10 Септември, 2018 14:44 12 170 30

Революционен двигател за новата Mazda3

  • mazda-
  • mazda3

Следващото поколение на Mazda3 ще се появи догодина и ще бъде построено на новата платформа Skyactive II. Истинската новост в модела обаче ще бъде бензиновият двигател SkyActiv-X с компресионно запалване без свещи, механичен компресор Roots и монтиран вертикално междинен охладител.

Революционният мотор няма да бъде лишен от свещи. Самозапалването от сгъстяване по подобие на дизелите ще се извършва само в някои работни режими. 2.0-литровият агрегат ще развива около 190 к.с. и ще се съчетава с шестстепенна ръчна скоростна кутия или хидромеханичен автомат с шест предавки.

Новата "тройка" на Mazda ще порасне на размери и ще получи по-просто полунезависимо задно окачване на мястото на сегашното многозвенно. Според японските инженери то не само се поддържа по-евтино и лесно, а и вдига много по-малко шум.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Руснак

    51 0 Отговор

    До коментар #1 от "DebbieCarter":

    Абе кога ги правиш тия пари бе човек. Ти по цял ден пишеш едно и също тук
  • 5 Бат асен

    41 0 Отговор

    До коментар #1 от "DebbieCarter":

    Моля модератопите да махнат тоя лъжец и да си свършат работата.Не само нашите коментари да махат.
  • 6 Алфа Ромео

    14 4 Отговор
    Със независимо задно окачване колата не се ли държи по-добре на пътя, що ми се струва че правят крачка назад със задното окачване.

    Коментиран от #16

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Кольо Дапа

    14 9 Отговор
    Дали са решили проблемите с ръждата и лесната кражба на тази чудна японска марка?

    Коментиран от #9, #17

  • 9 гост

    11 6 Отговор

    До коментар #8 от "Кольо Дапа":

    Зависи дали Коде Стийл са променили нещо след като ги изловиха в измами с качеството на тенекията. Уж да, ама знае ли се. Преди няколко години почти всички коли на Мазда не могат да изкарат гаранцията без ръжда по врати, под, прагове и къде ли не.
    Инак за двигателите съм съгласен, че са им добри, а е още по-хубаво, че са оригинални.

    Коментиран от #12

  • 10 гост

    4 26 Отговор
    Поредният боклук.
  • 11 Steks

    21 3 Отговор
    Mazda буквално ще избият рибата ако колата изглежда по този начин
  • 12 ККК

    21 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Аз лично от поне 10-15 г. не съм срещал ръжда на какъвто и да е автомобил, още по-малко на Мазда. Тук не говоря за железорак-нов внос, а за автомобили закупуване и обслужвани в БГ. Дори ми е чудно тези градски - гаражни легенди още ли се говорят / имам предвид за "ръждата" и за "хубавите" и за "недобрите" двигатели/ ? А що се отнася за Мазда, поне за мен, тя заема почетно място между един от петте световни автомобилни елити, наред с Форд и Хонда. Всеки хейт тук за това, е неуместен, а и най-вероятно е породен от недостатъчна информираност.

    Коментиран от #13, #24, #28

  • 13 селянин

    8 14 Отговор

    До коментар #12 от "ККК":

    От японците,Мазда най много гние..добре че си е поставил до Форд,дизелите на мазда са фордови..

    Коментиран от #15, #18

  • 14 Марио

    18 4 Отговор
    Всички,които казват,че е боклук да се обосноват.Нека це опровергаят.Мазда е изключително здрава и надеждни кола.

    Коментиран от #25

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 ааааааааааа

    5 6 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Ромео":

    Независимото задно окачване може да ти донесе полза при едно супер спортно каране- на ръба. Повечето хора не карат така,особенно такъв клас автомобил и следователно за масата от потребителите е без значение.
  • 17 ааааааааааа

    18 6 Отговор

    До коментар #8 от "Кольо Дапа":

    Да ти кажа за ръждата-във фирмата имаме Тойота Корола -на 10 години ,на 340 000 км. Купена нова от България и карана само в България, само с българска нафта от ОМВ. Стои на вън, никога не е виждала гараж. Няма точка ръжда и абсолютно никаква повреда за тези 10 год. САмо дискове и накладки са сменяни и естествено маслата и филтрите. Вие си говорете квито искате глупости, аз другия месец си купувам за лична кола Тойота Авенсис на 7 години- ще ме надживее.

