Last news in Fakti

10 Януари, 2019 12:59, обновена 10 Януари, 2019 14:12 4 177 59

ЕП отхвърли искания от България компромисен вариант за пакета „Мобилност”

  • мобилност-
  • превозвачи-
  • макрон

Превозвачите ни протестират, подкрепени от свои колеги от Румъния, Полша, Словения, Унгария, Хърватия

ЕП отхвърли искания от България компромисен вариант за пакета „Мобилност” - 1
Снимка: БГНЕС

Комисията по транспорт в ЕП отхвърли поискания от България компромисен вариант за пакета „Мобилност”. Това стана ясно, докато българските превозвачи протестират на площад „Люксембург“ в Брюксел, съобщи БГНЕС.

С гласуваните промени евродепутатите приеха новите правила за транспортния сектор.

Българските превозвачи настояваха за отхвърляне на пакета „Макрон“. На площада превозвачите ни са подкрепени от Румъния, Полша, Словения, Унгария, Хърватия. Близо до протеста са разположени 10 тежкотоварни автомобила, толкова бяха разрешени от белгийските власти.

Международните автомобилни превозвачи от България, Литва, Полша, Румъния, Словения, Унгария, Хърватия и други страничленки на ЕС са изключително обезпокоени от съгласуваните усилия на някои държави-членки с взимащите решения в ЕС да защитят националните си пазари, като по този начин увреждат основните стълбове на Европейския съюз – свободното движение на хора, стоки и предоставяне на услуги. Това се казва в съвместна декларация на представители на превозвачите от
България, Литва, Полша, Румъния, Словения, Унгария и Хърватия.

Представяйки Пакета за мобилност Комисията декларира, че неговата основна цел е фундаментална модернизация на европейския транспорт, която да помогне на сектора да остане конкурентоспособен в социално справедлив преход към чиста енергия и дигитализация.

Ние подкрепяме предложенията, насочени към по-голяма яснота, гъвкавост и по-добро прилагане, обаче не можем да приемем предложенията, които нямат нищо общо с очаквания справедлив, балансиран и основан на доказателства подход. В отсъствието на оценка на въздействието върху бранша, потребителите и страните-членки на ЕС, настоящите дебати придобиват политизиран, популистки и дори радикален характер в предизборната прибързаност.

Ние протестираме срещу тези предложения, тъй като те са дискриминационни, издигащи бариери пред автомобилния транспорт с пагубни последици, които предизвикват огромна административна, организационна и финансова тежест, фрагментиране на европейския пазар на транспортни услуги. Вместо постигане на определените цели тези регулации ще влошат показателите на автомобилния транспорт и ще причинят драматично нарастване на разходите, загуба на конкурентоспособност и дори изключване от пазари на трети страни, се казва в декларацията.

Прилагането на правилата за командироване на работници за водачите при превозите по кръстосаната търговия и каботажа във всички 28 страни-членки ще увеличи значително негативното въздействие в сравнение със сегашната ситуация. Това ще създаде правна несигурност и невъзможност да се спазват изискванията, значително нарастване на експлоатационните разходи и риск от фалити на транспортни предприятия, като същевременно ще нараснат цените на превозите и цените на стоките за европейските потребители. Ще бъдат загубени основни предимства на автомобилния транспорт като неговата гъвкавост и географско покритие. Отслабването на конкуренцията и разрушаването на системите за стимулиране труда на водачите ще влошат качеството на транспортните услуги. Тази мярка ще представлява косвена забрана за превозите по кръстосаната търговия и каботажа, сериозно застрашаваща свободата за предоставяне на услуги в ЕС.

За превозвачите от периферните страни на ЕС поради значително по-дългите разстояния организацията на връщането у дома на превозните средства и водачите е значително по-трудна и скъпоструваща, отколкото за превозвачите от Централна Европа. Задължението това да се прави на всеки 3-4 седмици ще увеличи празните курсове и престоите, влошавайки екологичните показатели на международния транспорт. За водачите това би означавало дълго време, загубено в пътуване до дома и обратно, през което те нито ще работят, нито ще почиват. Ние апелираме категорично да бъде отхвърлено напълно неприемливото предложение за задължително връщане у дома на превозното средство, както и да се съхрани правото на водачите да избират мястото, където да прекарват почивките си.

