27 Декември, 2018 10:43 23 241 58

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • a-klasse-
  • a35-
  • тест
Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes - 1

Палма де Майорка, Испания. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Baby Benz-ът, който започна своя живот с появата на 190-ката и впоследствие се прероди в A-Klasse, винаги е имал наточени версии. И те са силно ценени от почитателите на марката, особено докато бяха със задно предаване. A-Klasse мина на предно, но пък версията, която имахме възможност да тестваме в Испания, разполага с 4х4 система и е специално доработена от подразделението AMG. Става дума за новия Mercedes AMG A35 4Matic - един подчертано спортен автомобил, който е идеален и за ежедневна употреба. Още нещо любопитно е, че това е и най-евтиното AMG в моделната гама на Mercedes-Benz.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Екстериор и интериор
От първата A-Klasse моделът претърпя доста изменения и от скучен еднообемен автомобил се превърна в спортно изглеждащ хечбек. При AMG A35 4Matic това усещане е още по-добре подчертано. Външно колата впечатлява с ефектен заден спойлер, с различни брони и с по-големи спирачни апарати. В предната броня са налице големи въздухозаборници и сплитер, а отзад, освен двата ауспухни накрайника, на очи се набива и масивен дифузьор.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Стилни джанти и снижена стойка са останалите отличителни черти на най-евтиното AMG. Най-важното, което касае екстериора, е уникалният (за хечбек) коефициент на въздушно съпротивление, който при новата A-Klasse е 0.25. Освен това, четвъртата генерация е по-дълга (+120 мм), по-широка (+16 мм) и по-висока (+6 мм)от предшественика си, но е и по-лека.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Що се отнася до интериора, то вътре спортното усещане също е налице. Нов волан, алуминиеви вложки на педалите, карбонова декорация и алкантара са нещата, които явно подсказват, че човек се настанява с расов автомобил. Седалките са спортни, но в същото време са удобни и не са прекалено твърди. Материалите в купето са станали по-качествени, а сглобката е на познатото ни свръхпрецизно немско ниво.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Уредите са изцяло дигитални и също са много информативни. Системата MBUX може да бъде персонализирана и адаптирана към нуждите на потребителя. Най-любопитното за нас обаче е, че тази система е изцяло разработена в България. Задача от подобен мащаб бе успешно реализирана от експертните екипи на Visteon България и то само в едно устройство. Системата интегрира в себе си управлението на няколко традиционно отделни продукта – инструментално табло, дисплей, хедъп дисплей, аудио система и модул за свързване с мобилни устройства.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes


Новият наточен хечбек е оборудван с двулитров четирицилиндров бензинов мотор, който е снабден с турбокомпресор и има мощност от 306 конски сили. Максималният въртящ момент също е впечатляващ - 400 Нм, които се предават на четирите колела през седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Окачването на колата е твърдо, като инженерите ни обясниха, че при AMG-версията мостовете се захващат към купето директно, без антивибрационна гума между металните компоненти. Всичко това води до уникално ускорение от място (4.7 секунди до 100 км/ч), както и до почти всякаква липса на крен в завоите. Автомобилът разполага и с окачване, което има няколко режима.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Естествено за нас най-голям интерес представляваха режимите Sport и Sport+, при които освен настройките на волана, педала на газта, скоростите и возията, се променя и звукът от ауспухните тръби. Именно при спортните режими се усеща истинското удоволствие от шофирането. Воланът е силно информативен, а директното твърдо окачване прави управляемостта още по-добра. Когато обаче се превключи на режим Normal, AMG A35 4Matic се превръща в спокоен градски хечбек. Харчи малко (около 7/100 комбинирано), тих е, а смяната на предавките е неусетна.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Цена
С други думи адаптивното AMG Ride Control окачване, "напомпаният" двигател и спортната екстериорна и интериорна визия са основните неща, отличаващи най-евтиното AMG от конвенционалната A-Klasse. Германците с гордост заявяват, че никога не са предлагали AMG модел на цена под 50 000 евро. У нас AMG A35 4Matic е още по-евтино. Вносителят на марката в България предлага наточеният Mercedes за 70 214 лева без ДДС. Цената не е ниска, но за кола от въпросната премиум марка, с такова богато базово оборудване и с подобни технически характеристики, си е направо атрактивна.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    55 20 Отговор
    За тази цена е просто невероятно. Мегана и фокуса са по-скъпи. Говорим за РС ите, а нямат нищо общо с тази кола.

