31 Август, 2017 10:58 29 974 51

Умопомрачаващ всъдеход на базата на ЗиЛ

  • зил-157-
  • dr.broman`s place-
  • лесоруб
Умопомрачаващ всъдеход на базата на ЗиЛ - 1

Една руска частна компания, носеща името Dr.Broman`s Place, създаде истински шедьовър. Московските специалисти конструираха брутален автомобил, следвайки дизайнерските виждания на инженерите, създали легендарния съветски ЗиЛ-157. Новият всъдеход е с каросерия пикап и е наречен ЗиЛ-157 ЛЕСОРУБ. Под умопомрачаваща външност се крие на по-малко внушителен агрегат.

Умопомрачаващ всъдеход на базата на ЗиЛ

Моторът на ЛЕСОРУБ е V-образен осемцилиндров, а работният му обем е 7.4 литра. Максималният въртящ момент се предава и на четирите колела през автоматична скоростна кутия. Бруталният всъдеход ще се прави само по поръчка, като от компанията предлагат и вариант с по-слаб, 5.2-литров мотор. Цената в зависимост от агрегата и оборудването ще варира от 3 до 5 млн. рубли - сума равняваща се приблизително на 43 000 - 71 000 евро.

Умопомрачаващ всъдеход на базата на ЗиЛ


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицака

    80 12 Отговор
    верно е умопомрачаващ. Искам го.
  • 2 Механик

    42 131 Отговор
    Стига сте ни пробутвали руски боклуци!

    Коментиран от #22

  • 3 Гост

    38 113 Отговор
    Поредната доза руска пропаганда в този сайт,за "величието"на руската инженерна мисъл.
  • 4 ЕБС

    42 96 Отговор
    Трябва наистина да си умопомрачен за да дадеш за такъв боклук пари за които можеш да купиш два чисто нови Тойота Тундра или Нисан Титан и то с МНОГО по-добри двигатели и кутии !!!

    Коментиран от #50

  • 5 Пазарен Либерализатор

    26 79 Отговор
    Само са хабили ламарина, поредния грузавик, т.е пълен боклук. Toyota Tundra 45 300$....
  • 6 ф150

    96 24 Отговор
    супер е , а на плювачите ще кажа , като е амеракнски къстъм пикап му се радвате нищо че ония за нищо не стават , ама като е руско нищо че е хубаво го плюете , искам да видя какво сте направили с двете си ръце през този живот и тогава да говорите

    Коментиран от #10

  • 7 Бесен Язовец

    105 18 Отговор
    Кви Тойоти ви преследват бе това Джуган А Джугана е безсмъртен който е бил в казармата го знае

    Коментиран от #8, #47

  • 8 ЕБС

    24 61 Отговор

    До коментар #7 от "Бесен Язовец":

    Айде бързо да извадиш 71 000 евро (не рубли) за "безсмъртния" ти джуган и НЕ забравяй , че двигателя и кутията НЕ са руски , а от смътния враг САЩ !!! Как ще подейства това на "патриотичния" ти плам ???

    Коментиран от #9, #24

  • 9 Цун Кай Хуй

    20 8 Отговор

    До коментар #8 от "ЕБС":

    Лъжа както всичките ти коментари под.раз.ти никове ДГД , ЕБС у Г провери сайта ха-ха

    Коментиран от #11

  • 10 ЕБС

    19 40 Отговор

    До коментар #6 от "ф150":

    На "амеракнски къстъм пикап" дали става или не казват най-обективните ценовици на тоя свят - аукционите ! А това недоразумение на търг няма да му дадат и 7 000 , а не 70 000 ! Само умопомрачен руски олигарх , пиян на талпа с носталгия по "младостта" може да реши да изсипе такива пари за нещо дето да си го кара на "дачата" в Сибир !
  • 11 ЕБС

    19 19 Отговор

    До коментар #9 от "Цун Кай Хуй":

    Чакам официален сайт на РУСКИ производител на " V-образен осемцилиндров, а работният му обем е 7.4 литра " , а за автоматична кутия за него да не говорим !

