Last news in Fakti

5 Януари, 2019 13:00 24 869 97

Във Великобритания откриха гробище за "лади"

  • lada-
  • ваз-
  • жигули-
  • великобритания
Във Великобритания откриха гробище за "лади" - 1

Член на Клуба на собствениците на Lada в Обединеното кралство публикува снимки от гробище с десетки руски автомобили с десен волан. Колите са от моделите ВАЗ-2101, 2102, 2104 и 2107 и имат жълти регистрационни табели, каквито се използват от 1963 до 1983 г., съобщава "Росийская газета".

Във Великобритания откриха гробище за "лади"

Изданието отбелязва, че въпреки неугледния вид на возилата всъщност става дума за своеобразен музей на открито, а не за автоморга, от която могат да се пазаруват евтини части втора ръка. В гробището има и други автомобили от по-редки модели.

Във Великобритания откриха гробище за "лади"

До средата на 90-те години на миналия век Lada се продава доста успешно във Великобритания. Руският гигант обаче е принуден да се оттегли от тамошния пазар заради невъзможността на продукцията му да покрие стандартите за безопасност и вредни емисии.

Във Великобритания откриха гробище за "лади"


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Руски боклуци

    109 166 Отговор
    Това е най-доброто място за всички лади
  • 2 Стефчо

    82 187 Отговор
    Най тъпите коли на света са ладите

    Коментиран от #46, #74, #75

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Бай

    229 73 Отговор
    Как без да си имал или карал лада ще кажеш такава глупост !!!Ще цитирам:Техниката е куб желязо в ръцете на невежия !!!
    Тези руски машини построиха хиляди къщи и още се движат а новите коли не можете до морето да стигнете ако не дадете Една лада пари за обслужване!!!

    Коментиран от #13, #16, #18, #22

  • 5 Мимо

    109 22 Отговор

    До коментар #3 от "Руски кенефи":

    Не знаеш, че отпадъчното желязо се казва скрап, ама иначе си компетентен относно автомобилостроенето... КраБ-а е вид океански рак, за който дават как се лови по Дискавъритата там....

    Коментиран от #6

  • 6 Мимо

    111 29 Отговор

    До коментар #5 от "Мимо":

    А и както казва Бай ти по-нагоре - когато построиш къща и вила ,използвайки САМО и единсвено някой достоен според теб съвременен автомобил и той след това остане на служба при теб още 20-25 години ела и ми се обади. И ще отидем заедно да дадем моята ЛАДА за скраБ ...

    Коментиран от #8

  • 7 От 63та и още са здрави

    113 30 Отговор
    А ние станахме гробище на хиляди западни консерви, които за 10 години изгниват като дърво. А не дай Боже да ги блъснеш, превръщат се на бала, готова за скрап!
  • 8 Какво говориш

    84 28 Отговор

    До коментар #6 от "Мимо":

    На една западна тенекия ако сложиш две торби цимент, тя ще се прегъне на две, а тук за къщи се говори!? Не виждаш ли какво става като се чукнат, не можеш да й познаеш марката, стават на руло!

    Коментиран от #65

  • 9 Alpha_Lone_Wolf

    47 110 Отговор
    Зет ми имаше такъв боклук преди години, веднъж попадна в задръстване на стария път за Бургас през петолъчката от автомобил се превърна
    в парен локомотив.
    За разбирачите на лада, една седмица
    тая бракма няма да издържи от Драгалевци до Горнобански по околовръстното в час-пик.
    Ходете я подарявайте на вторични, аз с пари няма да я взема тая морга.
    Нито парно има, като парно, тя може и да има, ама вътре е като ветрилник. Бучи, тресе, мирише я на бензин, я на газ, на квото караш.
    Ако се возиш отзад, може и да повърнеш.
    Ходете да лъжете някой роден след '95, че ладата става за нещо. Свако имаше и той Москал и Лада. И зетя бе преди това на москвич. Москвича и той като ладата, ама малко по-здрав.

