17 Декември, 2018 14:09 6 082 16

Готов е първият "дакарски" МАЗ с издадена муцуна

  • маз-
  • дакар-
  • 6440rr-
  • 5309rr
Готов е първият "дакарски" МАЗ с издадена муцуна - 1

Минският автомобилен завод обяви, че първият камион с издаден напред двигателен отсек за участие в ралито "Дакар" е сглобен и ще бъде показан официално на 20 декември. Машината обаче няма да вземе участие в състезанието тази година, тъй като от МАЗ искат първо да го пробват в по-лесни стартове.

Новият камион с индекс 6440RR има изместена назад кабина. Целта е била да се подобрят комфортът, разпределението на теглото между осите и разтоварване на предния мост.

От МАЗ смятат, че 6440RR ще бъде много по-стабилен при движение с висока скорост на пресечен терен и при скокове. Благодарение на измененията в конструкцията се е подобрила управляемостта, а ресурсът на предницата се е увеличил.

Новият състезателен МАЗ има 12.5-литров американски двигател Caterpillar, доработен от чешкото ателие Gyrtech. Със същия мотор е оборудван и камионът 5309RR, с който беларуският производител ще участва в тазгодишното издание на "Дакар", което започва на 6 януари в Перу.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    12 43 Отговор
    Класика по руски - моторът американски, доработен в ЕС! Техни са железат! Най-вероятно мостовете са също от Татра или Шкода!

    Коментиран от #2, #7, #8

  • 2 Pesho

    34 2 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Ти знаеш ли къде е Минск-първо провери после пиши!

    Коментиран от #5

  • 3 DeeannaRapp

    2 35 Отговор
    Плащам над $ 87 на час, работейки от дома с 2 деца у дома. Никога не съм мислила, че ще мога да го направя, но най-добрият ми приятел печели над 10 хил. На месец, правейки това и тя ме убеди да опитам. Потенциалът с това е безкраен.

    Ето какво правя.......>>>>> www.Trade46.Com
  • 4 ОЛЕ МАЛЕ

    0 10 Отговор
    Катализатор има ли ?
  • 5 гост

    3 17 Отговор

    До коментар #2 от "Pesho":

    Що , в Камаз по-различни ли са ??? Щото не само двигателя ами и скоростите , раздатките, мостовете , спирачките , окачването и т.н. НЕ СА техни ??? Май е по-лесно да се изброи кое е !!!! Рамата и "кабината" , ама тя пък няма нищо общо със серийната , та не знам !!

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Random

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Може и да не са тяхно производство, но са по техни чертежи, поръчкова работа така да се каже.

    Коментиран от #11

  • 7 Жоро

    24 3 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    То бива да си заблуден и неук-бива да мислиш клиширано и да пишеш лозунги--ама твойто вече е резил пич...Беларус-това се произвежда в Беларус-има такава държава. И е с години по-напред от доста европейски държави членки на Е.С...-да не говори за нас.Аз работя в немска фирма и често имам курсове за Беларус-уникална държава ....Колегата немец я е кръстил малката Швейцария...Четете и се учете бе хора-щом искате да изказвате мнения по форумите...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Иво

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Обикновено, като не знаеш, си мълчиш. Какво се пенявиш?

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    0 7 Отговор

    До коментар #9 от "Иво":

    Публикувано във факти.бг: Всъщност състезателните камиони на КамАЗ се окомплектоват с множество други вносни компоненти. От чужбина се доставя не само двигателят. Амортисьорите са холандски, спирачките са белгийски, а скоростната кутия - немска. Въпреки това не може да се каже, че машините от Набережние Челни превъзхождат съперниците си. Круиз контрол, например, е монтиран за пръв път през 2015 г. - доста след конкуренцията. Много добре си се описал , ама що ли не го прилагаш , че да не се излагаш !!
  • 11 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Ма да бе , поръчкови , как пък не , хахахах !!! Че и по техни "чертежи" , хахахах !!!! Кога видиш немци да правят скорости , а белгийци спирачки по руски "чертеж" , ела се обади !!! Те да не им е изпила чавка акъла , като ги скапят и ушанките да кажат , че е "производствен" дефект , надай се !!

    Коментиран от #13

  • 12 Цурко

    2 3 Отговор
    На камазурката е либхер маторя!
  • 13 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Че то двигателя е СЪВМЕСТНА РАЗРАБОТКА. Я кажи къде ти е доказателството че руснаците не могат да РАЗРАБОТЯТ нещо? Че не могат да ИЗРАБОТЯТ има немалко, но и това се променя.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 гост

    3 12 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Даа , променя се , от великата октомврийска насам , хахаха !! Вече 100 години и ефект никакъв !!! А пък занапред , забрави !!!!
  • 15 гост

    2 9 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Единствената причина любимците ти да не са бити като маче у дирек на Дакар е , че НИКОЯ западна фирма не се интересува от това състезание , заради което и няма нито един ЗАВОДСКИ отбор от тях в него !!! Ушанките се състезават само с ЧАСТНИЦИ с една десета от техния бюджет !!!! Да дойдат на пистовите състезания за камиони , където всички западни фирми имат заводски отбори и няма да минат дори квалификациите ! НИКОГА , хахахах !!!
  • 16 Шокар

    0 5 Отговор
    Дири се шофер за тоя огрибач със доживотна присъда,ако спечели ще стане национален герой! Това джелезо ще участва в рали Кенанбол.