десетки шампионати с правила където който иска може да си примери силите.
    Ринга е мерило само за фабрични автомобили за съжаление вече много започнаха да послъгват и примерно Ферари се отказаха от тази надпревара.
  • 48 7878

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "MX-6":

    Идея си нямаш какво предпочитат американците
  • 49 Мунчо

    4 0 Отговор
    Направете състезание между базови модели, и тогава да видим кой какво къде.....
  • 50 Mpowered

    7 14 Отговор
    Няма как да сравняваш домашна котка с бенгалски тигър! маздата за скраб! БМВ-то е цар на пътя.Всичко друго е чесане на езици.

    Коментиран от #51, #60

  • 51 пак аз

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Mpowered":

    https://www.youtube.com/watch?v=0z6E_1KonbA ето къде ти произвеждат прочутото "немско качество" на бмв....никой да не ми казва че бмв не е киайски боклук....
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Абе и аз

    2 1 Отговор
    Да ви кажа пишете пежо 205 vs megan rs vs Yamaha и много хубаво гледайте какво се случва с немското автонапъване.

    Коментиран от #61

  • 56 Антон

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "komunista":

    Пожелавам ти некой ден да стигнеш мойто ниво !
  • 57 АЛФА Q4

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Plameni":

    АМАН ОТ КРАТУНИ,,МНОГО ПРАВИЛНО Е НАПИСАЛM 5
    ДРУГОТО Е ДОРАБОТЕНО М5 ОТ ШНИТЦЕР

    Коментиран от #66

  • 58 Мършата

    1 4 Отговор
    Аз избирам кола, не по резултатите на бързи обиколки на някъв затворен път за шампионати, Аз избирам кола по комфорта, по кефа на гъ.. ми да ми бъде готино, да пърдя от кеф! Аз държа, хората като ме видят да кажат;; "Брей че голям ТАРИКАТ!"
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 АЛИБАБА

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Mpowered":

    Боядисан тигър,По зле и от мачка
  • 61 АЛФА Q4

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Абе и аз":

    Е как КВО,,Па НАПЪВАт си се, и се оакват от напъване,ААААА си се напъват
  • 62 АЛФА Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Top Gun Maverick":

    пич евала за коментара, това е истина и добре че НЕПИШЕШ СЕЛЯНИЙ като платени,,Антонов
    Шайка разбирали,,Които нищо неразбирателство,Освен да се занимават с комплексите си
    бъркаш само за килограмите,Колко по лека толкова по малко я душата центробежните сили,,А си прав че всяка марка може да направи топ автомобил,Дали ФЕРАРИ НЕМОЖЕ да направи доста по бърз автомобил от богати,,Разбира се че може сто пъти по класен да направи,,но не е такава политиката
    ФЕРАРИ Е ЗА УДОВОЛСТВИЕ
  • 63 GT-R EGOIST

    2 1 Отговор
    И все пак GT-R-aя изяде като спряла тая въшка
  • 64 Chico mutzi

    0 1 Отговор
    Nissan GT-R nismo
  • 65 Chico mutzi

    0 0 Отговор
    Убива цялата група vag audi, Lamborgini, porsche
  • 66 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "АЛФА Q4":

    Lexus LFA 2011г. Акира Ийда 7,14.64 м.
    Lexus LFA 2012г. Хорст фон Саурма 7,34 м.
    Lamborghini Aventador LP 770-4 Марко Мазели 6,44.97м. Най-доброто време на Нордшлайфе.

    Коментиран от #68

  • 67 Лимонад

    1 1 Отговор
    Нали прочете цялата статия и разбра, че колата е олекотена до 1090кг, че няма седалки освен тая на водача, че е сменено половината обурудването на стоковият автомобил. Тогава какво сравняваме ???
    Качи се в новата М-ка, качи се и в тая Мазда, сложи си ръката на сърцето и кажи - избирам маздата, щото е по-хубава, върви повече, харчи по-малко и е по-приложима в ежедневието и за семейни нужди.

    Коментиран от #69

  • 68 АЛФА Q4

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "Plameni":

    АЛФА РОМЕО GULIA
    7:32. 2016 година
  • 69 АЛФА Q4

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "Лимонад":

    ДО КОКА КОЛА
    РЪКА НА СЪРЦЕТО, НЕ САМО ЧЕ НЕ Е ПО ХУБАВА А ДАЖЕ Е И ГРОЗНИЧКА
    ЗА ХУБАВО МА КРАСИВО СИ ПРОБУТВАМ GULIA,
    ТЯ ИМ РАЗКАЗВА ИГРАТА И ПО ХУБОСТ И ПО БЪРЗИНА
    А ИДВА И НАТОЧЕНА ВЕРСИЯ НА ХУБАВИЦАТА .GULIA,,ТАКА ЧЕ М ки,,анкета и още там,,,,ЩЕ ПОЧАКАТ ПО УДОБЕН МОМЕНТ ,КРАСИВО Е BMW то АМА Е СТО ТОНА И ОЩЕ Е ТУФЛЕГ
  • 70 Паната

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "ГосТ":

    Разбирачи Мазда МХ5 е супер забавна кола здрава евтина и ктава с малко подобрения за първа кола за дрифт. Това е легенда като модел . BMW М5 е страшна кола много но цената е друга не е за нас а това че ги сравнявате а абсурдно. Надявам се поне сте карали такива коли щом изразявате мнение това са две прекрасни коли доста различни една от друга