Защо правят леките коли по-ниски е пределно ясно за всички. От една страна те изглеждат по-спортно и стилно, а от друга това помага за снижаване на общия център на тежестта и оттам - подобряване на колата в завои.
Защо обаче се правят и т.нар. нископрофилни самосвали? Терминът "нископрофилен самосвал" е официален, но снижаването му не е заради по-стилна външност или пък за стабилност. Такива камиони са предназначени за работа под земята, където колкото е по-ниска височината на превозното средство, толкова е по-добре.
Сега, руската компания НЕФАЗ в сътрудничество с южноафриканската BELL направиха първия подземен шарнирно свързан самосвал BELL B33L, товароносимостта на който е 33 тона. Предстои преминаването на готовия самосвал през редица тестове.
Към момента няма повече информация за ТТ-данните на модела, но се знае, че конструкцията му е от високоякостна стомана, а двигателят, по думите на хора от компанията, е високотехнологичен и много икономичен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тройчо
10:33 03.11.2017
2 Кузмич
Коментиран от #3
10:35 03.11.2017
3 гост
До коментар #2 от "Кузмич":
Тва е лемитирана серия - само един брой. Така да е по-ексклузивно.10:41 03.11.2017
4 EVALA
12:22 03.11.2017
5 Различен
А Вие си плюйте. Не ми пречите!
12:35 03.11.2017
6 Ушанков
16:59 03.11.2017
7 ььь
18:55 03.11.2017
8 панаир
05:54 04.11.2017
9 ДДД
там не са ли на електричество?
или тия са с немски шептящ дизел:)))))
с 0 вредни емисии
09:06 04.11.2017
10 Тхе говедърънс
12:06 04.11.2017
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 бай гъзара
20:55 04.11.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.