Last news in Fakti

28 Декември, 2018 12:00 8 252 44

Най-луксозната Toyota

  • toyota-
  • century
Най-луксозната Toyota - 1

Kanto Auto Works (KAW) не е особено известно име извън пределите на Япония. Този конгломерат от заводи обаче произвежда около 360 000 автомобила от 10 модела на Toyota, включително и суперлуксозната лизмузина Century, в която се вози императорът в Страната на изгряващото слънце.

Най-луксозната Toyota

Втората генерация на Toyota Century е представена през 1997-а, 30 години след първата, но за тези 3 десетилетия промените са незначителни. През 2018-а се появи и модернизирана версия или такана нареченото трето поколение, която вече е с V8 мотор, но класическата императорска Toyota си остава тази от 1997-а, с дванайсетцилиндров двигател под капака.

Най-луксозната Toyota

Моторът е V12-цилиндров, с работен обем 4996 куб. см. и четири разпределителни вала. Максималната мощност е ограничена на 280 к.с., които позволяват на лимузината да вдига 210 км/ч. Всъщ­ност японците конструират пър­вия 12-цилиндров агрегат в историята на японското автомобилостроене с две основни цели. Първата е да се намали до минимум шумът от двигателя, което не е коствало особени усилия.

Най-луксозната Toyota

Второто нещо, над което се съсредоточават в Toyota, е да постигнат възможно най-пълно оползотворяване на въртящия момент (максималната му стойност е 481 Нм при 4000 об/мин) при ниски обороти. Това също се удава на най-блестящите умове сред японските инженери, а резултатът е изключително плавно ускорение, допринасящо още повече за и без това уникалния комфорт. Задвижващи са задните колела, а скоростната кутия е четиристепенен автоматик.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тойота

    43 51 Отговор
    Лукс класа,не като не като прехвалените Майбах и ролс ройс.

    Коментиран от #33

  • 2 Radko

    26 60 Отговор
    Кенеф

    Коментиран от #4, #29

  • 3 lelelel

    40 41 Отговор
    Ето защо s class е недостижима! Няма такъв кич и арабска селяния. Перденца, цялата кола е тапицирана като прашния фотьоил у баба ми, липсва само килимче на тавана и наргиле в багажника.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Порно

    33 16 Отговор
    Всъщност всяка държава която е автопроизводител прави такива ограничени серии за представителни цели. Въпрос на престиж и самочувствие. Останалите купуваме Мерцедес.

    Коментиран от #8

  • 6 Пук

    25 13 Отговор
    Застинала във времето, някъде 80-те!
  • 7 Радо

    4 14 Отговор
    На пръв поглед на снимката на Баба Меца прилича малко като че ли.

    Коментиран от #19

  • 8 Пена

    13 9 Отговор

    До коментар #5 от "Порно":

    И ходиш на село да се фукаш.
  • 9 Радо

    9 8 Отговор
    Извинявам се, ако съм засегнал феновете на Тойота - явно на горната снимка само на мен ми прилича леко на Мерцедес W 124....бъркам явно!

    Коментиран от #20

  • 10 Антон

    11 31 Отговор
    Ужас, преди няколко месеца имаше статия за тези гробници, направени специално за жълтия император, като се разразиха жестоки спорове. Тойота и луксозни коли ахахахаха.

    Коментиран от #13, #14

  • 11 Хггх

    19 4 Отговор
    Тази кола е доста стара като модел и пак впечатлява за времето си. Тойота имат намерение да я обновят. Лукс и надеждност в едно
  • 12 Plameni

    12 26 Отговор
    Toyota и лукс, някой друг път.

    Коментиран от #15

  • 13 селянин 1

    9 7 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Ужас..картошкин пак събра минусите..явно за пръв път гледа дванайсетак на Тойота..под черно пвц.
  • 14 driver

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    На Тръмп гаубицата по добра ли е?
  • 15 Poq

    23 3 Отговор

    До коментар #12 от "Plameni":

    Явно не си наясно с доста неща около Тойота. Съветвам те да се образоваш, защото Тойота правят много много сериозни машини и не са като ваг посредствени.

    Коментиран от #17, #21, #44

  • 16 Токо

    4 12 Отговор
    Е много ми е ретро! Става за Калейко ми от Званичево - Пловдивско!
    Зеленчуково босче е .
  • 17 Plameni

    5 12 Отговор

    До коментар #15 от "Poq":

    От 10г.карам Тойота и съм ги сменил три чисто нови, като се сменят на 4 г.Не съм видял нищо революционно в тях. Ще съм ти благодарен за информация.

    Коментиран от #18, #34

  • 18 Driver

    16 3 Отговор

    До коментар #17 от "Plameni":

    След като не си видял нищо добро от Toyota защо караш точно тази марка. Ще съм ти благодарен за информацията.