    Коментиран от #2, #3, #7

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Хохо

    32 11 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Като сложиш 20% ДДС нещата не изглеждат по същия начин!

    Коментиран от #11

  • 4 якия

    33 60 Отговор
    таблото е правено от първолаците по трудово в пакистан, ама то всичките германки приливат от пусто в нищо вече 15сетина години!!!Няма как фокуса да не е по-скъп по хубав е наи-малкото!!!

    Коментиран от #38

  • 5 Кери

    17 42 Отговор
    За тези Пари по добре Golf 7R 310 кс - евтина потдръжка и по бързо

    Коментиран от #21

  • 6 Гошо

    41 51 Отговор
    Focus RS е в пъти по-прекрасен автомобил от това нещо. Вътре лъха на нискокачествена китайска пластмаса, несъразмерните квадратни телевизори стоят като подарени.

    Коментиран от #10

  • 7 гост

    43 14 Отговор

    До коментар #1 от "Марто":

    Не съм карал такава кола, но имам опит с Рено и Форд, които са отлично моторизирани със сходни мощности и малко по-слабо ускорение, което се дължи основно на предното предаване. Обаче Меган РС е с цена от 57х.лв с ДДС и без каквито и да е отстъпки от дилър. От друга страна Форд Мустанг с 290кс е 80х.лв с ДДС, а топ версията с Ве8 и 450кс е 90х.лв с ДДС. Има предлагане и който иска нека да си ги дава за малък и тесен хечбек, но за мен на същата цена ве8 култово купе е много по-смислен избор.

    Коментиран от #12

  • 8 Разбирача

    18 32 Отговор
    Абе къде сравнявате такава сапунерка като фокуса пред този мерцедес нямат нищо общо на фокуса таблото е направено от първолаците по трудово обучение в Афганистан
  • 9 Pause

    16 28 Отговор
    Задницата е отвратително грозна
  • 10 Тико Тико чуй ме ти

    27 12 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    Всички почитатели на хечовете са свикнали на лукс от най-високо ниво,като във Форд РС,Меган РС,дори и Голф Р,така,че в тази А класа,пластмасова,китайска,лъхаща на ефтиния,дори не биха се и качили.Ееех.... ,абе това Факти.de ли е?!Аре паля си голф четворката и излизам,да погледам малко РС-и,АМГ-та и Р-ки,че то друго не се кара в България.
  • 11 Някой

    1 16 Отговор

    До коментар #3 от "Хохо":

    Цените са с ДДС приятелю

    Коментиран от #17

  • 12 Тва не е къщата на село

    23 11 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Има места по света,наречени мега градове,където хората търсят малък автомобил,не защото е по-ефтин,а заради практичността.Отиди го паркирай този мустанг след 19ч в някой голям град.Тези коли макар и сравнително достъпни в чужбина,се виждат много рядко именно заради непрактичността си.

    Коментиран от #34, #35, #36, #40

  • 13 Кума Лиса

    7 7 Отговор
    Засилване по нанадолнището! Това няма нищо общо представата на хората за Мерцедес.
  • 14 AUDI

    41 4 Отговор
    Всичките тука супер силни. Един Меган Рс, друг Фокус РС, трети Голф Р...все коли по 60-70 че и повече хиляди...а иначе кара Киа Рио 1.0 80к.с. и плюе ли плюе...
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 гост

    29 10 Отговор

    До коментар #15 от "???":

    Кое не е сериозно? Това че хората казват, че Меган РС, доказан хот-хеч както спортист така и ежедневна кола, им харесва повече и е почти на полвината цена на този мъник ли? Ти А класа на живо виждал ли си да влезеш в нея и да видиш колко е малка всъщност? А клас е по-тесен вътрешно от клио, таблото му е евтин таблет, другото си му е хубаво, спор няма, но дори в чужбина им е скъпо, а какво остава за нас, прошляците на ЕС. Изкарай едно такова и един Ве8 Мустанг и нека минувачите да кажат кое е по-добре да се притежава, легендарна кола с феноменален звук или напомпан хечбек.