    Коментиран от #23, #29

  • 18 ККК

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "селянин":

    Е то и самите няколко модификации дизелови мотора са съвместна разработка с PSA и се слагат и на Мазда, Волво, Ленд Ровър,Ягуар и др. То вече съм писал за унифицирането на техническа, технологична и дори кадрова обезпеченост на производството на автомобили, вкл. и за заимстването на технологии. Това вече е надфирмено, не по-скоро глаболно състояние на процесите в индустрията.
  • 19 smeh

    24 0 Отговор
    Технологичните чудеса знаем как се ремонтират...директно в кофата. Като компютрите и смартфоните - започне ли да бози, по-рентабилно излиза да го хвърлиш и нов.
    А наш майсторЕ сме наясно как бачка...още не е научил как работи една 20-годишна Помпа-дюза, а какво остава за бензин с директно впръскване, съчетан с компресор и на самозапалване. Като стане проблем ще има чесане по главата, докато му изпада пърхота...
  • 20 Електрошок

    7 4 Отговор
    Механичен компресор на Рут!?Използваше се в съветските камиони МАЗ-двутактов Дизел.Вертикално охлаждане?!А стронциево ларициева шамандолейка има ли?Те това е пример за търговска измама, или по модерното - маркетинг.
  • 21 селянин

    6 6 Отговор

    До коментар #15 от "Пешо":

    От трън та на глог..Мазда 5,е изградена на платформата на Форд,,Фокус,,и познай къв дизел слагат,та да гние като фордо..
  • 22 Електрошок

    8 4 Отговор
    Неизбежното навлизане на електромобила кара производителите на двг да извадят от нафталина стари отречени от практиката идеи и да ги представят като революциони.И може би са прави,защото населението се увеличава,а разумът остава постоянна величина
  • 23 селянин

    11 1 Отговор

    До коментар #17 от "ааааааааааа":

    Много добър избор за,,Авенсис,,но той в Е.С. се предлага с дизелови двг.а сега има една вагинална болест наречена дизелгей.. и за тва Авенсиса го спират в Европа,Тойота ще го замени с Камри.двг.само бензин и хибрид.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Марио":

    По голям боклук няма.Казвам ти го от личен опит.Изгорях с такава Мазда 6 дизел 2004г.Много проблемна в която налях много пари за ремонти.Повече не искам да чуя.Пълна скъб е.

    Коментиран от #26

  • 26 Марио

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    2004.Преди 15 години.На колко километра я взе.От 2004 има много разлики.Да не кажа няма нищо общо.
  • 27 аналитик

    5 2 Отговор
    Като качества Мазда прави страхотни коли. И пикап и ван и товарни има. Този модел на снимката ще е рисков по калпавите ни пътища. Тук само СХ- и СХ-5 са подходящи за гърбици и дупки. Но лично харесвам Мазда 2 - компактна, красива, малко горяща и пъргава въшка. Този тук автомобил е за хубави пътища.
  • 28 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "ККК":

    Аз имах задача да следя за определени модели на коли из чуждите форуми в Германия, Швейцария, Австрия, Белгия, Холандия, Франция, Италия, или повечето европейски страни. Казвам какво пишат потребителите, които си купуват нови Мазди. Един от най-проблемните модели е Мазда 5. Не си измислям просто ей така някакви твърдения, затова ги споделям. У нас не използват химикали и сол през зимата и може да издържат повече, но генерално имат проблем с ръждата.
    Моят съсед кара 7 годишна мазда 2 купена нова и няма и точка ръжда, а аз съм с кола от Швейцария и по гърнетата има ръжда, та има значение къде и на какви химии е била изложена.
  • 29 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ааааааааааа":

    Ако е със еърбеци Таката по-добре ги елиминирай за всеки случай.
  • 30 незнайко

    0 0 Отговор
    Японците проектират и изработват неща които други не се наемат. В скоро време сигурно и роторния двигател ще подобрят до неузнаваемост !!! ВЪЗХИЩАВАМ СЕ ОТ ТАЗИ НАЦИЯ .