13 Декември, 2017 11:23 5 616 22

Pepsi поръча 100 камиона Tesla

  • tesla-
  • pepsico-
  • semi-
  • електрически камион-
  • pepsi
Pepsi поръча 100 камиона Tesla - 1

PepsiCo стана най-големият купувач на електрически камиони Tesla Semi. Американската компания, която произвежда едноименната безалкохолна напитка и чипса Lay’s, е поръчала 100 влекача, съобщава Reuters.

Новите електрически камиони ще се присъединят към автопарка на PepsiCo, който се състои от над 10 000 автомобила. Влекачите ще бъдат използвани за доставка на продукция от заводите до разпределителните центрове и клиентите.

Общият брой на поръчките за Tesla Semi вероятно вече надхвърлят 1 200. В постинг на Elemental Landscapes LTD в Instagram се вижда, че резервацията на компанията е заведена под номер 1 230.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    18 16 Отговор
    Браво! Мъск тъкмо се чудеше от къде да завърти парички, щото за колите изчезнаха незнайно къде. А тия пепси ако са дали пари то първият камион може да го получат след десетина години, ако Мъск не е фалирал до тогава разбирасе

    Коментиран от #2, #3, #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Електрика

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Пепси и останалите, които поръчаха камиона, въпреки риска Тесла да фалира, инвестират в повече в развитието на технологиите, отколкото конкретно в Тесла. Дори Тесла да фалира, практическият опит на инженерите и химиците няма да се изпари.

    Дори да не е Тесла, някой друг ще предложи подобен камион в най-скоро време. Както знаете няма невъзможни неща, всичко е въпрос на пари. Тесла поне не губи пари за глупости, а ги харчи за развитие и масовизация на технологиите.

    Голяма част от инвеститорите в Тесла се чувстват филантропи и печалбата им е второстепенна и не задължителна причина да инвестират. Това не може да го разбере човек който не вижда цялата картина, аз се съсредоточава на само на конкретни нейни детайли и им търси кусури разглеждайки ги самостоятелно.


    В следствие на всичко това, Илон Мъск може да събере пари дори с продажба на шапки, за да финансира начинанията си. При това го прави доста успешно!

    Коментиран от #5, #11, #18, #21

  • 4 гост

    14 5 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Когато и да го получат , ще е първия от всички останали производители , а и най-добрия по показатели , както е видно от всичко показано досега , така че не ги мисли ! Пък и гледам не ти лисва самоувствие щом се мислиш за по-умен от ПЕПСИ , ти сигурно си постигнал "чутовни" неща , къде са те , къде си ти ! Между другото за който не е чул , американските представители на срещата в Париж обявиха , че 75% от американския бизнес НЕ ПРИЗНАВА изявлението на Тръмп и ще продължи да работи на 100% за споразумението за климата , а израза беше "Тръмп извади от споразумението САМО Тръмп , не Америка и не американците !"
  • 5 WTF

    11 1 Отговор

    До коментар #3 от "Електрика":

    Чудесен коментар. Браво.
  • 6 XEPMEC

    8 8 Отговор
    Интересно, в заглавието пише 100 камиона, а на скрийшота на поръчката пише 3 камиона.
    Интересна математика.

    Коментиран от #7, #16

  • 7 гост

    9 0 Отговор

    До коментар #6 от "XEPMEC":

    А за теб PepsiCo и Elemental Landscapes LTD едно и също ли са или просто търсиш под вола теле ???
  • 8 Къртев

    6 8 Отговор
    Ейй, на къде отива този свят! Неща, които са измислени преди десетилетия, те се възхищават на "новото". Колкото и да ми се иска да не купувам арабски петрол, няма как да се случи скоро. Аз не знам, защо си мислите, че "Тесла" са по-напред и по-запознати с тези технологии от европейските автомобилни компании. И не мисля, че първия успешен продукт от този вид автомобили, ще е точно на "Тесла". За мен "Тесла" е чисто просто една нова марка автомобили, която със световна реклама се опитва да си намери добро място на пазара в бъдеще. Нищо впечатляващо. И в България са се произвеждали електрокари. Продава ли сме в цял свят, без реклама.

    Коментиран от #12

  • 9 гост

    7 7 Отговор
    И Пепси са фанатични фенове на Мъск, друго обеснение няма как да има! Нали?
  • 10 Зорлем

    1 5 Отговор
    За мен, този Туит от Elemental Landscapes Ltd. може спокойно да служи като събирателен представител на апотеоза към електрическите автомобили към настоящия момент. Повтарям - към настоящия момент!

    И най-големият "иронизатор" (като мен!) не би могъл да съчини нещо такова.
  • 11 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Електрика":

    Има и други компании с електрически камиони. Например Никола, който е много подобен на Хеви-то или Фузо-Даймлер. Но защо няма 1200 поръчки от техните? Тези големи корпорации балами ли са, за да правят поръчки на нещо фалшиво и измислено или пък по-скъпо от другите? Тези въпроси вие задавате ли си ги? И да, парите от модел с отиват в Х, от Х в модел 3, от модел 3 в Хеви и така. Ако не ти харесва не си взимай Тесла. Ако продаваха у нас със сигурност щяха да имат добри продажби и у нас.
  • 12 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #8 от "Къртев":

    Дааа , даже и в Япония , нищо , че ги ползваха вместо скрап , щото им излизаше по-евтино от това да си купят такъв и като смениха чугунените тежести с бетонни , о ужас , вече не им харесваха !!!!