    Коментиран от #20, #56

  • 17 Дали

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "Някой":

    Я чети пак приятелю
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Маниак

    24 8 Отговор
    Honda Type R -320k.c. -75 000 с ДДС- най - бързият сериен автомобил с предно предаване

    Коментиран от #29

  • 20 Msux

    4 14 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Стига с тоя Мустанг, карам Фордове имам 3 форда в къщата. Ама тоя американски туч как може на някой да му харесва. Мъсълкарите умряха преди много време и е крайно време да ги спират. Ако случайно искам мъсълкар ще си взема Камаро което след Фейслифта е много , много красива кола , но си остава мъсълкар което не е + :)
  • 21 Гошо селяка

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Кери":

    Е ти па.. За тези пари ще се вземеш 100 каруци и 20 коня да ги дърпат като вклакче. Така май ще е най-евтино?
  • 22 Jack Bauer

    15 1 Отговор
    Първо "... Baby Benz-ът, който започна своя живот с появата на 190-ката и впоследствие се прероди в A-Klasse..." ми се струва доста странно, 190Е си премина направо като С200, А-класа е съвсем нов сегмент при Мерцедес. И Второ А-класа = Меган, откъдето и да го гледаш!

    Коментиран от #24

  • 23 Реалист

    14 6 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: И те са силно ценени от почитателите на марката, особено докато бяха със задно предаване."
    Бааааа-хти некомпетентния коментар?! Кво задно, кви 5 лева ве, бастуни?! Задното е за камиони и автобуси, както и за Ф1! Нормалният потребител бяга от задното предаване, щото е по-скъпо и по-непрактично, ФАКТ!
  • 24 даааа

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "Jack Bauer":

    Точно така си е
  • 25 Той

    10 10 Отговор
    Поредната немска лагерна коЛиЧка!
  • 26 гост

    7 4 Отговор
    А клас външно е по-дълъг от Меган, но вътрешно е клас клио, това не е шега. Затова се сравнява с Меган и според мен повечето хот-хечове са по-интересни отколкото това натруфено и тясно купе. Натъпкали са технологии в нещо, което хич не е красиво нито пък удобно или практично. Седан версията е много по-хармонична, сув-версията също, но това чудо с такива спойлери е по-скоро гаражен тунинг.
  • 27 Иво

    10 3 Отговор
    Нищо впечатляващо, освен цената, разбира се. Както винаги, висока - 300 коня и 400 нм са нещо, което 2 - та литра бензин постига още преди 7 - 8 години. Карам обикновен Сивик от предната генерация ,та на аналога Type R двигателят е със същите показатели, а колата е 2013 модел.Вътре е без коментар, като се изключат отворите за парното, които ми харесват, друго няма. Не знам каква е тая мода с тия таблети , вместо часовници.Кич та дрънка И какво излиза - като в приказката - плащаш 2 долара за ризата и 10 за гущера. Та и тук така - 30 хиляди за ламарините и останалото за марката. А и друго -Меган РС е много по-кола от това. Красноречиви са показателите на Нюрбургринг! За Сивика, вече писах по-горе. С две думи не знам дали има някой, който да иска спорт и да си купи Мецедес за тази цел. За комфорт да , ама за спорт...
  • 28 Georgi

    6 1 Отговор
    Не мога да се впечатля, поради простия факт, че карам 2011 хеч-бек Субари WRX STi, което е със същите показатели.

    Изглежда страхотно понеже е Мерцедес хеч, но за 78 хиляди лева в този клас има Сивик Type R и за 20-35 има Субару като моето, но пак това си е AMG Mercedes отзад и затова ще струва толкова дебело...
  • 29 бегачка

    5 14 Отговор

    До коментар #19 от "Маниак":

    Брат каква хонда ,какво предно предаване .... тук става дума за МЕРЦЕДЕС със система 4Х4 а не за скапаното предно ! Тоя мерцедес съм го виждал наживо много пъти едно дупе от квартала с богат тати има такъв и ще ти кажа ,че кърти мифки - уникалел звук ,ускорение и визия !

