Екстремните зимни условия на север изискват специален опит. Това не е изненада за финландците от Nokian Tyres, най-северният производител на гуми и за специалистите от Arctic Trucks – исландска компания, специализирана в преработката на 4х4 автомобили.
Новата гума е особено подходяща за специалните експедиционни автомобили на Arctic Trucks благодарение на отличното си сцепление с настилката и устойчивостта против наранявания. Моделът тежи около 70 кг, а диаметърът му е над метър. Благодарение на всичко това гумата се справя с дълбокия сняг без проблеми.
Средната част на протекторната шарка включва много остри V-образни ъгли, които са оптимизирани да почистват протекторните канали от снега и кишата. Ширината на протектора, както и максималното въздушно пространство, гарантират, че гумата се движи ефективно и върху мека настилка.
Nokian Hakkapeliitta 44
Размер: LT475/70 R17
Дълбочина на протектора: 18 mm
Диаметър: 1100 mm
Тегло: прибл. 70 kg
Максимално налягане: 240 kPa
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ссс
Коментиран от #8
13:26 07.02.2017
2 Umniq
14:01 07.02.2017
3 Ник
Разбира се моето лично мнение, е че гумите и шарката им трябва да се избират според условията на климата тук в БГ. Тези които са покрай морето трябва да избират гуми и шарки за киша и лед. Тези които са навътре в страната трябва да търсят гуми повече за сух сняг
Коментиран от #10
14:11 07.02.2017
4 МНОГО УВАЖАВАМ ТАЗИ МАРКА
СЦЕПЛЕНИЕТО Е УНИКАЛНО ДОБРО!
ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ МОДЕЛ!!!
15:37 07.02.2017
5 Yordan
Карам с модела WRD3 , а на другата кола тази зима с WRD4 , просто колата е като залепена на пътя .
Особено WRD3 са четвърта зима .
19:12 07.02.2017
6 Кольо Камиона
22:07 07.02.2017
7 Shmeker
Обаче Hakkapeliitta са добри, но за арктически условия.
22:08 07.02.2017
8 Бат Кольо
До коментар #1 от "ссс":
Приемайки че имаш М3, ясно е че си новобранец, така че слушай какво прави бат'ти Кольо вместо да препоръчваш щуротии. М3-то ми (Е92, нищо не може да се сравни със звука на най-хубавия V8 на БМВ) стои в гаража с яко напомпани гуми и откачен акумулатор от ноември до април. През това време си карам Х5-ицата със зимни гуми, което е достатъчно за да отида на ски или да изгазя сутрин рано преди да са разчистили пътищата.22:23 07.02.2017
9 Алеь
13:08 08.02.2017
10 наблюдние
До коментар #3 от "Ник":
Аз пък съм с други наблюдения. На едната кола са WR3, това им е трети сезон и като поведение се промениха доста сериозно в негативна посока спрямо предходните два. Смятам това да им е последен. Иначе са са хубави гуми, но с къс живот (съхранявам ги на хотел за гуми). На другата ми кола тази година и сложих WR4 ... на нова гума няма какво да и се коментира, след 2-3 години ще видим как е положението.10:36 09.02.2017
11 мъжкар
19:04 11.02.2017