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Sumaid Halidov

    31 10 Отговор
    стига сте спорили, много ясно че къстъм автомобил ще струва толкова нали затова е уникат независимо дали е правен в Русия или САЩ само защото е нестандартен струва толкова. До коментаторите относно офф роуда посочете ми американски автомобил серийно производство или какъвто и да е да може да покрие критериите на това
    https://www.youtube.com/watch?v=jOCSiA8ID74
    което струва 2000$ и е 10 пъти по добро от всичко което сте изброили супер кухи сте какво коментирате. Системите за блокаж на диференциалите са най добри при руснаците и до днес. Научете техниката после говорете, сигурен съм че дори не знаете какво е планетарна система на задвижване и така нататък америка русия няма значение винаги има някой който е по добър.

    Коментиран от #14, #15, #40

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ЕБС

    10 16 Отговор

    До коментар #13 от "Sumaid Halidov":

    Айде да го пуснем в ebay или alibaba "уникалния" да видим как ще се "избият" за него жадните купувачи ?

    Коментиран от #17

  • 16 onq s konq

    12 7 Отговор
    Комшията го има същия само дето е с по малки колелета

    Коментиран от #18

  • 17 Бесен Язовец

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "ЕБС":

    Аз давам 1 000 000$ за него обори ме

    Коментиран от #19

  • 18 ЕБС

    8 13 Отговор

    До коментар #16 от "onq s konq":

    И струва 700 лева , а не 70 000 евра , хахахха !
  • 19 ЕБС

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Бесен Язовец":

    Супер , бързай да не те изпревари некой , хахаххах ! Чакаме снимка на тебе и него , щастливи заедно !

    Коментиран от #20

  • 20 Бесен Язовец

    10 7 Отговор

    До коментар #19 от "ЕБС":

    Ще го купя и с него ще ти направя един хубав масаж на гърба по главата после ще се чувстваш като прясно кебапче

    Коментиран от #21

  • 21 ЕБС

    7 10 Отговор

    До коментар #20 от "Бесен Язовец":

    Ама кво чакаш , казах бързай , че някой ще те изпревари !!! После можеш да питаш местните "лесоруби" колко ша ти дадат за него или направо виж тука в "мобилето" хахахаххах , ама да не останеш разочарован , предупредил съм !
  • 22 ПИШМАН МАЙСТОР

    10 8 Отговор

    До коментар #2 от "Механик":

    БАС ЛОВЯ ЧЕ ЖЕНАТИ СМЕНЯ СПУКАНАТА ТИ ГУМА .
  • 23 АС и братчедът

    5 7 Отговор
    Начи ний с браДчеда, кат са фаним, прайм по две айтаквис возила на ден. Ама само дет са по-убави, разбираш ли. Пък га по-има времи, прайм и космически кораби. Седьъм поръчки на марсианцити сми поели, ша са готови до ноември. Кат уварим ракията.
  • 24 User

    9 3 Отговор

    До коментар #8 от "ЕБС":

    Аз харесвам и руското, и американското.
    Не виждам защо все го обръщате на сащ вс русия.
    А и само двигателя и трансмисията са американски- рама, мостове, купе, окачване-руско.

    Коментиран от #25

  • 25 ЕБС

    8 13 Отговор

    До коментар #24 от "User":

    Ооо , да , "невероятните" шаси , окачване , мостове и най-вече КУПЕ са абсолютно руски и именно това разкатава майката на целия масраф ! А пък цената за капак показва нови висини в руското "самочувствие" , за тяхно съжаление валидно само за вътрешна употреба и никъде другаде по света !!! А с това "чудо" ако се опиташ да вдигнеш "безумните" 80-90 км/ч ще изживееш такъв филм на ужасите , че ще избягаш с писъци и неудържими позиви в стомаха !
  • 26 Наш

    12 2 Отговор
    До ЕБС. Ти маи не си служил воиник и за това си ?????? А с тези двигатели не ми се мисли кои Американски Всъдеход може да му излезе

    Коментиран от #28

  • 27 стоян георгиев

    6 11 Отговор
    като гледам за 70 години са сменили само профила на гумите на тоя джуган.харчат 100 на 100 и технологията му е от преди втората световна.мисля че е стара американска сглобка ,подобрена от пленените немски инжинери след втората световна.после за 70 години руснаците са му сменили профила на гумите:))) и сега ватниците тук се хвалят колко бил проходим тоя таралясник.да проходим е щото е супер опростен триос много високо надигнат,но да се мери с унимог или нещо съвременно е смешно.дори руската армия не ги ползва вече тия дараци щото ако трябва да минеш с него 500 км поне един път ще трябва да си отворил двигателя му ,а на шофьора ще трябва после да му сменят всички пломби.тва за път грам не става,а за големи растояния абсурд.
  • 28 ЕБС