Добре известно е, че Европа не е подготвена за забрана за ползване на седмичните почивки в кабината. Тази мярка само ще доведе до допълнителни ненужни разходи за превозвачите, проблеми за водачите, до намаляване на ефективността и влошаване на безопасността на движението и сигурността на транспорта. Настояваме за единствено разумното решение: да се разреши изключение за ползване на почивките на специализирани паркинги, както и в други зони за паркиране до изграждането на всички необходими специализирани паркинги в ЕС.

Ние сме против позицията на Европейския парламент за изменение на регламентите за координиране на системите за социална сигурност (№№ 883/2004 и 987/2009), с които се предлага при международния автомобилен транспорт да се прилага социално-осигурителната система на страната-членка, в която шофьорите извършват най-голям дял от своята трудова дейност. Критерият „най-голям дял от дейността“ би бил неприложим и несъвместим с международен превоз, включващ работа на територията на шест или дори повече страни-членки, без да има възможност за предварителна оценка в коя от тези страни е най-големият дял от дейността, категорични са превозвачите.

Ние – браншът и гражданите на Европейския съюз, се нуждаем от добре балансирани, професионално, икономически, социално и екологично обосновани решения. Тъй като такива решения липсват, призоваваме Европейския парламент да отхвърли Пакета за мобилност 1, който задълбочава разцеплението на ЕС и ще навреди сериозно не само на ефективността на транспорта на ЕС, но и на неговата търговия, икономика и общество като цяло, се казва още в декларацията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Без име

    70 5 Отговор
    Кой в ЕС го интересува какво иска и мисли България?! България е твърде малка и незначителна за да изисква. България е само незначителна бройка в ЕС и Нато.

    Коментиран от #53

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Белчо

    89 4 Отговор
    Айде бе , верно ли?
    Каква изненада.А преди два дена ,Цвичката подскачаше, че държавата не се била провалила, в преговорите с ЕК.Неговите депутати, щели да окажат нужната помощ на превозвачите,даже министърът на транспорта пратиха вчера там.
    И каква стана тя - пак
    ни изхвърлиха от "голямото семейство" на ЕС.
    Благодарим ти ГЕРБ! Благодарим ти Цв.Цв., Б.Б. и всички други убийци на българският бизнес.
    А пропо, някой да е чул изявление на Вожда, или Цвичката, по повод циганският терор?

    Коментиран от #12, #30

  • 5 Емил

    36 29 Отговор
    Да му мисли оня с бугати-то! Няма да има за гуми! Всички големи транспортни фирми са собственост на хора близки до ДС и КГБ. Нормално е да не ги допускат в Европа!

    Коментиран от #34

  • 6 объркан

    61 0 Отговор
    Как бе, току що всите наши евродепутате, барабар с транспортния министър се дуеха на живо по Канал3, че постигнали голям успех, само дето не разбрах, какъв е тоя успех

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 НЕ ВИДЯХ

    31 8 Отговор
    В БРЮКСЕЛ НИТО ПОЛЯЦИ НИТО РУМЪНЦИ НИТО ЛИТОВЦИ-ЗНАЧИ САМО НАШИТЕ ПИШМАН ПРЕВОЗВАЧИ СА МОШЕНИЦИ...