    Коментиран от #30

  • 30 Винету

    11 2 Отговор

    До коментар #29 от "бегачка":

    Кога и къде пък го видя :)))
    Хората сега го тестват, ама нашият го е виждал!

    Коментиран от #57

  • 31 Иван там

    4 1 Отговор
    аз тукууто искам тъя кола ве селски
  • 32 незнайко

    3 3 Отговор
    Защо не се пише колко струва с ДДС ??? Винаги ли трябва да гадаем когато ни дадат цена без ДДС ???

    Коментиран от #33

  • 33 Гадател

    6 2 Отговор

    До коментар #32 от "незнайко":

    Ако трябва да гадаеш каква е цената при 20% ДДС, значи трябва да се върнеш в първи клас.
  • 34 Емил

    4 4 Отговор

    До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":

    На крив шофер, габаритите му пречат! Малка кола се кара по-трудно и мъчително от голяма. Само леваците търсят малки коли и след това се състезават с големите - комплексари!
  • 35 Мега тъп

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":

    Ти да си видял "мега град" тука? Бай ти Ганя чул, че има голям град и веднага да изкаже мнение.
  • 36 асддса

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":

    Първо Мустанга не е голяма кола. Второ аз досега не съм видял паркомясто, направено специално за хечбек, в което да не влиза друга кола. Аз карам 5 метров седан и нямам проблем да паркирам никъде. Хората са направили паркоместа, в тях влиза всяка нормална кола.
    Това че вие сте некадърни не е мой проблем. Единствените хора, които купуват хечбеци са тези, които икономисват и тези, които са некадърни защото не могат да карат по-голяма кола. Те също така са и опасни, защото се притесняват от каране и нямат реакции.

    Аз слагам моята безопастност и тази на хората които возя на първо място, следователно няма да карам неудобна пластмасова малка барака само защото съм щял да спестя 4.53 и да паркирам с 10 секунди по-бързо.

    Коментиран от #42, #44

  • 37 Лимонад

    1 1 Отговор
    Едно дори кратко сравнение с преднито А класа А45 АМГ щеше да е много полезно.
    Статията е за бенз. Всички коментари за хонди, рена и т.н не са съвсем на място. Има хора харесват само Мерцедес, дори аз не съм от тях, беше ми интересно да разбера какво ново са направили и как са подобрили старото, не успях да разбера.

    Коментиран от #39

  • 38 АLFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "якия":

    НЕ БЕ. ТАБЛОТО Е ФИАТ РЕГАТА 1986 АМА ТУНИНГОВАНО В ПЕРНИК
    ГРОЗНО КОРМИЛО И СЕДАЛКИ
    ЗАДНИЦА НА АЛФА
    ОТПРЕД ЯПОНСКИ ДИЗАИН
    ИЗОБЩО ПЪЛНА ГРОЗОТИЯ
    А ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ СА СМЕШНИ
    И ТОЗИ МОДЕЛ Е НА МИЛИОН ГОДИНИ
    НИЩО ЛИ НОВО НЯМА ДА ФАКТИ НИ ЗАРИХА С ДОПОТОПНИ НЕМСКИ БОКЛУЦИ
  • 39 асддса

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Лимонад":

    Това е нова кола, идва и ново A45 AMG.
  • 40 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":

    Тази Акласа е с размерите на средноразмерен СУВ, кое му е малкото? 4.5м не са малко и ако си мислиш, че тази кола се паркира по-лесно отколкото 4.7м, но със задно предаване?
  • 41 Пияница

    2 1 Отговор
    2 литров турбо мотор, ускорение до 100 км- 4.7 сек., отлично! Интериорът е жесток.
  • 42 Гъзара с Мустанга 2 литра бензин

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "асддса":

