Американската компания Armormax представи бронирана версия на Tesla Model S P100D, за която твърди, че е най-бързият непробиваем от куршуми автомобил в света. Каросерията на електромобила е защитена с композитни материали и издържа на изстрел от едрокалибрена пушка.
Покривът, вратите, колонките и подът на "тѐслата" са подсилени с ламинирани синтетични влакна и термично обработена балистична сплав. Прозорците са от многослойно органично стъкло с поликарбонатен ламинат. От Armormax натъртват на факта, че не са използвали за бронята традиционните стоманени листове.
Доработките са добавили само 250 кг към теглото на електромобила (2 289 кг). Въпреки това окачването е усилено. Монтирани са също гуми RunFlat, а елементите на силовото предаване имат допълнителна защита.
Tesla Model S P100D има два електромотора със сумарна мощност 773 к.с. и въртящ момент 967 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2.6 секунди, а максималната скорост е 250 км/. Динамичните характеристики на бронираната версия не се съобщават.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЧеГеБара
Коментиран от #2, #6
13:15 11.01.2018
2 Електрика
До коментар #1 от "ЧеГеБара":
500Коментиран от #32
13:22 11.01.2018
3 Гошо
Коментиран от #4, #8
14:05 11.01.2018
4 гост
До коментар #3 от "Гошо":
Ти случайно да си чувал за бронежилетка ??? Знаеш ли колко тежи ?? А на какво издържа ??? Или си още в 19 век и си въобразяваш , че по-яко от железо нема ???Коментиран от #5, #15
14:16 11.01.2018
5 гост
До коментар #4 от "гост":
На тая Тесла до двигателите не можеш стигна и с картечница , а долната част на батерията даже на серийната е ламарина от титаниева сплав , на тая най-вероятно и граната да метнеш , само малко ще я повдигне , но не и да я спре !!14:20 11.01.2018
6 гост
До коментар #1 от "ЧеГеБара":
Според теб 250 кг на кола която тежи по принцип 2,3 тона и може да има 6-700 кг полезен товар , дали ще ги усети ??? Още повече вече ще вози най-много 3-4 човека , тоест 3-400 кг ???Коментиран от #10
14:25 11.01.2018
7 Кърк патрик от звездолета
15:11 11.01.2018
8 Мар
До коментар #3 от "Гошо":
МАРС АРМОР15:17 11.01.2018
9 Jack Ballard
15:28 11.01.2018
10 Електрика
До коментар #6 от "гост":
Най-много да повлияе на ускорението с някоя десета.Инвестирането в намаляване на теглото не води до икономия в разхода на електрички.
...теглото на електромобила няма почти никакъв ефект върху разхода.
Коментиран от #11
15:34 11.01.2018
11 ДВГ
До коментар #10 от "Електрика":
ХаХа ето че вече имаме и нова физика, браво на Мъск след Нютон после Айнщаин и третият стъл е на Мъск.Tesla 3 Long Range 1730kg 27 kWh/100 miles
Tesla S P100D 2241kg 35 kWh/100 miles
Tesla P100D 2300kg 38 kWh/100 miles
Това че цената на тока е евтина не е аргумент!!!!!
Коментиран от #13, #14, #16
16:25 11.01.2018
12 Електрика
16:44 11.01.2018
13 гост
До коментар #11 от "ДВГ":
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2342-tegloto-ne-vliae-na-probega-na-elektromobilite17:04 11.01.2018
14 гост
До коментар #11 от "ДВГ":
Според проучване инвестирането в намаляване на теглото не води до икономия в разхода на електрички.Тестове на Центъра за автомобилни проучвания към университета на Дуисбург-Есен показват изненадващи резултати – теглото на електромобила няма почти никакъв ефект върху разхода...
ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО , ДУИСБУРГ , да не кажеш , че Мъск го е измислил !!!
Коментиран от #17, #18
17:07 11.01.2018
15 Антиелектрика
До коментар #4 от "гост":
Поредната ти гениалност - хахахахахахахаТи някога виждал ли си бронежилетка от кевлар на живо? Да, МАЛКО по-лека е от тази с карамични плочи, но пази само от пистолетни проектили! Освен това ИМА СРОК НА ГОДНОСТ от около 5 години, защото кевларът старее и си губи свойствата.
А тази статия е поредния смешен PR - само Тесла може да се бронира с леки материали, а с ДВГ не може :)))))))))))))
Освен това си има класове на бронировка и не случайно най-високия клас VR9/10/11 издържа на 3 попадения от лека картечница, но тежи колкото колата, т.е. НАД 2 ТОНА САМО БРОНЕЗАЩИТАТА:
https://auto.mail.ru/article/59717-samyi_krutoi_vip-bronevik/
Но може би ТеслЪ притежава някакви свръхестествени свойства и спира куршумите с батерията си - бухахахахахахаах
Коментиран от #23
18:06 11.01.2018
16 гост
До коментар #11 от "ДВГ":
Тия измислени разходи от кой измислен сайт ги преписа ??? Tesla P100D 2300kg 38 kWh/100 miles !!!! Значи според теб тая Тесла има пробег с едно зареждане 260 км !!!!! Tesla S P100D 2241kg 35 kWh/100 miles !! А тая 280 !!!!!!Знам , че това си мечтаеш , ама мислиш ли , че някой ти се връзва ???