    Коментиран от #11, #30

  • 10 Японеца

    34 89 Отговор
    Руски боклуци! Добре че Рено ги взе от бунището на историята!

    Коментиран от #14, #95

  • 11 004130

    87 37 Отговор

    До коментар #9 от "Alpha_Lone_Wolf":

    Аз съм 2000г и за нищо на света не бих сменил ладата с каквото и да е немско, японско, корейско или хамериканско. Пък това че вашите близки не могат да си поддържат колите си е техен проблем, не на колата.

    Коментиран от #15, #87

  • 12 страничен наблюдател

    39 80 Отговор
    Навремето баща ми купи Лада 1600 аз бях с него още като излизаше от Мото техника светна червената лампа за масло и върнахме колата пак в сервиза Казаха че има гаранция и не може да се върне, наляха 2 литра масло и чао След 6 месеца смениха колянов вал тъй като мърдаше напред назад На 30 000 км разпределителен вал На 70 000 пак разпределителен вал.Това е истина правете си изводи

    Коментиран от #84

  • 13 Не че нещо... АМА...

    111 28 Отговор

    До коментар #4 от "Бай":

    Не помня коя година беше... Жигулито струваше 6100 лева в ДСО МОТОТЕХНИКА. Баща ми казваше-за 100 лева кола и за 6000 лева парно. Зиме винаги по риза в нея. А пред нас никой не бе чувал зиме за снегорин. Нямаше зимни гуми.. НО с един бордюр в багажника Жигулката не се спираше нито за миг... ФАКТ!!!
  • 14 004130

    63 17 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Хахаха, ако не беше комунизма и се бяха развивали нормално нямаше да ги купи никой, щяха да са на нивото на ФВ, ама пустия му комунизъм само спира прогреса. И междудругото-комункзмът си е немско изобретение, в края на ПСВ Германия финансира пропагандната кампания на Ленин и накрая го изпращат с брониран влак в Русия. А той Ленин се е учил от Карл Маркс, който пък е немец...

    Коментиран от #37, #53, #77

  • 15 Alpha_Lone_Wolf

    30 52 Отговор

    До коментар #11 от "004130":

    Кви глупости плештиш бе, всички знаем, че си на 63г и пишеш във различни форуми руска пропаганда от под няколко имена.
    Нямам време да седна зад компютъра да ви оправя лайковете, както вие манипулирате вота и всичко. Тия номера ги знаем от едно време, ама имам работа. Моята заплата е в евро, не в рубли.

    Коментиран от #61

  • 16 Анонимен

    24 42 Отговор

    До коментар #4 от "Бай":

    Я по-добре мълчи и май си забравил за най-големият проблем с токо прекъсвачът и затова татко в жабката имаше шкурка и един резервен.

    Коментиран от #20

  • 17 Кеворк Яшхуян

    61 6 Отговор
    ΛΑΔΑ , е по лиценз на FIAT 124, автомобил на годината за 1966г. (до модел 2108)
    Последните автомобили от този тип слязоха от конвейера 2012г. от завода в ИЖевск.
    Произвеждани 42 години.

    Коментиран от #29

  • 18 Гост

    38 53 Отговор

    До коментар #4 от "Бай":

    Карал съм над 100хил км и никога повече не искам да карам! То не бе основен ремонт,то не бе съединители(2) то не бе ремонти по окачването.А за парно да има ,ама след 20 км като загрее 8л!!! Антифриз и ако няма много вятър и студ че духа от всякъде! А за преход над 100 км после два дена почивка ти трябва да си оправиш кръста от удобната седалка и да ти мине бученето в главата !