    2 12 Отговор

    До коментар #26 от "Наш":

    Ама да бе , щом казвам ,че допотопните руски "камиони" са боклук , значи не съм ходил войник ! Желязна "руска" логика ! Само че за твое съжаление толкова съм им ял "попарата" , че не ща да ги виждам повече ! А воя на умряло и вибрациите като пред самоунищожение още от "свръхзвуковата" скорост 60 км/ч оставям на теб да им се "наслаждаваш"
  • 29 Лихачев

    5 9 Отговор
    Ха-ха-ха! Вярно било, че комунизмът не си бил отишъл. Като гледам как разни комсомолци и комуняги се просълзяват по старите руски реликви, и турят ли турят минуси на иначе верните коментари. То с подарената демокрация няма как и да е друго. Иначе машината си е хубава, има антикварна стойност. И друг път си ви казвал - лоша кола няма, има лоши хора. Но хайде не превъзнасяйте стария джуган. За разлика от тези, дето слагат минуси - аз съм служил на такъв. Зле си беше и то точно откъм проходимост, а не откъм двигател. ХАЙДЕ НА МИНУСИТЕ-Е-Е-Е!
  • 30 Хайде нема нужада

    6 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=u4rN2sQX5to
    Верно не лъскаво ама върви. Дали лъскавата тундра ще мине по този маршрут?

    Коментиран от #31

  • 31 ЕБС

    6 13 Отговор

    До коментар #30 от "Хайде нема нужада":

    Абе хайде скрийте се бе , "матросовци" ! Какво вървене , кви пет лева ? Говорим за "гъзарски" пикап с цена 70 000(седемдесет хиляди) ЕВРА !!! За дърва ли ша ходите с него или за гъби ??!! Ако ставаха така работите , американците да са ги изкупили "джуганите" на кило и да се продават над път и под път такива "безсмъртни" ! Тоя отврат извън Русия никой няма да го погледне и с право , щото става само да мъкне дърва , ама на 5-6 км и за цена не повече от 5-6 000 ЛЕВА ! Това е , скрийте се в дупките комунистически , отдето сте изпълзели !

    Коментиран от #32

  • 32 Бесен Язовец

    14 1 Отговор

    До коментар #31 от "ЕБС":

    А бе преди да изръсиш още някоя тъпотия влез,, Ю Тюб" и си свали някое клипче за ЗиЛ 157 Джуган- (Железо) и после ми кажи кой US камион ще се движи по тези пътища където катери Джугана аз ще ти кажа само,, Урала ''може да му бъде конкуренция

    Коментиран от #33

  • 33 стоян георгиев

    3 12 Отговор

    До коментар #32 от "Бесен Язовец":

    всеки американски и немски камион ще мине в пъти по-трудни терени от зила,щото тва е техен хибрид от преди 70 години.изкопиран и лошо изпълнен.напиши унимог в нета и гледаи.където ще се качи унимога ти пеш няма да можеш ,а за зила даже няма да коментирам.освен това може да се пробваш да се повозиш във въпросния зил след 30-40 км става страшно ,глава боли пломби падат.хубавото му е че до 100-150 пробег и вече се е развалил.сега ги ползват за дърва в гората щото са без пари буквално.сменят им двигателите и ги карат до последно с тази опростена конструкция и шаси. единственото предимство на този дарак е цената!

    Коментиран от #34

  • 34 Random

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "стоян георгиев":

    Айде като толкова знаете посочете писмено доказателство от кой западен камион е копиран.

    Коментиран от #35, #41

  • 35 ЕБС

    1 6 Отговор

    До коментар #34 от "Random":

    От Студебейкър е копиран и то предвоенен модел ! И там си е останал в далечната 1958 г .
    " Особено силно се проявява руското техническо бездарие в автомобилната промишленост, където без огромната американска помощ в товарни камиони Червената армия не би могла да си осигури никаква надеждна транспортна подкрепа. Компаниите «Пакард», «Студебейкър» и «Уилис» буквално заливат СССР с камиони, коли за висшето командване и джипове. Към 60-те години на миналия век примитивното ниво на съветското автомобилостроене започва да издъхва дори на фона на соц-страни като ГДР и Чехословакия, чиито икономики са високо развити още от преди войната и следвоенния диктат на Съветския съюз не може да ги ограничи в проектирането и продажбата на нови и по-качествени автомобили и мотоциклети.
    Към новите си оръжия Червената армия прибавя и Автомат Калашников (АК47), който е плод на немския прототип «Щурмгевеер 1942), чийто създател е завлечен да «твори» в Съветския съюз."
    http://www.svobodata.com/page.php?pid=5522
    https://bg.wikipedia.org/wiki/ЗИЛ-157

