Ръбовете на бордюрите и дълбоките дупки сериозно нараняват структурата на гумата. Повредена страница на гума обикновено означава замяна с нова поради невъзможност от ремонт. За това от Nokian създават технологията Aramid Sidewall, която има за цел да повиши здравината на гумите при тежки условия.
Силата на технологията Aramid Sidewall е в арамидните (кевларени) нишки вградени в страницата на гумата. Доказателство за качествата на този материал е използването му в космическата и военната индустрия. Арамидните влакна подсилват страниците и ги предпазват срещу тежки удари, прорези и силен натиск.
Технологията Aramid Sidewall вече няколко години успешно се интегрира в гумите за SUV, а сега вече е налична и за товарни бусове, пътнически ванове и кемпери. Допълнително използваните материали не повишават теглото на гумата, както и не пречат на представянето и в пътното поведение на автомобила.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 JEEP
13:06 18.01.2018
2 Варна
Много съм доволен от гумите им. - Говоря за финландската изработка. - Руските варианти не съм ги пробвал, но те видимо са с по- лош външен вид.
Коментиран от #4
13:06 18.01.2018
3 Гост
13:26 18.01.2018
4 Jeep
До коментар #2 от "Варна":
Аз съм ги пробвал на лека кола 3 поредни зими. Кама евро 519. Не е никак зле. Шарката е на нокиан, копаят здраво, на лигав асфалт са малко несигурни14:07 18.01.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Кореаца
Геноцид и тормоз на българският народ до дупка на всички нива...
Да се внесат корейци и виетнамци.да се наплавят българи и така..
Свършват евлофондовете и се чудят от къде да кърпят бюджета...
00:07 19.01.2018