    Коментиран от #24, #56

  • 19 Borislav Popov

    27 50 Отговор
    Най точното място за руските ръждави легени.
  • 20 Мимо

    66 12 Отговор

    До коментар #16 от "Анонимен":

    Добре де... Чукче и наковалнята му викаше баща ми и също се търкаляше в жабката едно такова резервно, ама какво от това? Подменяше се за минути с права отвертка. А сега - гаснеш на пътя и си до там- репатрак и ремонтите започват от цената на ладата...
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Хайл

    58 13 Отговор

    До коментар #4 от "Бай":

    Не се хаби да обясняваш на тези хлапета...те си знаят едно и също-ауди,бмв и бенц а повечето нямат книжки

    Коментиран от #70, #96

  • 23 Хайл

    47 10 Отговор

    До коментар #21 от "444":

    Татко ти в кола с авс те е правил и от родилното те взел с кола с обезопасена колонка...освен на картинка другаде виждал ли си лада
  • 24 Ти си се возил във волска каруца

    45 20 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Ладата вози по добре от прехвалените ви западни морги, каквито заляха България! Защото са добри, затова ли забраняват моргите им, а и плащат милиарди долари глоби, защото ви лъжат с данните им?

    Коментиран от #36, #88

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 007

    52 13 Отговор
    Лада /особено.2103..+2106.+2107
    беше много добър.за времето.си
    Прекрасен италиански екземпляр
    Не можеш да останеш на пътя с него
    Прекрасен за онези години
    И сега 2103. но бил идеален за градски автомобил
    Много елементарна поддръжка,много
    ниска цена.много.удобен
    Прекрасен автомобил от отдавна минали времена
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Drittes Reich

    20 39 Отговор
    Ушанките никога нямат да успеят да направят автомобил, нито ДВГ, всичко е гюбре, самоходен кенеф. Добре, че ги купиха Рено, та да почнат да правят по-малко скрап.
  • 29 Random

    26 11 Отговор

    До коментар #17 от "Кеворк Яшхуян":

    Единственото останало от Фиат е външният вид. Двигателя е съвсем друг, ск. кутия, задният мост, окачването, купето - подсилени, ключалки - нови. Фарове, стопове, решетки - пак са различни. Това не значи че не могат да се менкат между фиат и Лада, но не са еднакви като конструкция.
  • 30 Нищо не разбираш баце. Тресе ти главата

    13 8 Отговор

    До коментар #9 от "Alpha_Lone_Wolf":

    Нищо не разбираш баце. Тресе ти главата
  • 31 Ввв

    11 4 Отговор
    Карайте си Ладите бе,махнете западните коли!”Правилният избор”
  • 32 Скоро

    8 16 Отговор
    Очаквам и самата Русия да се намести между тези гнилочи в най-скоро време!
  • 33 Чиляка

    15 12 Отговор
    А, бе я ми дай-една нова Лада пък си карай мерцедеса взет от немското гробище за автомобили.
    Какво значи руска кола, след като завода и машините са италиански.
    Нима фолцваген не се зглобява в Иран, Китай, Турция?
  • 34 Другия с коня

    23 25 Отговор
    За 45 години окупация на половин Европа толкова успяха да измислят руските пиандета....Толкова си могат.....няма лошо... защо окупираха ...защо унищожиха съдбите на милиони невинни .....защо даже не се извиниха,че ни върнаха назад 75 години.....Червени Боклуци...

    Коментиран от #35

  • 35 стоян

    16 15 Отговор

    До коментар #34 от "Другия с коня":

    Браво за 34 коментар =точно и ясно си го казал
  • 36 Гост

    20 19 Отговор

    До коментар #24 от "Ти си се возил във волска каруца":

    Беше ВАЗ 21013 от последните (Жигули) 1988г падна се на баща ми от тотото, той я покарам малко и после аз започнах да страдам с нея! И друго да те попитам теб и другите защитници на всичко руско като са толкова хубави и здрави тези бараки защо не ги виждаме по пътищата? Защо не ги карат?? Сигурно и вие (защитниците на всичко руско) не ги карате ладите. А си карате западните коли, но ви текат лигите по форумите.

