Гражданската организация "Спаси София" алармира за нов некачествен ремонт в столицата. Този път активистите разпространиха снимки, показващи разпадащата се асфалтова настилка по споделеното трасе на бул. "Константин Величков". Те сигнализират, че по асфалтовата настилка, пусната в експлоатация само преди месец, са се появили множество напуквания, пропадания и дупки, а шахтите вече са разбити.
“Трасето трябваше да бъде отворено на 15 септември, след което срокът се измести за декември. След няколко месечен ремонт, създал хаос и затруднения на хиляди столичани, отново сме в началото - трасето се нуждае от повторно затваряне и преасфалтиране”, казва Андрей Зографски.
От "Спаси София" информират, че през октомври, тогавашният зам.-кмет по транспорта, Евгени Крусев, отстрани фирма "Амфисия" заради некачествено строителство и възложи на общинското дружество Софинвест да завърши проекта. Малко след това, на обекта се появи техника и работници на Щрабаг, които фрезоваха и преасфалтираха целия участък, а движението на градския транспорт беше пуснато на 1 декември.
„Какви материали и строителни технологии са ползвали двете фирми, че настилката да се разпадне толкова бързо?“ – пита Гергин Борисов от организацията и допълва, че активистите неколкократно са внасяли официални предложения до Столичната община как булевардът да бъде проектиран и ремонтиран, така че да създава минимални затруднения и да се гарантира безопасността на всички участници в движението.
Те настояват кметът на София, г-жа Йорданка Фандъкова, да даде ясни отговори за това чия е отговорността за некачествения и повтарящ се ремонт и с колко са глобени двете фирми. „Колко още некачествени ремонти ще трябва да изтърпим, за да вземе Столичната община адекватни мерки и да спре подигравката с времето и парите на софиянци? Какво, освен пълно нехайство на столичната администрация показва този безкраен ремонт?”, пита Борис Бонев, обяснявайки, че трасето осеяно с дупки и неравности може да бъде опасно за пътуващите в градския транспорт и изисква незабавно вземане на мерки, поне за временно спиране на разпада.
От "Спаси София" се обръщат към и.д. зам.-кмет по транспорта, г-н Дончо Барбалов, с призив на пролет да бъдат осигурени необходимите средства за цялостен и качествен ремонт на споделеното трамвайно трасе, включващ подмяна на старите релси и поставяне на виброизолация, за да се избегне повторното отваряне на дупките и нов ремонт на ремонта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буко Баламата
Коментиран от #6
12:34 14.01.2019
2 бако
12:37 14.01.2019
3 Бургас
12:38 14.01.2019
4 Голям Слон
12:42 14.01.2019
5 Бай хой
Коментиран от #10
12:43 14.01.2019
6 Койчо Тариката
До коментар #1 от "Буко Баламата":
Абсолютно вярно!!!!12:43 14.01.2019
7 България
12:44 14.01.2019
8 1234
12:44 14.01.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Бай хой
До коментар #5 от "Бай хой":
За политическия климат ли става въпрос или за неуправленския? А може би и за двата.Коментиран от #14
12:46 14.01.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Фъндък
12:56 14.01.2019
13 Гошо
13:54 14.01.2019
14 Голям Слон
До коментар #10 от "Бай хой":
Предполагам, че за природния климат е ставало въпрос. Вероятно обаче чисто подсъзнателно е имал предвид политическата обстановка :-) Не се наяде Митко Калдиса (Димитър Кацарски). Сега живее със своята млада секретарка в тиха спретната къщурка в Капана :-) Познайте с какви пари е купена. Краднеш от асфалт, краднеш от паркове, краднеш от обществени поръчки, гепиш от разни проучвания и измислени проекти, тук натиснеш - капне, там побутнеш - потече. Дъщеря му все с последни модели S класи се разкарва. Какво е човека една къща в капана и нова жена с бебе?! Без проблем. Пък там някакви дупки и кърпежи на всеки 6 месеца - това е проблем на КЛИМАТА или КЛИМАКСА - все тая...14:45 14.01.2019
15 ТОЧКАТА
17:21 14.01.2019
16 Шаран БГ
10:00 17.01.2019