    Излез малко поживей навънка,пък токава ми обяснявай за паркоместата,щото вечер минимум 10мин обикалям за място,понякога на 1-2км разтояние.Има дни в които съм обикалял и по 30-40мин докато паркирам.И най-гадното е,че виждаш доста места от които са излязли малки коли,само,че няма как да вкараш там пълноразмерен седан.По въпроса с мустанга,че не бил толкова голяма кола,че голямата кола се карала по-лесно.....чудя се хората които пишат тези работи имат ли си понятие от ежедневно пълноценно използване на автомобил в големите градове?!Само ще вметна че шефа ми с доходи над 10000€ месечно идва на работа не с мустанг,а8,С класа,а със скутер Ямаха Аерокс.Щото на запад правилото за лъскавата кола не важи,спираш неправилно-глоба,правиш нарушение-глоба,ако ще и с Майбах да си.И няма на кой да се обадиш,да се оплачеш,та да попречиш на хората да си свършат работа и да те сложат на място.Тук ни е много сбъркана работата,ние сме сбъркани.Онзи депутат с изцепката за лошия материал беше всъщност много прав.Затова и имаше толкова силен отзвук в обществото.

    Коментиран от #45

  • 43 12345

    0 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: при AMG-версията мостовете се захващат към купето директно, без антивибрационна гума между металните компоненти.

    Едно ходене от Софието до Какао Бийч и сменяш цялото окачване!
  • 44 жоро уудстока

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "асддса":

    щях да падна от коня от смях-шофьор съм от 1972г.и се появява някой,когото може би съм учил/инструктор съм от1979/да ми каже кой си купува хеч-бек и може ли да кара.имам а-класа,нова от2014г-казано е:хубава кола е новата и"мерцедес" и останалите.безспорно германците ненапразно ги редят а,б,с,е и т.н.говорете от опит,момченца,защото повечето сте на такава възраст,че ако на времето бях срещнал майките ви преди бащите ви,сега можеше да ми казвате татко.........

    Коментиран от #47

  • 45 12345

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Гъзара с Мустанга 2 литра бензин":

    Dude, тоя мерцедес е 4,42. За сравнение - Октавия 2010 е 4,56 а предлага в пъти повече място. Мерцедес никога не са правили компактни коли / освен двете бусчета А клас - първа и втора генерация /.
  • 46 Kirumo

    1 0 Отговор
    Не го разбирам този Мерцедес. Субару и Мицубиши преди 20 години имаха по-бързи автомобили които бяха и по-практични и на по-ниска цена. Дори в момента Subaru WRX STI е много по-практично от Мерцедеса, звучи по-добре, има сходни характеристики и е една идея по-евтино от А-класата.
  • 47 О татко

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "жоро уудстока":

    Инструкторът,ние по-младите обаче имаме и дядовци...Да не излезе да си чичо на някой тук.

    Коментиран от #48

  • 48 жоро уудстока

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "О татко":

    знаеш ли,че имаш страшни очи..........скъпа

    Коментиран от #49

  • 49 О дядо

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "жоро уудстока":

    Типично прост за инструктор.
  • 50 Plameni

    0 2 Отговор
    Най - високотехнологичния автомобил в този клас.

    Коментиран от #51

  • 51 Kirumo

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Plameni":

    Какво му е високотехнологичното? Всички технологии на тази А-класа ги има в почти всеки 20-годишен японски спортен автомобил, без кутията с два съединителя.

    Коментиран от #52

  • 52 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Kirumo":

    Избери японски автомобил от тоя клас за сравнение.
  • 53 Emilpeeviliev

    1 1 Отговор
    Abe momchenca vav bg koli li ima nali 90 procenta karate taeataiki uzhvarleni ot evropa kogato go kupite i go imate govorete kakvi oktavii skodi frenski bolkuci i hondi palju glupisti govorite za nai malkia klas na mercedes ne zabraviaite
  • 54 Екотек

    1 1 Отговор
    Фен съм на мергел ,но това нещо тука лъха на евтино отвътре и с това грозно крило отзад не струва!
  • 55 a m g

    2 0 Отговор
    немога да приема факта че се е преродила 190 тка в новата a-klasa по нищо не личи, и двата автомобила са хубави, оня за времето си и тоя сега .
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 германеца

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Винету":

    винету, погледни в автокьща имари ауто град враца там има сьщото само чее тьмно сив металик ,в мобиле .бг или базар бг само че предния модел
  • 58 Hristo Asenov

    0 0 Отговор
    Да си купиш АМГ с 4 цилиндъра е меко казано несериозно :)