    Коментиран от #39, #42, #60

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Българин

    16 9 Отговор
    За Държавна Измяна по време на война се полага Разстрел пред строя...за Държавна Измяна в мирно време....Доживотна присъда без право на обжалване...Какво заслужавахте Държавни изменници предали Родината на Руския Окупстор.....и Партията Ви.....и Правопроемната и 100 годишнна ....

    Коментиран от #40

  • 39 Лигльо

    11 4 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Е, как не е изчакал с печалбата една година(89). Шеше да му се падне Мерцедес и нямаше да страдаш.
  • 40 Окупсторен

    11 6 Отговор

    До коментар #38 от "Българин":

    Айдя-я-я. Почна се. Държавна измяна, военно време, доживотни присъди ... Ти видя ли заглавието или мярна 'гробище' и почна с разстрелите. А за прекомерна употреба на алкохол, каква е присъдата? Я, направи една ''лястовичка'' от терасата.

    Коментиран от #41

  • 41 Другия с коня

    12 11 Отговор

    До коментар #40 от "Окупсторен":

    Няма проблем ще
    Я. Направя.....но това не променя Факта,че освен Лади,Москвичи и двутактови Трабанти Окупатора не предложи друго на Половин Европа.... Прпмит мозък.....и Вяра в Социализъма......и Комунизъма.....

    Коментиран от #45

  • 42 рай

    20 16 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    аз съм карал лада-1500с 15 години и я продадох на 207 098 хиляди и нямах никакви проблеми а возията и е по добра от 90 процента от западните марки сега карам мазда 6 ладата вози по меко

    Коментиран от #48

  • 43 въх

    10 10 Отговор
    подарете ги на джуджето от Масква
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Окупсторен

    6 6 Отговор

    До коментар #41 от "Другия с коня":

    Уффф. То стана много персонално. Вземи, да прочетеш статията. Виждам, че си човек 'свободомислещ и с евроатлантическа насоченост', ама ... не му е тука мястото с разстрелите. На калпавия ..., окупатора му пречи. Имал съм трабанти/2бр.-нови/, вартбург, карал съм москвичи, лади, 2-3 опела, форд, 'япончета', баварка......И пак, не му е тука мястото да демонстрираш политически пристрастия. И .........замезвай.
  • 46 Алфа Ромео

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Стефчо":

    Грешиш, имало е много по-лоши автомобили по онова време и руски и западни дори.
  • 47 гларус

    13 16 Отговор
    ушанки, жалки сте в мисията да защитавате един скапан автомобил. тънка ламарина - гнилочи, на хорати ми беше омръзнало да ги кърпят през 2-3 години, карбуратор, делко вечни ремонти, шумни, едва се върти кормилото, но пък на сняг, лед и кал жигулките се въртяха безупречно - автомобили за самоубийци! Дори Москвичите бяха по яки от тях.
  • 48 Алфа Ромео

    8 1 Отговор

    До коментар #42 от "рай":

    Ами вози по-твърдо, но я си помисли коя кола е по-стабилна и управляема при висока скорост, няма пълно щастие, или комфорт или спорт и динамика.
  • 49 мдааа

    3 1 Отговор
    Ох, милият! Мати верно ли си толкова зле, както пишеш?
    Има доктори, вземи си направление - джипито няма да те оправи.
  • 50 мдааа

    2 2 Отговор
    Ох, милият! Мати верно ли си толкова зле, както пишеш?
    Има доктори, вземи си направление - джипито няма да те оправи.
  • 51 Ууууууу

    10 7 Отговор
    ей го и тоя - с червена петолъчка! Нинова ли ти плаща? по 5 стотинки на пост?
  • 52 Другия с коня

    9 2 Отговор
    Говорим за Мотива на статията.....ето виждате ли.....и в Англия са купували Лади...А аз коментирам,че те са могли да избират.....а ние нямахме Право на Избор....А аз исках баща ми да има Форд Мустанг като съседа тираджия....Сега моето Волво не ме кефи толкова.....чудя се как е с Б М В......а мезето е каквото си заслужил...
  • 53 Танн

