Собствениците на някои от най-скъпите и престижни модели на Mercedes-Benz в САЩ ще трябва да посетят сервизите на компанията за отстраняване на възможни неизправности. Потенциалните проблеми варират от неправилно работещи брави на вратите до разрегулирани фарове, съобщава американската Агенция за пътна безопасност (National Highway Traffic Safety Administration - NHTSA).
Кампанията засяга най-много коли - 8 700 - от моделите GLE, GLS и S-Klasse, включително модификациите AMG и Maybach S600, произведени през 2017 и 2018 г. При тях са установени случаи на неработещи ключалки на лявата задна врата, които ще бъдат проверени и, ако се налага, сменени.
Реглаж на фаровете е причината за отзоваването на 8 134 всъдехода GLC. По-сериозен е възможният дефект при 432 G-класи, включително и 4x4², чиито спирачки ще бъдат проверявани за ефективност.
Сервизната акция засяга и 10 суперколи от модела AMG GT с опционален пакет AMG Performance Seats. При тях се налага обновяване на софтуера на еърбеговете на пасажерското място или смяна на цялата въздушна възглавница.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Баси
Коментиран от #4
11:01 08.01.2018
2 Bill
11:08 08.01.2018
3 ами
11:14 08.01.2018
4 Morgoth
До коментар #1 от "Баси":
Колите стават все по-сложни и от там все по-бъгави. Докато ги отзовават за ремонти все пак знаеш, че някой се грижи за отстраняването на проблемите. Други марки може и да си замълчат.Коментиран от #5
11:19 08.01.2018
5 Bill
До коментар #4 от "Morgoth":
Сложността на колите не е причина за дефектите. Някога примитивните от днешна гледна точка коли са били върха на технологиите, но бяха много по- качествено направени. Бяха ИЗПИПАНИ.Коментиран от #8
11:27 08.01.2018
6 гост
12:37 08.01.2018
7 750i
19:43 08.01.2018
8 321
До коментар #5 от "Bill":
Ладите бяха нямаха никаква сложна електроника, но се чупеха редовно. Просто сега колите се "проектират" от счетоводители със срок на годност макс 5-6 години или до края на гаранцията. Имам Lexus LS430 2001г. и Audi A6 3.0tfsi 2012г., на Аудито вече му отказа парктроника и почнаха да му тракат веригите, а е на 90хил. км и не е виждало зор. Лексуса на 240хил. мърка и само консумативтте си иска навреме. Като цяло скоро може да си е риск с нова кола, като гледам и сервизите как отварят нови двигатели и ск. кутии...Коментиран от #11
00:12 09.01.2018
9 321
00:24 09.01.2018
10 Нико
06:56 09.01.2018
11 Bill
До коментар #8 от "321":
Тази история с парктроника ми е позната - на мой приятел с нов Тигуан на 30 хил. км. му се случи същото. Беше побеснял. Същия човек и друг мой познат с ново Поло се оплакваха, че двигателите на колите им станали много по- шумни при пробег около 70 хил.км.Говорим за нови коли по поръчка от Порше запад.
09:14 09.01.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 копеле
12:37 09.01.2018
15 Американец
Коментиран от #16
19:03 09.01.2018
16 гощо
До коментар #15 от "Американец":
До някъде си прав! Имах две,докарах ги от там проблема е че евтиното подържане е там,тук няма части! За един лагер главина тук ми искаха 570лв с поръчка! Намерих го в И-БЕЙ за 90$ двата предни! Губиха поръчка незнам си какво 2 месеца се разправям за един лагер! Сега карам европейска премиум кола. Също се наложи лагер да сменя и за един ден и 30минути в сервиза срещу 200лв бях решил проблема!08:22 10.01.2018