    Коментиран от #25

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Далавера

    29 4 Отговор
    С такива водачи и защитници е логично. Тъпи сме!
  • 11 Ответен удар

    45 2 Отговор
    Сега ние трябва да изгоним Френската фирма "Веолия вода" , която рекетира жителите на София с високите си цени на ВИК услуги.
  • 12 сноу

    36 3 Отговор

    До коментар #4 от "Белчо":

    Нема да занимаваш Цвъкулан и Гойо с такива дреболии .Те са велики политици и благодарение на тях земното кълбо се върти.Я си представи 5 м келяв асфалт ,положен върху педя сняг и ..няма кой да му резне лентата.А я си представи, доприпква 5-я зам .краварин от другия край на локвата, и да няма на кого да набута, шепа дърти фърчила.
  • 13 Мек Член

    34 1 Отговор
    Ба го по ТЕЛЕВИЗОРО друго говореха:ПОБЕДА,УСПЕХ,УРААА....
  • 14 Кики

    15 1 Отговор
    Българи юнаци....
  • 15 Четете бе хора

    55 2 Отговор
    Погазвали се основни права.Ама тези права ние ги четем по един начин , а господарите по друг.Те разбират нещата така-заливаме ви с нашите стоки и печалбата си идва пак у нас.Изсмукваме ви квалифицираната работна ръка , а цървулите остават при вас.За да има все пак някакъв паритет ви пращаме няколко хиляди наши цървули-пенсионери при вас.Даваме на вашите управници подкупи за да слушат и папкат и да ви държат изкъсо.Трябва да си знаете мястото - на витрината за преоценени стоки.Всичко , което може да ни бъде полезно у вас ще го купим за жълти стотинки и ще печели за нас.За вас остава само да надувате нашия европейски кавал.Това се казва еврогейска солидарност.
  • 16 мдаа

    28 3 Отговор
    КОЛКО СМЕ ЖАЛКИ КАТО НАЦИЯ, НИКОЙ НЕ НИ Е.АВА ЗА СЛИВА.

    Коментиран от #18

  • 17 "Приливна вълна"

    33 0 Отговор
    Някой още вярва ли на тия квадратни глави от Брюксел?
    С такива "пълководци " у нас, кой ще ни вземе на сериозно?
    Още от времето - дебелия Чърчил не ни е харесвал като народ, та сега ли техните внучета да ни искат при тях.
    Хубаво е да има ред и дисциплина , но не за сметка на малките.
    То какво остана у нас ? Едни магистрали, които по всеко време на годината са в ремотн на ремонта., но са транзит за квадратните глави.
    Се.. ем на Брюкселската политика и на тези който още се надяват на нормален живот в зоопарка /Ентропа/
  • 18 Обикновен Бг

    17 3 Отговор

    До коментар #16 от "мдаа":

    Тука имаш голяма грешка. Ние тук не сме нация, ние сме населението на тази територия. А и тук не е демикрация, тука е КОЛКОНИАЛНО-МАРИОНЕТЕН-КАНИБАЛИЗЪМ. На всички им е ясно, че сме скотове, а европейците гледат независимите хора. Както е казал Ботев - Свободата не е за скотове, а Левски е диагностицирал българското население по тези земи с - Народе ????
  • 19 Ким Чен Кур за ГЕРБ

    27 4 Отговор
    Ами за чий ни е този ЕС.Я веднага един референдум за излизане от там и от НАТО спиране купуването на дърти фърчила мито за стоките от ЕС и ще омекнат на бърза ръка. Може да мизерувме, като кучета ама поне ще си върнем суверинитета.
  • 20 УУУ

    21 2 Отговор
    Показаха ни къде ни е мястото за жалост. Ако бяхме силна държава с позиции, то нямаше да ни подмятат така. Като си слаб ето така се получава. Буквално заграбиха бизнеса ни. Сега тези шофьори трябва да работят за немски фирми и да плащат там осигуровки.

    Време е да започнем да изискваме повече от интитуциите ни. Стига корумпирани правителства и стига са ни подритвали руснаци, американци и западно европейци. Просто вече ми писна!

