Last news in Fakti

6 Февруари, 2014 10:36 10 780 9

Запознайте се с новото BMW X3

  • bmw-
  • x3

BMW показа първи снимки на новата версия Х3, от което следва да се заключи, че най-вероятно публичният дебют на Х3 ще стане по време на предстоящото през март автомобилно изложение в Женева. Още от снимките е ясно, че обновеното Х3 няма да изненада с някакви кардинални промени. Автомобилът е претърпял леки козметични операции, благодарение на които ще се задържи на конвейерите още няколко години.

Интерес от промените в екстериора предизвикват новите модифицирани двойни кръгли фарове с LED технология, по-внушителната бъбрековидна радиаторна решетка, новите предна и задна брони, както и страничните огледала с интегрирани мигачи. С тези различия новото X3 придобива още по-силно присъствие и подчертава още по-ярко типичните дизайнерски елементи на X-моделите на BMW.

Що се отнася до салона, там на очи се набиват хромираните елементи, средната конзола с автоматична климатична инсталация и Black Panel визия, както и новите поставки за чаши с плъзгащ се капак. С новия пакет от оборудване xLine динамичният и стабилен SAV-характер на BMW X3 се подчертава още по-силно. Опционалните Smart Opener за автоматичния заден капак, както и пакетът поставки допълнително повишават високата функционалност на BMW X3.

Сред най-впечатляващите новости на BMW ConnectedDrive при BMW X3 са например контролерът на iDrive с интегриран Touchpad – за въвеждане на ръкописни символи с пръст; Асистент за паркиране, пълноцветният BMW Head-Up дисплей, незаслепяващият асистент за дългите светлини и асистентът за шофиране Plus, включващ предупреждение при напускане на лентата, активен автопилот с функция Stop&Go и превантивна защита на пешеходците. Освен това BMW ConnectedDrive предлага и информация за трафика в реално време (RTTI), Concierge Services и интелигентно аварийно телефонно обаждане. Чрез приложения (Apps) е възможен достъп до Facebook и Twitter, интернет радиото AUPEO! Или музикални платформи като Napster и Deezer.

Още от въвеждането на пазара за новото BMW X3 ще се предлага избор между четири дизелови и три бензинови двигателя с мощност от 150 к.с. до 313 к.с. Изключително модерните агрегати с технология TwinPower Turbo гарантират ненадмината динамика при нисък разход на гориво и отговарят на нормата за вредни емисии EU6. В същото време е повишена и мощността на X3 xDrive20d, която е 190 к.с., а разходът на гориво на версията с автоматична трансмисия е намален със 7.1 % спрямо предишния модел. Именно този двигател е най-голямата иновация в модернизираното Х3. Агрегатът ще отбележи своята световна премиера именно под капака на обновения модел.

Още през 2003 година с X3 BMW създава нов сегмент - Sports Activity Vehicles (SAV) от среден клас. За последните повече от 10 години са продадени над 1 млн. X-тройки. Второто поколение на модела, което се появява на бял свят през 2010 година, впечатлява с най-добрите размери на интериора и багажника, както и с най-високата гъвкавост в своя клас.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цветомир Попов

    2 3 Отговор
  • 2 galaxy

    7 2 Отговор
    Х3 е перфектния джип, тъй като е достатъчно широк вътре, а поради по-ниското си тегла има съществени преимущества от по-големите си събратя като по-нисък разход на гориво, по-ниска цена и застраховка, по-бързо набира от 0-100км/ч, по-бързо спира, ходовата част по-малко се натоварва при неравен терен и издържа на повече и по-голями натоварвания. По бърза е на завоите.А иначе има всички възможни екстри на по-големите си събратя. Х3 Х-драйв 3.0Д 313к.с. 6 цилиндъра набира от 0-100км./ч. за 5 секунди. Но не виждам дори и козметични разлики между предната Х3 и новата.
  • 3 Xterminatorable .

    0 5 Отговор
    Има си разлики - това изглежда доста по-добре, както отвън, така и отвътре. Далеч, далеч над сапунерки като quashkai и murano
  • 4 Бай Танас

    2 1 Отговор
  • 5 мечока

    0 4 Отговор
    Е ти го тука същото, пожелавам на купувачите http://fakti.bg/avto/87819-sasedsko-otmashtenie-po-ruski?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

    Коментиран от #6

  • 6 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "мечока":

    Хаха това ако не е завист...
  • 7 Кобрата

    2 0 Отговор
    Щом е BMW
  • 8 Димитър Димитров

    1 0 Отговор
    Погледнете го отпред и отзад впечатляващо и красиво.С други думи като я видиш ти пада чашата и ти се отваря устата!
  • 9 Ivan2909

    1 1 Отговор
    Вътре е претапицирано и преработено, но си остава трагично като преди! Проблем на почти всички нови автомобили- и отпред и отзад си блъска човек колената в некви грозни и твърди пластмаси. За немските седалки нема кв'о да кажа освен, че си остават отвътре същите като на автобус Сетра от средата на 90те. Малко преиграват вече с тия светещи лампички почти без практическо приложение и с тия извивки и начупвания на основните линии по броните. Абе, като цяло или аз съм в лошо настроение днес или наистина почна да личи много на тази и на други модели автомобили, че са сбирани от детайли от различни фирми доставчици. За доказателство Сеат Ибиза върхът на сладоледа с 3 различни дисайнерски решения, които нямат дори и геомерична връзка по м/у си.
    Тука всичко е ясно, ако му махнеш "никелираните" пластмасови "протектори", които наи-вероятно ще са"екстра", ще се отвори такава дупка в SUV излъчването, че нема накъде повече!
    Още 1 проблем с немеца като философия- той никога, няма да ти продаде нещо, да се почустваш, че си получил повече за парите си (неочаквано повече комфорт, надежност и т.н.), дори на него да не му струва повече, за да го произведе. Съжалява, ако ги обиждам, но който се е занимавал с тях ще ме подкрепи за последното!