Организацията Euro NCAP публикува резултати от последната си серия краш тестове, в която взеха участие субкомпактната Fiat Panda и всъдеходът Jeep Wrangler. Странното е, че и двата модела попаднаха сред аутсайдерите. Новото поколение на Jeep Wrangler получи само една звезда.
Специалистите от Euro NCAP отчитат изключително слаба защита в областта на гърдите на водача и пасажера до него, както и недостатъчна защита за краката на пасажерите при челен удар. Травмоопасният преден капак е още една причина за слабата оценка на Jeep.
Още по-зле се представи Fiat Panda, която не получи нито една звезда за безопасност и се превърна във втората кола с нулева оценка в историята на Euro NCAP. Първата такава отново беше Fiat, но моделът беше Punto.
Актуалната Panda получава тази оценка заради много ниската защита на водача и пасажера до него при фронтален удар. Експертите я оценяват на под 45%. Защитата на деца пък е оценена с нула точки.
Всички останали седем модела, които участват в последните краш тестове на Euro NCAP получават максималните пет звезди. Това са Audi Q3, BMW X5, Hyundai Santa Fe, Jaguar I-Pace, Peugeot 508, Volvo V60 и Volvo S60.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Само Дъстър
14:24 05.12.2018
2 Офроудера
Коментиран от #4, #14
14:25 05.12.2018
3 Ахмад
големи танкове . . . . . сега като прочетат статията . . . .
14:26 05.12.2018
4 Стойнев
До коментар #2 от "Офроудера":
Явно и ти си купил, първата ти реакция е такава ама след ден-два . . . .14:28 05.12.2018
5 AUDI
Коментиран от #13
14:34 05.12.2018
6 сектант
Коментиран от #9
14:34 05.12.2018
7 choko
Коментиран от #8
14:43 05.12.2018
8 Азз
До коментар #7 от "choko":
Това, че няма осезаема деформация, означава, че енергията от удара не бива приета от купето, а от пътниците в него. Т.е. Ако се шибнеш с Wrangler-a и с някое Х5, шанса да излезеш да излезеш без нещо счупено от Х5цата е много по-голям, отколкото от Wrangler-a. Затова новите коли се гънат при удар, за да може човека да излезе жив, а не защото пестят от ламарина или са направени умишлено след лек удар да трябва да се бракуват.16:31 05.12.2018
9 Алфа Ромео
До коментар #6 от "сектант":
Сигурен ли си, не беше ли със три звезди?Коментиран от #11
17:13 05.12.2018
10 Алфа Ромео
17:22 05.12.2018
11 сектант
До коментар #9 от "Алфа Ромео":
с 3 не беше ли алфа 156, поради липсваща странична лайсна? оооо, забравих, нея не я публикуваха публично тогава... защо ли??май е за това:
http://smg.photobucket.com/user/namiir/media/Cars/156crashtest.jpg.html
Коментиран от #19
18:10 05.12.2018
12 сектант
18:11 05.12.2018
13 Японеца
До коментар #5 от "AUDI":
Кога си карал японка, корейка или китайка бе Ана* но податлив долен ляв съединител!Ако се блъснеш с ауди до 2008 си чао!Коментиран от #18
20:31 05.12.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Карл Бенц
21:38 05.12.2018
16 Дидо
06:33 06.12.2018
17 Petar
Това е относно следното: ...Публикувано във факти.бг: ...и се превърна във втората кола с нулева оценка в историята на Euro NCAP. Първата такава отново беше Fiat, но моделът беше Punto.
Коментиран от #20
07:34 06.12.2018
18 AUDI
До коментар #13 от "Японеца":
Ти явно бая си е удрял , което не знам до колко добре говори за шофьирските ти умения :)08:36 06.12.2018
19 Алфа Ромео
До коментар #11 от "сектант":
156-цата е много зле и е със една звезда и половина, както и БМВ Е36 за съжаление, това са две по-стари коли които изглеждат много добре но в тази област са големи издънки.08:54 06.12.2018
20 Алфа Ромео
До коментар #17 от "Petar":
Имаше навремето някъв проблем със Пунтото но го отстраниха след лошата оценка, не си спомням точно какъв беше, не беше със здравината на каросерията.20:47 06.12.2018
21 незнайко
10:28 07.12.2018