Коментиран от #20
18:13 11.01.2018
17 Електрика
До коментар #14 от "гост":
Пропуснал си най-важната част! Много важна за теоретиците разбираш ти от физика и електротехника от наученото в Уикипедия. Когато фактите говорят и боговете мълчат!"В тестовете на CAR са използвани BMW i3 и Tesla Model S. На 100-киметрово трасе екип на центъра е анализирал разхода на двата електромобила само с шофьор и след това със 100, 200 и 300 килограма добавен товар.
Ето и резултите за Model S:
Разход само с шофьор: 17.77 кВтч за 100 км
Разход с още 100 кг товар: 17.67 кВтч за 100 км
Разход с още 300 кг товар: 17.87 кВтч за 100 км
Да, при 100 кг товар много интересно, но разходът дори спада с малко, а общата сметка показва, че разходът се увеличава с максимум 0.6% между отделните тестове.
Данните за BMW i3 не са посочени, но мнението на центъра е, че "намаляването на теглото наистина не би трябвало да е приоритет". Причината за изненадващо малките разлики според екипа са в рекуперацията – при по-голямо тегло и рекуперацията се увеличава, което компенсира общия разход за разстоянието от 100 км.
Все пак има малко цифри и от пробите с i3. Само с шофьор i3 рекуперира 3.62 кВтч по време на теста, но при увеличаване на теглото с 300 кг общо са рекуперирани 4.17 кВтч.
Така, заключението е, че рекуперацията неутрализира ефекта от усилията за намаляване на теглото и то не играе почти никаква роля.
"
Коментиран от #19
18:30 11.01.2018
18 ДВГ
До коментар #14 от "гост":
ХаХа този коментар само ме кара искренно да се засмея продължавай да ме веселиш така.Физиката ти казва че за да ускориш по-тежка тяло и след това да поддържаш скороста му е ти е нужна повече енергия от по-леката и че възвръщането на енергията процентно ще бъде по малко от изразходваната.
Да има частни случаи както и при ДВГ като караш на път с редуващи се възвишения и спадове може да се окаже че на празен ход колата гори по-малко от на скорост но това е частен случай.
Искам сега по-конкретно да обясниш на всички какво точно не е наред със данните които аз ти дадох за трите Тесли директно от Тесла и да ми дадеш твоите официални данни.
И понеже знам че ще се опиташ да мамиш приемам данни само от Тесла предполагам никой няма да оспори тях!!!!!!!
18:31 11.01.2018
19 ДВГ
До коментар #17 от "Електрика":
Очаквам данни от Тесла за среден разход не частни случаи.Коментиран от #21, #24
18:34 11.01.2018
20 ДВГ
До коментар #16 от "гост":
Поредната простотия сътворена от теб ето затова не ти отговарям:За модел X: 100/38*100=263 MILES = 424 KM!!!!!!
Срамота е дори да ти отговарям но понеже си нагъл го правя.
18:57 11.01.2018
21 Електрика
До коментар #19 от "ДВГ":
Какви частни случаи бе пич? Ти въобще прочете ли статията? Абсолютно един и същ автомобил по абсолютно един и същи път каран по абсолютно един и същ начин, само с различно тегло, дава тези повтарящи се резултати от многократни тестове.Тези тестове са правени от учени, които вероятно разбират повече от физика отколкото ти, не мислиш ли? Тези тестове са правени с оборудване, регистриращо множество данни в реално време, които да гарантират точен и повтаряем резултат.
Това изследване е направено, за да даде данни на производителите, дали да влагат милиарди за олекотяване на автомобилите си или не. Смяташ ли, че някой ще си позволи данните да не са точни, когато става въпрос за милиарди?
За твое успокоение, си прав, защото наистина има разлика, но тя е толкова пренебрежително малка - 0,6% че не си заслужава да се говори за нея, защото няма практически смисъл.
Все едно да се качиш да хващаш тен на покрива на къщата, а не на шезлонга до басейна, защото ще си по-близо до Слънцето и ще хванеш повече тен от мен! На теория си прав, но само на теория.
Коментиран от #22
19:04 11.01.2018
22 ДВГ
До коментар #21 от "Електрика":
Казах ти знам ти номерата, искам данни от Тесла.Моите данни верни ли са или не. Какви учени какви 5 лева в Тесла да не ядат доматите с коловете.
Данни от ТЕСЛА ТЕСЛА ТЕСЛА ТЕСЛА ТЕСЛА.
Моите данни верни ли са ??????????????????????????Верни ли са???????Верни ли са???????
Защо тесла 3 с по малка батерия и по-слаби двигатели гори 11kWh по-малко от Х?????
И пак ти казвам данни от Тесла Тесла Тесла.
Коментиран от #30
19:22 11.01.2018
23 Електрика
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Дори с два тона бронировка, пак ще е най-бързият брониран автомобил. Ето на какво е способен модел Х със 1800кг товар:https://m.youtube.com/watch?v=ib-02b2ooLY&time_continue=165
Коментиран от #25
19:23 11.01.2018
24 Антиелектрика
До коментар #19 от "ДВГ":
Те никога няма да ти дадат нищо сериозни и реално.Обаче на мен ми е любим този тест на Ринга, където тази ТеслЪ Р85, прави по-слабо време от 15 годишната "отживелицата" Субару с ДВГ :)))))))
Обаче обърни внимание - за 26 км, половината батерия се разреди.
Смятай колко е пробегът и колко реКАПИТУЛАЦИЯТА помага - бухахахахаха
Коментиран от #26, #27
19:24 11.01.2018
25 Антиелектрика
До коментар #23 от "Електрика":
Кога ще пораснеш и ще ти дойде акъла, че не желая да се занимавам с теб?Такива детински простотии, хич не са ми по вкуса!
Не може да направиш разлика между най-бърз и най-бързо ускоряващ, но си тръгнал по детски да тропкаш с краче, че пак щял да е най-бърз, защото във въображението ти е така!
Празнодумствата и "Размисли и страсти ала Вучков", някак си ме отблъскват!
19:28 11.01.2018
26 Антиелектрика
До коментар #24 от "Антиелектрика":
Ето го клипа:https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4
19:28 11.01.2018
27 Електрика
До коментар #24 от "Антиелектрика":
В това Subaru Може ли да си качиш петте деца и майка им и да идете някъде на екскурзия?Защото този автомобил за това е проектиран. За семеен автомобил, който само като бонус е по-бърз от повечето спортни автомобили по нормалните пътища.
Защо не го сравняваш с някой електромобил който е проектиран за писта? Едно пиленце ми подшушна, че до две-три години ще има един такъв, който ще разплаче абсолютно всички ДВГ.
Коментиран от #28, #42
19:32 11.01.2018
28 Антиелектрика
До коментар #27 от "Електрика":
Ти си непресъхващ извор на глупотевици - бухахахахахаТочно със Subaru WRX STI може да се водят 5 човека и багаж. Не стига това, но може да мине и повече от 50 км с едно зареждане - бухахахахахахахахаа
Остави другото, ами има Tesla Roadster още отпреди 10 години. Къде са му официалните данни и постижения - точно там където са и официалните данни за цените им :))))))))))))))))))
Да живее VS Teleshop - бухахахахаха
Сериозно, кога ще се скриеш и ще спреш да ми досаждаш???
Коментиран от #29
20:11 11.01.2018
29 Електрика
До коментар #28 от "Антиелектрика":
Някой не може да смята колко човека са 5 деца и двама възрастни!Никъде не става въпрос дали се говори за fast quick, а и двете са бърз на български.
Ако сложиш 1800 кг. на Субаруто, дали ще продължи да бъде почти толкова qick като модел Х, или толкова fast? Как мислите?
Дори с тези мижави 250кг, какво ще стане с qick?
Както казах, въпрос на физика, не на Тесла!
20:38 11.01.2018
30 Електрика
До коментар #22 от "ДВГ":
Това значи ли, че разходът зависи единствено и само от теглото?Формата, размера, челното съпротивление, гумите, загубите в трансмисията , от тях нищо не зависи, само от теглото.
Правиш ли сметката че говориш за три различни автомобила, като освен теглото и всичко друго им е различно?
Спомняш ли си, когато излезе Тесла с двата двигателя, как въпреки повишеното тегло и мощност, пробегът със същата батерия беше по-голям, отколкото по лекия и по маломощен автомобил с един двигател? ТОВА СА ОФИЦИАЛНИ ДАННИ НА ТЕСЛА, УСТРОЙВАТ ЛИ ТЕ?
Коментиран от #35
20:47 11.01.2018
31 Антиелектрика
https://www.edmunds.com/tesla/model-s/2013/long-term-road-test/2013-tesla-model-s-will-the-wife-fit.html
Просто чупиш всички класации за безсмислено и антилогично тормозене на клавиатурата! Синдромът ти ще е известен един ден като спрозависимост или пристрастяване към спорове - почти същото като хазартната зависимост.
Сега очаквам да напишеш нещо за мощния си 100 к.с. дизел как върви и да ме обвиниш с функционална неграмотност - бухахахахахаха
Коментиран от #33
20:53 11.01.2018
32 Знаещ
До коментар #2 от "Електрика":
Прав си. Максимум 500 метра.20:53 11.01.2018
33 Електрика
До коментар #31 от "Антиелектрика":
Нямаше нужда да пишеш толкова, едно "не може" щеше да свърши работата, без да влизаш в обяснителен режим.Удобно пропусна и въпроса за ускорение с товар 1800 на Субаруто, като реши да поставиш жена си на детските столчета на Тесла, за да се правиш на остроумен.
Приеми, че има и големи семейства:
https://youtu.be/GWRvM2T_QHk
3100км, шестчленно семейство за 60 часа за $3,40 пътни разходи за ток до Дисниленд. Колко ще ти струва със Субаруто и къде ще возиш шестия човек? Не всички са самотни ергени като тебе и свързват колата само със сваляне на кифли!
Обърни внимание на коя седалка стои майката!
3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited, 5 family meals, $3.40 in electricity costs for the drive, 2 Motel Stays, 1 Mass attended and my family of six arrives at Disneyland to continue the adventure.
Коментиран от #34, #43
22:24 11.01.2018
34 гост
До коментар #33 от "Електрика":
Е що му го показа това сега , той толкова се радваше , че трябвало с тефтерче и калкулатор да смята колко пробег му остава и къде трябва да зарежда , отиде му и тая опорка , как ще спи тая вечер ?23:08 11.01.2018
35 ДВГ
До коментар #30 от "Електрика":
1.Формата на 3 и S е еднаква и челното съпротивление също или с малка разлика, дай ми цифри ако смяташ че не е така.2.Размерът какво значение има за разхода?
3.Челното съпротивление зависи от формата защо го споменаващ два пъти?
4.Гумите- S e с малко по големи гуми като ефекта е двустранен и почти не оказва влияние за разхода има и плюсове има и минуси.
5.Каква трансмисия като е макс. опростена, ефект мин.
6.На теория S има по мощни двигатели, по-голяма батерия 3 пъти по скъпа, на практика по-голяма рекуперация като абсолютно число така че всичко е в нейна полза.
Извод 8 кВч са прекалено много за изброените ефекти които са минимални при положение че ми цитираш някакви смешни цифри за 300 кг 0.1кВч!!!!!!!!
НЕ МЕ УСТРОЙВА и отново започваш с номерата си. Искам официални данни или линкове които са проверими!!!!!!!!!!!!!!
По-лека тесла по-голям разход искам данни от ТЕСЛА ТЕСЛА ТЕСЛА.
И накрая искренно се разсмях за 3100км шестчленно семейство. Имам две деца карал съм Приус повярвай ми нито за секунда не съм си помислил да сложа някой от децата си отзаде. Да не говорим че 6 човека вземат поне 4 куфара багаж къде смяташ да го сложиш???
За тая работа си има ванове където всеки може да се наслади на пътуването си и да изкарат една незабравима почивка.
Коментиран от #36, #37, #49
23:09 11.01.2018
36 гост
До коментар #35 от "ДВГ":
Ами да се беше сетил , че Тесла има и ПРЕДЕН багажник , а в случая има и на покрива допълнителен , което естествено увеличава малко разхода .23:25 11.01.2018
37 гост
До коментар #35 от "ДВГ":
Ааа , и забравих да питам , сигурно можеш да ми изброиш поне десет "вана" с разход 1(един) ДОЛАР , ама на 1000 (хиляда) километра , много искам да си ги запиша !!!Коментиран от #44
23:29 11.01.2018
38 Бат Мишо
братушките щот бяхме дослук а и ядрените глави бяха техни дофтасаха за 2 аса-казаха че скоростта е била НАД ОБХВАТА НА РАДАРА дега а тя беше 25000 км в час
01:21 12.01.2018
39 Бат Мишо
нарекаха двигателя гравитачен -кривел гравитацията ли нещо такос......... и имали гепан такъв някъде ......и а да-
и НЕ Е ЗЕМЕН двигател-
01:24 12.01.2018
40 Бат Мишо
питах братушката сириозно ли вярва в инзвънземни и анихилацшонни гравитачни двигатели
оня са засмя и каза НЕ разбира се
АМА ИМАМЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА
само дето се съмнявам Тесла да го имат тос двигател дет ибаа мамата на Ес е равно на Ве по Те щото както казах не е земен
01:35 12.01.2018
41 Бат Мишо
01:38 12.01.2018
42 Патриот
До коментар #27 от "Електрика":
първият коментар в нета, в който някой вече се интересува от друго освен ускорението. когато Тесрата пада на ускорение вече гледаме кое колко събира.Няма празно. Тесла събра повече от ферари, по-бърза е от автобус, по-бързо се зарежда от телефон, по-икономична е от камион. абе автомобила е най, най.
ЛИЧНО МНЕНИЕ: Огромна част от информацията в нета е пресилева с цел да се насади в съзнанието както Айфон.
Определено за моменат идиотите вече си личат. Някой от тях дори пишат тук и след време може да продаде семейното жилище за да има такъв автомобил.
03:28 12.01.2018
43 Патриот
До коментар #33 от "Електрика":
Тия 3000 километра с колко зареждания ние правила Теслата?И колко време прекарва на зарядната станция за нормална зарядка/ пък и ненормална?
Вече има автомобил, който гие и на ускорение и на продължителност без зареждане. Евтино, евтино. като приключи жизненинят цикъл на батериите какво правим?
Колко струват едни нови и колко километра им е живота?
Електрика, твоите писания оспорват основният закон на физика. Попрочети малко и тогава имаше нещо там сила, маса, ускорение, намери го, прочети го осмисли го и пак пиши. Като под сила разбирай "енергията необходима за преместване на обекта/автомобила в случая". дали вече е бензинов, електически или на въглища няма никакво значение.
Коментиран от #45, #50, #51
03:40 12.01.2018
44 ДВГ
До коментар #37 от "гост":
Щом си направил 4-5 деца последното нещо за което трябва да мислиш е парите за бензин/ток.Ако си от братята от малцинството то тогава си за затвора. Да прави деца всеки може ама после спят в кашоните.
Коментиран от #47
07:58 12.01.2018
45 Антиелектрика
До коментар #43 от "Патриот":
Ами тези двамата теслофили, нямат други опорни точки - само евтийниката ги блазни, все едно кола за 250 000 лева е евтина!Освен това една Супра на 20 години, може да разплаче всяка Тесла с гаражен тунинг, докато тунинг на миксер е НЕВЪЗМОЖЕН!
Но така им отърва - статията е за брониран автомобил и ако такава Тесла се бронира по стандарт VR9 и сялата кола стане 5 тона, пробегът едва ли ще надхвърли 50 км. За това и се плюнчат, че бронировка с 250 кг е много яка - АМИ НЕ Е!
Такива са фактите - ТеслЪ е сапунен балон!
Коментиран от #46, #48
08:01 12.01.2018
46 Електрика
До коментар #45 от "Антиелектрика":
Ако някой се плюнчи, то това сте вие.Много плюнчене, но упорито избягваш въпроса какво ще се случи със Субаруто ако му сложиш 2 тона товар? Защо така мълчиш като партизанин на разпит?
Показах ти че два допълнителни тона са абсолютно нищо за Tesla. Все още е по-бърза (qick за да ти спестя допълнително пенене докато се плюнчеш) от Alfa Romeo Spider. Единствения начин алфата да подобри ускорението си, е ако се вози на Тесла.
Максималната скорост също няма да пострада, защото по никакъв начин не се променя аеродинамиката, заради бронировката. Единствената причина да бъде ограничена, ще е заради по-високият център на тежестта и способността да спре от 250 километра в час с два тона допълнително.
Отново чиста физика, а не омраза, вяра и огромно желание за провала на останалите!
09:31 12.01.2018
47 гост
До коментар #44 от "ДВГ":
Ами ти явно не си "направил" ни едно , щото иначе щеше да знаеш , че даже 1-2 да са , вече са основния разход в семейството и ще смяташ не бензина , ами даже накладките , да не говорим за любимите ми "консумативи" , да не говорим пък как се отнасяш към сигурност и изгорели газове от любимото ти ДВГ !!!09:55 12.01.2018
48 гост
До коментар #45 от "Антиелектрика":
Тесла Ес струва ПО-МАЛКО от ВСЕКИ СЕДАН С ДВГ в класа и , запиши си го и си го повтаряй докато успее да влезе в междуушието ти !!! Това е доказано и известно на всички и е една от причините за търсенето и ! И колкото и да ти се ще , хората в лизинговите и застрахователните компании НЕ смятат като теб . И ХОРАТА СМЯТАТ и ГОРИВО И ЧАСТИ и ВСИЧКО , особено когато "останалите" неща са ПОВЕЧЕ от цената на автомобила !!! И чакаме да видим "тунингованата" Супра , дето ще бие Тесла !!!10:12 12.01.2018
49 Електрика
До коментар #35 от "ДВГ":
Tesla model 3 има коефициент на челно съпротивление 0,23При Тесла модел S и Тесла модел Х е еднакъв 0,24.
По твоята логика, въпреки че модел Х е по-голям, това няма никакво значение за разхода на енергия, ако двата автомобила поддържат една и съща висока скорост, например 140км/ч и теглата им са изравнени.
Щом имат еднакъв коефициент на челно съпротивление, теоретично разходът според тебе трябва да е еднакъв без значение от големината. Така ли е, че нещо физиката наистина май ми куца, ако е така?
Коментиран от #52
10:16 12.01.2018
50 гост
До коментар #43 от "Патриот":
Ами да беше изгледал клипа , вместо да "питаш" ! Хората са ти написали 60 часа общо , заедно с двете преспивания10:20 12.01.2018
51 Електрика
До коментар #43 от "Патриот":
Точно в края на клипа има таблица с датите и часовете на всички събития, тръгване зареждане, време за зареждане, Колко километра са изминати между зарежданията и какъв е разхода.Батериите имат гаранция 8 години без значение от изминати километри. Вече има автомобили над половин милион километра, на които батерията държи 90% от първоначалния капацитет. Само горивото за този пробег ще ти струва 100 хиляди лева по български цени със Subaru. Все още ли се притесняваш за цената на батерията?
Точно Законът за запазване на енергията казва, че колкото енергия е необходима за ускоряване на единица маса от 0 до 100 километра в час, точно толкова енергия ще е необходима за спирането и обратно до 0. При 90% КПД на системата електродвигател инвертор батерия, означава 80% регенерация на енергията за ускорение.
Ако за ускорение до 200 километра в час се изразходват 2 киловатчаса енергия, то от нея 1,6квч ще се върнат обратно в батерията при спиране, а 0,4квч ще се отделят във вид на топлина.
При автомобил с ДВГ, всичките 2 квч ще се отделят във вид на топлина.
10:32 12.01.2018
52 ДВГ
До коментар #49 от "Електрика":
По моята логика 0.01 разлика при положение че среден разход се мери до 120 км/ч е суууупер нищожна клоняща към нула. Ако имаш други изчисления дай ми ги??По моята логика всички неща които си изброил могат да бъдат отговорни за не повече от 0.5 кВч максимум.
По моята логика Тесла S като абсолютна стойност (не процентно) има възможност за по-голяма рекуперация на енергия.
Тогава защо Тесла С харчи 8 кВч повече от 3???
По моята логика чакам дата от официален автомобилен производилтел ТЕСЛА ТЕСЛА ТЕСЛА:
По-лека кола, по-голям разход, чакам официална информация, чакам, чакам, чакам!!!!
Коментиран от #53
12:45 12.01.2018
53 Електрика
До коментар #52 от "ДВГ":
Пак питам, смяташ ли че само коефициента на челно съпротивление е важен, а размерът не?Важен ли е размерът? Важен ли е размерът? Важен ли е размерът?
И размерите и коефициента на челно съпротивление са официални данни от Тесла. Смятай ако не вярваш!
Точно както анти електрика подценяваш детайлите. Той също спореше, че вътрешното съпротивление на един акумулатор било пренебрежително малко. С какъвто и акумулатор да захраниш консуматор със съпротивление 0,06 ома, токът винаги щял да бъде 200 ампера, защото така пише в Уикипедия, но крайна сметка се оказа, че като направим сметката по неговите данни, вместо 200 ампера се оказаха 160, без да смятаме падът на напрежение върху 2 квадрата кабел, който според него спокойно може да захранва консуматор с 200 ампера. Все едни такива малки подробности.
13:42 12.01.2018
54 ДВГ
Въпреки това аз пак ти отговарям надявам се да ми отвърнеш със същото.
Не не е или ако има ефект е много малък, по-скоро влияе на динамиката на колата особенно в завоите но не и за средният разход. Челното съпротивление е параметърът отностно разходът не размерът.
Та да приема ли за твоя теза че тази фрапантна разлика в разхода се дължи на Размерът??????
Между другото официално Тесла 3 е по висока от S :).
Май патриот е прав след Апъл-фен сега има и Тесла-фенове които смятат тесла за извънземна която не зависи от законите на физиката, продължаваме напред да разсмиваме хората :).
Коментиран от #57
14:29 12.01.2018
55 Електрика
Вземи прочети от какво зависи челното съпротивление, и тогава прилагай умозаключенията си!
Коефициентът на челно съпротивление е безразмерна величина, която помага за изчисление на челното съпротивление, което вече е сила и се измерва с нютони, което ни помага да изчислим необходимата мощност за преодоляване на челното съпротивление при определена скорост. Челното съпротивление е различно при различните скорости, а коефициентът е постоянна величина.
Камионът Tesla semi има по-малък коефициент на челно съпротивление , отколкото на Чирон, но мощността която му е необходима за движение с една и съща скорост, е много по-голяма, защото има по-голяма площ.
Необходимата мощност за Подържането на постоянна скорост не зависи по никакъв начин от теглото на равен терен.
От теглото зависи само мощността необходима за ускорението.
16:32 12.01.2018
56 Електрика
Всъщност това не е много точно изказване, мощността малко се изменя, заради увеличение на силите на триене в лагерите и повишеното съпротивление на търкаляне на гумите, заради по-високият товар, но това повишение не е повече от един процент и е по-скоро теоретично отколкото да има практически смисъл, колкото по-висока става скоростта!
16:47 12.01.2018
57 Електрика
До коментар #54 от "ДВГ":
"Та да приема ли за твоя теза че тази фрапантна разлика в разхода се дължи на Размерът??????"Вече ти отговорих в няколко поста на този въпрос, но сега ще се опитам да систематизирам всичко.
1. Челното съпротивление - освен че има по-добър Драг коефициент, модел 3 има и по-малка площ заради различните форми и размери. 10% по-малко челно съпротивление.
2. По-малко съпротивление на търкаляне на гумите. Само леко омекнали гуми, дават 20 30% разлика в пробегът. Когато направиха рекорд за пробег 800 км, Илон Мъск каза че могат да се изминат и над 1000 ако се сменят гумите. Малко след това вече имаше и рекорд над 1000 километра пробег.
Да речем и тук 10%
3. Много по-малка максимална мощност на модел 3, което ще рече много по-малки падове на напрежение по кабелите и топлинни загуби в батерията. Нека са само 5%, което ни довежда до следващата точка.
4. Съвсем различна технология батерии, които са с много по-голяма енергийна плътност, но важното в случая е, че са и с по-малко вътрешно съпротивление. Вече са сертифицирани по EPA(бленуваните официални данни) че 75 квч. батерия, може да се зарежда с 210 киловата мощност. 100 к 100 квч батерията на модел S, може да се зарежда с мощност само 120 киловата. Следователно батериите на модел 3 са с поне два пъти по-ниско вътрешно съпротивление, което ще рече два пъти по-малко топлинни загуби при една и съща мощност. И тук има поне 1~2% подобрение.
Това е само по данни които имам.
Ако съберем вси
17:23 12.01.2018
58 Електрика
10%+10%+5%+2% подобрения в КПД , значи използване на 27% по енергия при модел 3
По официални данни от Тесла, модел S използва 19.6квч/100км х 73% = 14,3 квч/100км за модел 3 по моите сметки. Значи цифрите са някъде там, защото официалният разход е. 15квч/100км.
17:24 12.01.2018
59 ДВГ
А сега искам да кажа на всички останали за номерата ти да не влизат в капаните ти:
1. Никога не отговаряш конкретно на въпросите винаги увърташ.
2.Ако се изразяваш по-кратко защото мислиш че е очевидно какво казваш, винаги се захващаш за буквата както сега казал съм челно съпротивление не коефициент на ..., та нали досега говорим за 0.23 и 0.24 какво беше това.
3.Цитираш някакви други спорове с някой друг да се направиш на умен за някакви закони на ом и т.н
4.И най-важната тактика която винаги работи. Пишеш по 3-4 коментара по над 30 реда като знаеш че нито някой ще ги прочете нито ще ти отговори.
Хора не правете моята грешка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18:03 12.01.2018
60 Електрика
Имаш ли някакви доказателства за твърденията си, защото науката казва точно обратното:
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Аеродинамична_форма
Като пример силата, която трябва да се преодолява от съпротивлението на въздуха при движение на автомобил е
където:
{\d
rho – е плътността на въздуха;
S – площта от напречната проекция на автомобила. Нарича се още референтна област. За автомобили и други изследвани предмети се приема предната част на превозното средство. Това не е задължително и не винаги се приема неговото напречно сечение, поради някои специфични особености във формата.
Cх – коефициент на челното аеродинамично съпротивление (на английски: Drag coefficient).
V – е скоростта на обекта спряма флуида. Силата на въздушното съпротивление много силно зависи от квадрата на скоростта и в това равенство за намаляване на тази сила при някаква приета постоянна висока скорост може да се променят в някакви граници напречната на движението площ на тялото.
18:50 12.01.2018
61 ДВГ
Две напълно еднакви коли само разлика в батерията и от там в теглото от 120кг:
Теслa 3 стандарт: тегло:1610 кг ; батерия:50kWh; пробег:350км
Тесла 3 дълъг пробег: тегло:1730 кг ; батерия:75kWh; пробег:500км
350/50= 7km/kWh ; 500/75=6.667km/kWh или около 4.750км рзлика на 100 км или около 5% рзлика в рзхода за 120кг!!!!!!
Следващият път ще засека на моят СУВ разходът на празен резервоар и после с пълен и с жената, почти съм убеден че разликата ще е същата и при ДВГ.
22:42 12.01.2018
62 Електрокар
Коментиран от #63
23:07 12.01.2018
63 Електрика
До коментар #62 от "Електрокар":
Тук не става въпрос за Тесла, а за фундаментални неща. Ти въобще разбра ли за какво беше спорът? Спорът беше за физика, елементарна физика, дори не става въпрос конкретно за автомобили, да не говорим за Тесла.Именно според тази физика, електромобилите, а не Tesla, имат потенциала да са много по-бързи, и като ускорение и като максимална скорост, без техническите ограниченив на ДВГ.
Всичко това е чиста физика, а не фенщина. Фенщината е да отричаш физически закони, за да защитиш ДВГ само заради емоционални, а не логични причини, като защитаваш недостатъците му и ги преписваш и на други видове задвижвания и да твърдиш че тези недостатъци важат и за тях.
09:15 13.01.2018
64 Електрика
Колко е разхода между реалното и обявеното ускорение в проценти?
