Не е тайна, че годините, които трупат двигателите се отразяват на мощността им. За това има много фактори, но най-основният е добрата им поддръжка. Това означава периодична смяна на филтрите - въздушен, горивен и маслен, защото те предпазват агрегата от прах, която съдържа абразиви, отлаганията в горивото, които могат да намалят капацитета на впръскващите дюзи и отлаганията в маслото, които могат да съдържат сажди и фини метални частици. Естествено, има и други важни компоненти, които изобщо не трябва да се пропускат като запалителните свещи, горивната помпа, системата за картерни пари и изпускателната система. С времето, много от съставните части, формиращи процеса на изгаряне се износват и намаляват своя капацитет и това пряко влияе върху работата на агрегатите, като и в самата им горивна камера се натрупва нагар. Намаляването на мощността е строго индивидуално, като при някои може да е минимално след много години, а при други да става много по-бързо и наистина да се усеща.
26 Октомври, 2017 04:00 13 487 21
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай Тошо
Коментиран от #2, #5, #8
05:02 26.10.2017
2 гощо
До коментар #1 от "Бай Тошо":
Ква газ бе? Ще готвиме ли нещо?!?!Коментиран от #16
07:53 26.10.2017
3 Мамо аз съм пилот
08:23 26.10.2017
4 Готвач на газ
08:29 26.10.2017
5 Гост
До коментар #1 от "Бай Тошо":
Този с 20 годишния опит да вземе да се застреля с този опит.Как да не може да се сложи газ на директно впрескване бе човече,ти в кой век живеешКоментиран от #15
09:21 26.10.2017
6 иван
Коментиран от #7, #12
09:53 26.10.2017
7 JEEP
До коментар #6 от "иван":
Правят се от такива, каквито трябва, за да изкара гаранцията или заветните 100к км. Да не мислиш, че взимат материал от КЦМто или от оловно цинковия? Тук се ползва само евтината работна ръка, за другото има кой да мисли.10:00 26.10.2017
8 гост
До коментар #1 от "Бай Тошо":
Просто е по-скъпа и струва към 1300-1500лв, а не е за 6-700лв както е при моноинжекцията например. Ти може и да ползваш кола на газ, но явно нямаш понятие от газовите уредби. Всичко може да се газифицира, дори и дизеловите автобуси ги конвертират на метан.Коментиран от #17
10:26 26.10.2017
9 681
11:10 26.10.2017
10 abv
Коментиран от #11
11:28 26.10.2017
11 Гост
До коментар #10 от "abv":
Ми погледни колите - нисък клас. Не да гледаш е-класа и да разправяш, че за 15 бона, което е 1/10 от цената нова ти е гробница. Купи си за 10 - 15 бона една фиеста или клио на 5-6 години и си готов, няма да ти е гробница. Свършиха ония коли които на 10 години изглеждаха все едно след война. Сега всички изглеждат добре след толкова време и никой не иска да ги подарява, освен ако няма сериозен проблем.11:35 26.10.2017
12 Галош без БМВ
До коментар #6 от "иван":
Иване, какво значи " първоначално вграждане"? Всичко по новия автомобил е първоначално вградено/ гуми, купе, фарове, климатроник, т.н./, а връзка между седалките със съответния вид тапицерия и ЛПГ за захранване на двигателя не виждам!11:42 26.10.2017
13 kermen
12:13 26.10.2017
14 onq s konq
12:44 26.10.2017
15 Бай Тошо
До коментар #5 от "Гост":
Ти ЗАСРЕЛЯНИЯ сигурно караш такава с директно впръскване на газ, и е евтинка уредба така да се каже народни ценички, рентабилно е инвистирането в такава уредбичка нали ?14:16 26.10.2017
16 Бай Тошо
До коментар #2 от "гощо":
Не бе , ще дишаме бензинови и дизелови газове, по гот е14:18 26.10.2017
17 Бай Тошо
До коментар #8 от "гост":
Колко от вас биха дали 2 бона за уредбата, щото една такава е някъде там като ценичка, и тогава ще говориме може или не може при тия цифри а и бачка едновременно на бензин и газ което пак си е набутвация ,няма избиване уредбата. Намират и такива дето имат кинта за харчене залово де14:25 26.10.2017
18 голфаДЖИЯ
15:10 26.10.2017
19 Max
Коментиран от #20
22:23 26.10.2017
20 бай той
До коментар #19 от "Max":
Като няма как да го модифицира?08:37 27.10.2017
21 РАДЕВ
17:51 28.10.2017