    Коментиран от #31

  • 21 Гостенин

    19 5 Отговор
    Българските превозвачи да не се правят на тарикати,време е и те да плащат и осигуряват нормални заплати и условия на труд и почивка,.Източно европейските фирми возят по скъпо от западните си колеги и печелят повече.
  • 22 тъпанар

    11 1 Отговор

    До коментар #7 от "учуден":

    Явно само ти, и тази "подлога" 24 ч. са "осведомени" за постиженията на еднокнижния...
  • 23 Стамат

    20 3 Отговор
    Тиква болят ли те коленете вече от правене на свирки на европейските ти господари или можеш още да търпиш.Я по добре се поразходи из България току виж си пропуснал някоя неотрязана лента.
  • 24 СеСеСере

    15 21 Отговор
    Благодарение на Макрон нашите шофьори ще работят и живеят като бели хора,Като европейци. Фирмите да свикват , че и у нас е Европа!

    Коментиран от #37

  • 25 Хайл

    8 13 Отговор

    До коментар #8 от "НЕ ВИДЯХ":

    Няма и да видиш други "превозвачи" това стана като на ники дудука кампанията- зала със 100 места събрал 2000 и вън чакали още,а снимките на праЗна зала...превозвачите си закараха синовете,родата да протестира...трябва да ги проверят за шофьорски книжки и който няма да го арестуват за нарушение на обществения ред в чужда държава
  • 26 антрашпиц

    16 1 Отговор
    Почва спектакъла:Аууу,от глад умирам!!!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 реалист

    17 2 Отговор

    До коментар #9 от "mhm":

    А ЩО НЕ СЕ СЪГЛАСИХМЕ С ПРОФ.ИВО ХРИСТОВ,....КОЛКО ПРАВ Е БИЛ ЧОВЕКА...
  • 30 реалист

    20 2 Отговор

    До коментар #4 от "Белчо":

    ГОЛЕМИЯ МЕЖДОУНАРОДНИК ОТ БАНКЯ...ЧИСТА МУТРА НА АНАБОЛИ...
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Смотаняци 33

    12 1 Отговор
    Няма за къде вече ние умряхме хора се самоубиват извънземни ни тероризират българите се изнасят колонизирането приключи и провала си е готин. Прилича на шопска салата с лютеница и кисело зеле. И сега освен някой да го хвърли в кофата не остана. Проблема е че за рециклиране това нещо не става.
  • 33 реалист

    13 4 Отговор

    До коментар #1 от "goni":

    НЕ САМО ЩЕ ГО ДУХАМЕ,НО И ЩЕ ОТЕЧЕМ В РЕКАТА КАТО
    ДЪРЖАВА /НЕ ЧЕ ИМА ВЕЧЕ ТАКАВА/, НО И КАТО НАРОД...
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Byg

    2 11 Отговор
    Как ги четете тия новини , заглавието тук трябва да е:
    Комисията по транспорт в
    ЕП отхвърли 2/3 от промените по пакета мобилност , така ще той за сега няма да влезе в пленарна зала.
    Това си е победа за България , се обичате драмата , ама къде са фактите
  • 37 реалист

    13 7 Отговор

    До коментар #24 от "СеСеСере":

    БИЗНЕСА ЩЕ СЕ ПРЕМЕСТИ В ЕВРОПА И В БУЛГАРИСТАН ЙОК ДАНЪЦИ И КАКВО ЩЕ СТАНЕ УМНИКО ПРОСТ...

    Коментиран от #38

  • 38 Хайл

    12 2 Отговор

    До коментар #37 от "реалист":

    Данъци? Колко реално плащат? Знам човек с 4 транспортни фирми за да укрива данъци-ти говориш че плащали- луд ли си?
  • 39 3333

    14 1 Отговор
    Това е началото на новата финансова политическа криза. Честито братя българи.
  • 40 eво

    13 1 Отговор
    Пировата победа от лятото на 2018 вече е в действие.Нито парламента,нито правителството,а да не говорим за евродепутатите ни вършат никаква работа.95% от така милеещите за родна България са ялови пръчки!Бог да пази България!
  • 41 сичкото мангал при нас

    5 1 Отговор
    Кво казват от Ойропата-кЪт не искате бежанци/Имигранти,Емигранти,мангали разни/-тъй ще е тя??!!
  • 42 СтарТИРаджия

