10 Октомври, 2018 11:12 4 320 7

Направи си сам... Ferrari!

  • ferrari-
  • 330 gt-
  • speciale
Направи си сам... Ferrari! - 1

Мексиканецът Хосе Фернандес и екип от специалисти от студиото The Creative Workshop, направиха уникално Ferrari. Автомобилът е изпълнен в стила на италианския дизайнер Джовани Микелоти, а идеята за него се заражда в главата на Хосе преди повече от 50 години.

Историята започва, когато през 60-те години на миналия век Хосе се натъква на една фотография на Type 250 Europa Sports Coupe с каросерия Vignale. Автомобилът толкова му харесва, че за две денонощия той прави макет на колата от балсово дърво.

Направи си сам... Ferrari!

Няколко години по-късно Хосе намира допълнителна информация в списанията Cavallino и Road & Track и преработва дървения модел. След това решава да си направи собствено ferrari, като използва възли и агрегати от Ferrari 330 и леко видоизменя каросерията на Микелоти.

Така спорткарът става малко по-дебел и широк, а отзад се появява багажник. През 2000 година Хосе прави нов модел, но този път от пяна и пластмаса, а в момента, когато започва работа по истинската кола се налага да прекрати проекта. Той обаче успява да го възобнови през 2015 година с помощта на The Creative Workshop.

Направи си сам... Ferrari!

Каросерията на 330GT Speciale е направена ръчно от алуминий, а оригиналното шаси и четирилитровият V12 мотор от 330GT са сериозно модифицирани. Мощността на агрегата е 286 конски сили, а максималният въртящ момент - 325 Нм.

Проектът се явява нещо като дан на уважение към работата на Микелоти и състезателните Ferrari-та от 50-те години на миналия век. Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 WarLord

    12 2 Отговор
    Браво за търпението, 50 години до реализацията на движеща се кола не са малко....
  • 2 Гост

    15 1 Отговор
    Браво за ентусиазма, търпението и майсторлъка! Доказателство, че всичко е постижимо при наличие на умения, търпение и най-вече желание! Браво на човека, със здраве да си го кара и да му се радва!
  • 3 Алфа Ромео

    7 1 Отговор
    Браво на човека, направил е доста красива кола, и неговата и оригинала изглеждат страхотно!
  • 4 Иван

    6 1 Отговор
    КОЙ ТЪПАНАР Е СЛОЖИЛ МИНУС НА КОЛЕГАТА

    Коментиран от #5

  • 5 АLFA Q4

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":

    Е КАК кой намбар one
    МА ЗА РАЗЛИКА ОТ ДОРАБОТКИТЕ ТАМ ПОРШЕ И ДОРАБОТКАТА,ГРОЗОТИЯТА, НА.600 SEL
    ТОЗИ АВТОМОБИЛ И ПРИ НАЙ НЕКОМПЕТЕНТНАТА НАМЕСА ПАК НЕМОГАТ ДА ГО СКАПЯТ
    ВИНАГИ ЩЕ.Е КРАСИВО И АКТУАЛНО
  • 6 Някой

    1 0 Отговор
    Защо е с десен волан!?!?!?!
  • 7 Mark Haynes Rukaisho

    0 0 Отговор
    А относно Laferrari aperta (roadster) как да стане