    20 6 Отговор

    До коментар #14 от "004130":

    Така е, като си чел само една книга...
    А ладата не ме предаде нито веднъж, не ме остави на пътя никога . Спря само когато я оставих без гориво. Отгледах децата с нея, за 17 години нищо сериозно. Но всяко нещо с времето си. И все пак си ми е тръпка
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 монтйор

    7 4 Отговор
    Ладите и москвичите бяха бензинови всеки знае колко бързо загрява бензинов атмосверен мотор с нормална кубатура не като tsi tdi
  • 56 русняк

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    маи не те разбрах за москвич408и ли говориш защото одзад е на ресиори ане на пружини , ладата возеше доста по меко от московеца мои човек и за 100 хиляди км никога неможеш да счупиш сьединителя освен ако си неграмотен шофиор ,като постоянно го дьржиш в положение полу натиснат , тогава обира луфта на аксиалния лагер и износва феродото и може да счупи денферните пружини на притискателния диск ,ти сигурно си бил любител шофиор а не профисионален , защо не попиташ някои стар таксиметров , в сба колко хилядарки изминаваха тия лади и Жигули ,само ги попитаи, и тогава плямпаи глупости ,за москаля сьм сьгласен тоя с горните скорости 407 мои роднина имаше такьв и постоянно лежеше под него , по едно време му сложи жигулови клапани на газоразпределителния механизьм иначе ония ги гори постоянно ,да не говорим за дифренцияла ,панцер от всякьде ,но пак си вьршеше работа .

    Коментиран от #58, #67

  • 57 Отворко

    4 3 Отговор
    То и бентове много не карат, но са си добри талиги...
  • 58 Гост

    8 8 Отговор

    До коментар #56 от "русняк":

    Виж сега за Москвич не съм писал! От бързане да защитаваш руските бараки бъркаш коментарите!!! 100хил км направих основен ремонт и от нормален отиде чак на 3ти ремонт, толкова беше голямо износването на цилиндрите, защото последните Жигули 21013 блока е разстъргван по руска технология защото италианската не била добра! Съединители съм сменил 2 защото тогава се занимавах с търговия и често закачах ремарке ,но с не много товар(до 300кг) и не не съм неграмотен шофьор да си държа крака на съединителя , нито си падам по спорното каране( то и да искаш не може с тези бараки) окачването ми беше писнало да го правя , карбуратор делко също! Да те попитам като са толкова хубави защо не ги карат хората?? Вчера пътувах от София до Ст.Загора и обратно по Тракия и видях само една Лада по пътя ! Защо така не знам?

    Коментиран от #94

  • 59 Гошо

    26 5 Отговор
    Който не е карал Лада или Москвич не е шофьор! Трудно пали, трудно тръгва, още по-трудно спира, няма ABS, SRS, ADS, SOS, не знам какъв си С и асистенти, калпави светлини, шибано парно, е*ани студени седалки, без хидравлика и ел джамове, няма коне и моменти като на ТИР, няма LCD телевизори и кинескопи вътре, няма автомати и типтроници, ......... но беше кола за мъже а не сегашните пе*ерастии!!!

    Коментиран от #66

  • 60 Хайл

    10 4 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Ти от къде знаеш дали не караме Лади лигльо...карай си немския автомобил и стой по сервизи...

    Коментиран от #63

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Дидо

    13 1 Отговор
    Момчета, интересно е в този спор "Какво делите?" По кой критерий едната кола е по-добра от другата??? Мисля, че всяка има плюсове и минуси и не забравяйте, че сравнявате все пак две епохи!!! И двете имат своите достойнства!
  • 63 Гост

    4 14 Отговор

    До коментар #60 от "Хайл":

    Виж сега можеш да кажеш лигльо на баща си че те е създал толкова "умен" ! И да карам си немската кола с 300 кс климатик , хидравлика , АБС,ЕСП ,тракшън контрол,автоматик,тв, парктроник,ел кожен салон с подгрев и масаж 4 вентилирани дискови спирачки иоще много други екстри за които руското автомобилостроене може само да мечтае и ти покрай него!