    Коментиран от #36, #38, #43

  • 36 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "ЕБС":

    Само като прочетох последното изречение и ми стана ясно колко си заблуден.

    https://www.forgottenweapons.com/ak-and-stg-kissing-cousins/

    AK47 only similarity to StG44 is the layout. Almost all internal mechanisms are different. The bolt is more similar to American Garand M1 than to StG44 bolt. It is a completely different design.


    А тоя сайт който си посочил е чиста еврейска пропаганда:
    „Свободата“ е място, създадено от Едвин Сугарев, за изразяване чрез слово и визуален език, среща на идеи и възгледи, талантливи авторски дебюти.

    Едвин хич не ми звучи българско.
  • 37 Random

    6 0 Отговор
    А и 157 няма нищо общо с американските камиони, още предшественика му е скъсал връзката с америка - ZiS-151 is the most important truck of the immediate post-war period for the former Soviet Union after World War II. Made to replace the US lend lease trucks and early ZiS-6 truck.
    http://www.oovee.co.uk/forum/topic/12154-a-little-history-on-russian-trucks/
  • 38 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "ЕБС":

    Така че пробвай пак.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Роман дизел

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "Sumaid Halidov":

    Руски дръгел с блокажи нема имат един междуосов и това е . Държавен камион за шофьор с доживотна присъда.
  • 41 стоян георгиев

    2 3 Отговор

    До коментар #34 от "Random":

    ето ти хронологията в неевреиски саит ,а именно руското вики та студебеикър после зис 150 после зил 157 .ето ти ги във викито https://en.wikipedia.org/wiki/Studebaker_US6_2%C2%BD-ton_6x6_truck https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%98%D0%A1-151 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%98%D0%9B-157 имат и снимки.няма да се налага да си голям спец за да разбереш кои от кои произлиза.особено са интересни руските историци ,даже са чак смешни в искренността си.та американския камион бил по-добър от създадения по-късно зис ,а зиса бил по-лош от зила ,но американския камион в ссср го ползвали до последно разбираи до 1980 година че и нагоре :)))!та смях.ако трябва да обобщя американския камион е от края на 30 те ,а съветския от края на 50 те и до днес руснаците не са успели да измислят нищо ново с което да го заменят.американците пък отдавна са забравили за този модел.
  • 42 гощо

    0 1 Отговор
    80 на 100 или ше му турИм газ?!?!? Ааахахаахаахах.....
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 танкист

    3 1 Отговор
    В казармата разхода на тези машини беше 60/100 .Имахме един , който гореше 100/100 и го бракуваха .НО, с тези джугани дърпахме танка да запали, когато нямаше ток или въздух . Като машини са невероятни , но като комфорт и разход- не е добре .Но , това са военни машини , а не леки коли , да си возите г.зовете !
  • 45 екстра е

    2 0 Отговор
    Не плюйте Джугана, младежи, това е страхотна машина.
  • 46 MRR

    0 0 Отговор
    Всичко е прекрасно, ама защо та първата картинка няма лявата част от предната броня, а на третата- дясната. Лош фотошоп май
  • 47 Giovanni

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бесен Язовец":

    Дано да има хидравлика на волана, щото оригиналния "джуган" чупеше ръце...
  • 48 На криво!

    0 0 Отговор
    Става ми лошо докато чета, коментарите.
    Почти всеки намесва политика и други штуротии.
    Това МПС е ужасно. За нормален човек, не е! Ще гори много и няма никво приложение. Ако ще и някво марсианско производство, да е!
    Айде вива ля марихуана, кравари и ватници!
  • 49 Цезар

    0 0 Отговор
    Кое му е умопомрачаващото?
    Джуган със скъсено шаси с гуми от Краз.
  • 50 Зил

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЕБС":

    Там дето ще мина със зил-я ти и пеша няма да можеш
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.