    Коментиран от #22

  • 19 АLFA Q 4

    14 6 Отговор

    До коментар #7 от "Радо":

    ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНЯ САВЪРШЕНСТВОТО
  • 20 АLFA Q 4

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    ВИЕ СЕ ХЕПТЕН ПОБРЪКАХТЕ
    ЛЕКУВАЙТЕ СЕ БЕ ПИЧОВЕ
  • 21 АLFA Q 4

    7 5 Отговор

    До коментар #15 от "Poq":

    НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОБРАЗОВАТ
    ТЕ СИ КАРАТ ПО РЕЛСИ
    НЯМА ШАНС... БИТА КАРТА
  • 22 Plameni

    4 11 Отговор

    До коментар #18 от "Driver":

    По принуда (служебна )

    Коментиран от #23

  • 23 Driver

    17 4 Отговор

    До коментар #22 от "Plameni":

    Подозирах такъв отговор е аз пък карам от 6 години Toyota и след като така любезно попита за нещо революционно в тази марка ще ти отговоря. Надеждност запазена марка на Toyota. Когато започнеш да поддържаш своя личена кола ще разбереш и другите предимства и недостатъци на този автомобил

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Plameni

    6 7 Отговор

    До коментар #23 от "Driver":

    Не се чупи това, което го няма.
  • 25 АLFA Q 4

    12 9 Отговор

    До коментар #23 от "Driver":

    ТОЗИ КАЛПАЗАН МИ Е НАБИЛ МИНУС И СИ МИСЛИ ЧЕ МИ ПУКА... НЯМА НАЧИН ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е НАДЕЖДНОСТ.. НЕ СА КАРАЛИ И ПОДДЪРЖАЛИ ТОЙОТА
    СВИКНАЛИ СА НА ПОСТОЯННА КУШИЯ С ТЕЯ РАЗДРЪНКАНИ ГЕРМАНКИ... ТИЯ ХОРА СА МАЗОХИСТИ

    Коментиран от #35

  • 26 Антон

    10 16 Отговор
    Пишете си за тойота, ама се разходете из финансовите центрове на европа и щатите. Ще видите коренно различни премиум коли шофирсни от висшия мениджънт. И това са хора с по няколко магистрстури от все престижни университети, изчели значително повече книги от колкото всеки от вас е чел. А наш ганя, поддържащ автомобила с авточасти от моргата , работещ непретенциозна работа плюе по доказалите се марки и величае пвц с плюш отвътре. Велико, нали.

    Коментиран от #27

  • 27 Driver

    12 0 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Антоне приятелю мненията ни са се пресичали и друг път в тази рубриката. Спомням си че четох твои коментар в който твърдеше че притежаваш Nissan gtr, Porsche I Mercedes. Е правя крачка назат ясно е че имаш много опит с колите.

    Коментиран от #28

  • 28 АLFA Q 4

    10 3 Отговор

    До коментар #27 от "Driver":

    ДА ГО ОЧАКВАМЕ И С, ТЕСЛА, А ЗАЩО НЕ И С, ЛА ФЕРАРИ,
    ОТДАВНА МУ СЕ

    Коментиран от #31

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 japbest

    22 4 Отговор
    Посредствени разбирачи от селата, луксозната версия на Тойота се нарича Lexus, който е светлинни години пред европейските дизел-таралясници.

    Коментиран от #36

  • 31 Антон

    6 8 Отговор

    До коментар #28 от "АLFA Q 4":

    Хах, тесла не ми е интересна. А защо така отреагираш сякаш пиша че съм притежател на кьонинг, пагани или бугати. По-интересно ми е къде живеете, излезте по улиците на София и вижте какви коли се карат, добре оборудвано БМВ 5 или е класа с трилитров дизел е на цената на гтр. Такива БМВ-та и е класи има десетки хиляди из България. Тука има вече поне две поршетата гт 2 РС, доста на брой гт 3 РС, над 300 нови ламбота, Макларъни и други подобни екзотики. Търси в Гугъл справката на КАТ за луксозните коли и ще останеш изненадан. Та от такава гледна точка не виждам нищо странно човек да притежава гтр. Света не се простира единствено до твоя мироглед. И защо викаш постоянно , не си нито интересен нито оригинален, по-скоро е проява на лош навик.

    Коментиран от #32

  • 32 АLFA Q 4

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Антон":

    АБЕ ФРЕНД ТИ НЕЩО НЕ СЕ ЛИ ВЖИВЯВАШ.. И ДАЛИ ВСИЧКО Е НАРЕД В ГЛАВАТА ТИ
  • 33 гощо

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "тойота":

    Като човек преболедувал своят Японски период с колите,но прогледнал късно,но по добре от никога те съветвам да не дрънкаш глупости без лично да си имал,карал и т.н. Сега не ми обяснявай как си имал Пасат от 92г големият сняг и не е запалил и немските коли са зле!
  • 34 Днез

    11 2 Отговор

    До коментар #17 от "Plameni":

    В семейството ми караме три тойоти, едната я имаме от 15 години и сме и направили само ние около 300 000км, двигател и скоростна кутия не са пипани, само смяна на маслото. За тези години най-сериозния ремонт е съединител веднъж(600лв) , останалото е някоя дреболия по окачването през 2-3 години. Другите две тойоти ги имаме от по няколко години и освен смяна на масло друго не е правено. За мен това е революционно, спестили сме от поддръжка на автомобили няколко десетки хиляди лева поне, в сравнение ако карахме аналогични немски.