    Коментиран от #13

  • 13 Зорлем

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Малей, с каква увереност го написа това все едно лично Япония ти го каза в очите, че не ги искат вече тия електрокари! Тц, тц, тц, какви видни СИВ-аджии списвали тук...

    Коментиран от #14, #22

  • 14 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Ако не знаеш в България ВСЕ ОЩЕ се произвеждат електрокари , при това напълно конкурентни на другите и доста по-добри от соц времената ! Обаче за всеобщо учудване не могат и да мечтаят даже за една трета от тогавашното производство !! Що така бе джанъм , нали са "качествени" или май навремето СИВ задължаваше всички от соц лагера да купуват български , а ?? И що сега не изнасят за Япония , тия мръсни капиталисти сигурно нарочно искат да ни фалират уникалното производство , ша знаеш !!!!

    Коментиран от #15

  • 15 Зорлем

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Аха, ясно, освен всичко друго си и специалист по производството и експорта на електрокари, така че тайните на производството и пласмента им са ти до болка известни. Добре, щом казваш баласта им е проблем на тия български електрокари.

    А нещо за приватизацията на Каолин да споделиш? Гледам, че тия дни е актуална тема, та си викам, няма начин да нямаш информация тази "кухня".
  • 16 Патриот

    0 4 Отговор

    До коментар #6 от "XEPMEC":

    Да си се кефят оФцете. Защо не отвори завод в България Пепси, ами купи 100 камиона. Що за инвестиция?
    Още повече я дойдат камионите, я не. А в България да се инвестира е хубаво. Нали сме най-нископлатените в ЕС. Защо всички инвестират в Китай? Това изобщо не е приятелско.
    Просто такива новини имат за цел да привлекат вниманието на будалите. Не е първа такава политика.
    Много компании дават стоките им да се употребяват от известни личности - лица от телевизията, от хайлайфа. Нормален човек не би си купил камион, за това спрягат компанията Пепси за това. За нея пише в заглавието.
  • 17 Кобрата

    2 5 Отговор
    Не, че искам да се бъркам на който и да било, но аз ако трябва да избирам, докато има такива хубави камиони като тук в Европа, не бих ги и погледнал тези боклуци на Tesla.
    Кой каквото иска да говори, надали тези трошляци ще могат да издържат колкото нов европейски влекач, някои достигат до
    2 000 000 км пробег безпроблемно. Стига да се поддържат както трябва, а и горивото си е гориво.
  • 18 Бесен Язовец

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Електрика":

    Точно казано ! Нещо ги няма днес твоите опоненти, яд ги е за успеха на Илрнчо и са направо шокирани !
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 ШКОДА МАДАРА

    0 3 Отговор
    ОТ БГ. ДО ИРАН ВЛИЗАМ САМО ДВА ПЪТИ ДА ЗАРЕЖДАМ. КЪТ НЕ СЪМ НАЛИВАЛ САМО КЕТЧУП ДА Я ПРОБВАМ.
  • 21 smeh

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Електрика":

    Хахаха, направи ми деня..."голяма част от инвеститорите се чувствали филантропи" - Не, не са филантропи, а са ги направили на балъци и понеже няма резултат насреща, та ги лъжат с мантрите за ЕКО и Филантропия, че да не почнат да продават и да се приключи тоя фарс.

    Само ми е интересно ти точно какъв го играеш в цялата схема, понеже не си инвеститор, а тематичен яростен защитник на Тесла. В другите теми за електромобили се спотайваш.
    Не е далеч от акъла, че получаваш дивиденти и опорни точки да спамиш тука постоянно и да обвиняваш хората, които ти изкачат с аргументи в как беше - "функционална неграмотност"?

    Отделно се вижда колко агресивна е маркетинговата кампания на Мъск и очевидно работи, щом без нищо съществено насреща е натрупал маса капитал, които 100-годишни производители с гама от модели, които се карат в цял свят, ИСТОРИЯ, И РЕЗУЛТАТИ, струват наполовина, че и по-малко.

    Та след като тази стратегия работи, изобщо няма да се учудя да "назначава" няколко трола във всяка страна, които да списват в най-големите АВТО сайтове там. А пък, ако трола е облъчен ЕКО Активист още по-добре, ще му плащат по малко, щото и Мъск е АЛТРУИСТ, както и инвеститорите му, нали така ?
  • 22 Майната

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Много добре ти го е написал човека.Купуваха ги японците за да взимат металите за скраб.Мед,желязо и.т.н.Япония винаги е имала и ще има недостиг за метали било то цветни,бели,благородни.........,Това е държава която е адски бедна от към полезни изкопаеми.Русия и Китай са първенците ,там желязо,алумин,мед и.т.н. бол.Преди доста години това се случва за 2-3 пъти,големите играчи Тойота и май Хонда, бяха принудени да спрат производство тъй като имаше недостиг на желязо и други метали за производство на автомобили.Така,че хората там са имали електрокари и мотокари преди още тук да направят копката на завода.Я ходи виж в големите фирми с какви електрокари и мотокари работят имат от зад едни големи надписи,и ела да ни напишеш колко са европейски или български тези машини.А защо ли тези фирми са си купили японски кари,защо не са взели родното.