    18 3 Отговор
    Казусът е много интересен. По принцип в макрорамката ние сме прави - свободно движение на стоки и хора. Само че ние е..хме ма...ата на западния тежкотоварен транспорт. Тотално го разбихме. С цени разбира се. Понеже на бай Ганьо му дай да руши. На хората им писна. Да сте видели камион със западна регистрация и шофьор със западен вид по нашите терирории? Може. Камион. С шофьор българин или румънец. Що Петкоангеловци, пимкаджии, АИТ-овци и др. подобни се правят на ощипани. Осигуряваме на 600 лв. другото го пишем командировачни. Къде е нашата държава питам аз? Преди ЕП. От 3 год. германците искат да ни направят хора - мин. 8 евр./ч заплащане. Пък мисля, че е и редно щом "въртиш" там да плащаш и някое евро данъци на тях! Официално! Къде е нашето правителство. Защо в транспортният бранш, работещите "вътрешно" не ги осигуряват на 1000 евр./мес. мининум. Както си е редно! Защо великите собственици на мазен личен автопарк и имоти тип "прогимназии" не настроиха общежития с паркинги по основните си маршрути?! Не сега да рИвЪт де ще стои камиона два дни и къде ще спи шофьора. От там тръгна всичко - осраните паркинги с газовите котлони и мазните пържоли. Ракиите и бирите, и пияните хорА през уикендите! Така че няма какво да ревем. Ние сме реално първите нарушители на евро спогодбите. Подмолно при това. По балкански! Ударихме на хората този пазар с анадолски тертипи на гърба на кабинни номади!!! И сега е редно държави като Франция и Германия да ни покажат кой държи ножа

    Коментиран от #44

  • 43 незнайко

    15 2 Отговор
    НЯКОЙ ВСЕ ОЩЕ ВЯРВА ЛИ НА ЕВРОПЕЙККИЯ СЪЮЗ И ЕДИННА
    ЕВРОПА ??? Аз вече не вярвам !!! Богатите продължават да диктуват условия !!!
  • 44 СтарТИРаджия

    9 2 Отговор

    До коментар #42 от "СтарТИРаджия":

    и хляба. А относно прибирането на 4-ри седмици: товари бол. Нищо не им пречи. Да не би по Великден и Коледа да прибират камионите празни? Или пък тръгват на обратно празни?! Обаче тогава бягствата на шофьори ще бъдат много-много често явление! Просто ще е много удобно. Ще има много камиони - паметници при тези начини на работа! Но има едно хубаво отроче на цялата тази дандания. Ето един добър повод за народно допитване "да или не в ЕС". Не мислите ли?!
  • 45 onq s konq

    16 8 Отговор
    От ЕС не ни бръснат и за слива. За тях сме сбирщина от 10-на сигански племена, дошли от руските степи преди 1300 год. А и смятат че днешният ''българин'' е потомък на тази сбирщина, плюс още 10-на - 15 националности, защото България е на кръстопът и кой как е минал от тук, било като търговец, воин или поробител си е оставил семето. А може и да са прави, защото аз не знам случай някой чужденец да е останал за повече от 48 часа и да не се е уредил безплатно със секс с българка. За това са виновни те защото са много лесни. Така че нито ни имат за качествен народ, нито ще се съобразяват с един сигански народ. Нямаме работа в ЕС!!! Единствените, които ни имат все още за нещо, са руснаците, защото корените са ни от тамошните степи от преди 1300 год.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Гост

    10 0 Отговор
    бг не е Европа. Вие какво си мислехте, че едно племе може да диктува на белия свят?
  • 48 Изидоро