    Коментиран от #39

  • 35 Мерз

    13 1 Отговор

    До коментар #25 от "АLFA Q 4":

    Вярно си е братле! Който кара тойота забравя стреса от проблеми с колата. Тези с немските коли работят за колата, през 2 месеца оправят поредната грешка на таблото. Сензор за това, сензор за онова...защо са ми всички тези сензори, като те не работят и само създават ядове??

    Коментиран от #42

  • 36 Нмя

    9 2 Отговор

    До коментар #30 от "japbest":

    О да, лексуса вече е друго ниво. Там немските вече тотално издишат. Ако се видя с повече пари някой ден, то лексус задължително.
  • 37 Николай Ангелов

    12 1 Отговор
    Здравейте като притежател на lexus rx300 второ поколение мога да споделя само положителни впечатления а обслужването е елементарно на тези коли плюв това в момента имам и ярис 1,5 ts и също е абсулютно непретенциозна кола и двете са коли който им се сменя само масло и филтри и три години не съм имал нито едно посещение в сервиз
  • 38 Кольо Камиона

    13 1 Отговор
    Имам и японски и германски, при японките много ми харесва че досега не са ми излизали грешки на таблото, хи, хи
  • 39 Plameni

    1 9 Отговор

    До коментар #34 от "Днез":

    Няма екстри ,няма какво да се счупи.За мен това не е революционен ,това е скучен,бездушен автомобил. Никой не споменава ,че е изпитал някакво положително чувство зад волана. Много ниски са ви критериите за автомобил. Относно проблеми не съм имал ,само съединител на секвенциална кутия на78000 км. (1000лв. ) но не мисля ,че автомобили от други марки под 100000 км.ще имат проблеми.

    Коментиран от #40

  • 40 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #39 от "Plameni":

    А НЯМАТ ПРОБЛЕМ
    САМО ДЕТО ЧИИИИСТО НОВ КАЕН ИЗКАРА ЧАК ДО ГРАНИЦАТА С ГЪРЦИЯ И НА ВЛИЗАНЕ БЛОООКИРАААА
    НЯМА. НЕ.. НЕ
  • 41 панагюрския бик

    4 3 Отговор
    какви са тея тоиоти ,това танк за японската армия лие , ями кажете кьде се продават дим да си купя балким тоя танк се окаже здрав щом го валите толко , я у панагиурище че си орем на нивата с него
  • 42 АLFA Q 4

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Мерз":

    ЗНАЕШ ЛИ АЗ НЕ КАРАМ ТОЙОТА НО ОТ МНОГО ВРЕМЕ СЕ ЗАНИМАВАМ ПРОФЕСИОНАЛНО С АВТОМОБИЛИ И ИМАМ НАД 60 АВТОМОБИЛА НА ПОДДРЪЖКА, И ПРОСТО МИ Е НАПРАВИЛО ВПЕЧАТЛЕНИЕ КОЯ КОЛКО ЧЕСТО ДЕФЕКТИРА
    ДОРИ СКОРО СЕ НАЛОЖИ ДА ТЪРСИМЕ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ ЗА RAV4,, ЗАТВАРЯХА МИ ТЕЛЕФОНА ТЪРГОВЦИТЕ
    , И ОТГОВОРА ИМ БЕШЕ , АРЕ БЕГАЙТЕ БЕ
    ТОВА НЕ МОЖЕ ДА ГО СЧУПИТЕ. ДОРИ И ПРИ ПОВТОРНО ОБАЖДАНЕ ПАК БЕШЕ ТАЗИ РЕАКЦИЯ... ПО ДОБРЕ Е ДА НЕКОМЕНТИРАМ ЗА НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛИ КАКВО ТЕКУЧЕСТВО НА ЧАСТИ И ФИНАСИ.. ЧАК МИ СТАВА ЖАЛ ЗА СОБСТВЕННИЦИТЕ
  • 43 Перник

    1 0 Отговор
    Инженерната надежност на японският продукт е по-голяма от европейския. Не само при колите е така. Всъщност комплексно Япония произвежда най-качествените стоки в света, а индустрията и е по-голяма от индустрията на половин Европа, барабар с Германия.
  • 44 0000

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Poq":

    Много сериозни машини прави койота.особено шевни
    Щото да ти кажа аз коли не съм убеден ,че могат да произвеждат.е да -правят опити и те като онези михлюзи французите ама само оживели аборти излизат.и преди да ме захапете ви казвам:в момента и аз карам гейша,ама то е от няма накъде,понеже си потроших една след друга немските коли и не ми се занимава в момента с тях карам каквото има