Бъдещият електрически камион на Tesla няма да бъде показан на 26 октомври, както бе планирано, съобщи Илон Мъск в Twitter. Новата дата за премиерата на Semi е 16 ноември, а отлагането се налага заради "проблеми с Model 3" и нуждата да се "увеличи производството на батерии за Пуерто Рико".
За бъдещия камион на Tesla се заговори през лятото на 2016 г., когато компанията публикува "строго секретен план". В него се споменаваха проекти за влекач и автобус, които ще бъдат показани през септември 2017-а.
В началото на октомври се появи папарашка снимка на Semi, направена на тестовия полигон на Tesla в Калифорния. През май Мъск обяви, че електрическият камион ще превъзхожда по мощност и автономен пробег съществуващите дизелови влекачи и ще се управлява като спортна кола.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
Коментиран от #3
11:06 09.10.2017
2 Чук Норис
11:08 09.10.2017
3 Така е
До коментар #1 от "Един":
Съгласен съм с теб. Това е в характера на Илон Мъск. Поставя нереалистични срокове пред екипа си и прави всичко възможно да се случат. За изненада на всички включително и негова, понякога екипите успяват да спазят срока.Пропускате нещо важно обаче. Както при модел 3, така и с камиона, Tesla не е закъсняла с два три или пет месеца, а е 2, 3 или 5 години преди останалите.
Илон Мъск прави реални продукти, а не като останалите да се почесват по главите и да правят картинки.
Илон Мъск беше обещал да увеличи броя на зарядните станции до 10 000 при около 6000 изградени миналата година.
Всички европейски автомобилни концерни, се събраха в началото на годината и решиха да направят 400 зарядни станции.
Не знам колко зарядни станции са направили Tesla от обещаните 4000, но всички автомобилни концерни заедно са направили една голяма нула.
Толкова за амбициите, плановете и сроковете! Макар и с няколко месеца забавяне, нещата при Тесла винаги се случват, както са запланувани.
11:27 09.10.2017
4 гост
12:33 09.10.2017
5 Знам
Коментиран от #7, #8
14:14 09.10.2017
6 Знам
14:15 09.10.2017
7 Гост
До коментар #5 от "Знам":
Трудно ще фалира, при положение че произвежда половината литиево-йонни батерии в света!14:41 09.10.2017
8 гост
До коментар #5 от "Знам":
Cпopeд 200 вoдeщи мeниджъpи oт aвтoмoбилнaтa индycтpия, aнĸeтиpaни oт КРМG, ĸoйтo иcĸa дa oцeлee нa aвтoмoбилния пaзap, щe тpябвa дa тъpcи пapтньop. Cъщo ĸaтo Fіаt. B пpoтивeн cлyчaй pиcĸyвa дa нe ce cпpaви в ĸoнĸypeнтнaтa cpeдa. Eтo зaщo oт ĸoнcyлтaнтcĸaтa ĸoмпaния aнaлизиpaт, cпopeд oтгoвopитe нa мeниджъpитe, чe eдвa 6 нacтoящи пpoизвoдитeли oт oбщo 32 нa cвeтoвния пaзap щe ycпeят дa ocтaнaт дългocpoчнo нeзaвиcими. Toвa ca ВМW, Vоlkѕwаgеn, Тоуоtа, Нуundаі, aмepиĸaнcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoaвтoмoбили Теѕlа и индийcĸият пpoизвoдитeл Таtrа. Япoнcĸитe мapĸи ĸaтo Маzdа, Іѕuzu и Ѕubаru cпopeд дoĸлaдa щe бъдaт пoгълнaти oт дpyги игpaчи нa пaзapa.https://money.bg/business/kpmg-samo-shest-avtomobilni-marki-shte-ostanat-nezavisimi.html
Коментиран от #9, #10
16:43 09.10.2017
9 гост
До коментар #8 от "гост":
Само че и за ВАГ вече не важи след дизелгейт , даже и Меркел няма да ги спаси !16:46 09.10.2017
10 Colossus
До коментар #8 от "гост":
Да, а Daimler въобще няма да са независими. Сигурно Kia ше вземе да ги придобие.Коментиран от #13
14:48 10.10.2017
11 Мартон
01:20 11.10.2017
12 Кларксън
01:39 11.10.2017
13 гост
До коментар #10 от "Colossus":
Много ти е изостанала информацията . Първо Киа е 100% собственост на Хюндай и второ не те , а Рено-Нисан има договор за "всеобхватно партньорство" с Даймлер и ако не си чул вече всичко в компактния клас на Мерцедес е тяхно с друга емблема , просто почакай още 5-6 годинки !Коментиран от #14
08:28 11.10.2017
14 Дядо Мраз
До коментар #13 от "гост":
Всичко в компактния клас? Върви и се прегледай, момче. Само ако 2 малки дизелови мотора и камиончетaта Citan и X-клас се броят за "всеобхватно партньорство" и представляват "всичко в компактния клас". Отгоре на това, че има партньорство в определени ниши не означава, че Даймлер е зависим по някакъв начин от Рено или обратното. Ако беше така, Рено щеше да използва Мерцедес двигател във Формула 1. Да, ама не. Има си строги лимити на двустранното партньорство. И партньорството не е нужно нито на Даймлер, нито на Рено за оцеляването на компаниите. Даймлер в момента продава повече коли от когато и да било. Има по-широк асортимент от когато и да било, а качеството отново се доближава до нивата от 1995 година. Просто чрез двустранните отношения двете компании успяват бързо и евтино да се наместят в пазарни ниши, в които досега не са имали предложения. Загря ли господин "гост"? Още ли вярваш във вълшебни проказки на някакви си псевдо-финансови компании? Пропагандата яко те тресе.11:03 11.10.2017