    12 4 Отговор
    Много се радвам, че ЕК подряза алчните мераци на българската транспортна мафия. Как ли не се опитаха да обработват общественото мнение тези мазни тарикати, с по 4-5 транспортни фирми всеки.
    Нищо не печели държавата от тях, плащат минимални данъци, плащат минимални заплати (за сектора) на шофьорите, а всичко останало прибират в джоба си. Обвързани са дълбоко с корумпираната герберска власт, затова тя ги подкрепя.
    Абсолютно са прави французите и германците да пазят пазара си от алчния Бай Ганьо, който всъщност им краде бизнеса, а не те неговия.
    Българският алчен и мазен транспортен бос като иска да превозва в Европа , ще се научи да го прави по европейски правила и ще плаща европейски заплати, а няма да богатее за чужда сметка.
  • 49 Той

    11 1 Отговор
    На масата на богатите никой няма да те покани да хапнеш обилно.За теб остават трохите,които падат на земята от техния пир.Замислете се дали е така?
  • 50 Townboy

    12 0 Отговор
    Май е време и ние да напуснем ЕС а? За справка Швейцария не е членка на ЕС!
  • 51 ЕВРОМАФИЯ

    12 0 Отговор
    ЕС ни мачка както си иска ! Спряха ни АЕЦ ! Спряха ни тръбопроводи !
    Спряха ни всичко добро в държавата ! НИЕ СМЕ РОБИ ОТНОВО !!!!!!!!
  • 52 СеСеСере

    9 5 Отговор
    Какъв реалист си ти бе хал хабер си нямаш какво се приема от ЕК и за какво протестират нашите, протестират само шефове на фирми и техни приближени, шофьорите да спят и живеят , като кучета , а техните колеги от запад по хотели това ли ти е реализма подлого.
  • 53 хахаха

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Без име":

    Не никак не сме малки даже, явно нямаш адекватна представа за света в който живееш, както и за географските му измерения! Просто сме едни продажни и страхливи боклуци, това е целия филм. А ти наистина си неадекватен!
  • 54 Иван

    8 1 Отговор
    Поправката "Макрон" е добра за западния бизнес и лоша за нашия, но с уточнението, че при нас всичко е доста подмолно - парите са нереално ниски официално, плащат се командировъчни; шофьорите спят по кабините и по пътищата, вместо дори в смотан крайпътен хотел. Един източноевропейски шофьор не оставя почти нищо в местната икономика, откъдето минава, защото почти всичко си носи от къщи и заплаща само гориво и такси. Нормално, западните превозвачи стават неконкурентноспособни. Сега ефектът ще е неприятен за всички, но вероятно повече за нас, защото една част от шофьорите ще се преместят в западни фирми, част от бизнеса ще регистрира фирми в западни държави и тук дори и малкото ползи, които ги имаше, просто ще се заличат... А, предполагам, че и турските тираджии ще бъдат принудени да пътуват по-малко на Запад, което ще ни остави без ползи за ТОЛ-системата, ако някой се е сетил въобще за тях. Със сигурност обаче всичко ще се оскъпи съществено, така че сме на път да заплащаме вероятно с до 20% повече за всяка стока...

    Коментиран от #55

  • 55 Винетка

    5 0 Отговор

    До коментар #54 от "Иван":

    Браво брат! Планът за Демонкратизация на славяните заработи!
  • 56 Само практичен

    4 0 Отговор
    Да променят значи алчните капиталисти са се превърнали в алтруисти? А от дядо ми съм чул, че това в което сме има само едно определение - "човек за човека е вълк". Следователно - промяна само от жълти жилетки
  • 57 ТОЧКАТА

    7 0 Отговор
    То като мръдне човек назаде в историята само прецакване и презрение е идвало оттам....Още от кръстоносните походи,та до берлинския,ньойския,междусъю
    зническите войни,та до бомбенето на Софето...щото ТО ДРУГИ ЦЕЛИ НЯМАМЕ......Голям напън за,,,КЛУБА НА БОГАТИТЕ,,,....да слугуваме....
  • 58 ТИР

    5 0 Отговор
    Време е някой да понесе ПОЛИТИЧЕСКАТА ОТГОВОРНОСТ!!!!!!!!!!!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове