Собствениците на автомобили не едно и две десетилетия вече спорят по темата "Кои са най-надеждните коли - германски или японски". Всеки обаче има свой собствен отговор на този въпрос, но голяма част от тезите на собственици се базират на един или най-много четири - пет автомобила.
Сериозни статистически данни обаче липсват. Именно с такъв анализ се заемат специалистите от CarPrice, като в течение на една година (от юли 2017-а до юли 2018-а) изучават състоянието на 31 670 употребявани германски автомобила и 20 880 японски коли на старо.
За анализите са взети пет от най-разпространените японски марки (Toyota, Nissan, Honda, Subaru, Suzuki, Mitsubishi) и пет от най-популярните германски марки (Audi, Mercedes Benz, BMW, Volkswagen, Opel). Всяка кола е оценена по 600 параметъра. Ето и резултатите.
До 3 години
До такава възраст автомобилите са практически нови и съществени проблеми нямат нито японските, нито германските коли. Единствено състоянието на салона е по-добро при немските возила. От тях най-голям бал събира BMW, а при японските лидер е Honda.
От 3 до 5 години
Общото състояние също остава добро и при двете групи, но по отношение на екстериор и интериор отново лидери са германците. Този път обаче предпочитанията са Mercedes-Benz, докато при японските най-добре отново се представя Honda.
От 5 до 7 години
В този период цените на германските и японски автомобили се изравняват, като в тази възраст основният критерий, който се търси от купувачите е надеждност. Тук японските коли излизат с едни гърди напред. Лидер отново е Honda, а най-добре представилата се немска марка е Mercedes.
От 7 до 10 години
Японската надеждност продължава да държи високо ниво, докато германските автомобили отстъпват още повече. Що се отнася до каросерия и салон, то най-добре се представя Suzuki. От гледна точка на техническа изправност пък лидер е Toyota. При немците, които губят в тази възраст, най-добре се представят BMW и Mercedes.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 японска
Коментиран от #8, #100, #147, #184, #294
14:01 05.09.2018
2 цгкцг
14:04 05.09.2018
3 там как е
Коментиран от #9, #13, #16, #75, #280, #296, #304
14:05 05.09.2018
4 Истината
Коментиран от #246
14:06 05.09.2018
5 Миро
Коментиран от #133, #303
14:06 05.09.2018
6 ГГГГГ
14:07 05.09.2018
7 гост
Коментиран от #68, #149, #269, #270
14:08 05.09.2018
8 Жасмин Иванов
До коментар #1 от "японска":
развесели ни...честно..Коментиран от #11, #132, #286
14:09 05.09.2018
9 Марио
До коментар #3 от "там как е":
За скрап са, не за продажба и покупка.Това са дърти гнилочи, които трябва да ги забранят.Коментиран от #24, #36
14:10 05.09.2018
10 Марио
14:11 05.09.2018
11 до Жасмин Иванов
До коментар #8 от "Жасмин Иванов":
Мани го тоя паляк … а и си набил комплексара сам 10 зелени палеца … :)14:11 05.09.2018
12 Alf
Коментиран от #31, #78, #114, #177, #210
14:13 05.09.2018
13 Жасмин Иванов
До коментар #3 от "там как е":
как,е?Ми добре е !вземаш голям бензинов осмак с на практика неизчерпаем ресурс и си джиткаш,ама не на газ!Бягаш от малолитражен дизел с турбинка,ама далече бягаш след 5тата годинкаКоментиран от #134, #250, #291
14:13 05.09.2018
14 Некой
14:19 05.09.2018
15 мимо
Коментиран от #128
14:28 05.09.2018
16 Алфа Ромео
До коментар #3 от "там как е":
От 15 до 20 години във белите страни не са дневен ред щото си купуват други след макс. 10 години ако не и по-рано, обаче тук повечето коли са 15-20+ години.14:34 05.09.2018
17 Немските
Либе ауто! На галено Х'лопел.
14:34 05.09.2018
18 Немските
Коментиран от #32, #143
14:47 05.09.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Guest
14:57 05.09.2018
21 Немските
14:59 05.09.2018
22 Иванов
15:06 05.09.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 вай вай
До коментар #9 от "Марио":
Не е вярно. Ако питаш повечето Ганъовци, предпочитат 15г. БМВ дизел, вместо да кажем ново Рено. Щото едно е БМВ друго е Рено, нищо че на БМВто вече са го насилили и е почти умряло, ма това че пушело е добре, защото било признак, че горяло само нафта. Те така.Коментиран от #27, #240
15:12 05.09.2018
25 гост
Коментиран от #169, #170
15:13 05.09.2018
26 filo
Коментиран от #35
15:15 05.09.2018
27 Марио
До коментар #24 от "вай вай":
Абсолютно.Ама дали сме в България и има специалисти все пак.Тук е така.15:15 05.09.2018
28 СССР
15:16 05.09.2018
29 СССР
15:16 05.09.2018
30 112
Коментиран от #111, #278
15:18 05.09.2018
31 Марио
До коментар #12 от "Alf":
Само дето Bmw са толкова трошливи че си нямаш представа за какво става въпрос.Отивам при дилъра за новата х5 f15 преди 2 години и той ми вика то вика се е случвало(повече от 1 път явно редовно)на 15 000 километра вместо първото масло да сменяме турбини или цели двигатели.Направо нямам думи.Иначе като дизайн и качество на материалите са супер и много ги харесвам ама са със страшно чупливи мотори май.Коментиран от #131
15:19 05.09.2018
32 СССР
До коментар #18 от "Немските":
КАКЪВ ДИЗЕЛ БРЕ ЕКСПЕРТ?КАТО НАПРАВИШ ПОМПА И ДЮЗИ, А И ТУРБО....
А И КОЙ ЩЕ ТИ ДИША ПУШЕЦИТЕ БРЕ ГАНЬООО?
Коментиран от #37, #38, #302
15:19 05.09.2018
33 селянин
15:28 05.09.2018
34 PlimP
Коментиран от #217
15:28 05.09.2018
35 ооооох
До коментар #26 от "filo":
бе мани го това Пежо.Купихме Партнер - на третия месец дръжката ми остана в ръката.
На 43 х.км. преден десен лагер и ме остави на пътя Сф-Пд.
Крушки, километража заяде..
Тропа вече..
ПСА - никакво качество.
Коментиран от #50
15:33 05.09.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Немските
До коментар #32 от "СССР":
Не се приема за учтивост да викаш с главни букви.Вече поясних, че става въпрос за модерен дизел, който не е помпа-дюза и е минимум Евро 4, има всички налични катализатори.Не се чупят посочените от теб неща.Изключително икономичен е. Все пак японците са се старали доста.Двигателя е Исузу.Турбината зацепва ниско и е шумна.Ускорява от 1800 оборота.Отказва алтернатор и дизеловата механична помпа на БОШ, при всички коли на около 200 000 км.Опел форума е с много точни майстори и ти помагат реално за автомобила.Колата е споделена и се кара основно по магистрала.На дълъг път харчи 4.7 литра на 100 км.15:40 05.09.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Пенчо
15:41 05.09.2018
40 Гост
15:46 05.09.2018
41 Иванов
15:48 05.09.2018
42 Мемфис
Преди всичко, основната причина е това, че :
Германците, преди всичко Мерцедес и БМВ в стремежа си да внедрят в новите модели най-новите технологии не могат да получат реална представа за надежността на нововъведенията.
Неща, които са внедрени само след няма и година биват заменени от ощe по-нови и по този начин не може да се добие представа за надежността в реални условия.
Стремежът на Мерцедес и БМВ да бъдат на върха често ги кара да вграждат свръх сложни електронни системи, които естествено са и по ненадежни.
При японците нещата са различни.
При тях доказали се системи не се променят, до като не станат морално остарели и така поддържат по -високо ниво на надеждност.
Като цяло германската техника е много по-модерна и леко по- ненадеждна!
Това са моите саключения от 40 годишна практика с автомобилите.
Коментиран от #285, #300
15:53 05.09.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Експерт
Коментиран от #54, #86
16:04 05.09.2018
45 PATRIOT
Това е колата
16:10 05.09.2018
46 Иванов
След това 10 г. имахме Е класа w210 2.2 CDI - изключително надежден и евтин за поддържане автомобил! При навременна поддръжка с хубави части нямаш главоболия. Купихме Е класа w 211 320 cdi 4-matik с airmatik - страхотен автомобил, но вече поддръжката си е по-тежка, но кеф цена няма.
Мисълта ми е, че ако си решил да караш немски автомобил и имаш средствата да го ремонтираш няма по-хубаво! За удобството и лукса се плаща!
В момента карам пежо 206 (временно надявам се) и мога да кажа, че по-голям боклук не съм имал! Никога повече друго освен немско и в частност Мерцедес! Ако имаш пари - немско, ако нямаш - намираш някаква алтернатива, която те устройва!
Та така е, драги ми смехурковци! А иначе за гроздето си знаете... кисело... та много кисело даже!
Коментиран от #103, #200
16:12 05.09.2018
47 hahahaha
Коментиран от #79, #189, #214, #264
16:12 05.09.2018
48 за автомобилите
Коментиран от #58
16:15 05.09.2018
49 Георги
Коментиран от #51
16:23 05.09.2018
50 Аааааааххх
До коментар #35 от "ооооох":
4 година карам Ситроен С4 Кактус,купен от магазин-нов,никакви забележки,карам го ежедневно по 4 класен път!!!Коментиран от #56
16:23 05.09.2018
51 Немските
До коментар #49 от "Георги":
Не я ли продаде за лъжички? И колко харчи 20 на 100, газ?Е аз само съм я карал 5 години.Адаш мерси за 5-те бона, но това си морално остарял автомобил.16:28 05.09.2018
52 Сашо
До коментар #36 от "004130":
Такива форумни биячи ги зная много добре! Мишоци задклавиатурни, които само онлайн налитат на бой. Ако искаш заповядай след 18:00 в спортен клуб "Power" София. Ще се бием както ти кажеш на ринга. Селски изпълнеия по улиците правят само дебилите без мозък в главата. Ако не си такъв заповядай. Сашо Александров съм. Петък и събота от 14:30 можеш да дойдеш. Там съм. Чакам те биячо да покажеш на какво си способен или ще се окажеш поредната мишка!Коментиран от #92, #284
16:35 05.09.2018
53 Иван
Коментиран от #61
16:35 05.09.2018
54 Немските
До коментар #44 от "Експерт":
Китайските ламарини много гният. Кола на която сменяш носачи на преден мост, има опасност да ти падне двигателя на пътя, не е сигурна кола.Като нова да, превъзхожда немските аналози и то си личи по цената, но след 10 години, не е най-разумния избор.Само двигателя не прави автомобил като цяло.Съседите ми се отърваха от техните япончета и си взеха "немски каски".16:37 05.09.2018
55 Консултант
Коментиран от #59
16:42 05.09.2018
56 вай вай
До коментар #50 от "Аааааааххх":
Имам Пежо 308, турбо бензин на 10г. Изключително високо качество на материалите за цената и класа, в който е. Мога да кажа, че няма японска кола с такъв интериор дори в по-високия клас. Нищо не дрънка, не трака, освен консумативи нищо не съм сменял. За цена качество пежо и ситроен са най-добри. Получаваш същото качество като Голф и А3 на мн по ниска цена.16:44 05.09.2018
57 тодор
16:47 05.09.2018
58 гост
До коментар #48 от "за автомобилите":
Беше то, беше, стари лафове и стара слава16:47 05.09.2018
59 гост
До коментар #55 от "Консултант":
Ти явно караш нещо японско, ама не е кола - нали не му наливаш гориво , а го храниш с тревица - това е коза умнико. А за колите оди почети малко за да образоваш, недей да ръсиш глупости по форумите.16:51 05.09.2018
60 Velislav
Въобще не са лоши и алфите са перфектни. Не са най-евтиното за поддръжка, но са стабилни бегачки с характер. Само да е читава бройка.
Просто трябва да нямаш предразсъдъци какво са ти казвали за Alfa и да караш - уникални са. Е, има консумативи, коя няма? Качествените вече са достъпни.
А за японските - имам уникални впечатления от първо лице с Nissan Almera хечбек (ама си е живо комби, доста широк хеч е 5 врати с голям багажник, направо си е комби) от 2001 - досега е на 560К и само съединител е сменян, останалото са масло, тампони, смисъл - консумативи. Със фабричната скоростна си е, и не прави никакъв проблем. На 200К и после на 400К и е сменяно само маслото, ръчна си е 5 степенна. Колата е 100 коня, няма основен, не гори масло, при това е на газ от 2004. Много стабилно нещо.
Добре, отвътре е дървена, не върви кой знае колко добре, на баири идва немощна, но надали това и е и целта. Супер икономична, и както казах - 560К двигател без основен и без тракане, без проблеми, без добавки - само масло оригинално BP внесено от UK. С такова е от началото до сега, сменя го на 12К собственика. Пак с BP за скоростна както казах на 200 и 400 е сменял маслото на кутията, всичко друго е ток и жица.
Иначе екстри никакви няма, дърво, педалите са по-тежки , абе - не е най-приятната и мощната, обаче за непретенциозно возене "от-до" вече 560К без инцидентни... ми... има смисъл от японското.
И не е гнила никъде.
Коментиран от #63
17:00 05.09.2018
61 Руки Мики
До коментар #53 от "Иван":
Защото и руснаците не я искат17:01 05.09.2018
62 Тит
17:01 05.09.2018
63 Немските
До коментар #60 от "Velislav":
Алфите са непрактични. Да кефа е голям, но дори видимостта назад се жертва в името на дизайна.Това не е колата магаре за работа. Ползват вече предимно дизелови мотори.С какво Алфа 159 е по-добра от Фиат Крома 2, Опел Астра H, освен с външен вид? Още не познавам българин с Алфа с 6 цилиндров бензинов мотор, което е смисълът на марката.Най-добрата на ринга, червената, пред Бмв-тата.Коментиран от #65
17:09 05.09.2018
64 Бай Иван с коня
Моят скромен МЛ има аварийна спирачка, абе, това почитателите на японски возила, не знаете, че съществува ДНЕС, да не говорим за преди 10 г. Има тракшън контрол, двубутални спирачни апарати, блокажи, памет седалки, навигация, контрол на климата на заданите места, бизнес функлция на всички ел. стъкла, централно заключване от бутон, охлаждане в жабката, сензори за дъжд, сензори за автоматични фарове, защита срещу притискане от ел. стъклата ... домързява ме да изреждам. Притежателите на японски возила половината от тези екстри ги няма в коли от преди 5 г... да не говорим от преди 20 г.!
Коментиран от #195, #271
17:11 05.09.2018
65 Reptile
До коментар #63 от "Немските":
Аууу, с какво ли?! Q4 - торсен диференциал, тотално друго окачване и ненормален дизайн. С чип тази кола върви наравно с малко Ферари и завива почти като него...Коментиран от #67
17:14 05.09.2018
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Немските
До коментар #65 от "Reptile":
И с какво те спечели единственият екземляр от посочената модификация? Просто ми е любопитно.Това е кола бяла лястовица, която си остава вечно твоя, със скъпи части.Вярно превъзхожда Ауди Олроуд с двигател "душегуб", но цената и е двойно по-ниска, сигурно е защото, чаркове няма по моргите.17:25 05.09.2018
68 МSux
До коментар #7 от "гост":
Всеки който се занимава с коли разбира, че японците пестят от всичко и ползват технологии от 20ти век. Ти как искаш да има ядове, като няма нищо иновативно. Ползват неща които немците са ги измисли преди 40 години. Здрави са, но пък са страшни каруци, аз японска кола която да не е каруца не съм виждал - може някой Lexus и то горен клас. Останалите японски са "спортни" - така казват феновете им след като се оплачеш от каруцарската возия и управление. :)Коментиран от #196
17:29 05.09.2018
69 Пурко
Коментиран от #70
17:30 05.09.2018
70 Немските
До коментар #69 от "Пурко":
Не си прав, най - великото творение в колата е измислено от българина Румен Антонов-Автоматичната скоростна кутия.Коментиран от #73, #74
17:38 05.09.2018
71 Немска
Коментиран от #228
17:45 05.09.2018
72 Пурко
17:46 05.09.2018
73 Random
До коментар #70 от "Немските":
Най-важното е:1. Серво на спирачките
2. 3-точковият колан
3. ABS
4. Климатикът
Другото е ненужно.
Коментиран от #198
17:49 05.09.2018
74 Пурко
До коментар #70 от "Немските":
Ами то излиза,че я измислил преди да се роди.Хвала на такъви изобретатели!17:49 05.09.2018
75 СссереМ
До коментар #3 от "там как е":
След 10 години са за пазара,след 15 трябва автоматично КАТ да ги бракува,не ни трябват кошници,па било немски,японски или всякакви други.Коментиран от #98
17:53 05.09.2018
76 ценител
17:57 05.09.2018
77 873
Имал съм Хонда,здрава,икономична,пъргава,евтина за обслужване.
Имаше и минуси разбира се и това е само ръждата по веждите.Обаче като знам,какви изгнили фолксвагени съм виждал смятам,че е допустимо.
18:29 05.09.2018
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Бай онзи
До коментар #47 от "hahahaha":
А искаш ли да видиш Корейски Шевролет на 1 милион километра.18:37 05.09.2018
80 GHOST1
18:51 05.09.2018
81 Random
До коментар #78 от "Bmw karucarski":
Като мерцедес, ама по-вкусно или?19:03 05.09.2018
82 HH88
Коментиран от #140
19:08 05.09.2018
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 ела
предвид не механическите части а електрониката докато японската електроника е безотказна тя немската е на стадии като дете ходещ в детската градина.Даже сега в момента в селата нямат интернет а в градове с население 80.000 -100-000 хиляди население интернета се предава с класически телефни кабели RJ 11 даже България колкото пардоксално да звучи сме много напред пред немците информацията се пренася с фибер ( fiber optic ) оптик кабели а после с RJ 45 (ползват CAT4 или CAT 5).Не напразно наскоро г.Меркел каза, интернетът е нещо ново за нас. Имам много случаи само един бих искал да опиша ако вземете педала за газта на Passat Variant 6 ( след 20006 произведени ) когато разберете как се предава информащията по механичен път един японец ако го види без съмнение ще се расплаче. Не споря за механичните части не са в моята компетенция.
19:21 05.09.2018
85 Златко
19:28 05.09.2018
86 Filo
До коментар #44 от "Експерт":
Повечето хора не карат японски коли, значи според теб са простовати, а ти селския бек си много умен, личи си.19:31 05.09.2018
87 Yavuz
19:39 05.09.2018
88 Filo
Коментиран от #305
19:40 05.09.2018
89 Паулу Коелю
19:54 05.09.2018
90 Марио
До коментар #36 от "004130":
Ти ри ще ме биеш бе палячо.Ще дойда да те запаля кажи къде си.Или вие сте от тея смотани групички.Няма проблем ще дойде с две момчета да ви видим какви биячи сте.Кажи като си такъв бияч къде си.Само знаете да се изхвърляне в интернет, ти и такива като теб.20:00 05.09.2018
91 гост
20:00 05.09.2018
92 Марио
До коментар #52 от "Сашо":
Много си прав.Това е някой селяндур"бияч", който ако някой тръгне да го бие ще избяга на момента.20:01 05.09.2018
93 Старомобил
20:19 05.09.2018
94 ави67
Коментиран от #223
20:22 05.09.2018
95 AUDI
Да колата не е нова, има някои леки кусури, но за годините си няма никакви сериозни проблеми, да не говорим за ръжда.
Немците поне имат визия. За моторите и ходовата част зависи от собствениците редовната поддръжка и как се кара по "хубавите" ни пътища.
Коментиран от #99
20:24 05.09.2018
96 Plameni
Японска колица=бездушно шофиране.
20:24 05.09.2018
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 hmhmhm
До коментар #75 от "СссереМ":
Ако не можеш да караш и да ги поддържаш правилно то и на първия месец след конвейера може да не става от тях. Аз кавам рено меган 2003г. 1.9 дци 120кс. без проблем дига 230км. имам и фиат браво 1.2 16в 2001г. топ скорост 190км на газ. Но на майстори не давам да ми ги пипат. Искам съвет от къде какви части да си купя и дотам.Коментиран от #150
20:30 05.09.2018
99 паджеро
До коментар #95 от "AUDI":
Много хубав и точен отговор.Браво колегаКоментиран от #126
20:31 05.09.2018
100 Ангелов
До коментар #1 от "японска":
Хонда е номер 1, няма спор.20:32 05.09.2018
101 михаела транс
Коментиран от #298, #299
20:37 05.09.2018
102 ВАГ
20:53 05.09.2018
103 S 55
До коментар #46 от "Иванов":
За 206 е ясно че не е добър но 307SW е перфектен автомобил нема значение че карам ес класа мога да похваля и пежото също е мн добър автомобил.Японското е мн здраво но нямат ламарина купето им е под всяка критика.20:55 05.09.2018
104 S 55
21:07 05.09.2018
105 6abana 2104
I gaz
21:08 05.09.2018
106 VAG
Ауди а6 с4 няма аналог за здравина по нашите хубави пътища. Иначе го знаете: МЕРЦЕДЕС и всички останали....
21:09 05.09.2018
107 XXX
отговора е японска. за мен спор няма
21:12 05.09.2018
108 Wasp
вижте в Германия колко процента Японски коли се карат..
..и вижте в Япония колко немски има
то е повече от ясно, че Японското е най доброто в света
21:22 05.09.2018
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 фори
До коментар #30 от "112":
Ма само дето не е мазда а преоблечен ФОРД...21:39 05.09.2018
112 Мазда
21:39 05.09.2018
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Ауди
До коментар #12 от "Alf":
Аз имах немска Ауди 80 така наречените "яйце. Наистина здрава кола, но последните 4-5 години наринах много пари за поддръжка. Продадох я на 30 години и сега си купих Тойота корола версо. Новите Ауди, Мерцедес и БМВ не струват и самите Германци си го признават. Затова си взех Тойота. За 2017 година в тази немската класация като тази тук за коли от 10 до 15 години най- здрава беще Порше 911 на второ място Тойота корола версо затова я купих нея, а не пак Ауди.21:45 05.09.2018
115 Гост
Коментиран от #156
21:46 05.09.2018
116 Прост
Коментиран от #123, #234
21:51 05.09.2018
117 Я пусти бой
До коментар #113 от "Вялентин":
Приятел ти ще го държиш а аз ще му навра една бухалка отзад.21:58 05.09.2018
118 хитеp
Коментиран от #151
22:03 05.09.2018
119 Екотек
22:04 05.09.2018
120 Кaрач
22:06 05.09.2018
121 Кольо Камиона
22:07 05.09.2018
122 Алф
Коментиран от #157, #236
22:08 05.09.2018
123 хитеp
До коментар #116 от "Прост":
само в България може да купиш 20годишно тди на 159000км.по-евтино от същия модел на 450000км. в Германия!Може ли да ми обясниш на какво се дължи това понеже аз съм от село и си мисля че километража в България е манипулиран?22:15 05.09.2018
124 МБ213
Коментиран от #136, #159
22:16 05.09.2018
125 Коментатор
Коментиран от #146
22:27 05.09.2018
126 Дия
До коментар #99 от "паджеро":
Фаровете на немските коли, особено ауди и бмв са ГОЛА ВОДА. Японките светят хубаво!Коментиран от #135
22:32 05.09.2018
127 Gogo
Коментиран от #274, #295
22:34 05.09.2018
128 селянин с bmw
До коментар #15 от "мимо":
.....е как кой???Пръдливия Ханс,дето не можеш да му насмогнеш на ремонти.........иначе "мноо въри bmw-то".2год. нищо не бил пипвал по него Ха-Ха-Хахахахааааа22:38 05.09.2018
129 Киа
22:42 05.09.2018
130 Гост
Коментиран от #161
22:48 05.09.2018
131 АЛФА Q4
До коментар #31 от "Марио":
НЕ МАЙ,, БАЯ РОНЛИВИВ МОМЕНТА СЕ ЗАНИМАВАМ С X 6 3.5 БИТУРБО, НА ПОД 150К,,ВЕЧЕ ОТДАВНА ПРАВИХМЕ раздатката,,,НЕ СЕ ЗАБАВИ И СКОРОСТНАТА КУТИЯ,,И ТЯ МИНА ПО РЕДА СИ,,В МОМЕТА И ДВЕТЕ ТУРБИНИ МЕТНАХА КОСТИ,,СВЕЩИТЕ Е НОРМАЛНО ДА СЕ СМЕНЯТ, НО СЕ НАЛОЖИ И БОБИНИТЕ ДА СМЕНИМ ВСИЧКИТЕ,, И ВЪЗДУШНИТЕ ВЪЗГЛАВНИЦИ МИНАХА ПО РЕДА СИ,,, А СЕГА РЪМЖИ И АНГРЕНАЖА,БЕЗ ДА СЕ ЗАЯЖДАМ. ДОСТА СТАНАХА РОНЛИВИ И ОТВРАТИТЕЛНИ ЗА РАБОТА
Коментиран от #241
22:57 05.09.2018
132 Соти
До коментар #8 от "Жасмин Иванов":
Стой си весел с всичките минуси ;)23:02 05.09.2018
133 шашо
До коментар #5 от "Миро":
Тъжно, но факт. Аз се интересувам от интервала 10-13 година, след това купувам и карам още 5. Това са реалностите.23:04 05.09.2018
134 йявкея
До коментар #13 от "Жасмин Иванов":
А оамак, ако навърташ едни 20 000 км на година, то само разликата от разхода на гориво ти е около 2000лв на година. Достатъчно пари да си ремонтираш двигателя и скоростната кутия през 2 години на една кола с нормален разход.23:07 05.09.2018
135 onq s konq
До коментар #126 от "Дия":
Абсолютно прав за светенето на Японските МПС-та-впечатленията ми са от СТАРА ТОЙОТА!Карам БМВ -тройка 2004г.и като отидох на майстор да се оплача че късите светят по-слабо от габаритите,той ми каза че лупите/би-ксенон/ били "опечени".Сложих нови,а понеже дългите по незнайна немска логика бяха халоген,направихме и тях на ксенон/изисква смяна на цялата фарова ел.инсталация/.Сега обаче...ако японките светят като "ден",БМВ-то свети пак като ден,ама БАШ ПО ОБЕД:)23:07 05.09.2018
136 АЛФА Q4
До коментар #124 от "МБ213":
ВИЖ ТОЧНО ПИСАХ ЗА ДОСТА НАДЕЖДНА X 6 И ПОПАДНАХ НА ТВОЯ КОМЕНТАР,,,,НА ДРУГИЯ КРИК ИМАМ ТОЧНО НАДЕЖДЕН МЕРЦЕДЕС V 6 C 350 CDI,,НА 155 772 километра 2012година ЩЕ РАЗБЕРА ДРУГИТЕ МУ КУСУРИ КАТО СЛОЖА ДРУГИЯ ДВИГАТЕЛ,,ОТ ТОЗИ НЕИЗБРАХМЕ НИЩО,, БЕШЕ В КАРТЕРА,ДАЛЕЧ САМ ОТ ЗАЯЖДАНЕ,,ИСТИНА Е,ИМАТ ПОСТОЯННИ ПРОБЛЕМИ С КОЛЯНОВ ВАЛ И БИЕЛИ,,ОТДЕЛНО Е СКЪСАЛ ТАМПОНИ ДВГ,, ПРЕДНОТО КАРДАНЧЕ Е МАЗАЛО,,ЕДИНИЯ ТАМПОН СТРУВА. 250 лева, МАЛКОТО КАРДАНЧЕ 60 сантиметра 2500 лева,,ИНАЧЕ АВТОМОБИЛА Е ХУБАВ ДА23:15 05.09.2018
137 кво да си говорим
23:30 05.09.2018
138 сойкаПрисмехулка
23:43 05.09.2018
139 123
23:47 05.09.2018
140 123
До коментар #82 от "HH88":
Ти живееш в Германия, колкото аз на Марс!Лъжеш, и си измисляш най долно! Няма такова нещо! В Германия, дори Дачия започнаха да стават по масови от японските! А ва примера ти, какво да ти кажа. Чети повече, по малко слушай кръчмарски истории.
23:51 05.09.2018
141 Опелчо
Коментиран от #148
00:04 06.09.2018
142 4runner
Повечето нищо не сменят, аз до сега не съм имал такива. Сега съм с чисто нова и пак има неща, които гаранционно се подменят. От старите ми автомобили е там си ги оправям... тампончета, накрайници, водна помпа, ремъци през 70-80 000 км. Кола от човек, който твърди че нищо не е пипал не взимам, защото е явно така ( трябва аз да сменя всичко на куп после)
Германските коли са страхотни, в Германия когато отида навъртам по 2-3к км за седмица, просто колите от там идват на около милион километра в България. Аз лично обаче карам само японски, просто ми харесват.
00:10 06.09.2018
143 Въпрос
До коментар #18 от "Немските":
А за късокраките българи какво препоръчваш?Коментиран от #199
00:50 06.09.2018
144 Jason Button
01:05 06.09.2018
145 Vlado
01:39 06.09.2018
146 Бъркаш
До коментар #125 от "Коментатор":
Май хонда си виждал само на снимки. Съединителя заедно с притискателя, маншон на полуоска, шарнир и накрайник ми излязоха 168 лева. Ако тва е скъпа подръжка здраве му кажи. Най скъпото нещо в мойта хонда е биалетката(по необясними причини). От към здравина и подръжка старите хонди са супер, ама вози и дрънка като каруца. Това им е най големия минус. Комфорта и сглобката на интериора. Всичко скърца трака и тропа си е.... майката. Ама нямам излишни пари да наливам в немско.Коментиран от #167
02:25 06.09.2018
147 Ч С
До коментар #1 от "японска":
Спомням си далечните 90те, та тогава "специалистите" приказваха че най здрави мерцедеси и BMW та, са ги правили през 80 те.Такива експерти виждат мерцедес само в автоморгата!Форд е казалис: най добрата кола е новата!
04:12 06.09.2018
148 Сашо
До коментар #141 от "Опелчо":
Опела го правят в корея от десетина години... Мерцедеса в Турция... BMW в Калининград - Русия. Такива работи. Не че със "японските" не е същото.04:17 06.09.2018
149 Чичо Сашо
До коментар #7 от "гост":
Когато имаш пари си купуваш без да мислиш дали е немско или руско - вземаш това дето те кефи и не от някой миризлив джамбазин, а нова. Щом отиваш на вариант втора ръка - значи кинти нема!04:25 06.09.2018
150 Чичо Сашо
До коментар #98 от "hmhmhm":
Рено Меган със 230км.ч? Хаха хаха хахаха!А що не със свръх звукрва скорост?
Баце, това че тоя кошник вдига шум - не значи че върви! Движи с 230 ДЕЦИБЕЛА в час, а не километри. Бедни и яростни...
04:35 06.09.2018
151 аналитик
До коментар #118 от "хитеp":
Роувър не е Хонда, а е китайски - БМВ Груп го шитнаха на чинайците. И Волво е чинайски. Хонда е световен производител на двигатели, мотоциклети, автомобили, двигатели за лодки, за косачки тримери, планери извънбордови двигатели мотори..... Двигателите Хонда са сред най-надеждните на върха. БМВ е с по-малък асортимент. Предпочитам нова Хонда Сивик Тайп Ер, пред ново БМВ М3. нищо, че Баварката е доста по_мощна. Хондите дават друго усещане за живота. Супер са. А, че няма вечни коли е факт, иначе няма да се продават нови.04:46 06.09.2018
152 Tt t
07:20 06.09.2018
153 bmw e39
07:24 06.09.2018
154 гощо
07:56 06.09.2018
155 Гоуфу
Коментиран от #186
08:03 06.09.2018
156 ЛебЛебия
До коментар #115 от "Гост":
Абе и най-грамотния да е пак не може да изкарат много. Имат си заложен живот на различните компоненти и той за жалост не е много дълъг. Японското може и не дотам грамотен човек да му се радва много повече време.08:06 06.09.2018
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 само ново
Коментиран от #166
08:11 06.09.2018
159 бабон
До коментар #124 от "МБ213":
Нека довършим историята. Та чуваш рева на шестака, гледаш разхода - 9.5/100. Става ти малко криво, съседа с королата на газ извънградско кара за 10лв/100км. Ма викаш си "той е мизерник, аз карам лукс". Караш още малко и светва някаква лампа на таблото - "ех да му се невиди, каква е тая лампа". Но няма ядове нали колата движи. Надяваш се само да изчезне. На другия ден нещо не успява да запали от първи път, пък после нещо държи по-висока температура от нормалното. Отделно разходът градско ти се струва с около литър повече от нормалното. Абе нещо странно има тука. Отиваш на сервиз - режат ти главата. Водна помпа е за смяна, егр за почистване, а и дюзите са за смяна, но можело още да се покара така. Съответно за всяка операция цените са от порядъка на 300-500лв само за труд, защото е немско и всяка част е на майната си. Иначе се утешаваш с рева на шестака, само дето твоя рев го заглушава докато четеш поредната фактура от сервиза.Коментиран от #171
08:15 06.09.2018
160 шефа
Коментиран от #162
08:16 06.09.2018
161 сашо
До коментар #130 от "Гост":
Абе слушам много за това т.нар. правилно отношение и редовна поддръжка. Пък немските масово са счупени. И мерцедеса, който карах бе много правилно поддържан, но накрая почти се разпадна :)08:19 06.09.2018
162 КЛО
До коментар #160 от "шефа":
Е ти за 30 години само 180 000 ли си навъртял? Тя почти не е карана. Истинския тест за една кола е в периода 250 000-400 000. Тогава си личи кое е тойота и кое не е.08:22 06.09.2018
163 Mr Honda
Коментиран от #238
08:31 06.09.2018
164 Муха
Всеки с поне 2гр. мозък ще си направи изводите! Другото е бла-бла!
08:54 06.09.2018
165 Е60
08:58 06.09.2018
166 аналитик
До коментар #158 от "само ново":
Като изключим всичките до един депутати и 99% от министрите ни през 1989-2018 години период досега, виновни за проблемите ни, то самите продавачи на лизинг също не подхождат съвсем правилно за да се карат нови коли тук. Искат 30% от цената шървоначално и после вноските. А първоначалната вноска е колкото запазена стара кола и често се предпочита. Ако даваха колата на лизингови вноски и по 250-300 лева на месец, за години, всеки ще в,земе нова кола, а не бракма. Тая държава е тотално сбъркана като управление, а и други неща.09:15 06.09.2018
167 123
До коментар #146 от "Бъркаш":
Еми, то това казва всичко! Някак не се връзва тези части, барабар с доставка и надценка, да струват колкото туба качествено масло! Толкова и са качествени...., толкова и ще ти изкарат. Защо всички парадират със здравината и евтинийката на японския си автомобил? Как пък никой не каза, ей, в моята има такава и такава екстри, двигателя е еди какъв си, върви на пушка и подобни. Само за надеждност ми говорите! Всеки път като си отворя вратата на моята и видя с какви планки е хваната за купето се питам, абе аз какво карам, танк или автомобил? На жената на Кия-та като ги погледна, мамице! Ми те като салфетки, и вратите си дрънчат, някакси. Работят, ама си дрънчат.09:18 06.09.2018
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Гост
До коментар #25 от "гост":
Важното е да не си беден, а за богатия и гъзаря не мисли! Те знаят къкво да карат!10:49 06.09.2018
170 Гост
До коментар #25 от "гост":
Важното е да не си беден, а за богатия и гъзаря не мисли! Те знаят къкво да карат!10:50 06.09.2018
171 Чичо Сашо
До коментар #159 от "бабон":
Така е колега. Най евтино е да си купиш велоколело! Разход 10/100пот! Ама потта е безплатна - сам си я генерираш, пречейки на хората на пътя! Естествено е като имаш финансови трудности да караш нещо дребно със един цилиндр, а може и без двигател. Но друг въпрос е, че е доста приятно под капака да имаш над 300 коня, седалки като дивани, великолепна гледка, и на магистралата да наблюдаваш как 99% от колите светкавично исчезват в огледалото за обратно виждане. Какво от това колко харчи? Човек който се интересува от разхода на един автомобил = не може да си го позволи!Коментиран от #276
11:41 06.09.2018
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Бай Шиле
Френските коли са с най - добро съотношение цена/качество. Много по - добре е да си останат подценявани френските марки, за да може заблудените докато се радват на немски и японски таратайки , ние да си караме френското.
12:59 06.09.2018
174 Бай Тошо
13:15 06.09.2018
175 Автомобилист
13:39 06.09.2018
176 4х4
17:02 06.09.2018
177 Пчела
До коментар #12 от "Alf":
Толкова много се смях на това,че ме заболя стомаха.Купи си и карай Хонда а после ще си подариш BMV-то17:47 06.09.2018
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Чифликчия
Няма значение, японка и германка!
18:13 06.09.2018
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 BRD
Коментиран от #183, #187
18:46 06.09.2018
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 оня с дроня
До коментар #181 от "BRD":
В нашата скапана държава всеки пети кара мерцедес...всички сме императори ?19:45 06.09.2018
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 waterwet
20:21 06.09.2018
186 АЛФА Q4
До коментар #155 от "Гоуфу":
ГОУФООО,,С ТАЯ ВЕЩИЦА ЗА КОЯТО ПАРАДИРАШ,,ГОЛФ,,Е КОНСТРУИРАНА И ИЗРАБОТЕНА ОТ ИТАЛИЯНЕЦ И НАСТИНА ГИ СПАСИ ОТ ТОТАЛЕН КРАХ21:31 06.09.2018
187 АЛФА Q4
До коментар #181 от "BRD":
С ТОВА КАЧЕСТВО С КОЕТО РАБОТЯТ НЕМЦИТЕ СЛЕД 2000 година, И ТЕ НЯМА ДА ИМАТ РЕТРО КОЛИ,,ПРАВ САМ НАЛИ21:35 06.09.2018
188 Минаващ от тук
21:39 06.09.2018
189 МАЗДА
До коментар #47 от "hahahaha":
Ела да ти отворя гаража да видиш една истинска кола на 720 000 км! От почти 4 години е в заслужена пенсия, но мога на мига да я изкарами да тръгна за Япония, ако искаш, заедно с твоята 124-ка!22:04 06.09.2018
190 azko
22:09 06.09.2018
191 БУМЕР
23:59 06.09.2018
192 Иво
Коментиран от #209
00:04 07.09.2018
193 marto
аудито държи, просто държи и това е.
01:14 07.09.2018
194 dmxl
01:37 07.09.2018
195 Кисело зеле и боб
До коментар #64 от "Бай Иван с коня":
Аз ще ти кажа какво има твоят МЛ!Гнусна возия,етикет с номера до най-близкият сервиз и газово по-скъпо от МЛ-ти.Радваш се на някви ел.седалки с две моторчета дето ти пързалят за....ка на пред и на зад.Но ако отидеш да си купиш този МЛ нов и ти кажат още 8 бона за тази не чак толкова важна екстра и ще започнеш да пърдиш с мирис на боб и няма да си е поръчаш.Този МЛ ще е вечно твой сигурен съм че не си му плащал данъците.Хонда сивик 2006г. Ел.стъкла с комф.модул,навигация,есп.,ел.огледала прибиращи,6 възглавници.сенници с огледала и осветление,преден подлакътник с поставка за две чаши,заден подлакътник с гнезда за две чаши,хладилна жабка,огромен багажник с още едно отделение под багажника голямо за багаж.сензор за дъжд,сензор за авт.фарове реголиране на фаровите.Има и още но за мен това са най важните екстри.А най-хубавата екстра е,че незнам какво е сервиз.Е ,седалката се мести по първобитният начин ,но пък си карам на бензин и си свиркам.02:44 07.09.2018
196 Малиии
До коментар #68 от "МSux":
Да знаеш,че това което си написал те прави много смешен.Няма смисъл да ти обеснявам защо!Колата е да ти служи вярно и да те закара от точка А до Б. А не да ти прави че---ий,да ти мие зъбите,да ти прави масаж,свирка,прическа,и.т.н.И понеже немците не могат друго да направят освен да пълнят колите си с безумно тъпи и ненужни екстри и Ей такива като теб им се кефят колко са върха.Но ако беше малко по......... щеше да се светнеш,че си хвърляш паричките на вятъра.Когато отидеш в Япония да се разходиш поне за малко тогава ми говори за технологий.Изобщо си нямаш на представа за кокво става дума и дори неможеш да си представиш.Японците са казали:Нещо което работи,не се пипа!Японци,Корейци,Китайци побъркаха света с какво ли не ти тук ни говориш за някви шфаби дето правят Киндер и бира колко технологични били.03:11 07.09.2018
197 Гоуфу
07:39 07.09.2018
198 Чичо Сашо
До коментар #73 от "Random":
Колан? Ами да, нося на панталоните, едноточков - друго не слагам!09:58 07.09.2018
199 Немските
До коментар #143 от "Въпрос":
Италиански. Там позата е "апенински примат" т. е. за късокраки, дългоръки южняци.Коментиран от #208
10:02 07.09.2018
200 Мъдрия
До коментар #46 от "Иванов":
Първо: ти си слязъл от кон на магаре. Няма как да не усетиш фрапантната разлика. Френска кола ако не е нова-бегай далече. Ако е нова, карай до 3 , максимум 5 години и сменявай. Относно Мерцедесите, които изреди-да съгласен съм, НО вече не ги правят такива. На 10год нов Мерцедес или БМВ и над 250-300 000км са вече довиждане. Тъкмо им почват проблемите. Както казват хората-абониран си за сервиз. Специфичното е, че почва да се чупи едно по едно и когато оправиш нещо виждаш , че и друго се налага да смениш. Да не говорим, че автокъщи продават и “ кръщавани” коли. Ти мислиш, че е на 200 хил км, а тя е на поне 380 000. Моят избор от вече 10год е Тойота. Карах Версо, беше на 5 год като я купих,после я взе жена ми, аз взех друга на 3 год, като стана на 10 я смених сега с РАВ4. Жена ми само слагаше бензин и караше. Естествено смяна на масло и филтри и др ежегодни обслужвания се подразбират. На 392 000 и изгоря стартера и като го смениха, тя смени и колата и взе една Тойота Ярис-малка. Досега нито аз нито тя в сервиз за ремонт на КАКВОТО И ДА Е не сме влизали. Живеем в студена скандинавска странна. Едната кола е била винаги без гараж. Никакви проблеми с палене. За да завърша. Относно японските коли. Моят избор е Тойота, бих избрал и Киа, Хонда, двигателите са безупречни, но Мазда , ако я изпуснеш да ръждяса -няма спасение. Иначе двигателят е пушка. Мисълта ми беше , както някой тук писа: много е важно за стара кола какъв е бил собственика преди теб, как я е карал и10:42 07.09.2018
201 Ян Бибиян
Коментиран от #202, #207
11:32 07.09.2018
202 фрау Мерчо
До коментар #201 от "Ян Бибиян":
Защо стана Дизелгейт? Защото Фолксваген се внасяше от Мексико!Защо няма да има бензингейт? Защот фолксваген се продава по-евтино в Италия, отколкото в Германия т.е. проблема си е на германското правителелство.Мой познат е писал софта и в него няма нищо лошо. Когато колата не се движи просто влиза в оптимален режим все едно е загряла и на магистрала, с цел по-малко вредни емисии.Някой изключват и цилиндри и това е обявено от производителите.
Коментиран от #206
12:49 07.09.2018
203 W124
13:01 07.09.2018
204 Този коментар е премахнат от модератор.
205 АЬА
Коментиран от #222
20:39 07.09.2018
206 АЛФА Q4
До коментар #202 от "фрау Мерчо":
МЕЧО БЪРКАШ, ВЕЧЕ СИ ИМАТ И БЕНЗИНГЕЙТ, МАЛКО ЧЕТЕШ И МАЛКО СЕ ИНТЕРЕСУВАШИМАААА, КВОТО ПИПНАТ ВСЕ Е ИЗМАМА,,ИМА ФРАУУУУ
21:52 07.09.2018
207 АЛФА Q4
До коментар #201 от "Ян Бибиян":
ЯНЕЕЕ НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОСЪЗНАЯТ,,,НЯМА КАК ЗАБЛУДЕНИЯ ДА РАЗБЕРЕ ЧЕ Е ЗАБЛУДЕН,НЕРЕШИМ КАЗУС ЗА ХОРА С КАПАЦИ И ТУМОР В ПРАВОЛИНЕЙНОТО СИ МИСЛЕНЕ21:57 07.09.2018
208 Този коментар е премахнат от модератор.
209 АЛФА Q4
До коментар #192 от "Иво":
СТРАДАНИЕТОКоментиран от #216
22:03 07.09.2018
210 АЛФА Q4
До коментар #12 от "Alf":
ТИ НАИСТИНА СИ АЛФ,,СИГУРНО И ТОЛКО КРАСИВ,,КАТО НЕМСКА КОЛА КРАСИВ,,,,И ТИ СИ КАТО НЕМСКИТЕ ДРЪГЕЛИ,,,,ИЗВЪНЗЕМНО С ДИСТАНЦИОННО,,,АМА Е ИЗГУБЕНО ДИСТАНЦИОННОТО00:16 08.09.2018
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 един там
Коментиран от #213
11:18 08.09.2018
213 Чичо Сашо
До коментар #212 от "един там":
На BMW X5 Смяна на масло на 30000, веднъж на 18 - 20 000 доливам един литр.12:01 08.09.2018
214 До hahaha
До коментар #47 от "hahahaha":
Само глупак се смее на собственото си незнание ! Subaru 18 AT атмосверен 1993 година, вчера 09.07.2018 мина техничесски преглед ! Всички екстри за модела! Работи дори климатика! Стандартната поддръжка и НИКАКВИ ремонти ! Карам я като служебна. Единствено разхода на гориво, дъщерята и жената с 8 на 100, аз с 15. Карам и Autback 3.0, Forester 2,5 T. Е има по малко ръжда! Никакви ремонти досега!12:11 08.09.2018
215 Чичо Сашо
Коментиран от #219, #221
12:18 08.09.2018
216 АЛФА 101
До коментар #209 от "АЛФА Q4":
"Много" ги купуват тия Алфи европейците .Коментиран от #218, #220
13:27 08.09.2018
217 АЛФА Q4
До коментар #34 от "PlimP":
ГЕРМАНСКО ОТ ГЕРМАНИЯЕ КЛАСА НА 7 ГОДИНИ ВСИЧКИТЕ ТРЪБИЧКИ НА СПИРАЧКИТЕ СМЕНИХМЕ ЗА ЩОТО БЯХА ИЗГНИЛИ
И ЗАДНИТЕ ДИСКОВЕ БЯХА ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ
ИЗОБЩО ОТ, Е, КЛАСАТА МОЖЕШЕ ДА СЕ ИЗБЕРЕ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 30% НЕЩО ЗДРАВО
22:11 08.09.2018
218 АЛФА Q4
До коментар #216 от "АЛФА 101":
ГРАМ НЕ МИ ПУКА ЗА КОМПЛЕКСИТЕ НА ХОРАТА.НА 12 ГОДИНИ МИ Е КРОСВАГОНА,,, Е ДА ИМАШЕ РЕМОНТИ,,,СМЕНИХ НОСАЧИ ОТПРЕД,, СЛОЖИХ НЕМСКИ ( МЕЙЛЕ), МА СПОРЕД МЕН СА МЕНТЕЙЛЕ,И ОТВОРКО ТОВА СА РЕМОНТИТЕ ПО КРОСЧЕТО
И СЛЕД 40 000 К. ОТ ЖАЛ СМЕНИХ И МАСЛОТО БА JTD,M
ЯКО РЕМОНТИ А
С АУДИТАТА ТОВА ВИ СЕ СТРУВА ХИМЕРА,, А И ВЕЛИКОТО QATRO ГО ПРЕГАЗВАМ С ТОВА ЗАДВИЖВАНЕ НА Q то НА АЛФЕТКАТА,,,АКО ИМА МЕРАКЛИЙ ДА ЗАПОВЯДАТ ДА СЕ ПРОБВАМЕ,,,,МНОГО ПРИКАЗКИ НА ПАЗАРА
Коментиран от #226, #232
22:19 08.09.2018
219 АЛФА Q4
До коментар #215 от "Чичо Сашо":
ДВИГАТЕЛЯ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ Е ИЗМИСЛЕН 40 години ПРЕДИ ОТО,,НО САМО ТОЙ СЕ Е СЕТИЛ ДА ГО ПАТЕНТОВА22:22 08.09.2018
220 АЛФА Q4
До коментар #216 от "АЛФА 101":
А И ОЩЕРОБЕРТ БОШ Е НЕМЕЦ,, КОЛКОТО И ФЕРДИНАНТ ПОРШЕ
Коментиран от #224
22:26 08.09.2018
221 АЛФА Q4
До коментар #215 от "Чичо Сашо":
А ПЪРВИЯ ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ Е ИЗМИСЛЕН ОТ ЛЕОНАРДО ДАВИНЧИ, С НЕГОВАТА ПАРНА МАШИНАИ ПРЕДИ ДА ПОЧНЕТЕ ДА СЕ ПРАВИТЕ НА ВАЖНИ И РАЗБИРАЩИ., ПРОЧЕТЕТЕ ЗА ТАЗИ ПАРНА МАШИНА,,,ЗНАМ ЧЕ МНОГО ЗНАЕТЕ АМА ВИШТЕ ПРИНЦИПА И НА РАБОТА И ПОСЛЕ ВИЛНЕЙТЕ
Коментиран от #279
22:31 08.09.2018
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 Този коментар е премахнат от модератор.
224 Plameni
До коментар #220 от "АЛФА Q4":
Роберт Бош е чист германец. Фердинанд Порше също е германец .Роден е в Австро-Унгария ,но родителите му са германци и той има германско гражданство.Коментиран от #225
20:23 10.09.2018
225 АЛФА Q4
До коментар #224 от "Plameni":
ЩОМ И АВСТРИЙЦИТЕ СИ ГИ ПРЕПИСВАТЕ ЗА ГЕРМАНЦИИ ТИ СИ ДОСТА УМЕН И ОБРАЗОВАН,,,ЯВНО И БАЯ КОМПЕТЕНТЕН
А НА ВЕЛИКОТО QATRO ИЗКУБИ БУШОНА А ABC И ГЛЕДАЙ САИР.
АМИ ХАЙДЕ ДАЙ ДА ГИ СТРОИМЕ
ТИ С.ВЕЛИКОТО QATRO,,,АЗ СЪС СКРОМНОТО КРОСВАГОНЧЕ
АЙДЕ ДА НАПРАВИМ ВРЪЗКА
21:54 10.09.2018
226 Гост
До коментар #218 от "АЛФА Q4":
Q5 е повече от Q4Коментиран от #227
01:05 12.09.2018
227 АЛФА Q4
До коментар #226 от "Гост":
А ДА НА ПАРИ А НА КАЧЕСТВО И ПРОХОДИМОСТ Е АКИ20:49 14.09.2018
228 АЛФА Q4
До коментар #71 от "Немска":
Е КАК КАДЕ,,, НА КРИКА В ПОСТОЯНЕН РЕМОНТ21:17 14.09.2018
229 Стоян
Коментиран от #251, #283
12:00 27.09.2018
230 juanito
23:34 29.09.2018
231 Dobromir
21:04 23.02.2019
232 Този коментар е премахнат от модератор.
233 Радо
00:03 10.04.2019
234 Onzi
До коментар #116 от "Прост":
Купих си бмв е46 фейслифт 330д миналата година и цената беше 6500лв. Г/д запазена и читава, тази година цените на същите започват от 4000лв.Приятелката ми карах хонда сивик 7ма, купувана преди 3 години за 4500лв. Цените сега за такава почват от 3700лв. Я ти ми кажи кое е обезценено?17:45 08.05.2019
235 Само Японско
Хонда Лексус Инфинити Субару
Това са колите .
А да не забравим и Баровците дето си мислят , че карат Премиум немски кенефи за 7-8 к даже нямат пари да си купят скъпи гуми , ми карат с втора употреба гуми. Иначе ГОЛЕМИ ИГРАЧИ
19:26 08.05.2019
236 s13
До коментар #122 от "Алф":
4 немски до 2014 (passat ,golf ,golf , opel astra ) и 3 японски (s13,rps13 , er34 ) от 2013 :)) японските са си в гаражите :) а немските заминаха защото бяха пълни боклуци21:01 09.05.2019
237 Стършел
13:33 16.08.2019
238 Соичиро Сан
До коментар #163 от "Mr Honda":
6+ за мнението22:11 28.09.2019
239 Random
14:16 01.11.2019
240 Random
До коментар #24 от "вай вай":
Не, предпочитам БМВ-то щото е с по-добро управление, по-мощно и е по-комфортно. Реното за чий ми е? Евтино? Ако исках да ми е евтино щях да съм с автобус.14:18 01.11.2019
241 Random
До коментар #131 от "АЛФА Q4":
X6 3.5 няма, всъщност БМВ освен М62, друг 3.5 мотор нямат14:19 01.11.2019
242 немецо
19:38 01.11.2019
243 Stealt
20:28 01.11.2019
244 Anatolii
02:30 02.11.2019
245 Али Реза
02:39 02.11.2019
246 онзи
До коментар #4 от "Истината":
Всички голфаджий се качиха на Хонда и почнаха да пишат, че е N110:34 02.11.2019
247 247
14:11 02.11.2019
248 UnnI
17:18 02.11.2019
249 Росен Добрев
08:08 03.11.2019
250 Генчо
До коментар #13 от "Жасмин Иванов":
Карам 1.6 tdi. На 180000 е нищо му няма. 8ак бензин не мойш му плати еко данъка. Иначе може и да е по-издръжлив.13:26 03.11.2019
251 Генчо
До коментар #229 от "Стоян":
Карай колело13:32 03.11.2019
252 Сектант
14:34 03.11.2019
253 Глупости
Какви немски и японски коли се карат в БГ? Основно на по 300хил. плюс и над 12г. При всички случаи коли без остатъчен ресурс.