    Коментиран от #73, #81

  • 64 Ники Пича

    2 5 Отговор
    А къде искат да намерят лади, естествено където им е мястото на гробищата.
  • 65 Ама

    5 10 Отговор

    До коментар #8 от "Какво говориш":

    Ама всички руски подлоги карате западни коли.Нали бе болшевишки налъм?
  • 66 До Гошо

    3 4 Отговор

    До коментар #59 от "Гошо":

    Цял живот Москвич да караш бе мъж!
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Кутрагур Чукундур

    2 1 Отговор
    Чи тий тьея ощи стават ба. Оттук оттъмѐ малко да изпѝли чиляк, а смени делко наклатки, Жъ тръгнът не ами же фърчът къди бустаня лятоска. За България много са си арни тьея жугулята.
  • 69 vasik atanasova

    3 2 Отговор
    СИМВОЛ НА КОМУНИЗМА
    ЗА ТАРИКАТ МЪЖ
  • 70 Ташко Мъдеф

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Хайл":

    Тази кола е минала времето си. Едно време 1972 г. Когато е излязла от конвейера е била супер. Сега е стара така е. По въпроса с младите хора - нямат книжки ама имат Пишки. За това си има полицаи, вместо да си въртят кафенетата и да спят в патрулките трябва да си вършат работата.

    Коментиран от #80

  • 71 баба яга

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "до руснак":

    Ти да не си властелина на пръстените че го гониш от България бе мишок.

    Коментиран от #72

  • 72 troxa

    4 7 Отговор

    До коментар #71 от "баба яга":

    Дегрес на пияната руска инженерна мисъл се нарича ВАЗ.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Djoko

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Стефчо":

    Има и по тъпи,москвичите и заз
  • 76 Гост

    1 6 Отговор
    Еми то не само ладите са за боклука, тя цяла Русия е за сметището.
  • 77 Курти Куртев

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "004130":

    Не е немец К.М. евреин е.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Петко

    12 2 Отговор
    Тея дечковци , си нямат представа за Русия и руска техника .
    Промиха им мозаците западняците , с наркотици и гмо храна и за това почнаха да си правят колмаски да носят прилемнати гащи като клинове , и да пият анаболи щото нищо мъжко не остана в повечето от тях .
    Не съ ходили в казармата , не знаят думата чест , за това ползват препарати за пиене за да им дойде кураж , жените им слагат рога , ходят по кръчми , щото не могат да изпитат радост от семейния живот и на всичко отгоре отричат историята си ама се правят на патриоти.
    Жалко , че живеят в помията и си мислят че това е рай.

    Коментиран от #92

  • 80 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #70 от "Ташко Мъдеф":

    То вече и пишките им толкова им трябват с оскубани веждички като го видиш и да чупи китки...вярно е че остаряха като модел но не може да се сравнява кола модел 66 г с кола 2000г разлика ще има винаги...то и прославените им бмв бяха с карбуратори до 84г серийно но не го знаят,както и не знаят че ауди е сравнително нова фирма-някъде в 60 години е ползвано името ауди,но няма да ги питам за дкв,аутоюнион,вандерер...нищо не им говорят
  • 81 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #63 от "Гост":

    Изкара ли 300 коня от сервиза лигльо...порадвай се бързо че пак светнаха лампи за сервиз...кво сравняваш кола 2000 г с кола модел 64 г...недоклатеняк
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 незнайко

    0 2 Отговор
    Тези англичани нямат ли си леярни ??? Сигурно не, защото е скъпо !!!
  • 84 Iiiii