Виж данните от независим сертифициран източник, са друго нещо. Тези 350 и 500 километра са обещани преди години и затова се рекламират като толкова, но на практика са повече за моделът с по-голям пробег. Този с по-малкия пробег, са го изчислили и да е точен, защото за него бяха обещали и цена от 35 хиляди долара и трябваше да се вместят в нея.
Реалния пробег е 537 км. или 7,16km/kWh
Физиката си е физика, не се интересува от Тесла.
https://electrek.co/2017/10/26/tesla-model-3-range-charging-capacity-underselling-epa-document/
Коментиран от #66
09:38 13.01.2018
65 Шаран БГ
Много е важно да е бронирана !! Горанов още не е ли отделил някой-друг лев от хазната за покупката и ??
Хубаво е да е бронирана..........
Италианците преди години не хвърлиха ли във въздуха някакъв съдия ли бе, прокурор ли, барабар с охраната му и 150-200 метра автомагистрала ???
"Бай бабо, да не гази мечка !!"
10:15 13.01.2018
66 ДВГ
До коментар #64 от "Електрика":
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=39769Не е лесно да си фанатик с чалма който всеки ден по 6 пъти си удря главата в земята и казва пред Тесла законите на физиката са нищожни :)
Предоставям ти линк директно от EPA(Unated States Environmental Protection Agency).
Та значи аз ти цитирам официални източници а ти ми даваш някакъв жълт вестник който за пари би написал всичко, който казва че тесла помолила ЕПА да фалшифицира резултатите и те го направили :))).
Ако утре в ШОК напишат че извънземните са кацнали в центарът на София пак ли ще повярваш???
Искам официални резултати от ЕПА, ЕПА, ЕПА, ЕПА ЕПА а не някакви жълти вестници и списания.
Дай ми резултати от ЕПА с разход различен от 310мили или официално признание че са корумпирани и всеки може да им се обади и да им каже какво да напишат????????
Коментиран от #67
20:26 13.01.2018
67 Електрика
До коментар #66 от "ДВГ":
Не е лесно на хейтърите! От омраза не могат да видят истината, дори когато я търсят!Като търсиш официални данни от ЕРА, защо се опитваш да ми пробутваш някакви етикетчета от други сайтове? Да беше проверил в ЕРА!
https://search.epa.gov/epasearch/epasearch?querytext=Tesla+model+3&areaname=&areacontacts=&areasearchurl=&typeofsearch=epa&result_template=2col.ftl
Още първия линк е официалния тест:
https://www3.epa.gov/otaq/datafiles/FOI_HTSLV00.0L13_APPIPT1.PDF
И последните му редове:
Five Cycle Range (mi) 334
MPGe 126
Tesla Desired Range (mi) 310
Имаш ли да кажеш официално още някоя обида към мен? Нито омразата ти АНТИ, нито тролските ти номера, нито опорките ще ти помогнат да промениш реалността, физичните закони, нито пък бъдещето на електромобилите и замирането на ДВГ. Преживей го! Бъдещето е електрическо!
Коментиран от #68
22:42 13.01.2018
68 ДВГ
До коментар #67 от "Електрика":
Етикетчета????То си пише U.S Department of Energy.
Не желая повече да се занимавам с тебе и да чета глупостите ти от разни жълти сайтове. Ходи да пропвядваш религия вместо да се занимаваш със сериозни неща аз бях до тук.
Аз съм за електричките затова искам истината да бъде казвана а не да бъдат боготворени.
Коментиран от #69
23:22 13.01.2018
69 Електрика
До коментар #68 от "ДВГ":
Оооо, истината боли, нали АНТИ?Нов Ник ли ще си измислиш, че и този се компрометира? Вълкът козината си мени, но нрава не!
Поиска ми официални данни от теста на ЕРА, дадох ти. Сега и те ли са жълт вестник?
Би ли превел последния ред от официалния документ на агенцията издала "етикетчето"
Five Cycle Range (mi) 334
MPGe 126
Tesla Desired Range (mi) 310
За тези които не знаят английски, се превежда
"Пожелан от Тесла пробег 310 мили "
При положение, че реалните резултати показват 334 мили. Да, Тесла лъже, лъже и за ускорението, лъже и за мощността на зареждане, но за разлика от останалите, лъже в полза на клиента, като им дава повече.
Ако беше мъж на място, щеше да минеш с едно достойно "извинявам се, прав си".
Можеше да използваш тази реплика и относно коефициента на челно съпротивление, където очевидно също се обърка. Не е срамно да не знаеш всичко. Няма такъв човек. Всички бъркаме.
Коментиран от #70, #71
00:17 14.01.2018
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Електрика
До коментар #71 от "Антиелектрика":
Това има много просто решение СПРИ ДА ПОДВЕЖДАШ ХОРАТА!Няма да си мълча които лъжеш, ОБЕЩАВАМ!
Коментиран от #73
12:52 14.01.2018
73 Електрика
До коментар #72 от "Електрика":
Няма да си мълча когато лъжеш, ОБЕЩАВАМ!Коментиран от #74
12:54 14.01.2018
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.