На королата която си купих нова преди си пишеше “експлоатационен срок 12г”. Същото е вярно и за всички останали коли.
15:19 03.11.2019
254 FTS
13:11 04.11.2019
255 Красимир Николов
21:15 08.11.2019
256 Слави
19:47 20.11.2019
257 Този коментар е премахнат от модератор.
258 Hmmmm
21:11 01.12.2019
259 Makarone
14:50 02.12.2019
260 Българина
18:06 02.12.2019
261 Българина
Общото ми мнение е, че за немските частите са 'безброй' по моргите, докато с жълтите не е така.
АКО търсите кола за работа/не за гъзария - VW, Opel, Renault/Dacia.
Имах проблеми в Гърция, в Лариса с един Голф преди години. Човекът от сервиза се обади по фона и след 30' нужната част дойде. В София чаках седмица някъде, докато дойде част за Корона на Тойота.
18:13 02.12.2019
262 не разбирам
19:10 02.12.2019
263 О Д
11:47 03.12.2019
264 Артефакти
До коментар #47 от "hahahaha":
Тойота 4 рънър,Такома и т.н със сигурност ги гонят.Имам 4 рънърче на 300 000 км и освен ръжда друг проблем нямат!02:07 04.12.2019
265 Смех да има
09:13 06.12.2019
266 Италианеца
Немските коли бяха едно време ,сега японско и корейско!
20:22 07.12.2019
267 баси
16:45 23.12.2019
268 Корейска
07:35 24.12.2019
269 немско
До коментар #7 от "гост":
Точно така плюй немеца а японските дараци дето искат ревизия на глава на 40 хил км и ако не подмениш всичко хвърляш мотор тва е нищо налиКоментиран от #272, #273
09:09 24.12.2019
270 Велко
До коментар #7 от "гост":
Имали кола под 300хил. внесена в България?10:10 24.12.2019
271 Ха ха ха
До коментар #64 от "Бай Иван с коня":
Явно не си чувал за акура Инфинити Лексус Хонда леджънт не ги карат много що ли щото не можеш да си купиш и резервната им гума а за екстрите им немеца още ги разработва сравнявате коли среден клас с премиум вземете малко четете и тогава сравнявате японците неможе да ги стигне никои личи си и по пътищата все повече японско се кара умния избор18:48 24.12.2019
272 1234
До коментар #269 от "немско":
Нещо си сънувал ревизия може да ти направят на bmwto или голфа в голяма заблуда си18:50 24.12.2019
273 1234
До коментар #269 от "немско":
Нещо си сънувал ревизия може да ти направят на bmwto или голфа в голяма заблуда си18:50 24.12.2019
274 Ха ха
До коментар #127 от "Gogo":
Ела го кажи на маздата ми на 800 000 а даже и маслото небара умник19:06 24.12.2019
275 Пешо
05:23 25.12.2019
276 Чичовото
До коментар #171 от "Чичо Сашо":
Чиче, бая гоУем комплексар си!12:25 25.12.2019
277 bai valcho
17:53 26.12.2019
278 JIMY
До коментар #30 от "112":
моето vw е на 25 години и си е пушка19:02 26.12.2019
279 JIMY
До коментар #221 от "АЛФА Q4":
ПАРНИЯТ ДВИГАТЕЛ Е С ВЪНШНО ГОРЕНЕ!!!!!!!!!19:21 26.12.2019
280 курник
До коментар #3 от "там как е":
Пак Toyota :)19:45 26.12.2019
281 Автоманиак
04:03 28.12.2019
282 Само японско
16:49 29.12.2019
283 Бай Иван
До коментар #229 от "Стоян":
Смени майстора!08:21 30.12.2019
284 Toreto
До коментар #52 от "Сашо":
Vsihko e vapros na vazmojnostn no pravilo za izbor e vapros na otlihavasho ot drugite tekahi koi kakvoto moje dasi pozvoli e nai dobro10:56 09.01.2020
285 Der Bulgare
До коментар #42 от "Мемфис":
Абсолютно правилно! Разумен коментар, почиващ, според мен, на реалността. Без да твърдя, че съм специалист по автомобили, съм имал удоволствието да карам лични и служебни автомобили от руски, японски, френски, немски производители. И стари, и нови, от 1989 до 2019, сега карам 2015 и чакам нова 2020г. Говорил съм с доста хора и съм сравнявал. Наистина японските влагат по-стари технологии, а немците държат на последните такива. Затова има и различни предпочитания, всеки има своите нужда и бюджет при закупуване на автомобил. Пазарите са различни, хората са различни. Колата е превозно средство и/или удоволствие. Всеки си решава. Аз лично, когато съм имал възможност съм избирал удоволствието, в началото беше надеждността и цената. Това е, балансът винаги в нещо трудно достижимо ...01:37 04.05.2020
286 Относно гост
До коментар #8 от "Жасмин Иванов":
Карай си дачиата и не давай текива коментари12:33 06.06.2020
287 Този коментар е премахнат от модератор.
288 Този коментар е премахнат от модератор.
289 Оня с коня
14:50 06.06.2020
290 разбирачи...
15:17 06.06.2020
291 Тисъна
До коментар #13 от "Жасмин Иванов":
Карам Пежо 308 от ново, 11-та година, 182000 км без проблем.18:45 06.06.2020
292 Вальо
02:06 07.06.2020
293 С акъла не с очите
03:17 07.06.2020
294 Дедо Цвък
До коментар #1 от "японска":
Щом немците си купуват японски-няма какво да дискутираме...07:29 07.06.2020
295 Няма
До коментар #127 от "Gogo":
Пълни глупости 😃моя двигател на wv едва не ме уби на магистралата , само на 5700 км , нова кола , да не чуя за немско , познати с Ауди 4 и пасат не излизат от сервизите. Сега карам Нисан - никакви проблеми засега10:05 07.06.2020
296 Хонда фен
До коментар #3 от "там как е":
В тази възраст живи немци няма18:54 07.06.2020
297 Брандо
22:11 07.06.2020
298 Този коментар е премахнат от модератор.
299 ТРИШ
До коментар #101 от "михаела транс":
Тва паааа....00:02 08.06.2020
300 Точно
До коментар #42 от "Мемфис":
Коментар в 10ката11:51 08.06.2020
301 селянин от обеля
16:50 08.06.2020
302 Този коментар е премахнат от модератор.
303 Иво
До коментар #5 от "Миро":
Ние се радваме, когато си купим кола на 7 години, а в Европа трябва да си доста зле финансово за да не си я сменил на 3тата година или най късно до 5тата.12:49 10.06.2020
304 Плам
До коментар #3 от "там как е":
ФИАТ,разбира се.23:32 09.08.2020
305 Йонко - понко
До коментар #88 от "Filo":
Много, противоречиво мнение значи за нищо не стават но пък са скъпи!? А защо ли са скъпи???09:03 28.12.2020
306 Всеки си знае
20:54 25.04.2021