У нас процесът е доста по-кардинален. Първо се изрязва по-голямо парче от асфалта, след което се правят "кръпките". В САЩ действат по-много по-елементарен начин и като се имат предвид техните и нашите пътища, то явно методите им са хем по-лесни и евтини, хем по-ефикасни. Вижте.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Klav
Коментиран от #3
12:31 10.01.2018
2 Йордан
12:47 10.01.2018
3 гост
До коментар #1 от "Klav":
Да, но този тип на запечатване предотвратява разрушаването на пътя и превръщането му в такъв от нашето ежедневие. Представи си, че пукнатината се запълни и не влиза вътре вода, която реално разрушава настилката за едина година: разширяване, замръзване, вода, отнасяне на материала, пак вода и се получава пълна разруха. Жалко, че у нас не се прилага, много рядко ще видиш запълване по подобен начин, в пловдивско съм виждал само.12:54 10.01.2018
4 😎🤗😁😉
13:16 10.01.2018
5 ТАС
Но не съм сигурен да ли е подходящо за нашите пътища.
В САЩ има изискване за междущатските пътища за бетонна основа (мисля, че беше от 20 до 40 см дебелина според терена) под асфалта. Тези бетонни плочи не са непрекъснати, а това изглежда, като разделяне на две плочи. И тогава традиционните кръпки не са подходящи.
А заливане на пукнатини с битум съм виждал и в България, но по друг начин.
Коментиран от #6
13:21 10.01.2018
6 Реалист
До коментар #5 от "ТАС":
Това с бетона май първо чичко Хитлер го е правил. Пътищата в Германия и Полша още са в добро състояние.14:47 10.01.2018
7 Дядо Мраз
Нашият метод е по-траен - може да изкара 1-2 зими.
21:06 10.01.2018
8 😀😀😀
Коментиран от #9
13:45 11.01.2018
9 гост
До коментар #8 от "😀😀😀":
Ми да , няма да има батко и братко.Иначе , в Англия съм виждал как го правят - изрязват дупката, но между новия и стария асфалт се оставя фуга от 1 см итя се залива с битум.Той поема температурните разширения през зимата и лятото и кръпката си остава не разрушена за дъъъъълго време !19:01 12.01.2018