Last news in Fakti

25 Август, 2017 10:33 8 166 9

Ноу-хау от Китай: дисплей вместо радиаторна решетка

  • arcfox-
  • lite-
  • радиаторна решетка-
  • дисплей-
  • електромобил
Ноу-хау от Китай: дисплей вместо радиаторна решетка - 1

Принадлежащата към концерна BAIC компания ArcFox представи интересна градска количка, задвижвана на ток. Дължината на ArcFox Lite е само 2 986 мм, широчината - 1 676 мм, а височината - 1 492 мм.

Междуосието е 1 870 мм. Естествено, при такива габарити в салона се събират само двама души и остава неголямо пространство за багаж. Електромобилчето е предназначено за градска употреба от млади хора.

Въпреки на пръв поглед несериозната външност ArcFox Lite разполага с алуминиево шаси и каросерийни панели, подсилени с въглеродни нишки. Най-интересна е псевдорадиаторната решетка.

Всъщност, такава липсва, а на нейно място е монтиран дисплей. На него водачът може да изписва, както статичен текст, така и движещи се послания. Същият екран има и над задната броня.

Така младите водачи могат да си комуникират от автомобилите. Иначе, електромобилчето разполага с двигател с мощност 49 к.с., а батерията е достатъчна за 200-километров автономен пробег. Все още не е ясна цената на ArcFox Lite.

Ноу-хау от Китай: дисплей вместо радиаторна решетка


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хито

    13 15 Отговор
    Простотии
  • 2 БЕГАЧКА

    28 8 Отговор
    ще напиша отпред " Мръдни бе бастун"
  • 3 САК

    17 1 Отговор
    Реално не е добра идея

    За част от агресията на пътя е липсата на комуникация между водачите.

    Замислете се реално на място с много хора все се случва да бутнеш или настъпиш някога, но не се стига до бой.
    Учените са го изследвали това и са установили, че причината е така наречената невербална(с изражения на лицето и жестове) комуникация. Просто показваш, че е станало случай но и съжаляваш и нещата се успокояват.

    Има и така наречения автоматичен отговор при израженията, ако единия човек е с ядосано и агресивно изражение и другия,като го види и рефлекторно му отговори със същото в 90% от случаите се стига до бой, ако втория подходи с неутрално изражение или усмивка(но не подигравателна) в 70-80 от случаите се избягва сбиването.

    Доста глупави сбивания съм избягвал по тоя начин.

    Коментиран от #4

  • 4 САК

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "САК":

    Имах предвид, че е добра идея.
  • 5 Спас

    7 4 Отговор
    "Hello, world!"
  • 6 ккк

    6 1 Отговор
    Представям си у нас по пътищата, какви биха били някой надписи ! Селиииии !
  • 7 незнайко

    1 0 Отговор
    200 километра в града са много добър пробег. Това е бъдещето за градовете.
  • 8 Нафтовозът

    0 0 Отговор
    Бензинките вече са на изчезване.
    В Испания са измислили акумулатор за кола
    който:
    - се зарежда за 8 минути
    - изминава 1000 километра !!!!
    Използвани са нанотехнологии - някакви си графени - разновидност на графита от която правят листове с дебелина един атом.

    Представям си какво става с енергосистемата нощем като се включат
    на зареждане 4 милиона автомобила и камиони и бусове.
    И представям си какво ще остане от бензиностанциите и всичките камиони и фирми които се занимават с разкарване на гориво.
    И представям си как ще вдигнат мита, акцизи и каквото се сетят за да компенсират загубите от горива.
    Няма пълно щастие. Седя си, гледам, бира и пуканки и куфея.
  • 9 гост

    0 0 Отговор
    Гениално като разрешат безпилотните таксита, ще може да се изписва линия и маршрут, като на автобусите. Подиграваме се, ама оризарите дърпат яко напред.