3 Ноември, 2016 11:02 13 992 14

Subaru няма да се занимава повече със сенокосачки

  • fuji heavy industries-
  • subaru-
  • сенокосачки
Subaru няма да се занимава повече със сенокосачки - 1

Ръководството на японския холдинг Fuji Heavy Industries (FHI) - компания известна най-вече с производството на автомобили Subaru, реши на съвет на директорите, да закрие подразделението си Industrial Products.

До момента специалистите в Industrial Products се занимаваха с разработката и производството на помпи, генератори, а така също и с малки двигатели за сенокосачки, култиватори и снегоходи.

Производството на територията на Япония ще бъде окончателно прекратено до есента на следващата година, но японците ще продадат лицензите за този си вид техника на китайци, които са техни партньори.

Става дума за съвместните предприятия Fuji Changchai Robin и Shandong Huasheng Zhongtian Machinery. От тук на сетне Fuji Heavy Industries ще съсредоточи усилията си основно в производството на автомобилите Subaru.

Аерокосмическите програми ще са другият приоритет на компанията. Известно е, че Fuji Heavy Industries се занимава с производството на компоненти за самолети, като сега ще прави централните секции на крилата на Boeing 777X.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    1 2 Отговор
    Че те от собаро освен сенокосачки друго правили ли са ?

    Коментиран от #6

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Suba

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "subaru":

    Оня с коня да си гледа катуцата.
  • 4 Мършата

    0 0 Отговор
    Имам страхова невроза и фобии от комунисти! Надявах се че японците не са ама щом сътрудничат там правят сенокосачки и резачки обединени в китайски холдинги.....

    Коментиран от #5

  • 5 валето

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Мършата":

    Китайците са умни. А ръководителите им не са като Винуут и Гоце и Цура ами ралботят в техен интерес. Нашият "Елпром" който прави ел. машини резачки шлайфове, прахосмукачки и други прави качественни неща. Но контролният пакет акции вече се притежава от китайци. Чудно тия бай Гоаньовци като работят за чужденци вършат чудеса, а като опре за нас си само брак второ качество и комунизми? Абе сбъркана работа сме от векове насам.... Та японците не са глупави. Сега ще вдигнат летвата на новите Субарута и аерокосмонавтиката си, а китайците ще печелят от евтини мотокосачки които ще купуваме и ние. Процент от печмалбата ще отделят вероятно за патента на продавачма на лиценза, но пак са много на кяр. В момента на нашият пазар мотокултиватур Пуберт Примос двигател на Субару и френска сглобка е сред лидерите по качество. Японците правят. Велосипедните ми фарове са японски нямат грешка. но ще си купя Спарки шлайф...добри са и нашите. Препоръчвам ти и български поллиспас- малко скъпи, но супер здрави и надеждни...
  • 6 Димитър Колев

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Не друго не правят, само един легендарен рали- автомобил и няколко забележителни автомобила с повишена проходимост.

    Коментиран от #9

  • 7 ПИЧ

    0 1 Отговор
    Субару имат страхотни двигатели!

    За да смениш свещите за запалването, трябва да демонтираш целия агрегат!
    Добре ли е...

    Коментиран от #14

  • 8 Крилья Советов

    0 0 Отговор
    Субару са добри автомобили, но отвътре в предишните генерации властваха евтини пластмаси и теснотия. Направо да получиш пристъп на клаустрофобия. Доскоро нямаха и дизели! Ръждата и тя бе като при Опел - да се чудиш кое бяга по-бързо - автомобилът или ръждата. Отивам при един да огледам Форестър с двулитрова атмосферка - обикновено височко комби с 4х4 и СМЕНЯН двигател на бензин преди 130,000 км. Какъв трябва да си, за да скапеш бензинова атмосферка за 100,000 км.?!

    Разбира се, Субару извадиха чудесни коли от 2009 насам, разкошен дизел, невероятно 4х4, което е от най-добрите въобще, но то е като секса всеки ден с различни манекенки - трябва да можеш и да си ги позволиш. Не се съмнявам, че ако страната беше пълна с нови коли, то и ние щяхме да сме по-заможни, ама на - 40% от българския автопарк е само от десет и нагоре годишни коли.

    Коментиран от #10

  • 9 dexter

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър Колев":

    Легендарен? Като стане легендарен колкото Ланчия Делта Интеграле се обади.

    Субару, както всички японски коли без Лексус ЛС, е ръждив кенеф. Нищо повече. Опел Вежда ръждясва по-малко от тия боклуци.
    Обаче фенщината е голямо нещо. Видиш ли СТИ или ВРХ, същото важи и за другия кенеф Митсубиши Ево, значи всичкото Субару е супер. Друг път.
    Абсолютно прехвалени, надценени, лесно прегряващи и лесно ръждясващи японски кенефи.

    Относно проходимостта - покарай едно Ауди Куатро и ще видиш разликата.
  • 10 срещу чалгата

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Крилья Советов":

    Дизеловите боксери на Субару са много зле ама симетричното им 4х4 изглажда този гаф. Ауди всъщност са си създали куатрото заедно със Субару и не виждам, защо ги изтъквате, след като са догонващи по този показател. Дразни примитивната електроника в Субару, но пък цената е приемлива за сметка на Ауди, които влизат със самочувствие навсякъде. В Бг немските автомобили са компрометирани от мутрочалгарската сган и е срамно да си с немска машина в наши дни - веднага те мислят за тъпа, чалгарска мутра. Марките предпочитана от професори, интелектуалци, и всякакви умници са Волво и Субару има си изследвания в Европа и САЩ, но пък в Бг на фона на чалгата се изтъкват батките с немски премиуми, купени на кредит с бензин до барчето и обратно...

    Коментиран от #11

  • 11 dexter

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "срещу чалгата":

    Субару имат АВД преди Ауди - факт. И двата производителя са взаимствали идеята от марката Дженсен - факт.

    За ръчни кутии:
    Разликите в междинния дифф - виско-муфа - ТорСен.

    Муфата - ламели с гел между тях, който при загряване, в следствие разликите в скоростта на въртене на двата кардана, си променя консистенцията и така блокира междинния диф. Супер нелинейно зацепва/блокира въпросния елемент. Муфата е консуматив, който обикновенно надживява "колата", понеже тя е изгнила отдавна.

    ТорСен - чиста механика! На 90% е зацепен, в следствие на което Ауди Куатро има тенденция да недозавива - факт. Иска си само оригиналното масло.

    За DCCD на STI - там е съвсем друга тема.

    Аз лично се доверих на Куатро и не сбърках, карал съм няколко пъти и японския ръждилник - еми ... кенеф си е.

    Коментиран от #12

  • 12 Ха ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "dexter":

    Ти си луд бе човек!!!!Консултирай се с доктор щото положението ти е тегаво !!!

    Коментиран от #13

  • 13 Димитър Колев

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ха ха ха":

    Те професорите са така.....
  • 14 WRX

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "ПИЧ":

    Ахахахаха ,поредният "професор"