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "страничен наблюдател":

    Ruskoto e nai dobroto zapadnite za ni6to nrstavat no nqkoi xora nerazbirat no pak zatova mnogo govorqt mama i tati im kupili laskavi tro6ki i te si mislqt 4esa veliki a neznaqt 4e sa gola voda i neznaqt kak se izkarvat parite
  • 85 Ники Пича

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "hhh":

    Ти вземи си смени мозъка че по този нямаш никакви гънки и научи български.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Роко

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "004130":

    Ти като си 2000 година виждал ли си Лада на живо?
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Роко

    4 1 Отговор
    Да наскоро четох една статия за Москвичите продавани в Англия за 500 лири да приемем, че Лада са били малко по - скъпи да кажем 550 лири. Е да питам няма ли да си купиш ако ти я продават нова за 500 лири? Ако се скапе другия месец може да си купиш нова, а старата като я дадеш на вторични може даже да излезеш на плюс някоя лира.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 МИХАЙЛОВ

    5 0 Отговор
    ...ЛАДА беше уникален автомобил
    направен точно за нашите условия и възможности,
    за нашите пътища, климат и пътна обстановка,
    за нашите шофьори - здрав, надежден,
    лесен и евтин за поддръжка и ремонт в домашни условия
    и разбира се много евтин и с много евтини резервни части...
    ...изключително оптимален за нашите условия и реалности
    във всяко отношение...
    ...Сега големите световни фирми
    - производители на автомобили
    съвсем умишлено водят политика
    на абсолютно ненужно усложняване на автомобилите
    като въвеждането на сложни и капризни и ненадеждни
    скъпи електронни системи и компютри,
    програмирани умишлено точно след определени периоди
    точно към момента на изтичането на гаранционния срок
    и след това да се повреждат често
    и да изискват много скъп ремонт
    и то само в специализираните сервизи...
    ...а наред с електрониката и компютрите
    и много от най-важните механизми и агрегати и системи
    са проектирани, произведени и монтирани
    точно така че да стават негодни
    или да се повреждат често и да изискват скъпи ремонти
    или замяна с много скъпи части...
    ...и така сега на практика големите автомобилни компании
    произвеждат супербоклуци, опаковани в лъскава опаковка
    и лакирани с блестящи лакове...,
    ...които след гаранционния срок, който е около пет години
    изведнъж електрониката им започва често да се разваля
    както и всичките им важни системи и агрегати,
    ...а частите и ремонтите са много скъпи
    дори за западноевропейците
    и само по тая гл
  • 92 Точно казано!

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "Петко":

    +++++++++++...
  • 93 Мики

    0 0 Отговор
    Мики
  • 94 русняк

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    не знаеш, защото принас си ги още караме , нищо че автопарка ние повечето немски и японски ние си тачим още старите лади ,имаме даже и компоненти за тях в изобилие ,всякькви части за тях ,а в бьлгария защо не се движат незнам това сие ваша политика , на някои слагаме двигатели от бемве и ауди и вьре интериор а какви волги и ниви ,да ще кажеш че са ни руски кочини и кокошкарници ,но преобразиш ли стария автомобил изглежда като нов , видял ли си вьлк в овча кожа , просто ти казвам как стои вьпроса при нас ,а вие си го тьлкуваите както си искате , много /тунинг/ много нещо, има лади дето са престояли 20 години в гаражи и струва много рублеи, ние на гаража там му викаме капсула
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Боко

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Хайл":

    Знаят! А вие трябва да се учите. Страхотна кола е ладата, не и трябва рапатрак. Глупости! Карахме лада нива, багажника пълен с чукчета, наковалнички, кондензатори и др пу*кимайни. Да сменихме няколко за по 10 мин. И нищо. Не иска да пали коптора. Имах и баварец, игрицата му се разказа за 5 години и още се кара. Не къща с баварията ще построя, блок! (нищо, че е купе)
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.