12 Ноември, 2017 09:15 5 833 11

Как да намерим подходящ сервиз за колата

  • сервиз-
  • автомобили

За първи път в България беше представена интернет платформа, която ще е от полза за водачите на МПС-та и по-конкретно за тяхното сервизиране. На основната страница на сайта aserviz.bg потребителите могат да се запознават с цените за ремонт на най-популярните автомобили втора употреба.

Всеки желаещ, по зададени критерии, може да намери най-подходящия за него сервиз, независимо в коя точка на България се намира. Сайтът има и мобилна версия, удобна за използване от смартфон, а желаещите могат да свалят безплатно приложението AserviZ от Google Play - един добър помощник за всеки шофьор, попаднал в беда по пътищата на България.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МТ Гонгаж

    17 1 Отговор
    Супер , отдавна трябва да има нещо такова в бг , НО !!!!
    Ще бъде ок ако може да има коментари , оценки , обратна връзка както и препоръки къде да се отиде , кои са мошениците , и после имената на глупците да висят по стените
  • 2 ДДДДДДД

    7 1 Отговор
    Рейтингова класация като на китайският сайт за пазаруване е най-добре. Така хората ще могат да се ориентират кои са читави и кои не.
  • 3 МАК

    5 1 Отговор
    Най добре се научава от форумите за дадена марка!! Там всеки изказва мисли и впечатления и предупреждава става ли или Не!!
  • 4 фонзи

    15 2 Отговор
    1 Отиваш за смяна на масло - остатъка си го долива в неговата кола

    2 Не ти оправих спирачките ама ти сложих по силен клаксон

    3 Смени 3 счупи 5 - ставаш му редовен клиент

    4 Оставаш му колата с пълен резервоар връща ти я с празен - тествал я

    5 Разбирате се за 200 лева обяви ти 700 - изникнаха непредвидени разходи

    6 Когато ти е взел пари ,но не е решил проблема - покарай малко ще се оправи
  • 5 из моите премеждия

    10 2 Отговор
    Добър ден, трябва дигностика, 20 лв!
    Ама колата пак прави проблем, за какво са тия 20 лв?
    Да ама ти изчистих грешките, имаше поне 10! Абе карай и си свиркай, стара кола е това, нормално е да има проблем!
    Колата пак има проблем!?
    Добре, ще сменим дросел клапата, дебитомера, помпата...........!
    Ама, колата пак прави проблем?
    Ами..., аз направих, каквото можах, сигурен съм, че тия коли така излизат от завода, проблема е софтуерен!
    Добре а компютъра?
    Да, само това остана.
    Покарай малко да се адаптира.
    Ама, пак парви проблем!?
    А....., абе още ли не си и свикнал?

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "из моите премеждия":

    Ами затова в развитите страни ходят на оторизиран сервиз и затова колата е скъпо удоволствие, защото когато се сервизира там се плащат и по-високи цени на стоки и услуги. Но не трябва да се забравя, че легитимните сервизи заплащат и осигуровки, данъци и ддс, един гаражен майстор не ги плаща. Един сервиз, който е юридическо лице, подлежи на съдедебни глоби, издава фактура и описва какво е извършено. Та като дадеш повече пари, поне имаш някаква гаранция или шанс да си търсиш правата. Гараженият майстор може и да ти смени нещо, ала може и нищо да не разбира от твоята кола специално и като повреди нещо той не носи никаква отговорност. В тези случаи важи, че евтиното ти излиза скъпо.

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Олигарха

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Мойто момче официалния сервиз те товари между 3 и 5 пъти повече в сравнение с квартален майстор и след 2-3 посещения ще спестиш пари за нова кола, така че няма никакво значение, че кварталния майстор ти развалил нещо защото парите за това нещо са спестени х5.
    Не може за коли струващи по 2-3 хил. лева да се обявяват цени за ремонти от сорта на 1000-2000 лв от официалните сервизи и това да е нормално при алтернатива няколко стотин лева. Ако имаше поне малко досег с тая индустрия щеше да знаеш, че повечето официални сервизи работят с нископлатен персонал и в много случаи са по-некачествени от много други по-малки сервизи. Единственото им преимущество е най-новата апаратура за най-новите модели, което реално касае изключително малък % от населението ни. Самия факт, че гаражните майстори са на всякъде и толкова много показва, колко са "ненужни".
    Кола за 2500 лв- първоначален преглед в официален сервиз, който издава препоръка за ремонти по нея на стойност 1200 лв с ДДС. Квартален майстор за всички тия операции взима 300-400 лв. Прави си сам сметката кое е по-изгодно и къде ще отидат хората. Да оставим въпроса, че повечето хора каращи коли втора употреба на 10+ години могат да си ги ремонтират сами в повечето случаи.
  • 8 Майстора

    1 0 Отговор
    Имам познат във дилършип. Доста са зле момчетата там. Свикнали са да сменят масла и филтри, евентуално и накладки и толкова. Друго не могат и обикновено си оставят ръцете, защото трябва да работят и всичко под час. Производителя казал, че се сменя съединител за 3 часа и те толкова им дават, без опит, няма време ... пък посчупят това онова докато го докарат и после ... шах и мат ... 3000лв.
    Аиде по добре не.
    Който е с гаранция да си ходи в дилърите и да дава х2 за масло и филтри, чистачки и накладки (обикновено и те объркани), няма избор там.
  • 9 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    "Легитимен" сервиз - Peugeot...
    --- Първа смяна на комплект ролки и ремъци - 440 лв...
    --- минавам около (под) 30000 км...
    --- една сутрин колата ритва и не пали...
    --- пътна помощ и пак в същия сервиз...
    --- Ааа, ангренажния ремък бил прескъчил нек'ви зъби !?
    --- айде пак - 400 лв. (щото 10% отстъпка)...
    --- минавам още 20 000 км и хоп - на магистралата
    оставав на 3 цилиндъра !? Как се прибрах - аз си знам...
    --- намирам вернию човек и се оказва че :::
    -------- пистовият ремък не е сложен по процедурата,
    -------- монтиран е с един зъб назад и клапаните са чукали...
    -------- къса се кобилица, оставам на 3 цилиндъра
    -------- сегментите са изцакани разбира се, добре, че цилиндри
    и бутала са здрави...
    --- коттва ми още 1000 лева !!!
    И ВСИЧКОТО ТОВА ЗАЩОТО СЕ БЯХ ДОВЕРИЛ НА
    ТЪПИЯ АМА НЕКАДЪРЕН ФИРМЕН СЕРВИЗ !!!
    В КОЙТО ПРОЦЕДУРАТА ПО ПОДМЯНА НА АНГРЕНАЖНИЯ
    РЕМЪК СЕ ОПОРОЧАВА, ЯВНО И ЧАСТИ СЕ ИКОНОМИСВАТ !
    Е, И !?

    Коментиран от #11

  • 10 Госта

    0 0 Отговор
    PS А, и да добавя : иди си поискай гаранцията от "легитимния" сервиз,
    да видиш как в смях ще падне !
  • 11 Антон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Имал съм Пежо 307 SW и те подкрепям напълно !
    Забравиха дофтунг още на втората смяна на маслото - следва спукан картер !
    Отивам с течащо масло - ОК , извинявай ще оправим всичко !
    А си мисля за смяна на капака на картера , те по някаква технология тяхна го лепят !
    Колата гаранционна - вината тяхна -картера заварен или лепвн не знам !
    Ами само това да е с мед да ги намажеш !