11 Януари, 2019 08:25 29 386 31

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63

  • seat-
  • leon-
  • комби-
  • st cupra-
  • siemoneit racing-
  • тунинг
Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63 - 1

Германското тунинг ателие Siemoneit Racing представи нова програма за доработка на 4х4 комби версията на Seat Leon, която е с индекс ST Cupra. Четирицилиндровото моторче на Seat-а е толкова форсирано, че е по-мощно и от шестака на Audi RS4 (450 к.с.), и дори от осемцилиндровия мотор на Mercedes-AMG C63 (476 к.с.).

Стандартно, двигателят на комбито Seat Leon ST Cupra е с мощност 300 конски сили и с максимален въртящ момент от 380 Нм. След смяна на турбокомпресора, цялата изпускателна система, интеркулера и след основно препрограмиране на електрониката, мощността е увеличена до впечатляващите 522 конски сили.

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63

Максималният въртящ момент пък нараства до 620 Нм. За да може да отговори на драстично повишената мощ, окачването също е модернизирано, спирачките са карбон-керамични и са заимствани от Audi RS3, а гумите са високоскоростните нископрофилни Michelin Sport Pilot Cup 2.

Така комплектован, наточеният Seat може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди - постижение, което е с 1.8 секунди по-добро от това на стандартната версия. Максималната скорост е 278 км/ч, но ако бъдат премахнати електронните ограничители, което се предлага от ателието, тя може да достигне до 304 км/ч.

Комбито на Seat Leon стана по-мощно от Mercedes-AMG C63


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Грешен код от картинката

    36 36 Отговор
    И пак не му е конкуренция :)

    Коментиран от #30

  • 2 Коментара

    40 9 Отговор
    Ъмейзинг... от Сеатчето май не е останало кой знае какво...

    Коментиран от #29

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 минаващ

    34 15 Отговор
    Движи се с 1000 км/жизнен цикъл...

    Коментиран от #22

  • 5 Бичето

    34 8 Отговор
    Нени трябват Ф-16 и Грипени ..искаме по едно такова
  • 6 гост

    45 0 Отговор
    И стандартната версия с 300кс е напълно достатъчна за 55х.лв и двойно предаване и всичко необходимо.
  • 7 CL500

    23 13 Отговор
    Моторът му вече е бил стандартно с никак не лошите 300 коня, като дори и тогава е бил бая натоварен, 300 коня от 2000 кубика не е малко. Сега тези го натоварват изключително много до .. 522 коня. Само си представям, колко ще му е станал ресурса на тоя двигател преди основен ремонт. Материалите, които са използвани за клапани, валове, втулки, съединител, блокове и т.н., не са за такова термично и механично натоварване. Иначе заводското комби 4х4 има ускорение до 100 за 4.9 сек, т.е. 1.5 сек по-слабо, а не 1.8 сек, както пише в статията.
  • 8 Тц тц

    32 6 Отговор
    Големи разбирачи всичките ли работите в такива атилиета
  • 9 Лопатата

    40 7 Отговор
    На пазара това е най-доброто в съотношение цена/качество/скорост/сигурност/екстри.
    Има всичко, че дори и повече и струва 60К ново от магазина. На всичкото отгоре е 4х4, а двигателят е стар и отработен. Искам да кажа с изчистени проблеми.
    Семейно комби с огромен багажник, което прави смешни 90% от другите коли на пътя :)))
  • 10 Антон

    25 17 Отговор
    Това ще направи амг-то на едро-смляна лютеница

    Коментиран от #25

  • 11 Plameni

    22 6 Отговор
    Като става въпрос за тунингован двулитров мотор да го бяха сравнили с Mercedes A45 тунингован от друго германско тунинг ателие Posaidon там мощността е 550 кс.и 660 Nm.
  • 12 Реалист

    25 3 Отговор
    И кво от тва. Голям праз! Като тръгна по рязко и ще ми се разпилеят тухлите и ще се разсипе цимента
  • 13 123

    20 7 Отговор
    и след 50 000км здраво мъжко каране ще гръмне и айде на вторични :) ако караш като баба ще изкара и 500 000, но с 522коня караш с 80 надали си в ред у главата
  • 14 сектант

    18 8 Отговор
    и какво от това ... бих взел амгто вместо това

    Коментиран от #17, #21

  • 15 Гошо

    16 16 Отговор
    Много по-добро от грозния Мерцедес, а и двигателя на Сеата не е на Рено

    Коментиран от #16

  • 16 Plameni

    13 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гошо":

    Браво! Единственото правилно нещо което си писал досега, че Сеат не са с двигател на Рено.
  • 17 Лопатата

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "сектант":

    Ако нямаш ограничени в парите... може би. Иначе???

    И аз бих взел едно Ферари, ама...
  • 18 Бай Оня

    12 2 Отговор
    Този мотор е 2.0 тси ген.3 0т 2014 -2018 и няма нищо общо с маслоядите 1.8тси и 2.0тси до 2013...В Русия отдавна има Шкоди РС ки 480-500коня извадени от същия мотор но по ниска мощност 230.
    Стейдж 3 става същото около 500 и Руснаците казват , че този мотор държи на сток желязо до 600коня.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Талъсъм

    7 15 Отговор
    Ще дам на Ц63-ката газ и тоя Сеат ще го прата в Испания на заден ход ! Не 500 коня ....имената са важни и качеството !
  • 21 Себастиан Фетъл

    8 6 Отговор

    До коментар #14 от "сектант":

    Абонат на сервиза Ваг измамници ,това е за картичка на витрината в хола без дз се кара...В Гаранция до 10 000 km после експонат
  • 22 Nazy

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "минаващ":

    Не е верно -тук в Англия ги доработват срещу £5000 получаваш 631 КС двигателя е железен и държи без каквито и да е проблеми !
  • 23 Биги

    4 3 Отговор
    Сравнявате два различни класа, в което няма много логика.

    Ако става въпрос за избор то е ясно кой от двата автомобила ще осигури качество, комфорт, динамика, надеждност и т.н. но естествено гроздето е кисело :)
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Жоро

    8 9 Отговор
    Сеат... 2000 коня да е, пак е Сеат... Карам опелче и съм доволен. Осъзнавам, че не е Мерцедес, но това съм избрал. Заглавието на статията е... Знам ли?! Такива сравнения са неуместни... Тубата е пълна с голфчета, фиатчета и корсички, тунинговани до стотици коне, но... Не са Мерцедес! Хайде стига заблуди с тия коне! Класата си е класа - не сравнявайте испанската колица с едно от най-емблематичните имена в автомобилната индустрия!
  • 27 Автомонтьор

    3 7 Отговор
    Това след 40-50 к км е за кофата!
  • 28 Бай Хой

    6 3 Отговор
    На ГАЗ става ли ?
  • 29 Pep

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Коментара":

    Те и за 1.9 тди арл казваха че след 100хил км е за кофата ама не стана 400хил км и всичко е ок
  • 30 Pep

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Грешен код от картинката":

    Те и за 1.9 тди арл казваха че след 100хил км е за кофата ама не стана 400хил км и всичко е ок
  • 31 Pep

    3 0 Отговор
    Сеат, шкода са от група vag двигател, скоростна кутия окачване всичко е на wolgvagen